pátek 13. dubna 2012

Vzorky: Nars Tinted Moisturizer a Benefit Hello Flawless Oxygen Wow!

* vzorky jsou z parfumérií Sephora

Nars: Pure Radiant Tinted Moisturizer
Tak k tomuto vzorku se opět vztahuje historka o vzdělaném personálu našich Sephor. Měla jsem dobrý den, jaro, slunko, nové podpatky (které mi ovšem během dne zabily nohy (opět), kdy já se poučím?) a chvilka času. Tak bezcílně jsem naběhla do Sephory, jen na čumendu (a se přiznejte, že to taky děláte)... prodavačka mě měla na radaru během dvou sekund. A já jsem vlastně chtěla jednu jedinou věc - naživo si osahat tónovací krém od Narsu a zase jít. No nic, prodavačka mě zastavila před stojanem Nars, ještě jsem se nestihla ani rozhlédnout. Nelekla jsem se a jasně artikulovala své zájmy: chci se podívat na tónovací krém od Narsu. "Nemáme." No jasně... Tak se chci podívat na tónovaný krém od Narsu. "Nemáme!" Aha aha, nevadí, chci si zkusit Tinted Moisturizer od Narsu. "Nemáme!!!" Jakože Pure Radiant Tinted Moisturizer a fakt to nemáte? "NEMÁME!!!" Jsi snad blbá nebo... tato slova sice nezazněla, ale v dané fázi rozhovoru dozajista zaznět měla. Nevadí a jaké máte novinky od Narsu. "Nově teď máme hydratační krém, nechcete se podívat..." No hele ho, stačí se jen pořádně zeptat a všechno jde. Pokud si to někdo znamená, tak ano... obě dvě jsme stály asi dvacet centimetrů od daného krému (nebo co to vlastně je). A protože mi přišlo, že slečna prodavačka potřebuje procvičit mozkové závitky, pohotově jsem zažádala o vzoreček.
Tento makeup jsem jako jediný neukázala na obličeji, protože prostě moje pleť není ve stavu, aby mohla takto vylézt na světlo. Makeup, tedy pardón tónovací krém se pěkně roztírá, na pleti není skoro cítit, vypadá přirozeně a neviditelně, ovšem s výhradami... Protože skoro vůbec nekryje (a krytí já jako zrovna teď fakt uvítám), tak jsem se ho snažila navrstvit, krytí se sice zvětšilo (ne o moc, ale zvětšilo), ovšem makeup mi zalezl do pórů a zvýraznil některá suchá místa. Krom toho jsem ho v té silnější vrstvě na obličeji cítila. Ale jinak asi vypadá moc pěkně, takový lehce rozjasněný a odpočatý vzhled. A prý má i celkem znatelné pečující účinky, takže o to více mi byl líto, že prostě to není nic pro mě. No jako nevím, vlastně vím a tímto vyhlašuji nesmiřitelnou válku všem tónovacím krémům a svatosvatě slibuji, že si už nikdy žádný nekoupím. Protože s tónovacími krémy je problém jeden: pěkně sjednotí barvu pleti, ale pokud máte nějaký problém (což já mám), tak to nezakryjí ani omylem. Vlastně pokaždé (ale opravdu pokaždé), když použiji jakýkoliv tónovací krém, mám pocit, že ten tónovací krém moje nedostatky (chápej rozškrábané pupínky) jen zvýrazní. Totiž tím, jak okolní pleť působí sjednoceněji, tak jakékoliv červené místo ještě víc svítí do dálek. Ještě jsem nepotkala tónovací krém, který by dokázal alespoň náznakově zakrýt moje červené pupínky. Zlaté BB krémy, které to umí, i když mají často krycí schopnost na stejném levelu jako tónovací krémy. A teď jako nevím, asi to bude opět můj čistě osobní problém, protože třeba zrovna tento NARS je klidně přirovnávám i k lehkému makeupu s dostatečným krytím... tak moje pleť by s dovolením nesouhlasila.




