sobota 21. července 2012

3x3 za červen a červenec

(1)

Raw Gaia MSM Beauty Spray mě překvapil hodně:
  • Balení je naprosto nejvíc nepraktické, sprej toho stříká až moc a hodně silně, takže nakonec je tam ten rozprašovač dost zbytečný, protože musím stříkat nejdřív na ruku, a pak teprve nanášet na obličej.
  • Konzistence je hodně tekutá, pokud jsem si myslela, že SN Vitamin C Serum je tekuté, tak toto je snad tekuté ještě víc.
  • Účinky jsou, protože ta "voda" vůbec nevysušuje, je taková lehce olejová, na pleti není cítit, okamžitě se vsakuje, při tom ovšem pleť vyhlazuje a zjemňuje.
... jsem strašně zvědavá, jak se bude moje pleť chovat při dlouhodobějším užívání, zatím jsem ale po zhruba měsíci nadšená, toto přesně jsem na léto potřebovala.



(2)

Silk Naturals Lip Stain Gigi se mi líbí čím dál víc, nechala jsem ho asi půl roku trošku odpočinout (jo tak to je ten těžký život blogované kosmetiky, nejdříve nadšeně testuji a pak ten kousek odkládám do skříně, protože mám na testování něco jiného a nového), trošku mu zhoustla konzistence (jo já vím, vyschlo to, ale jen trošku), takže:
  • Teď se to mnohem lépe nanáší, najednou to není voda, která zanechává skvrny při nerovnoměrném rozetření, ale je to takový hutný skoro gel, který se roztírá rovnoměrně a bez problémů.
  • Taky to má hezčí barvu, před tím byla docela dooranžova, teď je to jen krásná výrazná růžová (hot pink), dokonce mi to pochválil můj otec, což se nikdy předtím v mém životě nestalo.
  • A protože mi najednou pro rovnoměrnou barvu stačí jen jedna vrstva, tak ani není na rtech cítit, brní to třeba jen deset minut.
... jo a vydrží celý den, je léto, takže na každém druhém blogu se objevil návod pro líčení k vodě nebo podobně, no a nikdo nezmínil tento lipstain, přitom zrovna Gigi vydrží opravdu všechno i na tom koupališti (s jednou minoritní úpravou během dne).




(3)

CoverGirl Exact Eyelights Eye-Brightening Mascara, black sapphire jsem si koupila nouzově v Kanadě, protože prostě jsem potřebovala novou řasenku, a nečekala jsem to, ale překvapila:
  • Je to snad poprvé, co mi vyhovuje gumový kartáček, jinak jsem totiž v těchto věcech značně konzervativní a s gumovými kartáčky se trápím.
  • Ta řasenka skoro vůbec nebarví a přesně to mě na ní baví, řasy zvýrazní tak přirozeně, že to v jedné vrstvě vypadá jak moje vlastní řasy, díky tomu večer není skoro ani co odličovat a stačí umýt teplou vodou.
  • Barva není černá, jak už naznačuje název, sice jsem se žádného zázračného rozsvícení očí nedočkala, ale mně to nevadí, protože černé-nečerné řasenky mi jsou sympatické.
... fakt jako škoda, že se u nás CoverGirl neprodává.




A bonusově: příští týden se můžete těšit na (1) BB krémy (2) MT příspěvky (3) Kanadu. Těšíte se? Já si zatím nejsem tak moc jistá... tak v pondělí v osm!

20 komentářů:

  1. Ta věc od Raw Gaia mě hodně zaujala, ale ta cena...au :(.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ta cena... tak to tedy pořádně au. já to tedy používám jako noční krém a tam mám ty cenové limity přeci jen trošku posunuté, ale vzhledem k tomu, že to je fakt prostě voda, tak to je dražší záležitost.

      Vymazat
  2. Mně zaujalo veskrze všechno. Souhlasím s ukrutánskou cenou za 50 ml zázračné vody (i když je zázračná, je to prostě nějak moc), pak by mě zajímala kontrolní fotka Gigiho s tou vylepšenou barvou (a já se nedivím, že se o stainech nikdo zatím nezmínil, protože z blogerek, které řeší líčení k vodě, asi o stainech slyšel málokdo - v tomhle tvůj blog hodně oceňuju, že se tu dočtu i o málo profláknutých věcech, protože jako fakt jsem se s výrazem "stain na rty" setkala prvně až u tebe) a pochopitelně bych ráda viděla v akci u tu řasenku, ale uznávám, že to by byl asi oříšek nafotit, pokud by to vůbec nějak rozumně šlo (ale pomoct si nemůžu, popsala jsi ji hodně lákavě a navíc ten slibný název - black sapphire...).
    Jo a nevím, co jsou MT příspěvky.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bude příští týden... mt jsou makeupové fotky.

