čtvrtek 12. dubna 2012

Vzorky: MUFE HD a Sisley Phyto Teint Eclat


* vzorky makeupů vyžádané v parfumériích Sephora a Fann

Make Up For Ever: HD Foundation
Největší problém s tímto projektem zkoušení vzorků jsem měla ten, že jsem nevěděla, co v parfumérkách vyzkoušet. Jestli tento blog čtete časteji, tak asi už víte, že já jezdím na BB krémy, takže vybrat něco vhodného, co bych chtěla zkusit a co nabízí v našich obchodech, nebylo jednoduché. Pak ale Dashulka prohlásila: "naklusat do Sephory, nechat si do kelímku odlít vzoreček a posoudit na vlastní kůži", tak jsem neváhala a naklusala, jsem poslušná holka. A pak se k tomu vzorku váže jedna vtipná pohádka aneb jaký máme v parfumériích personál:
Za devatero řekami a devatero horami jednoho zimního večera jsem navštívila Sephoru v hlavním městě. Protože jsem tentokrát věděla, co chci, zamířila jsem rovnou ke stojanu Make Up For Ever. Slečna prodavačka, pravděpodobně přitahována mou silnou aurou rozhodnuté zákaznice, neprodleně zamířila ke stojanu za mnou. Naše osudy se střetly přesně u makeupů. Neotálela jsem a rovnou jsem prohlásila, že chci vyzkoušet tento makeup. Ale že nevím, který odstín. Prodavačka také neotálela a nakydala na mě třetí od začátku. Chabě jsem argumentovala tím, že jsem světlá a růžová, kdežto ten makeup je tmavší a žlutý. Prodavačka obratem vysvětlila, že ten třetí odstín je jediný tělový, ten světlejší je pískový a ten růžový je divný. Nakydala mi to na ruku a řekla: "Vidíte?" A já řekla: "Nevidím." Prodavačka takto nejspíš poznala, že má před sebou znalce, chvíli otálela na místě a v okamžiku, kdy jsem se ptala: "A mohla byste mi prosím odlít vzorečky?!" mě už neslyšela a raději otálela u jiného stojanu. Zmateně jsem tam postála a čekala jsem, že se ke mně vrátí, když to jednou měla se mnou už rozjednané, tak to snad nepustí takto do vzduchu. No asi pustila. Tak jsem popadla makeup, došla za ní, vrazila jí to do ruky a dostala jsem. Ovšem ta pohádka má dost šťastný konec, protože mi do kalíšku namačkala makeupu alespoň na měsíční použití a to hned dva odstíny, ten druhý a ten třetí (a ano, ten třetí TĚLOVÝ odstín je na mě tak tmavý, že jsem ho na sobě měla jednou a bála jsem se vylézt ven, asi mám divné tělo)... Dokonce by to množství vydalo i na plnohodnotnou recenzi. Ale té se nedočkáte, protože ten makeup mě tak irituje, že jsem to vzdala.
A proč mě irituje? Je suchý, zvýrazňuje nedokonalosti, zalézá do pórů, nevydrží, dostala jsem žluté odstíny (ten růžový mi nakonec fakt nedala, že prý to není pro mě a že doma uvidím sama), nevydrží, smrdí mi, vypadá maskovitě, není plně krycí (i když tedy jako zakryje hodně, to jo) a tak vůbec, fakt nechápu, co na tomto makeupu všichni vidí... I přesto, že v něm vypadám strašně, jsem vám ho na živo ukázala.



