středa 2. května 2012

10 důvodů proč je BB krém lepší než minerální makeup

(1) Nerozsype se vám.

(2) K nanášení nepotřebujete štětec, stačí prsty.

(3) A protože se nesypou a nemusíte mít štětec, jsou BB krémy mnohem vhodnější k přesunům, cestám a dovoleným.

(4) Na výběr je většinou omezené množství odstínů, takže nemusíte dlouho přemýšlet nad nějakým podtónem pleti a rychle vyberete.

(5) BB krémy jsou rozjasňující tak přirozeně a lehce, že pleť vypadá božsky. Samozřejmě, že narazíte i na velké množství rozjasňujících MMU, ale bohužel spousta výrobců si pod tím představí pudr se třpytkami.

(6) Upotřebíte svůj oblíbený pudr. 

(7) BB krémy jsou velmi dobře baleny, většinou s pumpičkou, což je moje oblíbené balení.

(8) BB krém vám bez problémů nahradí denní krém, navíc si můžete vybrat BB krémy s protistárnoucími, protiakné, hydratačními nebo jinými slibovanými účinky.

(9) BB krémy mají mnohem větší ochranný faktor proti slunečnímu záření, MMU obsahují SPF jen přirozeně, většinou se hodnota nedostane na dvojciferné číslo.

(10) Pro suchou pleť jsou vhodnější BB krémy, MMU může vysušovat.


9 komentářů:

  1. Včera jsem si říkala, že nutně potřebuji minerální make-up. Teď mi příjde, že je skvělé, že mám na sobě BB od Skin79. Super články ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se mi líbí ty dva články po sobě :) Mně by pravděpodobně sedl víc MMU.

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké a vtipné srovnání, trb :-)

    OdpovědětVymazat
  4. ja by som si zradosťou kúpila bb, ale s nákupmi cez net ešte nemám skúsenosti

    OdpovědětVymazat
  5. To je ale vtipná dvojice příspěvků! Tleskám a závidím nápad. Preferuju MMU, ale líbí se mi i tento post.

    OdpovědětVymazat
  6. jé tak děkuji, jsem ráda, že se vám příspěvky líbí.

    OdpovědětVymazat
  7. Tento článek mi vykouzlil na tváři úsměv, milé, veselé zpracování :)

    OdpovědětVymazat
  8. Projíždím Tvůj web (moc zajímavě psaný, spousta užitečných informací...) a nedá mi nereagovat na toto srovnání...

    Abych začala tak od začátku, pár let zpátky jsem používala normální (většinou drogérkové) makeupy, drogérkovou kosmetiku apod.,

    asi 4 roky zpátky mě chytla přírodní vlna :D Takže nákupy přírodní kosmetiky - pečující pleťové, vlasové... sháněla jsem tedy i přírodní makeup.
    Všechny přírodní tekuté mi připadaly oranžové, tudy tedy cesta nevedla.
    Pak jsem se doslechla o minerálních makeupech :) Nakoupila jsem vzorky EDM, Sassy apod. Pamatuju si, že jsem s nima byla spokojená a nevím, proč jsem je přestala používat...
    Asi po roce mě přešla posedlost přírodní kosmetikou :D začala jsem hledět spíš na složení a aby v ní bylo celkově co nejmíň škodlivých látek no a tím jsem se odklonila od minerálních makeupů (možná v tom hrála svou roli i pohodlnost, minerální makeupy prostě práší po koupelně, oblečení,... vím, že jde o to naučit se s nimi pracovat, ale...)

    Asi před půl rokem jsem propadla BB krémům, objednala jsem z Ebay nejprve vzorky, poté několik plných balení (hlavně Skin79 - asi tři :D, Missha, Holika Holika, Etude House,...) - byla jsem absolutně nadšená!!
    jenže po pár měsících se mi na obličeji začaly tvořit suché mapy (mám atopický ekzém, takže s takovými věcmi mám zkušenosti), ale na obličeji jsem je takové nikdy neměla... jsou to přetrvávající suchá místa... i když mažu mastmi na ekzém, bambuckým máslem apod., prostě nemizí... poté jsem se dočetla, že BB krémy nejsou vůbec tak skvělé, jak na první pohled vypadají - jsou plné silikonů a podobných záležitostí :(

    Nakoupila jsem teď kosmetiku Avéne a budu se snažit dát pleť dokupy...

    Nyní se nacházím ve stádiu "co teď"... našla jsem doma zbytky vzorků těch minerálních makeupů a po tři dny testovala :))) příjemně mě překvapilo, že pleť mi po nich nepne, neštípe a nesvědí jako po BB poslední dobou.
    Věřím, že až vyléčím tu dermatitidu, budou i pěkně vypadat - nebude dělat mapy u toho nosu...

    Takže zkusím objednat nové vzorky, otesuju a vidím to na přechod k minerálním makeupům...

    Po BB krémech jsem měla pleť opravdu nejkrásnější v životě, ale za jakou cenu... :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuji za komentář. se přiznám, že já se zrovna teď rozpolceně potácím mezi minerálním a bb. a furt nevím, co by bylo lepší. škoda, že minerální makeupy nemají vyšší spf (tohle léto se až paranoidně bojím pigmentových skvrn). zatím mám tedy doma zásobu obojího, ale fakt se snažím bb krémy nenakupovat, protože mi přijde, že minerální makeup je přeci jenom pro moji pleť trošku lepší. ale zase ten efekt, co udělá bb... ten minerální makeup neudělá. však říkám, že jsem rozpolcená.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...