Benefit: Hello Flawless Oxygen Wow!
I tady mám historku aneb o tom, že dobré, chytré, milé a vůbec úžasné prodavačky existují i v české Sephoře. Opět jsem měla dobrou náladu a opět jsem zamířila do Sephory, jen tak (a fakt se jako přiznejte, že to děláte). Obě dvě prodavačky mě měly v šachu matu během deseti sekund. Odmítla jsem přivonět si, odmítla jsem nabídku slev, odmítla jsem jakékoliv informace, chtěla jsem prostě jen na tu čumendu. A pak ta mladší začala. Že mají teď ty slevy. A že si mám všechno pořádně prohlédnout, že mě nechá. A všechno mám vyzkoušet. A jestli mám narozeniny, tak mi zadarmo upraví obočí. A až se mi bude něco líbit, že mi to dá ve vzorku domů vyzkoušet. Ať si něco vyberu... A tak dále a tak dále. Pořád se mi omlouvala, že je možná trošku vlezlá. A možná i vlezlá byla. Ale spíš byla milá. A upovídaná. A měla dobrou náladu. A vlastně i moji dobrou náladu ještě zlepšila. A taky na ní bylo vidět, že ji její práce baví. A já už pak vlastně ani nevím, jak se to stalo, že jsem odcházela s plným kalíškem makeupu a prodavačka mi ještě děkovala za návštěvu.
Abych řekla pravdu, makeup mě nijak neohromil. Pěkně se roztírá, až tak moc nekryje (jo já vím, že od toho jsou tady korektory, ale když mě to už nebaví... a krom toho i můj Pucca BB krém kryje lépe než toto), moc nerozjasňuje (jako že on ten makeup je rozjasňující, ale podle toho, co Benefit sliboval, jsem to čekala víc...). Na obličeji je trošku těžký a ulepený, ale musím mu uznat, že vydrží opravdu dlouho, večer jsem to odličovala, jak jsem to ráno nanesla, dokonce je to jeden z těch makeupů, který vypadá lépe po nějaké té době nošení. Vlastně pokud bych si měla z těch šesti testovaných vzorků vybrat... tak bych si vybrala Sisley, jenže ten by na mně zoxidoval, tak bych se pak asi raději odlíčila a vybrala si tento. No a druhé místo ze samých takových opěvovaných skvostů s dobrou pověstí... vlastně vůbec není špatné. A víte co? Čím déle ten makeup používám, tím víc je mi sympatický.


26 komentářů:

  1. já mám zážitek z Marionnaud - nedávno jsem tam šla a hledala kamufláž.... přišla prodavačka, peroxid blond, oranžovej make-up, tvářenka stylem ,,čim víc tim líp", řasy slepený ve tři velký řasy a prej ,,Jestli mi může poradit"... byla milá, takže jsem slova ,,Ne, jen to ne!" křičela jenom ve svojí hlavě...

    OdpovědětVymazat
  2. Když nic jinýho, tak by aspoň mohly mít přehled, co v té prodejně mají a prodávají... nebo i tohle je moc vysoký nárok?
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  3. tak stane se! :D proto se radši prodavaček na nic neptám a sama si to najdu, protože to co kolikrát slyším, mně od vyptávání úplně odrazuje! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já ten Nars miluju a přijde mi i relativně dost krycí (v rámci možností :-) ). A to mám teď celkem špatnou pleť, bez korektoru neexistuju a ještě nedávno jsem ho nanášela kabuki štětcem (mám sypký minerální). Já myslím, že tvůj problém je v tom, že máš docela silný růžový podtón pleti (proto vypadáš tak krásně v tom růžovým Just Pure Minerals :-) ). Jenže když pak máš na obličeji něco červenýho, tak se to tím tónovákem zvýrazní a krytí není dostatečný na to, aby to zmizelo. Já mám podtón žlutý a ten Nars, co mám, je žlutý fakt dost a ty červený fleky se tím přece jen trochu utlumí (ale taky ne moc, ale aspoň je to nezvýrazní). myslím, že na to jsou právě fakt nejlepší BB, mě začíná fakt hlodat nějaký zkusit, protože jsem vyzkoušela ten garnier a jako jo, na zadek jsem si nesedla, ale při představě, že mám něco, co bude několikrát lepší a za stejnou nebo nižší cenu, se mi dost silně rozbušilo srdce :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tý jo, děkuji, asi by mě nenapadlo obviňovat můj tón pleti a spojovat si to s mou nenávistí k tónovacím krémům. ale když nad tím přemýšlím, asi to fakt bude tím. prostě jakýkoliv tónovací krém mi potlačí tu přirozenou růžovou v obličeji, ale na pupínky je to málo, takže oproti tomu ožlutěnému obličeji, pak vypadají červeněji. no každopádně, já s tónovacími krémy definitivně končím... tedy ještě dopatlám, co mám doma (zrovna jsem našla v šuplíku stila illuminating tinted moisturizer) a slibuji, že si už nikdy žádný nekoupím....

