sobota 28. července 2012

BRTC: Whitening & Wrinkle Repair BB Cream

* vzorek

Tento BB je hodně hutný, krémový, krycí a odstínem docela tmavý. Když jsem ho vymáčkla z obalu, tak jsem si nebyla jistá, jestli to moje světlá pleť dá, ale nakonec dala... vlastně jsem ten odstín na pleti vůbec neviděla, že by přeci jenom bylo něco na fámě, že BB krémy se přizpůsobí barvě pleti? Krytí je velmi obstojné, konzistence docela hutná, přijde mi spíš taková makeupová než BBkrémová. U tohoto BB krému naprosto souhlasím s tím, že zastoupí i funkci korektoru. Menší nevýhodou je, že musíte dávat malinko pozor při nanášení hlavně na kritických místech, jinak je trošku vidět, čímž se tedy tak nějak vymyká hlavnímu proudu BB krémů, protože ty většinou vidět nejsou. Ale vysoké krytí a větší výdrž asi vyžadují určité oběti. Tento BB docela vypadá jako vítěz, protože věřte mi, že když jsem si dala tu práci s pořádným nanesením, tak to vypadalo naprosto úžasně (už po první vrstvě a skoro bez použití korektoru!)... No ale nakonec jsem našla ještě něco lepšího! Ovšem myslím, že BRTC opravdu stojí za prozkoumání, seženete normálně na eBay, jen počítejte s tím, že to je značka z toho dražšího spektra...






Hledám blogerku, kterou budu s radostí číst.
Podmínkou je dokonalá pleť, plné rty a dlouhé vlasy - to aby bylo na co koukat.
Nutností je vtipný a pohotový projev, komunikativnost a příjemná povaha - to aby bylo co číst.
Trvám také na časové flexibilitě, velkém blogovacím nasazení a zájmu o věc - to aby byly příspěvky často a pravidelně.
Schopnosti fotografické, stylistické a znalosti českého pravopisu bezpodmínečně vyžadovány.
Pouze pro vážné zájemce.

A jaké máte požadavky na blogerky vy?
Musí mít kosmetická blogerína dokonalou pleť?
Máte už dost BB krémů?
Co myslíte, kolik jich ještě bude?
A který to u mě vyhrál?
Jo... a měla bych přestat blogovat, když se mi pleť pokazila?
A co na to vlastně Jan Tleskač?


32 komentářů:

  1. Tyjo, mě se zdá tenhle BB naopak docela světlý...?
    Jinak si myslím, že takovou blogerku asi nenajdeš:)) Pořád narážíš na toho anonyma?

    Já mám zatím tři BB krémy, čekám na výplatu, bude jich potom víc :D A mocmoc ti děkuju za "představení" tolika BB, aspoň mám z čeho vybírat!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. viz odpověď dole, fakt se to nějak zázračně a překvapivě přizpůsobilo mojí pleti odstínu trošku růžová omítka.

      takže překvapivě, i když tento bb byl asi nejtmavší ze všech, co jsem zkoušela, tak bych doporučila i vyloženě světlé bílé pleti.

      Vymazat
  2. V těch BB krémech se již naprosto ztrácím ... a mám tušení, že s nimi ještě opravdu nejsi u konce. Jinak dle mého názory blogeríny by měly být ženy ze života, které stejně jako většina z nás řeší problémy s pletí (vlasy, váhou etc. etc.). Číst někoho, kdo je naprosto dokonalý, by fakt byla nuda. Navíc rady typu: celý život se mažu jen niveou (indulonou) a mám pleť jako mimino mě fakt iritují.
    Jinak máš opravdu hezký vlasy (nebude zase nějaký příspěveček k vlasové péči, barvení?)Tereza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. příspěvek o vlasech zase někdy bude, dokonce možná bude celý týden o vlasech...

      mě zase vždycky dostane rada, že tento makeup je opravdu dokonale krycí, od někoho, kdo má jeden pupínek na bradě... natěšená pak ten makeup vždycky kupuji a on skoro vůbec nekryje, že ano.

      Vymazat
  3. ja rada sledujem aj tie, ktoré majú pleť hroznú (Cassandra Banks na youtube). aspoň vidím ako sa v tej kozmetike vyznajú a ako sa im to zlepšuje atď. a v podlednom čase radšej pozerám videá na youtube ako čítam články (lenivosť?).. rozmýšľam, že si aj ja skúsim založiť blog o kozmetike a podobných veciach no meno čo som vymyslela bolo už obsadené (a 7 rokov nepoužívané :/)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a inak aj mne sa na fotke tento bb zdá nejaký svetlý. taký až biely?