Sisley: Phyto Teint Eclat
V této fázi nastala docela krize, protože jsem fakt netušila, který makeup vyzkoušet. Chodila jsem kolem parfumérií, nelíbilo se mi nic, tak jsem se akorát vždycky škaredě koukla na prodavačky, zavrčela a odešla. Až pak náhlá inspirace ozářila mou duši a já se zastavila u stojanu Sisley, makeup jsem dostala dokonce napytlíkovaný, no prostě luxus jak na Vánoce. A Phyto Teint Eclat vůbec není špatný, musím přiznat. Je hodně tekutý a takový sametový, tvářička je po něm hladoučká jako pleška pod přehazovačkou. Je celkem krycí, tedy minimálně mně zvládl zakrýt vše, co bylo potřeba, nikam nezalézá, vypadá přirozeně, dlouho vydrží. Odstín by sice mohl být o chlup světlejší, ale tak budiž. Jako z tohoto makeupu jsem byla unešená a myslím si, že si oprávněně zaslouží tu cenovku dvoutisíců nebo kolik to vlastně je. Ale několik věcí mi vadilo. Je silně parfémovaný a je tekutý... nemám tekuté makeupy ráda. Obě tyto vlastnosti jsem byla ochotná prominout, protože výsledky za to opravdu stály, ale bohužel ten makeup na mně strašně oxiduje, hnědne a oranžoví, pár hodin je to v pořádku, pak se na sebe po obědě podívám do zrcadla a nejraději bych se neviděla. Bylo to vidět, když jsem vám ten makeup ukazovala na pleti, v komentářích někdo podotknul, že tak studená tvářenka se mi nehodí... no nebyla to chyba tvářenky, ale oranžového makeupu. Rozhodně ovšem tento makeup doporučuji, měla jsem ho tak ráda, že ten pytlík jsem spotřebovala celý, i když jsem pak chodila jako debil oranžová. Dokonce jsem si už i hledala, jaké jsou světlejší odstíny, a existují ještě dva, které tím pádem chci opravdu vyzkoušet a zjistit, jak moc a jestli vůbec na mně budou oxidovat...




21 komentářů:

  1. na tvoje články ráno čekám jak na smilování, protože mi vždy zvednou náladu na celé dopoledne, odpoledne pak žiju za zážitku z oběda.... jinak dost dobře ncehápu, proč prodavačky mají úchylku na odstíny číslo 3 :D

    OdpovědětVymazat
  2. ten make up od Sisley som mala, mne vyhovoval vo vsetkom az na jednu vec - pre mna bol malo hydratacny. Maly vyber odtienov povazujem u nas celkovo za problem, aj ked znacka vyrobi make up povedzme v 10tich, u nas je dostupnych tak 5 :(

    OdpovědětVymazat
  3. meduňko, děkuji, taky si mi zlepšila náladu. trojka je tak oblíbená asi proto, že je někde uprostřed. nebo fakt nevím.

    lučiak, ten sisley makeup by byl opravdu úžasný, jako škoda toho odstínu... no a malý výběr odstínů vůbec u nás je klasika, která mě štve.

    OdpovědětVymazat
  4. uf ja si radšej nenechám od nikoho radiť a vytiahnem najprv najbledší a keď je moc bledý, tak druhý najbledší odtieň.

    OdpovědětVymazat
  5. Já už tekuté makeupy vůbec nepoužívám, ale ze všech co jsem kdy vyzkoušela byl tento jednoznačně nejlepší- měla jsem ten nejsvětlejší a s oxidací jsem problém neměla. Myslím, že tenkrát mě stál 2500-2700,-.
    P.S. Doporučuju využít předváděček Sisley- jejich vizážistky jsou opravdu školené a šikovné, můžete se nechat i nalíčit nebo si jen nechat "nandat" vzorečky- ony s nimi tolik nešetří jako samotné parfumerky;-) A to je další věc co se mi u Sisley líbí, jejich produkty jsou sice dražší, ale jejich vzorek mi vystačí tak na 14 dnů (mluvím o krému), takže opravdu mohu otestovat zda mi sedl nebo ne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. teď jsem byla na skok ve městě a zjistila jsem, že v debenhams mají i ten porcelain odstín. fakt netuším, jak odstíny do parfumérek distribuují, protože nikde jinde jsem ho neviděla, každopádně o vzorek jsem si neřekla, odradil mě ošmudlaný tester, ze kterého ten makeup ani nechtěl ven. ale jako seriózně o něm pouvažuji, protože ten makeup byl boží.

      Vymazat
  6. jj taky si myslím, že je ten HD úplně na hovno..ale myslela jsem prvně, že je chyba ve mě, když jsem četla tisíce vynikajících recenzí...zlatej revlon

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a třeba je chyba v nás, nedokážeme docenit kvality dobrého makeupu.

      Vymazat
    2. definuj dobrý makeup :D

      Vymazat
    3. týjo, já ti nevím, to by nám spíš měl nadefinovat někdo, kdo ty kvality ocenit umí.

