pátek 20. července 2012

Raw Gaia: Raw Chocolate Orange Bath Melt

* děkuji e-shopu mojesminky.cz za poskytnutí produktu k recenzi a právě teď je na to snad nejvhodnější chvíle, protože minisadu minibáboviček mají se slevou (a také s omezenou dobou trvanlivosti) ((a v omezeném počtu))


Lush je nejproslulejší díky své nabídce přísad do koupele. Je pravda, že tuto svou dovednost dovedli v Lushi až k dokonalosti a v té záplavě všech balistiků, pěn do koupele a olejů by se jeden rád ztratil a jen čuchal a čuchal. Takový balistik je úžasná záležitost, voní to, šumí to, často to obarví vodu a pokožku to vyživí. Jen cena jednoho kusu (přičemž jeden kus = jedna koupel)... no není ta koupel z levného kraje. Trošku ekonomičtější variantou jsou pěny, které stojí asi tak stejně jako balistik, ale dají se použít na dvakrát, na třikrát... Nevýhodou těchto pěn většinou je, že pouze pění a voní, nejsou moc olejové a pokožka to na výživě moc nepozná. Jen tak mimochodem i některé balistiky jsou pouze dekorativní koupelové postředky, vlastně jediný dostatečně výživný, který jsem zkusila, byl Butterball. Takže pokud chcete dopřát svému tělu výživnou a voňavou koupel bez zbytečné nadýchané okrasné pěny a dekorativní barvy... pak má pro vás Lush olejové koupele, které si můžete rozpůlit nebo roztřetit, a tak značně snížit ekonomickou náročnost jedné vany, při zachování výživných hodnot vody. A ještě levnější variantou jsou tuhé oleje, které ubývají rychlostí blesku, když se s nimi masírujete na sucho, ale taky je můžete nakrájet třeba i na deset kusů a po kouskách házet do horké vody... úžasná záležitost.




A nebo se na šetření s Lushem vykašlete, stejně to není moc možné... a vyzkoušejte alternativy: balistiky od Bomb Cosmetics (prodává český e-shop Anabela). A variantou olejových koupelí jsou zase tyto bábovičky od Raw Gaia. Za přijatelnou cenu (jen o něco vyšší než cena jedné Lushí koupele) dostanete pět kusů - pro pět horkých van. Kousky vypadají opravdu jako bábovičky, takové ty tradiční, jestli si ještě někdo pamatujete: kovové, v obyčejném bábovkovém tvaru... Jen nejsou pískové, ale máslové.

jenom čtyři kousky to vydržely do focení


Krásně voní, jako pomerančová čokoláda, však víte takový ten spoustaprocentní Lindt s pomerančem. Je trošku škoda, že ve vaně pak voní jen slabě, ale pořád je to moc příjemná vana s vůní... a ještě větší škoda je, že na těle to potom není cítit skoro vůbec. Ovšem ten okamžik, kdy bábovičku hodíte do vody a ona začne uvolňovat ztuhnutá másla a esenciální oleje... MŇAM. Jedna bábovička v jedné vaně je naprosto dostačující, z vany vylezete příjemně namazaní, ale na dlaždičkách tou bosou olejovou nohou asi neuklouznete. Vana mi nepřišla ani moc mastná a kluzká, ale stížnosti se nějaké objevily, že prý... co jsem to zase v té vodě měla, ovšem furt lepší než po Happy Blooming, kdy byla vana super mastná a růžová, zatímco já byla růžová a naprosto vysušená.



Když to tak shrnu, tak si nemyslím, že tyto bábovičky jsou nezbytnou nutností, to ostatně ani balistiky od Lushe nejsou. Spíš je to příjemné povyražení po dlouhém dni a už jenom pro tu vůni, za to opravdu stojí. Jeden kousek mám odložený stranou a mažu se s ním normálně nasucho, nechám rozpustit v dlaních a máznu, kde je potřeba. Jako na namazání celého těla je to docela náročné, bábovička se rozpouští pomalu (to je beztak tím kakaovým máslem) a je maličká, takže manipulace na sucho nic moc. Ale jako aromaterapie čokoládou... geniální záležitost.



11 komentářů:

  1. Hmmm...mám...nemám...mám...pořád se nemůžu rozhodnout, protože jestli ano, tak v koši skončí i pár dalších věcí od Raw Gai.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jasně, že máš, já si právě plním košík barry m a jen doufám, že mě děti nechají tu objednávku dokončit.

