úterý 10. července 2012

ABeCeDa...

mojí nejoblíbenější lékárenskou kosmetikou je Avéne

Biderma mi nikdy moc nevyhovovala, jejich protiproblematická řada se mnou nedělala nic a jejich micelárka není prostě na tom širém světě jediná, tudíž mi stačí mít to doma jenom občas, ale dost možná jsem já ta jediná široko daleko, kdo to takto má



Crushed Botanicals je podle mě úžasná značka, líbí se mi jejich přístup k výrobě kosmetiky a hlavně to, že sortiment je neustále v pohybu a pokaždé nakoupíte něco jiného, nakupovala bych u nich pořád, ale ten zákaznický servis a balení zásilek jsou tak mizerné, že asi na delší dobu raději nic (i když nedávno zlevnili poštovné)

mám pocit, že bych měla používat víc České kosmetiky, jakože podpořit domácí výrobce a zkomírající ekonomiku, bohužel v době internetu, eBaye a Paypalu toho nejsem moc schopná

mám ráda přírodní kosmetiku, ale nikdy jsem nevyzkoušela Dr. Hauschka a ani mě to nelákalo, zvláštní, možná bych si to měla připsat na seznam

Etsy aneb kde jinde nakupovat ručně vyráběnou kosmetiku

jo máte pravdu, jde to i na Fleru a musím uznat, že v poslední době se nabídka české ručně vyráběné kosmetiky hodně rozšířila, před dvěma roky bych si nevybrala (to tam bylo tak maximálně několik mýdel a balzám na pusu v ošklivém obalu), dnes mám hned několik tužeb, které budu muset uspokojit právě na Fleru

taková pleťová maska, která se jmenuje GlamGlow, tak to už stojí za hřích... ale přes šedesát euro za pleťovou masku (no dobře na eBay nebo Amazon to jde i levněji, ale i tak to je pálka), to nedám ani omylem

sortiment některých asijských značek bych chtěla vykoupit celý, napadá mě např. něco z pečující kosmetiky Hada Labo nebo taková dekorativní kosmetika od Holika Holika... no ale nekradu, že ano, takže si zatím nechám zajít chuť

někdo by možná řekl Chanel, ale tím nejdražším makeupem, který jsem vyzkoušela, byl CHantecaille... a nevím, možná jsem to tenkrát jen nedokázala ocenit, ale můj názor je takový, že za ty peníze to nestojí

ráda nakupuji na iHerb, jen ty balíčky by odtama mohly chodit rychleji

mimo jiné toužím po rozjasňovači od Jemma Kidd Makeup School a vlastně ani nevím proč...

Kiss My Face je přírodní kosmetika, která vyrábí mýdlo pro děti ve tvaru velryby... taky jste se chtěli vždycky umývat nějakým vtipným mýdlem? tak toto seženete i v českých obchodech s přírodní kosmetikou nebo zdravou výživou (dokonce i u nás na maloměstě), já už tedy teď toužím spíš po nějaké jejich masce nebo krému a ty se bohužel shánějí hůře



právě jsem otevřela testry čistící pěny, mléka a toneru od Lilyth, což je naprosto mysteriózní značka, o které toho ani Google moc neví

že mám ráda Minerální makeup, to už stejně tady všichni víte

Nemám žádné peníze... a viním za to blog svůj i blogy cizí

Olejem, já se odličuji nejraději olejem, mastnotu jsem praxí eliminovala na minimum a navíc jakýkoliv olej odličuje efektivněji než micelární vody včetně Biodermy

skoro vůbec neujíždím na Parfémech, a když už, tak si raději kupuji tuhé parfémy z přírodních ingrediencí, nabídka v běžných parfumériích mě nechává naprosto chladnou



Queen Cosmetics se zabývá hlavně kosmetikou pro citlivou pleť a já to sice vůbec neznám, ale dám vám to sem, protože jiná značka kosmetiky začínající na Q mě nenapadla

Rouge Bunny Rouge je hodně luxusní značka z Ruska (a trošku i z UK), zhruba před rokem a kousek jsem toužila snad po každém kousku z jejich sortimentu, je to zvláštní, ale nejspíše jsem z toho vyrostla a v současnosti netoužím po ničem od RBR (touhy po RBR jsem ovšem jen vyměnila za touhy po RMK nebo případně RMS, tak nevím, jestli to je lepší nebo co...)