      Vymazat
  7. od MUFE bych vyzkousela face&body
    Velvet+ uz pouzivam spis jako korektor a HD mi přišlo, že bude ze stejnýho ranku

    jinak s tou 3 - myslím, že to je výsledek tradičního zvráceného názoru, že všichni přeci touží vypadat opáleně! takže nikdo nemůže chtít nějakou jedničku přece!
    zajímavé je, že veškeré vzorky make-upů z časáků mám v 003 - až se budu chtít namaskovat za černošku, tak si nemusím ani nic kupovat :D proto dost oceňuji, že včera jsem vůbec poprvé :D získala jeden v 001 (ve výroční tašce z DM)

    ale teda make-up, co by na mně oxidoval, ten by teda letěl oknem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jo, ale ten makeup je fakt boží, tak jsem ho tajně nosila a pořád na něm hledala chyby a kromě té oxidace žádnou nenašla...

      Vymazat
  8. Jo to už jsem slyšela s tím jak jsou v Sephoře neochotné, když chceš vzorek :), což je prostě hrůza. Njn, ale co s tím naděláš :/Já tam radši pro vzorky vůbec nechodím i když Make up Forever jsem chtěla vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ke mě jsou prodavačky v Sephoře vždycky milé a nandají mí vzorečků, kolik chci. To už jsem se setkala s nepříjemnou obsluhou v LUSH.
      Ale je pravda, že v mém první požadavku po prodavačce je to, že mám silně alergickou pleť a to jí natolik vyděsí, že mi ten vzoreček vždycky radši dá... :D

      Vymazat
  9. Můj názor na MUFE jsi už četla, ale ten Sisley vypadá lákavě!

    OdpovědětVymazat
  10. :-D Tak mě zas článek zvedl náladu po utahaném dni ve škole, fakt jsem se zasmála. Jako já ty prodavačky nechápu, ony jsou za to placeny, takže místo toho, aby ti poradila, vyzkoušela další odstíny, odlila, donesla k pokladně, úslužně se uklonila a s úsměvem odešla - tak radši odešla hned. Asi nějaká instantní verze :DDD No jo, všechno se zkracuje a zrychluje.
    Obdivuju tě, že sis za ní došla znovu pro ten vzorek. Já bych se buď rozesmála na celý kolo jako teď nebo bych ztropila povyk nebo bych se uraženě otočila a odešla. ;-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jako já jsem z toho byla trošku v transu, protože by mi absolutně nenapadlo, že toto prodavačka udělá. ještě když na ni mluvím, tak ona se otočí a odejde. takže pod vlivem toho šoku jsem to vzala tak jako klidně... ale taky jsem chvíli nevěděla, jestli se začít smát nebo odejít.

      Vymazat
    2. Tak to je ovšem hard-core! :D Tohle když mi udělá kdokoliv, tak jsem schopná vylítnout z kůže. Styl: "KAM DOP****E JDEŠ KDYŽ S TEBOU POŘÁD JEŠTĚ MLUVÍM???!" Nesnáším toto, opravdu hodně moc...

      Vymazat
  11. Ach, doufám vždycky, když čtu a makeupech, že najdu NĚCO, co je prostě bez diskuzí skvělé a nejlepší a nebudu už muset zbytek života čekat, než ho konečně najdu! :-D
    Hodně mi vyhovoval od Kanebo Sensai Foundation - ten nemáš otestovaný? je taky dost vodový, skoro mi přišlo, že na pleti nic nevidím, nevidím, nevidím.. a pak jsem viděla, že nevidím ani ty sajrajty, co jsem chtěla nevidět... Chci tím říct, že jako dobrý :-).
    Brzy nadejde čas, abych pořídila něco nového a to je pak obrovské dilema, do čeho tu tisícovku (obvykle nad těmi levnějšími z drogerek vyměknu) investovat, není to malá částka. Nic nepotřebuju 100% skvělé - krom manžela, dětí atdatd. - ale na výběru makeupu si dávám záležet, snažím se...
    Vy taky, jak vidno :-).
    Hezký den a díky za trvalý příliv vtipných postřehů z krásných dní! :-)
    K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mám otestovaný fluid finish od kaneba a ten je fakt super..

      Vymazat
    2. tak kanebo nemám vůbec otestované. jako ani ozkoušené na ruku, nic...
      ovšem podle popisu kanebo sensai je ten sisley úplně to samé, vůbec to není na obličeji cítit, vypadá to neskutečně přirozeně (tedy jako vynecháme tu oxidaci, že ano), ale zakryje to všechno.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...