středa 11. dubna 2012

Vzorky: Bourjois Flower Perfection a Chanel Perfection Lumiere

* o vzorky jsem požádala prodavačky ve dvou prodejnách Marionnaud, což jen tak mimochodem je podle mě nejpřátelštější parfumérský řetězec, ještě se mi nestalo, že tam bych vzorek nedostala, někdy mi je tam dokonce sami nutí, že prý tento makeup musím naprosto určitě vyzkoušet, protože mi bude vyhovovat... a taky mi přijde, že tam mají nejvzdělanější prodavačky

Bourjois Flower Perfection
Tento makeup jsem chtěla opravdu vyzkoušet, protože prostě makeupy od Bourjois mám ráda. Jejich desetihodinový spánek v lahvičce jsem měla tak ráda, že stále mám v plánu si ho ještě někdy koupit. Takže Flower Perfection byla jasná volba. Vzorek jsem dostala hodně malý, vystačil jen na dvakrát. Po prvním použití jsem byla zamilovaná. A to z jednoho důvodu: tento makeup je úžasně krycí, konzistence je taková celkem hutná a lehce krémová a překryje toho opravdu hodně. Je to nejspíš nejvíce krycí makeup od Bourjois. Je to taky nejvíce krycí makeup, který jsem měla za poslední... co já vím... ehm... asi tři roky? čtyři roky? prostě tak nějak. Takže už po první vrstvě mi udělal naprosto krásnou pleť. Nepotřebovala jsem ani korektor. Při druhém použití ovšem vypluly na povrch určité nedostatky, kvůli kterým si nejspíš celé balení nekoupím. Makeup je hodně matující... a mně se matující makeupy na mně nelíbí. A stejně jako u všech ostatních matujících makeupů i tento má tendence vypadat přepudrovaně. No nevím, možná by se to dalo nějak vychytat lepší aplikací, ale ve vzorku toho víc nebylo, takže to necháme při tom. Výdrž je celkem dobrá, krycí schopnosti jsou zachované skoro celý den, v mém případě to znamená tak asi od osmi do šesti. Jestli matuje dobře celý den, vám asi moc nepovím, protože s mastnotou problém nemám. Na živo jsem makeup už ukázala dávno.




Chanel Perfection Lumiere
Tento makeup je velmi luxusní na dotek, stejně jako všechny Chanel makeupy, které jsem vyzkoušela. Ovšem vadí mi jedna věc... parfemace. Asi to bude jen můj problém, ale všechny Chanel makeupy mi voní jako nekvalitní alkohol. Konzistencí je lehce tekutý, ale ne moc, je to spíš taková ta tekutost tělového mléka. Na obličeji je neskutečně příjemný. Prostě Perfection Lumiere vám dodá naprostý pocit luxusu, po nanesení je pokožka jako vyhlazená a sametová na dotek. Makeup je lehce matující a není příliš krycí. Výdrž taková standardní asi osm hodin a já si ho určitě nekoupím, protože mi vadí ta parfemace a malé krytí. Na živo jsem ho už taky ukázala.






22 komentářů:

  1. O make-upe Bourjois si brousím zubky už pěkně dlouho :-) Tak asi uposlechnu rady ze včerejšího článku a vyrazím :-)

    OdpovědětVymazat
  2. O tom make-upu od Bourjois jsem taky nedávno psala :)
    http://sweetlittlesuzie.blogspot.com/2012/04/bourjois-flower-perfection.html

    Asi si ho pořídím, líbí se mi, jak je hodně krycí... Jinak jaký jsi ty měla odstín? Já jsem hrozně bledá a tak vždycky řeším, jestli na mě i ten nejsvětlejší odstín není moc tmavý :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já ti vlastně nevím, prodavačka mi to na kalíšek nenapsala a já si to nezapamatovala... ale byl to ten nejsvětlejší, co mají v marionnaud. asi to byla 51.

      Vymazat
  3. Bourjois mám asi 2mesice, a jsem moc spokojna, muzu doporucit! Na me suche pokozce drzi opravdu cely den. Rano nepudruju, jen si pudr beru do kabelky a nekdy odpoledne zlehka projdu t zonou. Kryje perfektne, avsak nedela masku, a hodne jsem se trefila i v odstinu.. na ktery nepamatuju, ale doma se podivam.
    Urcite nanaset ale stetcem, ta hubka co je v baleni za moc nestoji.
    Mam taky match perfection od astor, ale casteji saham prave pro bourjois.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to ti děkuji za recenzi, stále jsem nad novým makeupem Boujours uvažovala a pokud má dobré krytí tak jdu do něj. Matný finish mi vůbec nevadí. A Chanel makeup, tak tam mi vadí nízké krytí, ale určitě si řeknu o vzoreček.

