sobota 2. června 2012

Což takto dát si...

... pauzičku. V poslední době to tady moc nežije. Z několika důvodů:

Začalo zkouškové, tak toho času je prostě méně. Sice to není až tak akční... ale i tak, tlačí mě termíny, tlačí mě zkoušky, tlačí mě boty... a podobně. Však to všichni známe.

Chystám Cestu... dalekou a ještě delší... v šibeničním termínu... takže času mám o tolik méně.

Nevím... jsem asi v krizi středního věku nebo co, přijdu si taková vyžilá... jakože všechno jsem už zažila, nic mě nepřekvapí a překvapivě (tak přeci jenom něco) se to týká i kosmetiky. Věřily byste tomu, že jsem si už dva měsíce nic nekoupila? Fakt nic... drogérka, parfumérie, e-shopy, eBay, Etsy... nic. Naposledy jsem z toho byla lehce už nervní, tak jsem vlítla na eBay a utratila dvě stovky. A víte za co? Za bižuterii... jestli já nejsem nějaká nemocná... porucha nakupovacích smyslů v centru kosmetika? Před měsícem mi došel čistící gel a já zatím ani neuvažuji o tom, že bych si koupila nový...

Dokonce se mi nechce ani psát. Několik článků si nosím v hlavě už delší dobu a nic... pohoda klídek, hlavně to nebudu hrotit. Jestli já nejsem náhodou i líná?

Taky mě už nezajímá ani kosmetika na internetu. Přijdu po třech dnech na Bloglovin, tam 263 nepřečtených příspěvků, já si z toho přečtu maximálně vyselektovaných dvacet a stejně mi to přijde naprosto k ničemu. Furt to samé dokola... Přišla mi sleva 30% u Joppa Minerals... ani to se mnou nehlo...  Asi jsem fakt vyžilá.

Jsem navíc maximálně znuděná. Kosmetikou, blogem, blogosférou, svou vlastní kariérou superblogeríny... Lehce jsem zauvažovala nad tím, že bych dadaisticky pustila ze řetězu Máňu a ono by to nějak dopadlo... no nebojte, zatím jsem ten nápad zavrhla. Ale je dost dobře možné, že nějaký ten dada obrat se tomuto blogu už nadále vyhýbat nebude.

Takže z těchto různých důvodů a hlavně proto, že odjíždím na tu Cestu... se delší dobu neuvidíme. Doufám, že Cesta opět nabudí mé vyžilé smysly a s plnou parádou se potkáme nejpozději koncem června, všichni ve zdraví a s láskou ke kosmetice z různých koutů světa, hlavně z toho jednoho, odkud se vrátím.

Je možné, že celý tento příspěvek vyzněl rouhačsky a neuctivě ke všem mým čtenářům. Tak to samozřejmě není, vězte, že si moc vážím každého z mých čtenářů (a GFC tvrdí, že už vás je víc než 500) pravidelných i nepravidelných, každého komentáře pochvalného i kritického a každého nahodilého návštěvníka, chyba je právě teď jen a pouze na mém vysílači... a doufám, že se brzy potkáme v lepší náladě.

Jo a jako bonus, moje první random:





PS: už teď se mi po vás stýská.

35 komentářů:

  1. Tyjo, mám teď úplně stejný pocity. Nechce se mi psát. Vůbec. A nápadů na články tolik... Ani číst se mi nic nechce, většinu článků přeskakuju. A to i svoje jinak moc oblíbený blogy - po tom, co jich asi 6 vydalo ve stejnej den a snad i stejnou hodinu článek o tom, jak jsou Beneagentky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, beneagentky jsou super. ještěže v úterý odjíždím...

      Vymazat
    2. závidim a užij si to :) (doufám, že pak bude nějaký report z Cesty)

      Vymazat
  2. Tyhle pocity mám občas taky. Taky mě někdy nic nebaví a články ostatních mi přijdou nudné. Ale pak se to naštěstí obrátí..

    Hodně štěstí na tvé cestě, random je fakt úžasnej :D:D.

    OdpovědětVymazat
  3. A kam jedeš? Jestli to ovšem není tajné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no tajné to úplně není, ale v tomto prostoru si to zatím nechám pro sebe.

      Vymazat
  4. Každýmu někdy dojde chuť :). Tak se vůbec netrap tím, že nebudeš přispívat, prostě to vypust z hlavy, každej normální člověk to pochopí :). Načerpej energii, dobrou náladu, chuť do života a nevím co ještě a užij si to :)!

    OdpovědětVymazat
  5. Tak si to užij! :-)))

    OdpovědětVymazat
  6. jestli on to nebude syndrom vyhoření! bude to znít možná blbě, ale znám to od kolegyně z práce, nebaví ji práce, nebaví ji to doma, nebaví ji vztah, nebaví ji nic, je otrávená, unavená, znuděná... má to už nejmíň rok a žádná vyhlídka na změnu....takže myslím, že ta cesta, změna prostředí, nové podněty ti určitě udělají dobře. Já sem strašně ráda chodím, jsi mi nesmírně sympatická a moc ti přeju, aby se tvoje stavy obrátily k lepšímu! šťastnou cestu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a já si vždycky myslela, že vyžitá a vyhořelá je to samé... ale to to není, nebo možná jo, ale jsem vyhořelá jen tak jako virtuálně..

