neděle 6. května 2012

Šest náhodných faktů o mně, protože ten sedmý jsem byla líná vymyslet

Sice mám pocit, že vám prozrazuji ze svého soukromí víc, než bych měla, a že toho o mně víte snad víc než kdokoliv, kdo mě zná v reálném provedení řadu let. Taky jsem to už dělala, ale podle všeho tyto příspěvky všechny čtenáře neskutečně baví, takže je na čase to udělat znovu, jen tak pro tu zábavu.
  1. Vymyslela jsem hru, kterou budeme hrát na další hodině ve škole. Je to sice dětinské, ale těším se jak malé děcko. Trošku mi to těšení prodloužil fakt, že tento týden jsem nešla do školy. Ale tak možná o to více se těším.
  2. Právě teď jsem chudá. A jak to tak vypadá, v nejbližší době budu asi ještě chudší. Zajímalo by mě, jak hluboko to ještě půjde. Překvapivě jsem ovšem ve svém životě spokojená, neříkám, že mega-super-eňo-ňůňo-šťastná, ale prostě tak nějak celkem normálně spokojená. Co víc bych si vlastně mohla přát...
  3. Neznám žádné pikantní tajemství z blogovacího českého rybníčku. Vlastně ani pořádně neznám osobně nějakou tu blogerku. Ovšem posledních několik měsíců občas chodím na jeden nejmenovaný český blog a pokaždé, když tam majitelka vystaví svou fotku, tak si tak škodolibě pomyslím: "jezuskote, ty jsi ale pipinka". Zajímalo by mě, jestli si někdo toto myslí o mých fotkách. Asi se raději přestanu fotit a vystavovat na netu. A troška víc tolerance by mi taky nezaškodila.
  4. Píšu články pro jeden český web-magazín. Neřeknu vám který... aneb hledej, šmudlo.
  5. Jsem neskutečně líná (možná proto jsem tak chudá?). Nedávno jsem si dokonce uvědomila, že jsem líná se i podepsat. Mám celkem standardní příjmení o deseti písmenech a i když se na to pekelně soustředím, tak jediné, co jsem schopná při podpisu napsat, je první písmenko, jakýsi náznak písmena druhého, čtvrtého a sedmého a na konci čárku nad á, které tam ovšem napsané není.
  6. Moje příjmení začíná na B. A veliké B já píšu jako 8. Neptejte se a nechtějte vědět, jak ten můj podpis vlastně vypadá.
Tento příspěvek má tak málo společného s právě probíhajícím Versatile Blogger Award šílenstvím, jak je jen možné. Sice jsem byla nominovaná, ale jinak jsem snad porušila všechna pravidla a nominovat taky nikoho nebudu. Mějte krásnou neděli.

58 komentářů:

  1. haha...já jsem taky lína... a jako prase! :D
    a o příjmení ani nemluvím...moje má 15 písmen!

    OdpovědětVymazat
  2. Hm, hm, mě by zajímal bod 3, o které blogeríně si to myslíš:)

    OdpovědětVymazat
  3. Moje příjmení mě taky štve, protože mají všude malé řádky :/. Jo a taky moje místo narození mě štve. Nikdy se mi nevejde na řádek. To jsou mi problémy :D.

    OdpovědětVymazat
  4. Mohla bys aspoň naznačit, jaký typ magazínu to je. Sice se to samo nabízí, ale pro ujištění by to bylo fér, ať nehledáme někde zcela zcestně. ;) Jo a dík za odkaz na předchozí Award, mně tyhle fakta ze života fakt baví. Závidím ti tvou zcestovalost! :)
    Verunk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to my nesmíme ani naznačovat... jen by mě tedy zajímalo, který magazín se sám od sebe nabízí, protože já bych se snad nespojila s žádným.

      Vymazat
    2. Ani pidi mini nápověda nebude...? No tááák, aspoň si počtem ;-)

      Vymazat
    3. Tak jsem to nemyslela. Myslela jsem, že se nabízí ten okruh/typ magazínů (jakože o kosmetice), že asi nejspíš nebudeš psát třeba do magazínu o počítačových hrách... Jenže i těch kosmetických je tolik!