      Vymazat
    2. JJ, to je presne to - aj ja som to prve citala prave od Vas :) A chcela by som sa opytat, ze ktore z drogerkovych znaciek maju kvalitne lipstainy, do ktorych sa oplati investovat???

      Vymazat
  3. no a teraz si mi dala dobreho chrobaka do hlavy!!! :)) ja po tych lipstainoch od SN pozeram uz dlho, ale ta minula recenzia bola taka, ze som odolala, teraz neviem-neviem... co spravil ten vamp? tiez zhustol? alebo je to len vlastnost toho gigi? ja rozmyslam prave nad odtienom vamp ale aj scarlet...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně to jsem si taky říkala, že musím vamp na podzim vytáhnout a zkusit. (teď na takové barvy nemám vůbec náladu) zkusila jsem trošku teď a pořád to tedy není ideál, ale je to o dost lepší. mě zase strašně láká kiki, chloe a dixi.

      Vymazat
    2. JJ, aj ja som o tom citala prvykrat prave tu :) A chcela som sa opytat, ktore drogerkove znacky maju kvalitne lipstainy???

      Vymazat
    3. lipstainy v drogérkách moc nejsou. mám jeden od essence (le vampires love) a není úplně špatný, ale vydrží toho o dost méně. ovšem neprodává se běžně, třeba se to někdy vrátí v nějaké limitované edici.

      v drogérii mají takové ty fixy, ty by taky měly vydržet hodně. u nás je prodává nyc, rimmel, možná i maybelline.

      a pak v parfumériích ysl Vernis a Levres glossy stain, nemám ho doma, ale moc bych chtěla...

      Vymazat
  4. No, asi bych nepoužívala něco, co už stihlo změnit barvu i konzistenci...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. (1) však nemusíš, mně to nevadí.

      (2) barva té tekutiny jako takové se nezměnila, jen prostě na mých rtech se ukáže jako jiná, víc růžová.

      (3) co napíšu teď, bude znít jako strašná blbost... ale podle mě se ani ta konzistence nijak zásadně nezměnila. ano je to hustší, což znamená, že se z toho odpařila voda. ale necuckuje to, ani to nemá v sobě chuchvalce, ani to nesmrdí, neoddělují se od sebe jednotlivé složky a v podstatě to vypadá jako nově koupené, kdybych nevyzkoušela i tu tekutější verzi...

      Vymazat
    2. No je to tvoje věc, neříkám. Mně osobně to přijde nevábné a takové věci vyhazuju, ať je to krém, řasenka nebo korektor. (Jo, koupila jsem si před chvilkou nový korektor, ale nějaké dobrá duše ho přede mnou asi v drogerce otvírala, fuj. Takže se budeme muset rozloučit. Hlavněže tam byly testery, prasátka a ne slečny jsou to.) Řasenku vyhazuju za půl roku zásadně, přestože nepáchne a nevysychá, četla jsem, že je to jedna z věcí, která trpí nejvíc (nejméně se čas podepisuje na pudrech etc.)

      Vymazat
    3. však říkám bod (1) nemusíš - mně to (v tomto případě fakt) nevadí

      Vymazat
  5. A vydrží Gigi třeba i takové jezení a pití?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. gigi vydrží všechno (někdy i odlíčení).

      Vymazat
  6. No, konečně! Nejvíc se těším na MT!

    OdpovědětVymazat
  7. Raw Gaia je hrozně zajímavá značka, ale bohužel je hrozně drahá. Hrozně bych od nich chtěla něco vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
  8. U MSM máš asi špatný rozprašovač :( Jinak to totiž dělá příjemnou mlhu přes obličej ;) Ale hlavně před každým použitím protřepat :D

    OdpovědětVymazat
  9. covergirl je max factor pro kanadu, usa apod. většina výrobků je totožných.
    myslím, že tahle řasenka se právě uvádí v čr jako novinka. ttr

    OdpovědětVymazat
  10. http://www.maxfactor.cz/produkty/oci/rasenky/eye-brightening-mascara/
    ttr

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...