pátek 18. května 2012

Of A Simple Nature: Floral Indulgence Facial Serum

* koupeno na Of A Simple Nature

Občas se mě někdo zeptá, kam na to chodím, že pořád nakupuji takovou ujetou neznámou kosmetiku. Já nevím... vy nežijete svůj život na internetu jako já? A kde ho tedy žijete? No nic popojedem... Víte, jak byla ta kauza Google, že zasahuje do našeho soukromí a kdesicosijednapanípovídala, tak mi tak jako přijde, že na tom něco bude. Znáte GoogleAds, takové ty reklamy, co nám strká všude a vybírá je podle profilu našeho účtu? Tak jsem zjistila, že Google toho na mě ví hodně, minimálně ví, že na Google hledám jenom kosmetiku, a tak vesele cíluje svoje reklamy na kosmetiku. Jako nějaké ty přírodní Oriflamy, Nivei nebo Garniery mě většinou nechávají chladnou... ale občas se Google trefí. No a já pak chci vědět, kam ten odkaz vede. A pak se podívám, co tam tedy jako mají. Cvičně si to naskládám do košíku, abych věděla, jaké bude poštovné, však jako normální postup, ne. Občas je checkout přes PayPal, tak se pošlu na PayPal, abych okoukla poštovné až tam, že jo, jak taky jinak. No a občas tam napíšou, že poštovné je přiměřené, ale bude počítané ve faktuře zvlášť podle reálně placeného poštovného. No a já už to mám všechno odklikané, objednávku připravenou a sice jsem se poštovné nedozvěděla... ale za čtyři dny to bylo doma. (Poštovné se nakonec dalo, jestli to byly tři libry, čtyři libry, tak nějak, možná i míň... a kupovala jsem toto sérum a jedno malé balení oleje.)



Ještěže jsem měla v rukávu takovou pěknou historku, protože o tom oleji vlastně nevím, co napsat. Je to prý sérum, ale jinak je to normálně obličejový olej. Bylo to docela levné a nemůžu proti napsat ani jediné křivé písmenko. Ten olej je totiž tak nějak prostě na vlně s mou pletí. Aneb toto sérum bylo snad to nejlepší, co jsem si večer na obličej za posledního půl roku namazala. Zas jako nejásejte, protože ten olej není absolutně ničím výjimečný, nemá zázračné účinky a vlastně se nedočkáte skoro žádných výsledků. Jen je prostě ve spoustě ohledech lepší. Jsem po něm ráno míň mastná, barva obličeje je vyrovnanější a zdravější, pokožka je maličko regenerovanější, suchá místa jsou méně suchá, snad i ty pupínky jsou menší... v porovnání  s jakoukoliv jinou cíleně používanou kosmetikou prostě tento krém vyhrává, jako třeba s Cicaplastem... nebo Saloos obličejovým olejem... nebo se super výživným nočním máslo-krémem... nebo Nude olejem... nebo Avéne jakýmsi krémem... nebo Raw Gaia tím krémo-olejem... nebo s MuLondon... nebo já už si to ani nepamatuji, co všechno jsem za poslední půl rok na noc vyzkoušela. No vyhrává... ono to vítězství není bůhvíjaké, spíš je to tak jako v některých ohledem o prsa, ale stejně to sérum je prostě ... (hledám ta správná slova, abych to nepřepálila, ale taky abych vyjádřila svůj obdiv) ... pleť normalizující a mé pleti maximálně vyhovující. Asi tak.