      Vymazat
    4. Mám takové tušení, že jsem články naší milé trb našla... a že nejsou jen o kosmetice :o)
      Trb, jestli je to fakt ono, tak je to k popukání skvěle psané :-D

      Vymazat
    5. bebe: no vidíš a já jsem si myslela, jak šíleně jsem inkognito a že mě stejně nikdo nenajde... ale tak třeba ses spletla.

      veru: jako nápověda... není to web primárně věnovaný kosmetice nebo lifestilu.

      Vymazat
    6. No já myslím, že spíš poprosím Bebe, aby mi to pošeptala do ouška, anžto nemám šajna...

      Vymazat
    7. [šepty šepty špit špit] ... co myslíš, Verunko? Je to trb? :-)

      Vymazat
    8. no tak pokud o to opravdu tak stojíš a pokud mi svatosvatě odpřísáhneš na hrob svých předků, že to zůstane jen mezi námi... tak mi napiš a já ti pošlu odkaz.

      Vymazat
    9. Já nemusíííím, ja už ho vidíííím... :-P Bebe je detektiv. A Veru zas o něco chytřejší. Myslím, že to sedí!
      (A teď koukám, že se mi nezveřejnil komentář tam pod těmi anonymi, tak to jsem nas*aná, páč jsem se s tím smolila... ach, to proklaté připojení!)

      Vymazat
  5. Hahaa lina jako dobytek sem taky, mam posledni mesic skoly a.rozhodla sem se onemocnet abych nemusela. Po tejdnu sem.onemocnela fakt. Karma. Ale aspon tam nemusim:-D x

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě dostalo :D Udělala bych uplně to samý nejradši, ale musim ještě opravit nějaký známky :D

      Vymazat
  6. Haha, ten 3. bod by mě docela zajímal. Momentálně mám v RSS snad všechny blogy na které jsem narazila a čekají až je trochu projdu a vytřídím :-)
    Jo a trb, až bude nejhůř, vždycky se dá namísto podpisu oblíznout palec a obtisknout na papír. Zvlášť na úřadech z toho budou na větvi, za to ti ručím :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obtiskávání oblíznutého palce taky někdy zkusím, příjmení mám podobně dlouhé a samá čárka a háček, to mě taky neba. Anebo se vdám.

      Vymazat
  7. Nezdáš se mi jako "jezuskote, ty jsi ale pipinka" :D zdáš se mi vcelku v pohodě.. vím, že z fotek by se nemělo soudit lidi, ale když občas vidím fotky holek na jejich blozích, jsou mi hrozně nesympatické, přetvařující se a nevím, proč mají tolik čtenářů :DD ale ty se mi zdáš milá :)

    http://sunnyym.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuji za komentář, potěšil mě.

      Vymazat
  8. Jsem taky líná a chudá... a vůbec se mi nechce ukazovat ksichtík na netu, takže tě za to obdivuju. :)))

    OdpovědětVymazat
  9. Já si poslední dobou často říkám, že kdybych nebyla tak nehorázně líná, už jsem mohla být úplně někde jinde a spokojenější, ale až budou všechny nejbližší povinnosti za mnou, budu zase pyšná, že jsem tomu nevěnovala tolik času a přesto to zvládla, začarovaný kruh to je :-D A podpis je to jediný, co ještě zvládám, jméno i příjmení, horší je pro mě pořádně splnit to, k čemu se svým podpisem upíšu.

    OdpovědětVymazat
  10. To cosi napsala o tý škodolibosti tě u mě dost shodilo a přijde mi že je to určitě spíš závist než posmívání nad tim jak ten bloger vypadá............

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to není závist, někdo se mi může celkem nefalšovaně nelíbit. To není o závisti, ale o subjektivním vkusu. Na to má každý právo. Akorát je otázka, proč, když mě někdo tak děsně irituje, jsem takový masochista, že ho vyhledávám. Abych si teda mohla vítězně pokaždý říct: "No jo, špatný, furt stejně špatný." Spíš je to podle mě potřeba si škodolibě říct: "Haha, ta je blbá (a já jsem lepší)..." Mindráček... ;-) Což není o moc lepší, než závist, ehm, no.

      Vymazat
    2. máte pravdu, je to závist a mindrák bych asi taky nějaký našla, bych to měla začít pravidelně ventilovat... třeba v anonymních komentářích.