      Vymazat
    2. já se v tom teda vůbec nevyznám, ale myslím, že je to jen přesvícená fotka

      Vymazat
    3. přesvícená ne, ale bylo to focené ve špatném světle před bouřkou. ovšem jako tohle je prostě odstín mojí pleti (nejsem letos vůbec opálená), on se ten bb fakt brutálně přizpůsobil, když jsem ho vymáčkla z tuby, tak vypadal úplně hnědě proti hřbetu ruky a potom na obličeji ten odstín fakt vůbec nebyl vidět, prostě snad zázrak nebo co...

      Vymazat
    4. a ja som muslela že som bledá :D tuším si ešte bledšia ako ja

      Vymazat
    5. no jsem. když se někde svlíknu, tak vždycky říkají: jejda, ty jsi bílá. a nebo častěji ještě říkají, jejda, ty jsi růžová jak prasátko... neberu to moc jako pochvalu.

      je tedy pravda, že to špatné světlo z bílého dělá ještě bělejší, ale stejně... o moc tmavší fakt nejsem.

      Vymazat
  4. Jestli přestaneš blogovat, tak mě teda pěkně nasereš, ti řikám.
    To je to samé, jako by měla mít fashion blogerka velikost 36. A kolik takovou velikost má, že? Ty už to toho našeho rybníčku patříš. Jsi jiná než všechny ostatní. A jako jestli tě te blbka sere, tak věz, že akorát celý den sedí doma na prdeli, kopá se nudou do ní, tak sere všechny okolo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé jsem tak ráda, že sem patřím... tak já tedy ještě nebudu stříhat ty kabely k netu.

      jo a jinak jájájá, já mám velikost 36 (většinou), ale to jen tak na okraj, fashion blog si kvůli tomu zakládat nebudu.

      Vymazat
  5. Milá trb, tuším, že jsi popsala sama sebe a nevím, nevím, zda najdes druhou takovou :)
    Jinak je to sice mnoho intelekturalnich otazek najednou do takove vedra, ale pokusim se na nektere dotazy vypotit reakce :)
    - kosmeticka blogerina rozhodne dokonalou plet mit nemusi, myslim, ze kdyby mela, tak by nemela ten silny vnitrni motivator, ktery by ji nutil hledat stale lepsi a lepsi vyrobky v touze stat se dokolanou!a o to nam prave jde, abyc zkousela, zkousela a predavala informace a inspirovala
    - BB mě rozhodne nenudi, docela se tesim na dalsi a doufam, ze jich bude jeste nejmin hodne...
    - moje pozadavky na blogerku nejsou asi nikterak prehnane, nebot kdyz je clovek v neustalem kontaktu s mentalne postizenymi lidmi, tak prestava mit prehnana ocekavani i vuci majoritni spolecnosti a mozny i ty mentalni funkce jdou dolu :) takze ocekavam zejmena sympatickou povahu, vtip a mam docela rada cynismus, samozrejme take to, ze nebudou vsechny clanky o essence,ale ze se dozvim neco noveho a inspirativniho
    - Jan Tleskač by ti bezpochyby zatleskal

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zas až tak hodně těch BB už nebude, ale nějaké ještě jo. a děkuji za komentář.

      Vymazat
  6. Na mém pc to vypadá docela bíle. Jako předstupeň, ještě jednu vrstvu a můžeš se jít večer producírovat coby geiša.:-) Ale vypadáš svěže a příjemně a to je hlavní.
    Já žádnou dokonalou blogeru nechci, v tyto dny by mě to pořád štvalo, nevypadám zrovna nejlíp, životosprávu mám jeden jen dobrou, druhý den to zkazím a tak se to pořád střídá a tak podléhám svodům, kterými to pak ještě korunuji.
    Navíc dokonalost působí chladně.:-))
    Rejčka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. u mě to vypadá spíš růžově, ale zase gejša... to vůbec není špatná image.

      Vymazat
  7. Tak už toho nech. Chápu, že tě to mrzí, ale už to nepitvej. Přesně to ta blběna chtěla, zkus se přes to přenést a trochu nadhledu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dobředobře... už to nebudu řešit... dokud to někdo někde nenapíše znovu.

