čtvrtek 31. května 2012

Pai: Bio hydratační čisticí mléko Camellia & Rose

* vzorek jsem dostala od e-shopu pureskincare.cz.

Tuto recenzi bude třeba brát trošku s rezervou z několika důvodů:
  • čistící krém jsem vyzkoušela pouze ve vzorku
  • nemám odličovací mléka ráda
  • odličovací mléka si nekupuji a nepoužívám
  • ve svém životě jsem si koupila odličovací mléko asi dvakrát, poprvé v pubertě, to jsem měla pocit, že něco takového bych určitě měla mít doma (a balení jsem po třech letech vyhazovala netknuté a zkažené), a podruhé ve svých zhruba pětadvaceti, kdy jsem naznala, že je třeba to vyzkoušet ještě jednou, než to definitivně zavrhnu (polovinu balení jsem vyhazovala po dvou letech z důvodů nadbytečnosti)
  • vždycky jsem se odličovala čistícími gely, potom jsem několik letech jela v micelárkách a poslední dva roky funguji většinou na olejích
  • takže jako co?... takže jako o odličovacím mléku já vím tak maximálně velké kulové



... a i přes to všechno si myslím, že toto mléko je skvělé. Z těchto důvodů:
  • nezanechává film na obličeji
  • do obličeje se jakoby vsakuje, je to hodně zvláštní pocit, nanesu krém na nalíčený suchý obličej a najednou mám pocit, že na obličeji nic nemám, všechno se vsáklo (a jak to potom sakra odličuje, že ano?)
  • konzistence není tekutá, ale opravdu krásně krémová
  • odličuje to fakt dobře a nebojím se ho přirovnat k Biodermě micelar, což opět berte s rezervou, protože nepoužívám voděodolný a dlouhotrvající makeup (mám teď na mysli především řasenky a oční makeup, i když linky od essence ten krém s troškou trpělivosti zvládne - ozkoušeno), a moje běžné denní nalíčení toto mléko zvládne na druhý tampónek, což je tak nějak stejně jako Bioderma, možná i o fous lepší... nějaké ty záležitosti s hodně řasenky, tmavými stíny, linkou a tak, to je potom možná o fous lepší zase Bioderma (nejlepší jsou ovšem na toto stejně oleje, takže není co řešit)
  • a po použití je obličej takový hebký a vyživený
  • taky to mléko úžasně voní, to je snad ta nejkrásnější růžová vůně, kterou jsem za posledních pět let měla tu čest očuchat (ale není úplně čistá, je s něčím lehce mixnutá).



V e-shopu můžete najít i přesný návod, jak mléko používat: navlhčit pleť - nanést krém - setřít teplým mokrým ubrouskem. Jo... tak takto to nedělám, takže jako bonus můj postup pro ty, co  nemají doma mušelínový ubrousek, a pro ty, co jim přijde divné si na nalíčený obličej nejdříve chrstnout vodu, a pak teprve se odličovat:
  • vmasíruji krém do obličeje, oči vynechám
  • namočím si vatový tampón a vymačkám přebytečnou vodu
  • mokrým tampónem setřu obličej
  • tím špinavým mokrým tampónem setřu oči (bude to hodně špinavé, ale dalším krokem se to srovná)
  • opakuji druhou stranou tampónku
  • pokud je potřeba použiji druhý tampónek, případně ještě jednu vrstvu krému
  • a to je asi tak vše.
Pokud toužíte odličovací mléko vyzkoušet, tak v e-shopu nabízí dokonce i vzorky čistícího mléka v sadě s denním krémem. Najeďte si krém, který se vám hodí, a v nabídkovém menu si vyberte vzorkovou sadu o 2 x 5 ml. Pokud se v těch krémech zatím moc nevyznáte, tak vězte, že časem na ně taky dojde řada s midi-recenzí.

15 komentářů:

  1. Zrovna já si přímo libuju v odličovacích krémech a tento vypadá moc zajímavě, má i krásné balení, na odkaz se mrknu a něco si možná objednám.:-)

    OdpovědětVymazat
  2. hmmm...no 900kč za odličovací mlíko ve 30ml nejsem ochotná dát...ale věřím, že je dobré

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nápodobně, i vzoreček za 130Kč mi přijde moc... ale láká mě ta vůně.

      Vymazat
    2. to jo, je to trošku moc, ale zase jako ta cena je taková i v uk v librách...

