čtvrtek 10. května 2012

Jak si namalovat krásnou pleť - večerní edice

Kvízová otázka, spěcháte, do odjezdu tramvaje zbývá deset minut. Tramvaj potřebujete nutně stihnout. Váš vzhled má stále určité mezery, ovšem je třeba se bleskově rozhodnout, čemu dáte přednost:

(a) půjdete se vyčůrat, do kabelky si nezapomenete dát papírové kapesníčky, oblečete si punčochy, ať nemusíte trapně na místě určení jít hned na záchod
(b) pořádně si nanesete rtěnku, na kterou zatím nebyl čas
(c) rtěnku jen tak nastainujete a čtyři minuty strávíte focením svého obličeje pro svůj bezvýznamný blog, protože máte pocit, že ho zanedbáváte

Ano, (c) je správně. Fotky jsou sice nakonec příšerné a rozmazané, tu linku jsem si taky mohla namalovat lépe a větší (ale fakt nebyl čas si s tím pohrát), ale stejně to sem dám, když už mi kvůli tomu ujela ta tramvaj a při čekání na další jsem se málem počůrala...

A jak nafingovat večer krásnou pleť? Jednoduše, krycím makeupem a korektorem. Výhodou je, že večer se leccos ztratí, takže si můžete dovolit víc makeupu a víc korektoru, při blízkém pohledu na denním světle to vypadá trošku těžce, ale při umělém osvětlení, to vypadá mnohem lépe a dokonce si můžete dovolit i výraznou rtěnku. Jo a večer dávám přednost tekutým makeupům, většinou z toho důvodu, že chci vypadat hodně rozzářeně, což přeci jenom tekuté makeupy umí lépe než mmu.



A co jinak... Život je trošku hektický, nestíhám a lepší to asi hned tak nebude. Jo a naprosto mě otrávil jeden komentář pod posledním článkem (a doufám, že daná osoba dodržela slovo a už sem chodit nebude), takže sice si uvědomuji, že jsem slíbila spoustu článku o mmu, ale tak nějak na to není nálada ani čas a rozepsané články se krčí v koutku blogu a čekají, až se jim bude panička věnovat.

34 komentářů:

  1. Neurazíš se? Já doufám, že ne :) Začnu ale upřímnou chválou - Tvůj blog je zakímavý, často vtipný, určitě je užitečný a to je důležité. Jediné - teď přijde kritika - co mi vadí a čím si vyloženě škodíš - jsou FOTKY. Resp. to čím a kde je fotíš :). Jsi pěkná holka, o tom žádná, ale fotit neumíš a tím vzniká spousta zbytečné kritiky na tvoje líčení a tak. Přitom to je vyloženě o technice, o ničem jiném. Tak doufám, že jsem tě neotrávila :(, to bych nerada.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. co bych se urážela, asi to je pravda.

      ovšem to, čím fotím, fakt neovlivním, na nový foťák nemám, takže buďto toto nebo bych to ještě mohla načmárat v malování, což asi není vhodná alternativa. fotit neumím a nikdy jsem netvrdila, že umím. pokud něco tak snažím se o pořádné zaostření a správné barvy. a krom toho ve focení sama sebe si opravdu nelibuji a znám jiné činnosti, které mi toho přináší více... a tato fotka vznikala během pěti minut a každý správný fotograf ví, že pěknou fotku za pět minut nevyfotíš (nebo možná vyfotíš, ale to bude jen náhoda)

      ale i tak přesně asi nevidím, co ti na té fotce vadí. asi by mi víc pomohla konstruktivnější a přesnější kritika...