Řasenky jsou určitě hodně důležité, já na ně ale dost zapomínám, jsem schopná si namalovat oči a celý obličej a nakonec odejít bez řasenky, každodenní řasení mě zdržuje a obtěžuje

nemám asi žádný kosmetický Svatý grál (=kosmetika, na kterou nedám dopustit), na tento stupínek by možná dosáhly některé výrobky, které jsem si opakovaně koupila, ovšem i tak jsem schopná je kdykoliv opustit pro něco nového a neokoukaného

mám neodbytný pocit, že bych měla vyzkoušet Šípkový olej (míchaný nebo čistý), taky to tak cítíte?

The All Natural Face jsem za poslední rok trošku pustila ze své kosmetické mušky, měla jsem pocit, že jsem už vyzkoušela vše, co stálo za to... ovšem nedávno jsem zahlédla jejich novou akci, že prý tři gelové mini linky při nákupu, a zjistila jsem, že jejich sortiment je značně rozšířen... asi opět neodolám

i když ze své vlastní podstaty spíše zkouším stále novou kosmetiku, séra od UNT jsem koupila opakovaně, nedávno jsem koupila už potřetí Clearegen a doufám, že až na něj na podzim přijde řada, moje pleť zažije turbulentní změny k lepšímu jako vždy



Vapour Organic Beauty

a W3ll People si momentálně stojí celkem vysoko v mém top 10 přání a tato touha zůstane pravděpodobně nenaplněná, protože obě značky jsou pekelně drahé, dobře tu cenu bych ještě zvládla, ale to předražené poštovné a k tomu od českých celníků napočítané DPH... tak to asi nepřechodím (i když nedávno jsem našla britského prodejce... tak možná někdy)

heslo dne: i když máte doma už X kousků kosmetiky, nebojte se, místo pro X+1 kousků kosmetiky se přeci ještě nějaké najde, takže nakonec... proč to nekoupit

vždycky jsem chtěla vyzkoušet něco od Yes to, ale nikdy k tomu nedošlo (zatím)

čokoládová maska Zamian je hodně populární a v poslední době nejen v Korei, vůbec tu popularitu nechápu, protože mně ta maska přišla spíš příšerná, zbytečná a neskutečně bordelářská

můj kosmetický Životopis (to abych byla taky in) je trapně jednoduchý a přímočarý:
0 - 18 let: přírodní období, bez jakékoliv dekorativní kosmetiky
18 - 25 let: období maskování špatné pleti, hutných makeupů, korektorů a naprosté ignorance další dekorativní kosmetiky
25 let - nyní : období závislácké na kosmetice jakéhokoliv druhu a ceně (nejspíše stále trvá), na kosmetických blozích (téměř překonáno), na dokonalosti vlastního vzhledu (překonáno kromě občasných výjimek)
a vůbec jsem si neprošla dobou Avon a Oriflame (i když jsem po tom tajně toužila, nikdy jsem skoro nic nekoupila), modrých očních stínů, černých waterline ani oranžového tmavého obličeje... nejspíše jsem na kosmetiku přirozený talent



tento článek nebyl ani originální ani úžasný, můj původní plán byl jiný, postupem psaní se mi to zvrhlo tak trošku na můj současný seznam přání... no nic, já peníze na nakupování nemám, ale vám to ze srdce přeji!