      Vymazat
  3. Já si v nich také libuji, ale ne v klasických hutných, ale v těch s řidší kozistencí, tenhle vypadá zajímavě. Mrknu na odkaz a uvidím. :)

    OdpovědětVymazat
  4. levandule, veronika: pokud máte rádi odličovací mléka, tak já myslím, že toto stojí za ozkoušení. pro mě prostě na olej nic nemá, ale uznávám, že odličování olejem není pro každého.

    anonymní: mléka je 100ml, ale máš pravdu, že na cenovou relaci drogérkových značek to drahé je...

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to, že je ale celé přírodní s výrazným podílem bio složek, tak asi proto je cena trošku vyšší. Mě to rozhodně zaujalo a asi vyzkouším :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Střídám gel a mléko podle nálady. Nebo teda spíš podle toho, co je po ruce. A naučila jsem se místo vody používat micelárku, nebo termální vodu. Bo jsem zjistila, že je to na ksicht jakési lepší a nesuší mi to tak kůži. Buhví, co v té vodě tady máme :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Mně je ta značka nějak iracionálně hrozně sympatická, až dopatlám, co mám (takže na důchod :-) ) si asi něco pořídím... A ten vzoreček mi až tak drahý nepřijde, pochopila jsem to tak, že je tam mimo mlíka i 5ml krému a vzhledem k tomu, že 30ml krému stojí 900, tak 5ml za 100 je dobrá cena... A fakt oceňuju, že mají ceny jako v UK, to se jen tak nevidí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele víš co... a zrovna pro tebe jsem tyto postřehy sepisovala. jinak ta cena za vzorek mi přijde celkem v pohodě taky. je pravda, že toho čistícího mléka jsem měla třeba na pětkrát, takže nic moc. ale ten krém mi vydržel asi dva týdny, takže fakt si to ošaháš. ale jasně, že vzorky zdarma by byly lepší, jak taky jinak.

      Vymazat
    2. Tak to si teda nesmírně považuji. Já počkám na recenzi krému a pak to asi vyzkouším spolu s nějakým EDM, protože už jsem zapomněla, jaký byly, ale vím, že jsem byla spokojená. Já mám momentálně na čištění olej, gel i mléko (nebo spíš krém). Je fakt, že to mléko používám nejmíň, normálně je ani nekupuju, ale narazila jsem ve DM na mandlový Weledu ve výprodeji za 60 Kč - no, nekup to. Ale momentálně mám nejraději ten gel - Lavera měsíčkový (též výprodej DM :-) ). Zkoušla jsem ten citronový Etude House, ale až tak mi nesedl nebo nevím. Trochu mi přišlo, že super vyčistil zdravou kůži a tam, kde to čistit potřebuje, to docela odflákl. Ta Lavera mě strašně překvapila, čistí a odličuje super, krásně voní a je tam určitě i nějaký olej (složení jsem nestudovala), takže ten pocit není až tak "mýdlový" jako u většiny gelů.

      Vymazat
  8. Wow... zaujalo. To byl asi účel, že?
    Přiznám se, že odličovací mléka taky nemám ráda. Mám prostě pocit, že nikdy neodlíčí dokonale a že po nich zůstane obličej ušpiněný. A nebaví mě a nemám čas odličovat se ve více krocích, potřebuju to mít v jednom kroku sfouknutý. Ale tohle zní skvěle! Akorát teď zjišťuju, že jsem se překoukla a v e-shopu jásám nad tím nebio mlíkem za 229 Kč, zatímco řeč byla o biomlíku za devět kil... vzoreček toho prvního ti náhodou neposlali? Protože ta cena a množství je fakt vražedný... Ale chtěla bych ho zkusit už jen pro tu vůni :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  9. Pai je naprosto skvele, nic na mou prilis reaktivni plet v zime nezabira, jen toto. A da se koupit na beautybay.com za min.

    OdpovědětVymazat
  10. Ja presne ako ty, nepouzivam odlicovacie mlieka, aj ked ich mam doma a ani ma z nich nestipu oci.. len ma to nebavi, mne to tak strasne dlho trva aj tak mam pocit, ze nie som dokonale odlicena..
    Ak chces mozes si pozriet moj blog a ked sa ti bude pacit, budem rada ak sa pripojis :)

    http://dorota-art.blogspot.sk/

    Ďakujem

    OdpovědětVymazat
  11. Zapojte sa prosím do mojej giveaway o kozmetickú tašku od Benefit

    http://dorota-art.blogspot.sk/2012/06/giveaway-o-kozmeticku-tasku-od-benefit.html

    Ďakujem :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...