      Vymazat
  2. Já třeba ten koment nečetla, bo poslední cca tři týdny nečtu skoro nic - asi se mi čistí karma nebo co a jsem napůl v komatu. Ale s těma fotkama si myslím jedno - jako jo, není to nafocený nejlíp na světě a v reálu vypadáš opravdu daleko líp, ale VŽDYCKY je na těch fotkách vidět to, co chceš ukázat. Prostě jsou instruktivní. Z 99% fotek na blozích je vidět, že dotyčná se prostě fotí zejména pro áchající komenty nad tím, jak je krásná (nic ve zlém, často je) a není pořádně nic vidět nebo třeba je, ale stejně je vidět, že dotyčné na tom, jak to budou vnímat lidi strašně moc záleží. Jako nic proti, ale prostě od určitýho věku si člověk nechodí zvyšovat sebevědomí na net a nemá problém někam strčit fotku, na které nevypadá jako topmodelka, ale je tam to, co chce ukázat. Je to prostě maličko o něčem jiným a když to někdo není stavu respektovat, tak je tady asi blbě... A osobně v tom spatřuju jistou výhodu - nemyslím, že by tě někdo z těch debilně komentujících poznal na ulici :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já ten komentář četla několikrát, a tak mě to otrávilo, že jsem asi dva dny nechodila na blog svůj ani na blogy cizí, asi taky nějaká očista karmy nebo co. jinak jsem moc ráda, že alespoň někdo pochopil, že na těch fotkám nefotím sebe, ale kosmetiku. jinak tak nějak postupně zjišťuji, že mi dokonce ani nezáleží, jak na těch fotkám vypadám.

      to nevím, jestli mě v reálu někdo někdy poznal. to by nám asi musel říct, někdo, kdo mě nejdřív viděl na blogu a pak teprve v reálnu. každopádně... a nevím, jak to dělám... v reálu se mě většina lidí bojí (tedy když mě osobně neznají). že prý působím autoritativně...

      Vymazat
    2. Nepůsobíš autoritativně, ale namyšleně a povýšeně. Dělá to prostě obličej + lehké pousmání se zavřenou pusou na každé fotce. Kdybys párkrát vycenila zoubky, určitě by to působilo mileji a přístupněji :)
      ... ne jako plastová modelína z vytríny nějakého předraženého butiku :D

      Vymazat
    3. hele a ty mě znáš reálně, že víš, jak se směju?

      Vymazat
    4. prej vytrína :D achjo

      Vymazat
    5. tak teď jsem konečně pochopila proč vypadám namyšleně, protože necením zuby :D odhalila jsem další ze světových záhad.....

      Trb mi nepřipadá na těch fotkách ani autoritativní ani namyšlená ani povýšená....podle mě působí mile,ale možná to soudím dle sebe, bo se sama podobně tvářím a jsem vpodstatě nepřístupná osoba.

      Trb tvůj blog je můj nejoblíbenější, pravda nesleduji jich pravidelně nikterak mnoho, takže to asi není až bůh ví jaká pochvala.... líbí se mí tvůj styl a zaujetí pro věc, stejně tak humor....atd atd

      Vymazat
    6. mě se zase líbí takové pěkné komentáře. takže za něj moc děkuji...

      Vymazat
  3. sice bych o tobě netvrdila, že jsi nána, ale jsi docela protivná, v žádný recenzi snad nikdy nic nepochválíš a prostě působíš neustále přednasraně a zpruzeně a to je opravdu trochu nuda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, a jinak v pořádku?

      Vymazat
    2. to by taky bylo dost mimo mísu, o někom, koho znáš jako autora blogu, tvrdit, že je nána, bohajeho...

      Vymazat
    3. nesdílím absolutně tvůj názor na autorku blogu, chválí tam, kde je to na místě a jsem ráda, že neachá a neochá nad vším, co se jí dostane do ruky....a vůbec mi nepřipadá protivná....holt vnímání je subjektivní záležitost....ale nevím, proč chodíš ty recenze číst, když je to nuda.... nikdy by mě nenapadlo někomu psát, že je nudný a přednasraný, spíš bych ho přestala číst, bo je logické, že kvůli tvému názoru zřejmě styl nezmění, takže by mito připadalo jako zbytečně vynaložená energie a vyhozený čas....

