neděle 27. května 2012

Raw Gaia: Living Beauty Massage Bar

* dostaly jsme od Barunky ze šminčiček.cz

Čusík busík, srdíčka moje. Lušíkujete? Já strašně... tedy teďkom zrovínka jen malinko, ale jinak lušiluši lusixoxoxo. A tak když jsem zahlédla jedním očkem nabídečku u RawGaíčků... neváhala jsem. Nejsem padlá na hlavinku, ne? Masáční máslíčko se vždycky hodí.


A toto máslíčko je epesní... Trošku lepší a trošku horší než u Lušků, ale jinak to je žrádýlko. Luší masáže jsou... božíčku, v poslední době mě fakt baví. Ale to jedno luší olejíčko, skoro za tři stovečky... ubývá setsakrbléčko rychlounko. Třikrát a už si často nezamazánkám. Kdežto tohlento skoro neubývá, mazánkovala jsem už třikrát a furt je v pohodičce, ještě snad tak třikrát na třikrát to vyjde (takže osmkrát? sedmkrát? jezuskote, matyčka nebyla nikdánky můj koníček).

 Konzistencí je to malilinko tuhota, chce to trošku té žárové erotičky, tělesného teplíčka a vyhřátého tělíčka, aby to nějak mazánkovalo. To luší máslíčka jsou jako máslíčka, ale někdy trošilinku až moc. Todlencto je spíš kostička vlastně taky máslíčka, ale taženého zrovna z ledničky. Máte pamatováčka na Soft Touch od Lušů? Tak ta konzistenčička je podobná, netaje to mocinky, ale furt to maže. A kdo maže ten jede. I když... až tak moc to nejezdí, u Lušů jezdí víc. A zase jako furt dobrý, alespoň z toho nejsem mastňounká tak mocinky. 


Vůnička je lehce předvídatelná, trošku kakaíčka, trošku Granka, spousta čokoládiček... kakaové máslíčko v mnoha podobách. Takže... pokud si debužírkujete v kakaovém másílku, ale nelíbí se vám, jak mocinky je mastňoučké, toto je ideálek pro všechny čokoličky. Kůžičku to vyživí, nosánek to potěší, chuťové buňky navnadí mocinky moc. Trošku smolíček, že vůnička moc nedržinká, ale jinak pohodička.

No a to srdíčko? Achinkyach, jak stvořené pro chviličky momentků té naší lásečky s miláškem... pěkňunce pod peřinkou, dvě srdíčka, jedna dušička, a třetí srdíčko do páru... romatyka musí být, ne že zase ne.



Vaše Máňa.
(teribka nemá moc časík, tak jsem to převzala, stýskánkalo se vám?)
(stejně prý máte raději rozjuchaňoučké recenzičky)

27 komentářů:

  1. no veruže nestýskánkalo :D ale musím uznať že dokreslené tváričky sú roztomilé

    OdpovědětVymazat
  2. Uch... Tohle nedělej... :D To je děsivoučký stylíček.

    OdpovědětVymazat
  3. Kurnik, tady bych to nečekala. Nedá se to číst, TRB zpátky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. trb je ovšem právě teď životem a kosmetikou otrávená... to by to zase dopadlo.

      Vymazat
  4. Lovískuju, když s děláš prdeličku, ale čeho je mocinky toho je mocinky. Tak zas někdy, páčko lásečko Máničko, muck! A jinak teda nevim, já si z toho lushovýho připadala taková mastnoupatlaná, že mě moc neláká zkusit další tuhou olejověc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tohle je mnohem míň mastné než lush, docela to i špatně maže a trvá, než se to roztopí... a cmuky cmuk.

      Vymazat
  5. nie takto to fungovat nebude! :D radsej kozmetikou otravena, no aspon nepresladena trb. trb spat! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ne! Fakt se to nedá číst :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A mne sa to paci! Ked je to zriedka, aspon je tu trochu vzrusa :-D

      Vymazat
  7. trocha recese nezaškodí, ale ač jsem myslím velmi trénovaná dnešní mládeží, tohle už nedávám:D
    bohužel se nemůžu zbavit asociace "zrovínka a ...vínka" (cenzurováno:D), jsem zvědavá, jak dlouho mi tato vtíravá představa vydrží:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no tak nějak :D a hele drží mě to do teď - tak jak je vidět,příspěvek ve mně zanechal velice silný dojem:-))

      Vymazat
  8. To se ani číst nedá :D tentokrát jsem teda měla co dělat, abych článek hned nezavřela.. :D ale produkt vypadá zajímavě.

    OdpovědětVymazat
  9. Blogísek je fajničkový, masážnítečko mocinky potřebujíčkuji, bude určo bezvadňoučké:-D

    OdpovědětVymazat
  10. Kdo maže, ten jede ... na čem jedeš ty? :-D Pobavila jsi.

    Jana

    OdpovědětVymazat
  11. Prosim ta, toto uz nikdy nerob :))) Existovalo mi pri citani asi milion mozgovych buniek!

    OdpovědětVymazat
  12. Bože můj, Máňa mi fakt nechyběla! :-D Úplně mi dělá zle, to číst! :-D
    A já moc moc prosím trb, až se zase vrátí do našeho bezvýznamného světa kosmetiky a vše kolem, jestli by neudělala zase nějaký vlasový návod na drdoly, když má ted ty nový vlasy a hlavně aby ukázala drdol do skřipce, protože věřím, že od ní to bude vypadat tak sofistikovaně a krásně a určitě to bude i jednoduchý a paraktický!
    Anonymní moc děkovala!

    OdpovědětVymazat
  13. Ten text je naprosto vražedný, skoro se to nedalo přečíst, jinak skvělá recenze :D

    OdpovědětVymazat
  14. Jako, přiznám se bez mučení - chvíli jsem měla dojem, že jsem klikla na nějakou starou recenzi, kterou už jsem kdysi četla. Obsah jsem moc nevstřebávala, ale ta gramatika a vyjadřování - to mě prostě "chytlo"!
    Néé, já chci trb zpátky!! Ať si klidně dá pohov od kosmetiky, klidně ať nám sem zas dává nějaká osobní okénka, jen prosím ať se vrátí! Tohle se vážně nedá číst :DDD
    V.

    OdpovědětVymazat
  15. Jak Trb potkala Dana Nekonečného :D.

    OdpovědětVymazat
  16. jejdanánku, vy jste všici tak nudýskově upjatí. už sem za vámi nepřijdu... když neumíte ocenit kvalitku...

    OdpovědětVymazat
  17. Já se přiznám bez mučení - já Máňu miluju :-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem ráda, že alespoň někdo dokáže ocenit kvalitní literární počin...

      Vymazat
    2. To zas teda oceňuju vysoko, protože ona to není žádná legrace, i když to vypadá, že prostě jen místo každýho druhýho slova dáš zdrobnělinu. Osobně bych ocenila, kdyby si Máňa pořídila vlastní blogísek a občas písla nám sluníčkovým lidičkům (kterým z vyčerpání občas trochu hrabe) i něco ze života. Určitě se jí v něm dějou zajímavější věci než negativistické doktorandce se dvěma harantama. Budu nejvěrnější čtenář.

      Vymazat
    3. no to je super nápadiček, že by měla máňa vlastní blogísek. jen nad tím musím tedy zauvažovat, trošku se bojím toho, že máňa bude mít větší sledovanost než já... a to by moje ego asi neuneslo.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...