      Vymazat
    3. Moje identita je naprosto irelevantní vůči tomu, co si myslím o tom, co jsi napsala sama a dobrovolně. :-) Tak se za to nezlob a příště to nepiš a budeš mít klid. :-)

      Vymazat
    4. stejně tak je tvůj názor naprosto irelevantní k tomu, co jsem napsala... jak jsi například přišla na to, že daný blog vyhledávám? a kde je napsáno, že mě ty fotky tak děsně iritují? a proto jsem masochista? a kde jsi přišla na to, že ten blog je špatný? nic z toho si nemyslím a ani jsem to nenapsala (dokonce ani mezi písmenky)...

      Vymazat
    5. Ehm, dovolím si citovat: občas chodím na jeden nejmenovaný český blog a pokaždé, když tam majitelka vystaví svou fotku, tak si tak škodolibě pomyslím: "jezuskote, ty jsi ale pipinka". - Chodím občas. Tzn. opakovaně. Ok? To musíš mít ale strašnou smůlu, že z celého širého internetu narážíš opakovaně jenom na bloggerku, o níž si myslíš, že je pipinka. :-)) Předpokládám taky, že pipinka znamená označení negativní. Já obvykle cíleně teda nevyhledávám konfrontaci s jedinci, o nichž mám negativní mínění. Stačí mi ta konfrontace, které bývám vystavena nechtě. :-) Nu, přetlak negativismu řeší každý po svém, já třeba teď tak, že na internetu vedu paličskou diskusi o nesmyslu (snad mě omlouvá, že je to výjimečně, neb stres je mrcha). :-))

      Vymazat
    6. ano opakovaně, protože mě zajímá o čem daná osoba píše. není to často, jsou blogy, kde chodím za každým příspěvkem, ale občas se stane, že mě zajímají fakta, o tom daném kosmetickém přípravku. na ten blog nenarážím a chodím tam pouze z vlastního zájmu a touhy po faktech, není to často, ale je to občas. to ovšem nic nemění na tom, že si občas povzdechnu nad lehkou jednoduchostí a stylizovanými autoportréty.

      pipinka - označení s lehce negativním podtextem osoby, která příliš rozumu nepobrala nebo častěji... zatím nevyrostla z pubertálním manýrů.

      ehm a určite nejsem cituji "takový masochista, že ho vyhledávám." stejně tak nechodím na ten blog pro škodolibé pobavení, ale pro informace, k tomu škodolibému pobavení dochází spíše mimoděčně (je to takový bonus dva v jednom)

      ani si neříkám cituji "No jo, špatný, furt stejně špatný." nebo "Haha, ta je blbá" ale říkám si "jako dneska fakt hezký článek, ale jezuskote, ty jsi ale pipinka".

      a tato konverzace mezi námi je poněkud bezpředmětná, protože číslem tři ve faktech jsem nechtěla upozornit na špatný blog, ale chtěla jsem říct, že jsem si vědoma, že někdo si o mě může pomyslet různé věci jen na základě mé fotografie. a vzhledem k tomu, že ani já si nelibuji v paličských diskuzích o velkém kulovém, tak tuto konverzaci nejspíše brzy smažu...

      Vymazat
    7. Ok, tak já se přemluvím a napíšu to znovu.

      Nevidím na počínání trb nic až tak špatného a masochistického, vlastně ji docela chápu. Taky občas kouknu na jeden blog. Ten blog se nedá číst, nedá se na něj koukat. Články nemají hlavu ani patu, stylisticky, obsahově a bohužel i gramaticky jedna velká trága. Fotky děsné, nic na nich není vidět. Nic to nikomu nepřinese a nechápu lidi, co tam tak nadšeně komentují. Sama autorka se cpe všude, ale dodnes nevyplodila jediný smysluplný komentář (taky proto jí nikdo nikde neodpovídá). A stejně tam občas zajdu. Třeba v naději, že se něco změnilo k lepšímu. Bohužel, stále to stejné. Ani na té gramatice nezapracovala, a to už na to sakra má věk. Ale třeba z toho jednou vyroste, vždyť naděje umírá poslední, že...

