sobota 7. dubna 2012

A "regenerační" Cicaplast vyhrála...

... já jsem to vlastně tak úplně nespecifikovala, jak definuji regenerační krém. Takže: takový krém hodlám používat pouze občasně jako dodatečnou regeneraci pleti, použití buďto bodové (když zapracuji na nějakém nedobytném pupínku) nebo celoplošné (když to tak jako všechno stojí za...). Ano, indulona je podle mě nouzovou variantou regeneračního krému. Stejně tak Nivea a cokoliv jiného mastného. Jen ty oleje na mě asi moc nepůsobí, vyzkoušela jsem jich hodně a žádný mi nepřišel vyloženě regenerační, spíš mě v prvním kroku hned po namazání lehce vysuší, zvýrazní veškerá suchá místa a strupy a já se pak ještě víc škrábu. A bambucké máslo regenerovalo jen s přimhouřením oka, zatímco biolampa na mě nepůsobí vůbec. A moc děkuji za tipy, teď je na mém seznamu:
  • Sudokrem
  • aloe vera gel
  • Neoderm od Syncare
  • Vitella Vitamínová mast
  • a určitě ještě něco dalšího, co jsem už zapomněla.
Teď by mě jen zajímala jedna věc. Jaký je rozdíl mezi Sudokrémem a jakýmkoliv jiným krémem na dětské opruzeniny? Jako složení není totožné, porovnala jsem s tím, co mám doma. Ale třeba lanolín a ten zinek obsahují oba dva na prvních příčkách. Je Sudokrém taková strašně hutná bílá pasta, která jako je mastná, ale ne tak mastná jako třeba indulona? A hlavním znakem je to, že při zahřátí tělesným teplem ta hmota až tak netaje a je spíš suchá než mastná? Nejde rozmazat do ztracena a zůstává bílý povlak? Voní jako od doktora? Je naprosto nevhodná na namazání celoplošně obličeje, ale když už to uděláte, tak ty výsledky jsou naprosto odlišné od jakéhokoliv jiného krému, který jste kdy zkusili? A pleť je ráno ještě pořád trošku bílá a naprosto matná (tak matná, že takto matní nechtějí být ani lidé s mastnou pletí, kteří považují mat za cíl všech cílů, věřte mi), jak kdybyste právě vstali z rakve? Trošku vysušená, ale celkem zregenerovaná? Tak pak asi Sudokrém nepotřebuji...

Mám toho na příští týden mnoho na srdíčku, že dokonce došlo na dva články denně. No ale nezvykejte si. Jo a vyhrála: Adelaide.

Všem moc děkuji za účast, vítězce blahopřeji a prosím, ať mě kontaktuje na denjekrasny.blog@gmail.com s adresou pro doručení výhry.

15 komentářů:

  1. já používám sudocrem už delší dobu a má asi tyto vlastnosti: působí naprosto perfektně preventivně (mažu ho jednou za čas celoplošně a pupínek se neudělá ani jeden), lokálně klubající se pupínek vyléčí bez toho aby se musel vymáčknout, je mastnej, ale nevysušuje, zanechává bílý povlak na obličej, já ho používám na noc nebo když jsem doma, ale po delší době se jakoby vsákne do pleti...jako podkladovej krém ho údajně používá xlet dara rolins, ale nějak si to nedovedu vzhledem k zabarvení pleti představit, pokud tedy si po noční kúře nenamakeupuje obličej ráno...
    nemůžu ho k ničemu moc přirovnávat, protože mi moc vyhovuje a zatím jsem nic jiného nezkoušela..

    OdpovědětVymazat
  2. Sudocrem jde bez problémů rozmazat do neviditelna. Rozdíl mezi jakýmkoliv jiným krémem na opruzeniny bych viděla maximálně v obsahu levandulového oleje, který je fakt účinný (ale můžeš si ho nakapat kamkoliv a do čehokoliv). Ráno nebudeš ani bílá ani matná, ale jaká, to ti neřeknu, jelikož na celý obličej jsem ho asi nikdy nezkoušela nebo jsem to zapomněla... Že bych to zase zkusila...? :-)

    OdpovědětVymazat
  3. ahaha... jájo a reno, tak děkuji, vypadá to, že sudokrem potřebuji. sice jako já jsem s tím krémem na opruzeniny, co mám doma, v tomto směru spokojená (mnohem víc než s cicaplast) a dokonce uvažuji, že si koupím i jiný, no ale vypadá to, že sudokrém je ještě o třídu lepší...