      a jinak bb si určitě nějaký kup, jaktože ještě žádný nemáš?

      Vymazat
    2. Já ti nevím, Reni, ale stejně jako Hanka mám pleť s růžovým podtónem a používám makeupy a tónovací krémy se žlutým a nikdy jsem s tím neměla problém, vypadá to na mně dobře a červenou to hezky zamaskuje. Jen ten Nars to neumí, nedokáže mi ani sjednotit barvu (tzn. zakrýt ty červené fleky), takže já bych nevinila odstín, ale malé krytí. I když možná ho dávám jen málo, na nějaký finální závěr ho musím použít víckrát.

      Vymazat
    3. tý jo, tak pak už zbývá jen teorie, že mám nejhnusnější plěť v celém širém okolí, protože všichni tónovací krémy s úspěchy používají a já si ani neškrtnu...

      Vymazat
    4. Já to myslela tak, že když použiješ něco, co má růžový podtón taky. Protože ty dva nejsvětlejší narsy nejsou žlutý, podle popisu mají být neutrální a ve srovnání s tím St.Moritz nejsou do žluta vůbec. Takže když srovnám, jak moc zamaskuje moje červené fleky, tak si myslím, že ty dva předtím na to prostě budou krátký... A taky myslím, že právě u toho podtónu záleží, jak moc je silný, že od určité intenzity nebo jak to říct, už nemůžeš používat ten opačný, já třeba nic s růžovým nemůžu, vypadá to strašně, prostě fakt jako bych se snažila měnit svoji přirozenou barvu pleti.

      Vymazat
    5. jj ono mi to přišlo neutrální, ale pořád víc žlutý než růžový. (jako teď mám na sobě tak růžový makeup, že to snad ani není možný, takže srovnání mi možná dost hapruje.) a se silně žlutým podtónem taky mít nemůžu, vypadám pak strašně nemocně a jakoby mi úplně zmizí obličej. vlastně to ani nevypadá až tak nepřirozeně, protože krk mám stejně bílý, takže ta žlutá s bílou k sobě celkem ladí, ale vypadá to, jak kdyby se mi celý obličej vymazal a zůstaly jen vlasy, pusa, oči... v tom horším případě ještě červené pupínky... (jo tak tento popis je asi na palici, tak já toho nechám)

      jinak tak to potom tvoje teorie dost hapruje, protože schválně jsem šla zkontrolovat, co mám doma... a garnier bb je prostě béžový, nezakryje mi nic, pupínky zvýrazní. stila je dost dooranžova, sice vypadá přirozeně, ale nezakryje nic, pupínky zvýrazní. nic žluté doma nemám, tak to asi budu muset vyzkoušet ještě s tím.

      a jinak jen tak mimochodem se těším na viennettky recenzi, tam se teprve ukáže, jak je moje pleť mimo, když nemá ráda tento nars.