      Vymazat
    8. ježiši to jsou rádobypřechytračelý kecy. No jo to víš, že jo abych ses očistila - Smaž to, jako vše maže Simbli apod. =D to si fakt pomůžeš no
      každej už tu o tobě ví že jsi nána která si neustále na něco stěžuje a tvůj blog je nudný.. jen tak mimochodem, takže tohle je má poslední návštěva. já totiž nenavštěvuji blogy, které mě nebaví.)

      Vymazat
    9. Ty voleee. Ty jsi trapná! :D :D

      -Pavlína

      Vymazat
    10. Milé Déčko tak by mě zajímalo, proč sem vůbec lezeš, když je pro tebe tento blog nudný. Tady si jenom někdo potřebuje s prominutím ulevit a jenom si na druhé otevírat tlamičku.

      Vymazat
    11. To budeme trpět steskem, když sem Déčko už nepoleze :)

      Vymazat
    12. Mně se hlavně moc líbí, že Déčko chodí na blog, o jehož autorce si myslí, že je "nána" a že blog je "nudný", ale trb vyčítá, že občas navštíví blog a pomyslí si něco o autorce... Krásné protiřečení si.
      A já osobně mám tenhle blog ráda, takže jen piš dál, trb. :)

      carre-de-sucre.blogspot.com

      Vymazat
    13. Tak jsem si dala tu práci, ale sakra, nestálo to za to :-) A myslím, že ani tobě to nestálo za tu námahu s odpovědí, prostě bych použila CTRL+C Jezuskote, ty jsi ale pipinka CTRL+V a ten nejvíc relevantní komentář by byl na světě. To jsou ty itelektuálové, furt musí všechno okecávat :-)

      Vymazat
    14. Myslím, že už to tu vyháníte do extrémů všechny. (Jak komentátorky, asi stálé čtenářky, tak nick Déčko, od něhož se tedy distancuji a žádám, aby se ten NĚKDO laskavě nevezl na mých názorech, ať si stojí za svým.) Autorka není malá, docela diplomaticky se vyrovnala s mým rýpnutím, protože přiznávám, rýpnout jsem si chtěla. Jinak by to nikoho nezdvihlo a to nebylo žádoucí. Ač stále říkám: "Nelíbí se mi to a nepřipadá mi to v pořádku," musím čestně uznat, že tenhle blog se mi v zásadě svým obsahem líbí, proto sem nakonec chodím, osoby opakovaně mně bytostně nesympatické prostě ignoruji, rozhodně je "na svou víru" nepřevracím a o autorce si ani po téhle anabázi nemyslím, že je kráva či cosi podobného, akorát s ní v tomhle bodě nesouhlasím. To je docela normální lidsky si s někým v určitých věcech rozcházet. Takže opravdu to není třeba hnát směrem "XY je čůza, autorko, jsi stejně úžasná" ani nepotřebuju, aby si někdo přihřál polívčičku a napsal, že autorka je nána. A proč jsem chtěla někoho zvednout? Protože, jak tu někdo napsal "dělají to všichni a kdo říká že ne, ten o to víc" (nesrovnávat s tak příjemnou a bohulibou činností jako je onanie, kterou by měli všichni především provozovat, méně o ní mluvit a vůbec ji nezapírat). To, že to dělají všichni tak nějak asi nebude záruka toho, že je to ok. V pohodě mi to nepřipadá a klidně přiznám, že mi to občas uletí taky, ale doznávám, že je to dost sviňárna. Protože vidíte, jak nepříjemný to je, když jsem to použila na začátku já a to objekt mého dloubání alespoň dostal možnost na to vyprodukovat na to nějakou odezvu. (Hysterické odsudky o pár příspěvků níže jsou naprosto mimo mísu, hysterická chvála o něco výše jakbysmet a pevně doufám, že alespoň někdo pochopí, co jsem tím chtěla říct.)

      Vymazat
    15. já jsem to asi tak nějak pochopila, takže děkuji za objasnění dvojí identity i za komentář, už se v tom ovšem rejpat nehodlám... a tak jen popřeji všem mír v duši a podobně...

      Vymazat
  11. já vím, pro koho píšeš a děláš to neskutečně dobře!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, teď si přijdu tak... jako... nějak... ehm... doceněná.