    OdpovědětVymazat
  4. A právě ho mám jako podklad pod makeup a v pohodě, dokonce mi přijde, že trochu matuje.

    OdpovědětVymazat
  5. Přesně tak jak jsi to popsala, si to představuji... Krém vlastním, ale v životě by mě nenapadlo dát si ho na obličej. Že bych to zkusila? Proč si dávat něco takového na pleť? Moc tomu nerozumím.. Asi budu ještě dlouho hledat důvod a odvahu na podobný pokus.
    tatu

    OdpovědětVymazat
  6. toto nie je práve k článku, ale chystáš sa spraviť recenziu na maybelline bb cream keď k nám príde?

    OdpovědětVymazat
  7. rena, no tak vidíš, že ho potřebuji.

    tatu, proč si něco takového dát na obličej? protože doufám, že pak budu vypadat lépe.

    nathalie, týjo a on se k nám chystá? někdy v dohledné době. to mi zatím nějak uniklo. zatím recenzi tedy neplánuji, ale kdyby ten bb přišel, hádám, že by na recenzi časem došlo.

    OdpovědětVymazat
  8. recenziu na maybelline bb kludne spravim aj ja - nahodila som si na ruku trosku z testera - tmavy a oranzovy. zdesila som sa a utrela si to prec... moznoze kebyze cakam, tak sa to nejako spravi... ale on z tuby vyjde taky bielo-sivy, po rozotreti je akoze teda taky telovy, lenze ako vravim - na mna veeelmi tmavy a oranzovy.

    sudocrem je super, ale davala som ho len na detske zadky a na popaleniny, raz na porezane miesto. hoji dobre. na tvar ma ho nenapadlo dat, ja mam dost mastnu plet a viac mi sedia take gelove kremy

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj,Sudokrém je dost hutný a jakoby je to spíš pasta, když se namaže, tak to není do ztracena, ale prostě bílý flek. Ale je dobrý, já ho mám osvědčený u obou dětí na opruzeniny, pak taky na všelijaký vyzážky kolem pusy z macerování kůže dudlíkem, pak taky na poštípání, neštovice. Sobě jsem zkoušela na akné, takové ty hluboké vřídky to vysuší.Pokud hledáš něco zinkového, co není pasta a hezky se to dá rozetřít, tak doporučuji Menalind.P

    OdpovědětVymazat
  10. mno, asi je to o typu pleti. Mě Sudocrem zanechá bílý film a když ho chci rozetřít do ztracena tak ho vlastně setřu. Používám lokálně, na celý obličej si to neumím vůbec představit, to se obávám, že by mi ráno zůstalo to "vstanutí z rakve". Ikdyž to má krémovou konzistenci, já se pořád nemůžu toho pocitu zinkové pasty zbavit, ale to je jen můj pocit, opravdu je to krásně krémové, ale jako klasický krém se to taky nechová, no to jsem to teda popsala :-D

    OdpovědětVymazat
  11. Podle mne Sudocream ani jiné krémy na opruzeniny /např.Imazol krémpasta/ na celý obličej NEPATŘÍ.Krémy na hojení/Cicaplast, Cicabio,Cicafalte/ také NEPATŘÍ na celý obličej, pokud ovšem člověk není po laserovém zbroušení obličeje nebo chemickém peelingu.
    Aplikovat pouze bodově.
    Jak jsem pochopila, Trb chce něco na rychlejší hojení rozrýpaných pupínků, tak doporučuju něco desinfekčního, např. Tea tree olej nebo rovnou antibiotický krém Fucidin.
    A co se týče klasické modré Nivey - na problematickou pleť není vhodný, ucpává pory. Na regeneraci pokožky /nebo zklidnění/ já aplikuju Avene Hydratační pleťovou masku , dobrá je i od Biodermy Senzibio maska.

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, chcem sa opýtať, že viem, že si ešte neskúšala Biodermu Cicabio, ale ten Avéne odporúčaš? Ja idem práve kupovať a neviem sa rozhodnúť medzi týmito dvomi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. avene určitě doporučuji. biodermu doma mám ve vzorku, vyzkoušela jsem dvakrát, takže to ber s rezervou... a zatím mi není moc sympatická.

      Vymazat
    2. Ďakujem ti veľmi pekne. :)

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...