      Vymazat
  8. Já jen nechápu jednu věc - kdy že se ti ta plet pokazila? :-O Podle mně ji máš velmi velmi pěknou a žádné zhoršení teda vůbec nevidím a pokud narážíš na toho trola co měl tu dementní poznámku, tak na to se doslova vyse*!
    Podle mně bys ani nepotřebovala žádné krytí....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale to zas jak jo, potřebovala. děkuji za komentář.

      Vymazat
  9. tvé líčení se mi vždycky moc líbí a ty jsi opravdu krásná, ale můžu vědět proč fotíš jen půlku obličeje? pro mně je to strašně škoda, fotka celého obličeje ve větším formátu by byla fantastická.
    b.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no fotím si půl obličeje, protože si neumím vyfotit celý obličej tak, aby tam bylo vidět líčení a zároveň abych nevypadala jak imbecil. navíc se fotím z profilu, protože anfas vypadám dost divně... a taky mám pocit, že mě takto ve škole hned tak někdo nepozná.

      Vymazat
  10. Mám blogerku přesně pro tebe http://mudrpetrak.blog.cz/1207/video-make-upy-ktere-pouzivam-oriflame-dermacol-cover-maybelline
    akorát bude trochu problém se znalostmi pravopisu a ani s kosmetikou to není dvakrát slavné.
    Když budeš mít dostatečně silné nervy a zkoukneš video do konce, dozvíš se, co dělat s nedokonalou pletí.

    Jinak BB krémy mám ráda, několik jsem jich vyzkoušela a používám už zásadně jen je. Makeupy mi většinou dráždily pleť, s bíbíčkama se mi to nestává.
    Akorát jsem měla zafixováné, že každý BB má automaticky vysokých ochranný faktor. Není tomu tak! Což jsem na vlastní kůži ověřila na horách, nos jsem si spálila tak, že jsem ho měla celý pokrytý puchýřky. To jsem ještě frajerka předtím odmítla nabídku půjčení opalovacího krému.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé, tak tu jsem neznala., děkuji. škoda, že tam nemá víc textu, já na videa moc nejsem.

      Vymazat
    2. nepřijde mi, že tato blogerka splnuje to, co Hanka požadovala :-D

      Vymazat
  11. Ale zeno! Ja sem asi propasla tu blbku co se do tebe navezla, a kdybych je nepropasla, tak bych ji propleskla! Souhlasim tady s kolegynemi nahore, ze ty ses spravna blogerka, se spravnou pleti a spravnym pravopisem a ja ty bb rada ctu a brzo na mym blogu budou taky - uz si vyzkousela holika holika zelatko? Jakoze jelly?:) To je pecka!:) A chci vic bb, chci abys mi rekla co ten se snecim slizem a hadim jedem! Na ty mam zalusk, ale bojim se:D xxxx

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. želátko jsem nezkoušela, psala na něj recenzi day a od té doby mě to neláká. ani šnečí sliz a hadí jed jsem ještě nezkoušela, ale dávám si jen a seznam, ještě tedy spolu s lioele... takže třeba za půl roku v další dávce.

      Vymazat
  12. Bloguj, Hani. Důvodů je plno, ale já nemám mozek, tak je nesepíšu.

    OdpovědětVymazat
  13. Já mám teda radši právě ty nedokonalé blogerky, protože vědí o čem píšou. Na ty rádoby dokonalé mě koukat se nebaví, protože jejich blogy jsou absolutně neinformativní a mě nebaví se koukat jenom na hezký obličej. Můj to nijak nezlepší.
    Tvůj blog mám ráda a kašli na anonyma. Někdy nemůžu z tohohle "dokonalého" blogového světa.

    OdpovědětVymazat
  14. dokonala blogerka by bola zla blogerka. ako by testovala ci funguju vsetky tie zazraky na odstranenie akne, roztiepene vlasove konceky a tak podobne. ved ta by ani nevedela, ci to funguje

    OdpovědětVymazat
  15. Vidím, že jsi použila ten Garnier Roll On na ty kruhy - pomáhá to vůbec? :-/ Pořád nevím jestli to koupit či ne? Díky za odpověd!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nepomáhá, používám to už jen se setrvačnosti a protože to pěkně chladí... ale určitě si ho znovu nekoupím.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...