      Vymazat
  12. já sem taky líná ... takže ten magazín fakt hledat nebudu, nemám tucha, kde bych měla začít :D ale kdo našel, může mi ho poslat do pošty ;)

    OdpovědětVymazat
  13. já se zase chodím dívat, jaká oslavná videa o sobě na netu vystavuje jeden můj kolega z práce....a říkám si, bože, ty ses největší debil, jakýho sem měla tu čest poznat.... když jsem si představila, že by takto někdo identifikoval mě a uměl můj pokus o blog spojit s xichtem a jménem, tak jsem se z toho opotila....proto taky ten xicht nemůžu fotit :) to je osobní zbabělost. :D

    OdpovědětVymazat
  14. :D miluju tyhle články :D jinak u bodu č. 3. mám taky dva kandidáty.. :D

    OdpovědětVymazat
  15. Nesnáším, když něco naznačuje a neprozradí, jsem hrozně zvědavá a pak hrozně trpím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no a co bys chtěla vědět, broučku?

      Vymazat
    2. No tak jasně, že 3 a 4:-D A docela by mě zajímala i ta hra;-)

      Vymazat
  16. ...den je krásný! A ty jsi Krásná! :) An

    OdpovědětVymazat
  17. Mně taaaaak strašně moooc chybí MT! Dříve si přidávala každou sobotu a ted vůbec :-(( :-((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no... když ona ta pleť nic moc, takže já se ani moc zrovna teď nemaluji. taky nepotřebuji moc často slyšet, že se neumím malovat. a krom toho mě občas fakt napadne, že co si tak jako o mně myslí neznámí lidé, kteří narazí na mou fotku na netu... tak jsem se rozhodla s mt šetřit. ale jeden mám teď v plánu, uvidíme.

      Vymazat
  18. Zajímala by mě 1, 3 a 4. Ale až budu mít víc času, tak si najdu pro co píšeš. :)

    OdpovědětVymazat
  19. No tak snad tou pipkou nejsem já:-D
    Opět skvělé počtení, díky za to!

    OdpovědětVymazat
  20. Vidím, že máš velmi podobný náhled i některé body jako my :) Ale fakt jsem tě tu přečetla až teď!

    OdpovědětVymazat
  21. Fajn příspěvek, pobavil mě a dal zelenou v tom, že tě budu číst i nadále.
    Hezký volný den!

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj, právě jsem si tě přidala, protože jsem tě objevila:) máš super blog..je zajímavý, vtipný :)

    Právě pořádám GIVEAWAY, tak budu ráda, když se zúčastníš! Zvu tebe a všechny ostatní:))

    http://marsis-blog.blogspot.com/2012/05/g-i-v-e-w-y-nejprve-vam-chci-podekovat.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  23. Jen málokdy lezu na blogy přihlášená - ne že bych řádila jako anonym, ale šetří mi to nervy - obvykle jsem líná se přihlašovat a tím pádem nic nekomentuju a nerozčiluju sebe ani ostatní. Už dva dny mám ale nutkání se vyjádřit a holky z gauče mě dorazily, když na to téma napsaly obdobný postřeh. Všechny tři vás mam ráda a Tvůj "ne-kůl" "ne-in" "ne-stádečko" blog sleduju s chutí, protože jsem si jistá, že píšeš a fotíš jak to sama cítíš a věřím tomu, co ve finále zveřejníš - a Tvoje typická rozpolcenost je pro mě a moji povahu se-vším-hned-hotová naprosto okouzlující :-))))
    A ano, pár pipek v hledáčku mám taky, nejsem dokonalá a tak si jejich sledováním alespoň utvrzuju, že jsem minimálně normální a nevyšinutá. Přijde mi to pohoršování tady jak s onanií... kdo to nedělá... hihi :-))))))

    Nějaký uštěkaný uhádaný Déčko, který chodí votravovat lidi až za hranice, Tě prostě nemůže naštvat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuji za komentář, opravdu mě potěšil. jen se tedy asi budu muset zamyslet, nikdy jsem si neuvědomila, že jsem typicky rozpolcená...

      Vymazat
  24. Ahoj:) zvu tě na mou giveaway
    http://marsis-blog.blogspot.com/2012/05/g-i-v-e-w-y-nejprve-vam-chci-podekovat.html#comment-form

    Marsi

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...