      Vymazat
  4. Milá trb,
    1. Umět si namalovat linky tak pěkně jak ty, nosím je na ksichtíku denně. Na ty ostatní komentáře co se ti snaží nakecat něco jiného ohledně tvého líčení nebo focení, zvysoka ser. [pardon, nenašla jsem k tomu slovu vhodný a úderný ekvivalent]
    2. tenhle článek je skvělý a pro změnu jsem si u něho málem cvrkla smíchy já (páč zrovna sedím s notebookem na zahradě a už půl hodiny se ukecávám, že se mi nechce jít na WC a jsem pánem svého močového měchýře a tak vůbec - no nezabírá to).
    3. chodím sem nakukovat x-krát za den, jestli jako přibyl článek nebo ne, bo mám ráda tvůj smysl pro humor. Opovaž se přestat psát! Byla by to tuze veliká škoda a všichni co to tu máme rádi bysme ti pak hromadně chodili brečet do komentářů :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc za komentář. já jsem si včera taky myslela, že jsem pánem svého močového měchýře, takže jsem to v tramvaji potlačila... a dokonce jsem po příjezdu na místo zvládla i dva uvítací drinky šampaňského... a pak teprve jsem šla na záchod.

      Vymazat
  5. Ahoj, protože předpokládám, že jsi v mém věku, tak už se můžeš s klidem nad komentáři nezralých, přechytralých dívek vykašlat. ASi jsme byly taky taková nekompromisní, kritická jelita, ovšem tehdy ještě nefrčel internet, takže ty svoje názory nebylo komu na dálku kydat.A z očí do očí si stále člověk troufne minimum.Takže jsem rády za tvůj blog, máš hezký, humorný styl psaní(připomíná mi to mou oblíbenou knížku), díky tobě jsem uvalila docela dost peněz za MMU, přihlásila se na etsy, zařídila si paypal a už v tom lítám. Tvoje hodnocení produktů k tomu mám vždycky otevřené. A dokonce sleduji hodnocení kdečeho na youtube, tekže se zlepšuji v angličtině natolik, že jsem byla schopná vykorespondovat jakési nezaslané zboží a prodejkyni dost vytočit, takže mi je nakonec poslala- asi se lekla toho, že kdosi ve střední Evropě použil souslednost časů. Takže nezoufej, nebýt tebe krněla bych na mateřské dál.Takhle se zdokonaluji, krásním s MMU.Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já ti nevím, jestli jsme byly taková hovádka. asi jo, ale tedy naposledy jsem byla takto nezdvořilá snad v šestnácti...

      děkuji moc za komentář a zajímalo by mě moc, jakou knížku ti připomínám?

      Vymazat
    2. No právě, třeba jim 16 je a nikdo je nemá rád... :-).
      Taky jsem společná věková skupina s vejlupkama na krku a přesto sem taktéž párkrát denně nakouknu - rozhodně nejčastěji ze všech blogů, co na světě jsou :-).

      Vymazat
    3. A ještě dodávám, přiblbé komenty souvisí jen s růstem popularity tvého blogu - čím víc příznivců, tím víc rejpalů, tak je to u všeho.
      P.S. - No ano, ty fotky opravdu nejsou dokonalé, nefotíš profi foťákema (možná výzva pro firmy tentokráte nekosmetické - Nikonu či Canonu :-D) a fotíš detaily - fotíš je proto, abychom co nejdetailněji viděly to, o čem se píše, tak jsem to pochopila já.

      Vymazat
    4. Betty M.Donaldovou.Podobně se mi líbí články Uštvané matky z prozeny.cz. Taky podobný styl psaní, jenže podle fotek se ti nepodobá. Takže kam píšeš, na to nikdy nepřijdu, protože sleduji jen pár věcí.Petra

      Vymazat
    5. tak jsem si přečetla uštvanou matku a pobavila jsem, děkuji. a fakt to nepíšu já...

      Vymazat
  6. Krásná barva rtěnky! A celý make up, jako vždy!