      Vymazat
    6. Tak jsi se asi teda v minulém životě nějak strašně provinila proti tónovacím krémům a teď prostě neseš důsledky :-)

      Vymazat
    7. hahaha... to bude asi ono. ale to je jednoduché, já prostě tónovací krémy přestanu kupovat a bude.

      Vymazat
  5. mě hrozně mrzí, že ty holky ze sephory evidentně kosmetika moc nebere..kdybych neměla rozjetou lékařskou fakultu, tak jsem v sephoře i na přesčasy..
    na druhou stranu jsem dneska byla v obrovském obchodu pro kutily a byly tam samé prodavačky...dokály poradit i chlapům..tak kde to sakra jsme?

    OdpovědětVymazat
  6. Ten flawless me celkem laka, ale malo jasani me nepresvedcilo :-)

    A jeste trosku mimo, po dukladne trb-bb-masazi jsem teda objednala skin79 bb krem tak jsem na nej zvedava:-) A ne ze bych te chtela navadet k nakupum, ale brala jsem to z bobdave.com a maj tam oddeleni zvlast se vzoreckama, to bylo neco pro me :D A taky ten biore marshmallow whip z tveho wishlistu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukla jsem na odkaz a ceny za Skin79 jsou pomalu dvojnásobné co na ebayi.

      Vymazat
    2. Ja se ebaye bojim s temahle vecma :-)

      Vymazat
    3. tak na bobodave jsem taky nedávno koukala, ale pak jsem odolala a nic neobjednala. ale vyhrála jsem nějaké ty skiny na ebay, kdo se bojí, nesmí do lesa a já se nebojím. tak jsem na to zvědavá.

      jinak plum, ten benefit ale vůbec není špatný. jen mi přišlo, že jsme se museli sžít, tu minirecenzi jsem psala asi v polovici vzorku, teď jsem na dně a hlavně na něm zbožňuji, že opravdu drží celý den a že odpoledne vypadá lépe než ráno. (ale míchám ho zrovna s korektorem collection... takže možná to bude taky tím, protože to i zvyšuje krytí a víc mi to vyhovuje)

      Vymazat
  7. A jak je na tom ten tónovák od Narsu s barvou? Na mě je všechno hrozně tmavý, např. o nějakým BB od Garnieru si můžu akorát tak nechat zdát...
    Není moc do oranžova, a myslíš, že by sedl i bleduli? (jestli se nepletu, tak máš taky světlou pleť :) )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. odstín mi vyhovoval, měla jsem první v řadě (to je asi finland? nebo aljaška? tak nějak). z čehož usuzuji, že asi nejsem až taková bledule, jak jsem si myslela, protože docela hodně lidí si stěžovalo, že ty odstíny jsou tmavé. jako jo, mohlo to být světlejší, ale dalo se, garnier light je určitě tmavší než toto.

      do oranžova to není, možná trošku do žluta... ale jako fakt na mně ta barva vůbec nebyla vidět, takže to ber asi s rezervou.

      Vymazat
  8. Super článek, mám moc ráda tvé historky a zážitky, vždycky mě pobavíš :)
    Hello Flawless Oxygen Wow mě láká už docela dlouho, tak snad ho taky někdy vyzkouším, protože v naší brněnské Sephoře moc ochotný personál bohužel není.

    OdpovědětVymazat
  9. No já si teda myslím, že ten NARS na tónovací krém kryje docela dobře:-) Má mírnou až středně krycí schopnost, většina tónováků je na tom mnohem hůř:-) Jinak historka je fakt vtipná, já většinou ráda říkám, že se jen dívám a najdu si to raději sama:-))

    OdpovědětVymazat
  10. V jaké sephoře ti dali vzorek toho Benefitu? Přesně to bych potřebovala, ale nemám náladu se doprošovat nějaký čůzy, který jsou většinou na Václaváku a v Palladiu... Ty si o sobě fakt moc myslej :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten benefit jsem dostala na flóře.

      jinak na václavák nechodím už z principu, tak jsou prodavačky úplně strašné a nedávají nic.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...