28 komentářů:

  1. Moc zajímavý článek :-) A nejlepší je životopis :-)

    OdpovědětVymazat
  2. super clanek!!
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  3. "Nemám žádné peníze... a viním za to blog svůj i blogy cizí" :) To znám :)))
    Jinak vtipný článek :)

    OdpovědětVymazat
  4. :) dobrý nápad! ja musím povedať, že mi zas nevyhovuje avéne. niežeby mi spôsobovala problémy, to nie, ale jednoducho som nadávala na celý svet, keď som sa ňou prednedávnom odličovala. musela som použiť asi 3 tampóniky len na oči a okolie, lebo mi riasenku rozmazávala po celej tvári. to sa mi s biodermou nikdy nestalo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak s tím avene jsem to myslela spíše celkově, jejich krémy mi prostě vyhovují víc, a taky pocitově, protože avene mi je sympatičtější.

      je sice pravda, že bioderma odličuje lépe než avene, ale zase je spousta jiných micelárek, které odličují stejně... takže jako že fakt pro mě bioderma h2o není nenahraditelná, jedinečná ani tak skvělá a úžasná, jak se prezentuje všude okolo.

      Vymazat
    2. Tak mi napiš, která podle tebe odličuje stejně. Já takovou ještě nepotkala;-)

      Vymazat
    3. tak já potkala: la roche posay, ta z kauflandu, micelárka od lancome...

      ale je mi jasné, že zastánce biodermy, asi nepřesvědčím.

      Vymazat
    4. v poslednom obdobi (cca 2 roky) isla kvalitativne hore micelarka od Vichy. Asi zmena receptury :) Naopak micelarna voda od Avene odlicuje citelne horsie, nez pred takymi 4 rokmi :( Skoda. Bioderma je v podstate stalica, ale suhlasim s trb, ze ak clovek vela testuje, casom pride na to ze Sensibio nie je vsemocny zazrak.

      Vymazat
    5. to aby som sa pozrela po tom zázraku z kauflandu :)

      Vymazat
    6. Trb, já bych ráda našla nějakou alternativu, hlavně třeba levnější, nic jiného od Biodermy nemám, takže za zastánce bych se neoznačila, ale všechny tebou jmenované jsem vyzkoušela a naprosto objektivně si s mýma hodně výrazně nalíčenýma očima neporadily tak dobře jako Bioderma. Ale pokud s nima někdo odličuje třeba jen obličej, tak chápu, že se zdají naprosto dostačující.

      Vymazat
    7. tak teď ti tedy nevím, ale já když mám hodně nalíčené oči (nebo hodně odolně, jakože fest trvající linky a voděodolné stíny), tak s tím má bioderma většinou problém úplně stejně jako všechny ostatní micelárky. v takovém případě musím sáhnout po oleji nebo v poslední době po balms away od the balm, protože na biodermu fakt nemám nervy...

      ale já myslím, že se v tom asi neshodneme. třeba tu biodermu jenom neumím používat... a vůbec je zvláštní, že ten článek je úplně nabitý odkazy na skvělou kosmetiku a snad každý druhý se tady v diskuzi chytl té biodermy.

      Vymazat
    8. Tak s voděodolnou řasenkou to nehne, to souhlasím, to beru taky olej, ale hodně nevoděodolně nalíčené oči bere krásně a snadno, zatímco s těma ostatníma šmudlám půl hodiny a vypadám nakonec jak panda:-D

      A to druhý- u mě je to jasný, tu skvělou kosmetiku buď neznám, tudíž se teprve chystám prozkoumat, takže se nemám k čemu vyjadřovat a nebo s tebou souhlasím a to se taky tím pádem nemám k čemu vyjadřovat:-D

      Vymazat
    9. tak alespoň na něčem se shodneme, protože odlíčení odolných věcí biodermou a ještě někdy ve tři ráno... tak to je na prohození té biodermy oknem.

      no a to druhý: mě to jen přijde takové smutné. na světě je tolik kosmetiky, ale každý přísahá jen na tu svoji biodermu a nic jiného používat nebude... prostě chudák ostatní kosmetika.