    OdpovědětVymazat
  7. Mila trb, zrovna do Tebe bych nikdy nerekla, ze Te rozhodi jeden blbej komentar. Vzycky se mi zdas tak krasne nad veci. Ja hlavne doufam, ze neprestanes psat at se deje cokoliv. Protoze Tvuj blog v te velke zaplave, ted pouziji Tvuj vyraz "pipinkovských" blogů, je tak strasne prijemna zmena. Cist clanky od nekoho, kdo to ma srovnany, kdo to nedela jen pro vysokou navstevnost, kdo je schopen uprimne zkritizovat i sebe, je proste super.
    Ja normalne moc komentare nepisu, protoze me vetsinou moc nezaujme tema, ale u Tebe je to jine.
    Takze se k tomu postav se svym typickym postojem a kasli na vsechny a pis dal, i kdyby to mely byt clanky o Tvem toaletnim papiru a kacence do vany. Protoze se vsadim, ze i takove clanky by byly vtipne a super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nenapsala bych to líp, Alushko :-)

      Vymazat
    2. Holky souhlasím s váma. Nevím co je to tu poslední dobou za provokace na trb, ale byla bych ráda kdyby se na to milé slečny vykašlaly a šly na nějaké jiné, perfektně nafocené "pipinkovské blogy", které nesleduju, protože mě nebaví fotky typu "vyprsené slečny s kachním ksychtíkem z pěti různých pohledů".
      Tohle je jediný kosmetický blog, který pravidelně sleduji právě pro ten nadhled, smysl pro humor a užitečné recenze. Třeba tenhle článek mě naprosto pobavil, protože podobné dilema (5 minut do odjezdu busu, nenalíčená, neučesaná...) řeším skoro každé ráno.
      Jen tak dál!

      Vymazat
    3. jako jasně máte pravdu, už bych to neměla řešit... a navíc podle všech možný anonymů pod tímto článek bych si asi měla raději začít zvykat.

      Vymazat
    4. Já myslím, že od určitýho počtu čtenářů si tím prostě projde každý veřejný blog, Day to třeba teď taky dost často řeší. Že jednak chodí víc lidí, takže statisticky i víc kreténů, ale spíš si myslím, že je to v momentě, kdy stoupne počet komentů. Ještě jsem neviděla, aby nějaký blog měl pravidelně pod článkem dva komenty a jeden z toho byl typu "jé ty jsi hnusná" nebo tak. To je furt stejný, ty lidi mají pocit, že jsou "v davu" a podle toho se chovají. Já bych to snad ani nemazala, aby se mohli jít každý den podívat, jak se chovají a třeba jim někdy dojde, že ty komenty vypovídají něco o nic a ne o blogu.

      Vymazat
    5. abych řekla pravdu, tak začínám chápat, proč někdo vezme svůj úspěšný blog a udělá z něj "jen pro zvané"...

      Vymazat
  8. hehe, bod c znám moc dobře. Jednou jsem chtěla jet za přítelem, kde autobus jezdí co půl hodina. Ujeli mi asi 4. První dva, protože jsem si mysla vlasy a nedoschly. Další dva protože jsem fotila svoje (nezáživné) líčení, které jsem nakonec ani radši nepublikovala....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. haha, tak já jsem včera musela jít s mokrými vlasy... ale tak občas se stane, že ano.

      Vymazat
  9. Na anonymy se vykašli, blog nepíšeš přece kvůli nim. Chápu, že to rozmrzí, ale zkrátka takové komentáře nestojí za dlouhé mrzení.
    Jinak, věčná nestíhačka je moje poznávací znamení, přítel si zatím úplně nezvykl, takže se snažím o nápravu (sama sebe), ale je to složité. A toalety vyhledávám vždy a všude, nehledě na dobu příchodu/program/dobu mého pobytu/... . Holt když musíš, tak musíš :D ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Nechapem tieto neprajne komentare a aj za Teba som sa rozculila !!! Tento blog je ojedinely, originalny, ma pridanu hodnotu, ktora da aj nieco viac ako len recenziu na produkt !!! A na to ziarlia dievcatka, ktore sa hraju na blogerky, ale to je tak asi vsetko, co vedia. V poslednej dobe som znechutena z blogov, kde su presne vykalkulovane fotky a len chvaliace recenzie na produkty, ktore by som si v zivote nekupila uz len z principu masovej propagacie. Tvoj je ten z malinkeho mala, ktore si pozriem kazdy den a vlastne to bol aj prvy blog, ktory som zacala citat a studovat. A velmi som sa toho vdaka Tebe naucila, takze Ti tymto chcem podakovat - VELKA VDAKA !!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé děkuji za komentář, doufám, že už tě to rozčílení přešlo... mě už taky přešlo

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...