      Vymazat
    2. Anebo to může být prvotní krok k syndromu vyhoření a to proces vyhasínání... :-) Omlouvám se, není to vtipné, ale mám velkou radost, že jsem si vzpomněla na něco co se učím ke státnicím :-)
      Drahá, TRB, drž se! Každému dojde někdy chuť, elán, inspirace... cokoliv, to je fuk... Hlavně si užij cestu a odpočívej! Těším se na další článek

      Vymazat
  7. všem moc děkuji za komentáře a asi... asi jdu balit.

    OdpovědětVymazat
  8. já si pod pojmem vyžilá představuju fyzickou vyžilost, neupravenost, zcvrklost :) nikdy mě nenapadlo vyžilost spojovat s mentálním či duševním stavem...ale to je asi jen moje omezené chápání pojmu :)
    každopádně ať to je, co to je, hlavně to nech na cestě někde u odpočívadla!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no vidíš. tak třeba to špatně chápu já, protože fyzicky mi toho až tak moc není - v tomto směru skoro pohoda. asi jsem tedy fakt virtuálně vyhořelá.

      Vymazat
  9. no tak sa maj pekne na ceste a snáď sa vrátiš späť šťastná so svojim humorom a skvelými radami (;

    OdpovědětVymazat
  10. Taky si jako vyžilou ženskou představím starou rotyku, co sedí na báru s odbarvenym hárem, čadí, nudí se, ksichtí a má našedlej obličej :-D.
    Tak to rozhodně nebude tvůj případ, ať cesta naleje novou krev do žil!

    OdpovědětVymazat
  11. Z toho si nic nedělej, to je asi normální... Něco jako syndrom vyhoření. Přeju nabrání nových nápadů a energie na tvé Cestě (to zní velmi zenově...:))

    OdpovědětVymazat
  12. Šťastnou cestu a závidím......tu Cestu, samozřejmě :)

    OdpovědětVymazat
  13. Stastnu cestu aj odo mna, taketo pauzy su niekedy v prospech veci. Aj mna za chvilu jedna caka.
    Celkovo si myslim, ze leto nie je pre blogovanie prave idealne obdobie, clovek ma skratka ine priority.
    Tak zatim!

    OdpovědětVymazat
  14. Užij si cestu a doufám, že se tu ještě objevíš. A pozdravuj Máňu, vždy se u ní hrozně bavím.

    OdpovědětVymazat
  15. Trb, někdy je potřeba si dát oraz, udělat kousek odstup a mrknout na všechno z dálky. Pomůže cesta, zážitek, nebo nový člověk. Něco, co tě inspiruje. Jsem si jistá, že tenhle stav je přechodný a bude líp ;-)

    A určo to bude i k něčemu dobré, taková "pauza". Nabereš nové síly, dáš si oddech a my sem zas budem chodit natěšení pro naši dávku humoru od Trb :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Šťastnou cestu a hlavně se ve zdraví vrať zpět. Takové cesty bývají zajímavé. Člověk ani neví a najednou potká pohledného, neodolatelného a všechen klid a oddech je tatam.:-)) A zase začne řešit co na obličej a co na sebe.:-)
    Hlavně ať je ti dobře.
    Rejčka

    OdpovědětVymazat
  17. Tvůj blog mi bude chybět, ale o to víc se budu těšit, jak budeš zpátky...jinak člověče já mám taky nějakou krizi. Nekupuju si skoro nic, ani kosmetiku, ani hadry. a co je nejhorší? člověk by řekl, že budu mít našetříno ale ani prd, jsem stejně tak bez peněz, akorát to člověk rozfrcá po padesátikačkách ani neví kde...Co jsem spíš poslední dobou nakoupila tak jen tak že jsem to objektivně potřebovala, ne pro radost...Takže je možná teď takový divný období :)

    OdpovědětVymazat
  18. Cesta Tam a zase Zpátky :)
    tak se odvyžiluj a užij si to :)

    jinak jsem na tom teď podobně, není čas na nic, číst nestíhám, nakupovat nestíhám, psát nestíhám ...

    OdpovědětVymazat
  19. Tak si dej fóra, však o co jde! Přeju ti hodně úspěchů ve škole a cítím s tebou. Jsem ráda, že to mám všechno definitivně za sebou a úplně přesně vím, jak už jsem si u disertace připadala tuhá a studijně nevhodná. Věřím, že jsi na tom líp :)
    Budu chodit koukat, zda už se něco nového zjevilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no vidíš, já sem taky chodím koukat... a zatím se nic nového neobjevilo. tak máme zatím prostě smůlu.

      Vymazat
  20. Ahoj,
    ráda bych tě pozvala na svůj blog, kde se věnuji projektu 101 cílů za 1001 dní. Chtěla bych tento projekt v České republice rozšířit, protože mi přijde zajímavé a důležité, aby se lidé zamysleli, jaké cíle si chtějí splnit a co od sebe do budoucna očekávají. Následně, aby je to také motivovalo k samotnému plnění cílů. Budu ráda, když mé stránky navštívíš a třeba se inspiruješ. :)
    Děkuju,
    Anifares

    OdpovědětVymazat
  21. Hi, there!
    I found your blog very intresting! A lot of inspiration for myself!!!

    I would like to keep in touch with you. Would you like to follow each others blog on GFC and Bloglovin?

    Lots of love,

    www.nicoleta.me

    OdpovědětVymazat
  22. Nesouhlasím a máš to.

    OdpovědětVymazat
  23. Ona je furt v tahu. :/

    OdpovědětVymazat
  24. To si docela dovoluješ, piš!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  25. Mám absťák po tvých článcích, Trb... :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Nenakupovat kosmetiku přes dva měsíce? To když se děje u mně, tak to už je opravdu zlý...._D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...