Jo a ještě bychom si mohli tady popovídat o vůni, barvě a konzistenci. Barva je žlutá, konzistence docela tekutě olejová. Je to olej, tak to voní. Vůně mi nepřijde silná, ale je zvláštní, není to úplně láska na první počuch. Voní mi to jako oříšky. Jako ne takové ty běžné oříšky, spíš nějaké exotické, třeba makadamiové... to je asi blbost. Nebo že by tak voněla orchidea? No asi to necháme, jako nejvíc oříšková vůně, co znám, je ta od Lush Nutts, která byla tak silná, že se mě ještě dva dny máma ptala, čím to voním, a brácha poznamenal, že čím to smrdím (a ano koupala jsem se, jen jsem měla tou vůní nasáklé i všechno oblečení, že to bylo cítit pomalu i ze špinavého prádla). Jo tak takto to sérum vůbec nevoní a stejně ta vůně hned vyprchá a já moc ani netuším, jak jsem přišla na ty oříšky, takže to raději necháme otevřené, ju. A dřív než se někdo zeptá, tak jen pro pořádek: Nude olej mi voněl jako zhasnutá vanilková svíčka a moc mi nevyhovoval, přišel mi pro mou pleť moc suchý.

A teď si tak jako nezávazně brouzdám po té stránce Of A Simple Nature... no a já snad budu potřebovat nutně polovinu jejich nabídky... Taky si odtamtama něco koupíte? A co se vám tam nejvíc líbí? Nechcete to koupit, a pak mi napsat, že to za to nestojí? Víte, kolik bych takto ušetřila peněz? Jo a nakupujete naslepo kosmetiku, o které jste nikdy před tím neslyšeli? Platí na vás Google reklamy? A nepřijde vám ta stránka Of A Simple Nature podobná na Garden of Wisdom? Jo a co je to ten Squalane? Já to totiž asi nepochopila. A co na to Jan Tleskač?

15 komentářů:

  1. :)))
    Vies co, ja by som chcela mat Euro za kazde "jako" a "proste" v tvojich recenziach :) To ako nic v zlom, mna inak tvoj styl pisania fakt bavi, len je toho obcas proste tak nejak prilis :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no vidíš, tak sis vydělala 17 euro... (a to já větsinou, ještě polovinu jako při finální úpravě vymažu). prostě jsem si tedy až doteď neuvědomila, asi si budu muset dávat pozor.

      Vymazat
    2. 17 Eur, parada! Poslem c.u.? :)

      Vymazat
    3. no pošli, ale fakt jako nevím komu, protože já na to fondy nemám...

      Vymazat
  2. skvalén...hmm...maturovala jsem z chemie...hmm....zapojování závitů...tak to je terpén..je to aromatická a účinná esence v rostinách či v tělech živočichů, která se využívá pro určitě účinky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, ale pořád z toho nejsem moc moudrá...

      Vymazat
    2. co na tom není k pochopení?

      Vymazat
    3. no jasně, já tak jako rámcově chápu, co to je. jen mi to trošku ruší ta skutečnost, že nevím, odkud to je. jestli z nějaké rostlinky (třeba pampelišky) nebo ze stromečku nebo třeba z myšky...

      Vymazat
    4. pro kosmetické účely se izoluje z olivového oleje

      Vymazat
    5. děkuji, konečně budu moci klidně spát...

      Vymazat
  3. Tuhle stránku jsem neviděla a nic odtamtud nechci. Vážně. Nechci. Nepotřebuju. Nemám peníze. Nechci. Neviděla. Sakra!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Jednou budu u psychiatra vzpomínat, kdy to celé začalo... jak jsem se vlastně ocitla na ulici jako bezdomovec bez jediné koruny, zato s nádherným ksichtem a zářivými vlasy... Budu vzpomínat na den, kdy jsem se naučila objednávat si kosmetiku ze zahraničí... a padne i jméno "trb"... :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jako fakt mě takto napráskáš jo? já nic, já muzikant.

      Vymazat
  5. já mám to cílení myslím zakázané, ale ono to je fuk, protože trpím tím, co se nazývá bannerová slepota ;)- prostě reklamy absolutně neregistruju

    jinak web neznám a objednávat nic nebudu, nelíbí se mi web ani balení, působí strašně neprofesionálně - nj, jsem povrchní :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...