úterý 31. července 2012

Missha: Cho Bo Yang BB Cream


Tak takto vypadá láska na první pohled. Cho Bo (aneb krycí název čo bolo, to bolo, vítej krásná pleti) BB je opravdu krycí, spíš je to makeup než cokoliv jiného a už první vrstva mi vykouzlila naprosto dokonalou tvářičku. Až tak dokonalou, že jsem okamžitě sáhla po výrazné rtěnce (znáte to, barevné rtěnky jen zvýrazňují nedokonalosti pleti), i když jsem měla původně v plánu něco nenápadného. A pak jsem ještě jednou okamžitě sáhla po výrazné tvářence se třpytem, protože tento BB krém navíc i vyretušoval jakékoliv póry na tvářích a zanechal jen tu panenkovskou dokonalost hladké pleti. Konzistence je hutná, díky tomu asi o to víc krycí, BB mi nepřišel moc hydratující ani rozjasňující, spíš tak lehce matující. Ale... toto je jeden z nejlepších BB krémů, které jsem zkusila... řečeno po dvou ozkoušení ze vzorku, takže možná jsem vedle, jak ta jedle. Ale rozhodně něco takového chci mít na sobě hodně často, takže to poloviční plné balení už mám na cestě, nezastavila mě ani celkem vysoká cena a nutnost pohlídat si tu akci.




Jasně, že jsem si nechala to nejlepší na konec, takže další BB tady teď nějakou tu dobu nepotkáte. A řeknu vám: byl to ale pořádně náročný týden. Neuvěřitelně jsem totiž inspirovala sama sebe a v jednom kuse koukala na eBay, co bych tak ještě koupila. Mé PayPalové konto utrpělo značné ztráty, ale lituji jen jediného... toho, že balíčky dojdou nejdříve za dva týdny...

21 komentářů:

  1. Zajímavý blog, opravdu, početla jsem si. Jsem majitelkou jednoho pudru (nevím jakého), mám ho asi rok, mejkap roky dva ... a radši už dál nebudu pokračovat. Na fotkách - co se týče ukázky majkapů, mi všechno připadá úplně stejné. Ale díky za inspiraci!

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle Ti fakt jde! :O že bych o něm taky začala přemýšlet... ? :D

    OdpovědětVymazat
  3. jeee ja ho taky chci, vypada uzasne!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Výborne vyzeráš na tejto fotke. Toto BB som akurát objednávala kamarátke, takže si ho potom ukradnem a vyskúšam.

    OdpovědětVymazat
  5. Hm.... další lákadlo. Už jsem se nemohla dočkat, až tu bude ten NEJ :) Můžu se zeptat, o jaký se jedná odstín? Děkuji, Kačka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak já mám samozřejmě světlejší jedničku.

      Vymazat
  6. tak tento vyzerá super! máš naozaj dokonalú pleť .. chcem ho! (:

    OdpovědětVymazat
  7. tento som ešte neskúšala...ale momentálne mám skin 79 super + beblesh balm BB triple functions a som s ním spokojná :)

    OdpovědětVymazat
  8. no, mala som dve vzorky tohto BB krému, ale strašne mi vysušoval pleť, aj keď som pod neho naniesla krém.. a to mám zmiešanú až mastnú pleť :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nehydratuje, ale zase mě nevysušoval... tak to jsem tedy zvědavá, co to udělá při delším používání.

      Vymazat
  9. měla bych zase trochu provetrat ebay, uz jsem ho nesjizdela az hamba!

    OdpovědětVymazat
  10. já bych celkem brala všechny ty odstíny na jedné fotce pro srovnání - co ty na to? (i když ... asi máš ty vzorky už vypotřebované, co? škoda)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. počkej si a bude. co bych to byla za blogerínku bez nějakých těch swatches, že ano.

      Vymazat
  11. Tak to je hodně dobrý! Retušovačka by se mi teď taky hodila. Mrknu na něj. Žehnám ti, má královno:)

    OdpovědětVymazat
  12. http://momosbeautydiary.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  13. nějaké tipy, odkud ho objednat? :)

    OdpovědětVymazat
  14. Já tento BB používám jen jako korektor pod oči a na nějaký příležitostný pupínky :) ale to úžasná věcička! Na celém obličeji jsem ho měla jen jednou a to mi moc nevyhovovalo, mě bohatě stačí jen lehké krytí na sjednocení a pak právě nějakej kvalitní korektor, a to tenhle BB stopro je! Vydrží celý den úplně v pohodě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem s ním moc spokojená jako s makeupem nebo příležitostným korektorem. líbí se mi, že jde i dobře rozetřít do ztracena, dobře kryje, ale není na pleti vidět. a pod oči je taky v pohodě.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...