      Vymazat
  2. Nu já nemám vanu, takže to pro mě leccos řeší :). Ale spokojená jsem byla s masážním olejem Soft Coeur od LUSH - krásně voní. Mazala jsem si ho na celé tělo nebo ho nosila s sebou jako krém na ruce.

    OdpovědětVymazat
  3. Lush bych si nekoupila, podle mě je strašně předražený.. Ale ráda nakupuju na anabela.cz - taky jsem o nich psala na blogu:)http://lencino.blogspot.cz/2011/09/sumive-koule-spalicky-do-vany-recenze.html

    Ale nejspíš jsi mě navnadila. Včera jsem si na šminkách objednávala laky, takže pokud budou k dostání ještě příští týden, vrhnu se po nich:o) Děkuju:)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě ty lushí balistiky vůbec neberou, jen to udělá pffff! a nic. Barevná voda - k čemu to je? Možná pro děcka jako zábava a donucovací prostředek k očistě, když se jim nechce. Pěny mi přijdou lepší, cítím se po nich i dostatečně namazaná... ehm, těmi oleji, pochopitelně. Olejové koupele jsem pouze darovala, nikdy sama nezkoušela.
    Jo a něco jako ty balistiky od Bomb Cosmetics se prodávají leckde, tak kupříkladu v Biooo v OD Kotva, ale viděla jsem je i v různých obchodech se sušenými blbostmi, se suvenýry, s bižuterií, dokonce snad v nějakém sekáči jednou. Asi jsou vděčné na prodej, přece jen to stojí do padesátikoruny a ne jako Lush stovku. A výběr vůní mají moc pěkný.
    A od Šminek si nic nekoupím, musím šetřit, ne a ne a ne, nepřemluvíte mě, i přes ty úžasné ceny co teď mají na všecko! A hlavně mě držte v řetězech, jinak mě moje slabá vůle přemůže! :DD
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak zrovna v kotvě prodávají (upřímně si myslím) zrovna bomb cosmetics. ale třeba u nás je nemají nikde, vždycky přijdu do nějakého toho zastrčeného krámu, kde to vypadá, že jo (zdravá výživa, suvenýry, keramika, bylinky...), zeptám se na balistiky a pak pět minut vysvětluji, co to znamená balistika, abych se pak dozvěděla, že to fakt neprodávají a nikdy o tom neslyšeli...

      Vymazat
    2. Tak to mě mrzí :( Já to právě vídám celkem často (relativně často - na to, že to vůbec nesháním a kupovat to nechci), ale evidentně pokrok v oblasti koupelových pomůcek zdaleka nedošel všude...
      Je možný, že jsem to viděla i v knihkupectví?

      Jo ale heleď, naposledy jsem vlezla v Budějcích do krámku Manufaktury a málem jsem se tam na místě rozplynula blahem, protože tam měli ošatky naplněné po okraj koupelovými solemi - a to bylo žůžo labůžo! Nádherné vůně. Úplně mě to vrátilo do Tater, když jsme si v Bešeňové užívali v tamních lázních, to pro mě byl relax jak z jiného světa. Manufaktura je prodává už navážené anebo si člověk sám nabere malými dřevenými lopatičkami do látkových pytlíčků (to hodlám brzy praktikovat). A těch vůůůůníííí... <3

      Vymazat
    3. to tě vůbec nemusí mrzet, já už z lushe vyrostla, takže to ani nekupuji, jenom fakt příležitostně. jen mi to prostě tenkrát před pěti lety dost překvapilo, že v praze zrovna bomb cosmetics potkávám na každém rohu (přijde mi, že v kotvě mají stánek už hodně dlouho a že tam byli ještě před biooo) a u nás na moravě ani neví, co to je.

      hele, ale ta manufaktura to tak snad má odvždycky. alespoň v brně v tom hlavním krámě měli sypané soli a pytlíčky už snad před deseti lety...

      Vymazat
    4. Tak na to zas nemám štěstí já. V ČB je ten krámek dost krátce a nikdy předtím tam nebyl, a v Praze Manufakturu potkávám jen v rámci jiných obchodů (Douglas, My a jiné) a to bez solí. Se přiznám, že ani nevím, kde jsou jejich vlastní samostatné obchůdky v Praze... musím dostudovat.

      Vymazat
  5. Zaslechla jsem tady slova jako "aromaterapie čokoládou"...ach jééé, tomu neodolám ;-). Píšu na svůj narozeninový seznam! :-*
    Balistiky Lush mám ráda, člověk se s tím docela vydovádí ;-).
    Senzační recenze!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  6. Máš tady úžasně barevné nehtíky :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...