    OdpovědětVymazat
  5. Podle mě je Perfection Lumiere krycí docela dost - v jedné vrstvě tak středně a když trochu přidám, tak úplně, že nepotřebuju ani korektor (vyzkoušeno 2 minuty před napsáním tohoto komentáře). A opět potvrzena naprostá odlišnost našich nosů - mně moc příjemně voní :-) Jinak toho o něm zatím moc říct nemůžu, mám ho na sobě teprve potřetí, koupila jsem si ho v zimě, 2x zkusila a strašně mi zvýrazňoval šupinky, tak jsem ho odložila na teplejší období.
    Ten Bourjois bych taky moc ráda vyzkoušela, pokusím se získat vzoreček.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak odlišnost našich nosů, asi můžeme začít považovat za fakt... mě totiž všechny chanel makeupy docela smrdí.
      a krytí mi fakt nepřišlo veliké (jako já ten vzorek použila před pár měsíci, stejně tak dlouho je napsaná ta recenze... takže teď dost vařím z vody), je ovšem možné, že jsem makeupu dala prostě málo. i v tom vzorku toho bylo málo a prostě mě to nepřesvědčilo.

      Vymazat
  6. Flower Perfection jsem dostala na vyzkoušení taky, když jsem si šla pro vzorek Healthy Mixu do Fannu a je fakt, že mi byl doslova vnucen :D Zatím jsem ho ale ještě na obličej nedávala, tak jsem na něj hoodně zvědavá.

    OdpovědětVymazat
  7. Hm, na mojej tvari robi Flower Perfection suche supinky a to ani nemam suchu plet. Kazdopadne si ho preto miesam pol na pol s Healthy Mixom + pridam trosku kremu, a vtedy sa ta suchost relativne strati. Ako mne to nevadi, aj odtien mi takto zmixovane lepsie sedi :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Mě flower docela zaujal ovšem barvy se mi nějak nepozdávaly..ale víc bych chtěla zkusit sleep efekt nebo healthy mix..prostě nechci matný MU...na léto mě docela svrbí ruka na chanel VA..ale ten zase obsahuje hodně alkohol a já mám suchou pleť...
    ale co to povídám..na mě stejnak všechno divně zoxiduje..takže je jedno co si na tu papulku dám :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mne sa velmi pacil healthy mix, plet s nim posobi velmi sviezo, o matnosti nemoze byt ani rec :-). Az vynicim flower, opat sa vratim k HM ;-)

      VeVe

      Vymazat
    2. hmmm... tak healthy mix bych taky chtěla vyzkoušet, můžeme si založit klub.

      Vymazat
    3. Healthy mix mě láká nejvíc, zvláště jeho verze Serum (měla by být ještě o kus lepší), no a celkem jsem se nechala navnadit na 10 Hours, ale nesmí být moc krycí, to mě neba.
      Verunka

      Vymazat
    4. deset hodin spánku moc krycí není, takže tě to bavit bude...

      Vymazat
  9. díky za to písmo, hned se to čte mnohem líp :)

    a ten chanel vypadá slibně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mně teda moc ne, to předtím bylo fajn :( tyhle písmenky mi přeskakujou před očima...

      Vymazat
  10. Ahoj, aký si mala, prosím ťa, odtieň toho Bourjois make-upu? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nejsvětlejší u nás dostupný. víc si nepamatuji...

      Vymazat
  11. Ahoj, Flower Perfection je můj současný make-up a vyhovuje mi pro své krycí schopnosti, přirozenost, matný finiš. Ale vadí mi, jak mi zvýrazní suchá místa (o kterých jsem předtím ani nevěděla) a udělá šupinky. Nemáš tip na make-up se stejnými vlastnostmi jako je FP, ale bez šupinkování? Děkuji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj, nemám moc suchou pleť, takže až tak moc neporadím. docela mi vyhovoval maybelline ten pěnový (přišel mi hodně podobný na flower perfection). a jinak teď už jedu jenom v bb krémech a korektorem.

      Vymazat
    2. já mám smíšenou pleť, proto mě ty suchá místa překvapují. dělá mi je pouze tento make-up. ale zase bych se ho nerada vzdala, jinak mi totiž ve všem skvěle vyhovuje.
      každopádně díky za tip, ale já a maybelline si vůbec nerozumíme :-)
      nejspíš zkusím nějaký šikovný BB

      Vymazat
    3. asi ti moc víc neporadím, já si snad za posledních pět let nekoupila jediný matující makeup.

      ještě mě napadá cashmere mouse makeup od dax (http://www.dax.com.pl/s/katalog/produkt/210), ten má hodně podobnu konzistenci, ale co si tak pamatuji, tak určitě měl menší krytí.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...