      Vymazat
  5. Přiznám se dobrovolně, že hodně značek z článku neznám. Jsem špatná blogerka.;

    OdpovědětVymazat
  6. S N a O se ztotožňuju...The All Natural Face jsem taky na chvíli podváděla s jinými značkami, ale když jinak nedáš, tak já teda na jejich stránku kouknu! Evidentně musím taky prozkoumat Fler, asi se tam leccos změnilo od té doby, co jsem se koukala naposled. A Lilyth je nějaký satanský bůh tuším, tak těžko říct, co z toho vyplývá...

    OdpovědětVymazat
  7. Výborný nápad na článek, pobavila jsem se a zároveň se něco dozvěděla o značkách kosmetiky i o tobě. a tohle by mohlo být klidně oficiální heslo skoro všech kosmetických blogů :-D
    "Nemám žádné peníze... a viním za to blog svůj i blogy cizí"

    OdpovědětVymazat
  8. zajímavý článek! některé značky ani neznám! :D :)

    OdpovědětVymazat
  9. Suhlasim s Avene, zboznujem ju. Vobec nechapem ten Biodermovy osial, nakolko ja som mala obe rady ci uz vody alebo kremy a jednak ani nejak super neodlicuju a s pletou mi obe narobili dost sarapaty, ktorej sa teraz pracne zbavujem...:( ale PR maju dobru, uznavam ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Mě ten článek přijde originální, fakt pěkné shrnutí:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem tedy s Biodermou naprosto spokojená. I s řadou pro problematickou plet a nyní i pro citlivou! A taky mám hodně ráda La Roche Posay... Jinak teda žádný jiný značky ani neznám .-D

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, máš vyzkoušeno ještě něco od Unt? Hodně mě ta značka zaujala... díky. Ver

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj, mám vyzkoušené docela hodně, nějaké články tady jsou. ne všechno tedy na mě mělo účinek, ale ze svého pohledu doporučuji ten clearegen, duo reveil oční krém, případně aqua fortis (ale ten byl asi něčím nahrazený, možná se pletu). dobré jsou i čistící gely netoyant a ten druhý nebo to černé mýdlo na obličej, ale to jsou věci, které nejsou až tak jedinečné, protože dobrých mýdel a gelů na obličej je všude hodně.

      Vymazat
  13. trb, chtěla bych se tě zeptat (protože jsem možná slepá, nikde nevidím něco, kam bych ti mohla napsat dotaz, takže ti nebdue vadit, že zohavím tímto komentářem tento článek se skvělým nápadem :))
    kdybych chtěla začít s MMU, musím mít i pudr, korektor a tak, nebo stačí prostě jen make up? kdybych to chtěla zkusit, jen jestli mi to bdue vyhovovat a tak..
    a jak mám vybrat správný odstín? není na to nějaký fígl?
    děkuju mnohokrát za odpověď :) krásný den, zatím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. minerální makeup ti úplně stačí, já vlastně korektor ani nepoužívám, to mi stačí ty normální krémové, co mám doma. správný odstín se podle mě nejlíp vybere zkouškou, takže objednat vzorky, jiný fígl na to fakt neznám.

      něco víc k tématu je ještě v článku: http://denjekrasny.blogspot.cz/2012/05/mineralni-makeup-pro-zacatecniky.html

      Vymazat
  14. rozsiahlejší, no veľmi užitočný ďakujem :))

    http://bymiamou.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, chtela bych se zeptat, kdepak kupujes tuhe parfemy z prirodnich ingredienci? Divala jsem se na netu, ze nejake takove ma Lush, ale toho ja fanda moc nejsem, tak by me zajimalo,kde jeste jinde:)

    Moc diky za odpoved!
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://denjekrasny.blogspot.cz/2011/10/tuhe-parfemy-kalisky.html
      http://denjekrasny.blogspot.cz/2011/09/tuhe-parfemy-tuby.html

      články o parfémech přírodních, které mám doma, některé jsou ale v kalíšku. najdeš tam i odkazy na recenze nebo na obchody.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...