středa 25. července 2012

Skin79: Hot Pink Super Plus BB Cream


Na dnešní úvod se musím k něčemu přiznat. Mám v označení těch Skin79BB dost zmatek. Jakože všechno je to super plus, ale ne úplně všechno je to super plus. A pak ty super plus BB krémy se pořád jmenují stejně, jen mají jinou barvu obalu, což je sice přece jasný jak facka, ale mě to mate. Jo a taky ne všechny Skin79BB jsou super a plus, některé jsou třeba total nebo perfect cover (což se zase plete s Misshou), navíc každý má jiný obal a vůbec mi přijde, že ty linie by bylo dobré trošku zjednodušit a protřídit. Třeba mají oriental gold bb cream a hned za tím oriental gold bb cream plus, což mě jen vede ke kacířským myšlenkám, že když už mají tu vylepšenou verzi s plus, tak proč pořád prodávají tu bez toho pluska, protože ta musí být zákonitě horší. A nebo jen jsem trošku mimo? No popojedem... Každopádně tento BB docela málo kryje, má lehčí krémovou texturu, krásně se roztírá, dobře hydratuje, jde snadno vrstvit, ale to krytí... no víc než lehké střední (a možná ani to ne) jsem z toho nedostala. Rozjasnění je spíš matné a přirozenost na pleti taková standardní na úrovni dobrého BB krému. Výdrž je velmi slabá, tak půl dne maximálně. Možná kdybych přepudrovala, bylo by to jiné, ale já na ty pudry moc nejsem... takže co? takže asi nic.



A to je dneska asi tak vše.

24 komentářů:

  1. Máš fakt krásný vlasy....Čím se ted barvíš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji a barvím henné color hnědá, přidávám citron a kávu.

      Vymazat
  2. ma fakt zlu plet! co ist tak na navstevu ku kozmeticke a potom sa fotiť!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si děláš jen pěkně blbou srandu ne? Plet má krásnou, to jsi ještě neviděla "zlu" plet!!!

      Vymazat
    2. Miluju tyhle chytré radily, které v životě nepotkal ani pupínek a tak žijí v blahé nevědomosti, že se pleť dá spravit mávnutím kouzelného proutku. Sice ti dokonalou pleť skutečně přeju, ale netroluj. ;-) Pytel na hlavu si kvůli tobě nenarazí.

      Vymazat
    3. Tak sorry. Mozno som to mohla povedat jemnejsie. Mam asi ine vnimanie, ale pozeram na kazdu jednu jej fotku a je to inak kočka, pekná tvar aj jemné črty, ale ta pleť nesvedči kozmetickej blogerke. Už som ticho :-)

      Vymazat
    4. A co má asi dělat? Každá z nás má nějaký ten nedostatek, jasně, soudnost ano, ale nebudu se omezovat, abych náááhodou některého citlivku esteticky nepohoršila. Ty jsi to podala stylem "ať se sebou něco dělá, šmudla jedna a neleze na internet". A ono to taky není tak jednoduché, spravit pleť. Dost o tom vím. Ty o tom očividně víš pramálo a ještě jsi pěkně netaktní.

      Vymazat
    5. prej mohla jsem to povědět jemněji :-D :-D si děláš prdel? neměla si to povídat vůbec a jen si doma myslet co chceš se svojí jistě dokonalou pletí a ještě jak jsi to napsala "ma fakt zlu plet! co ist tak na navstevu ku kozmeticke a potom sa fotiť!" ty vykřičníky a celkově to působí dooost omezeně, zle, ale ty jsi určitě dokonalost sama co? a ještě k tomu slověnka, vím proč je nesnáším! a taky budu zlá a netaktní :-)

      Vymazat
    6. Toto si trosku prehnala. Zeny s dobrou pletou nikdy nepochopia tie s problematickou. Nevies, kolko energie dava sa o nu starat, najst krem, mejkap, BB cream a puder, ktore zakryju, hydratuju a neupchavaju ti pory a este ti aj sadnu. Starostlivost o taku plet je 100x vyssia a taka plet nikdy nebude ina, stale tu budu kozne problemy. Som sklamana z Tvojho komentaru, robis nam zle meno.

      Vymazat
  3. ja tento BB cream používam a som s ním veľmi spokojná, úplne mi vyhovuje :)

    OdpovědětVymazat
  4. mne sa paci, ako mas tie vlasy akoby premelirovane, ze je to krasne ton v tone, vyzera to super. Plet neriesim, sama nemam problematicku plet tak nebudem mudrovat, viem, ze niekto moze robit cokolvek a plet aj tak bude mat svoje chyby...co mi ale nesedi je tento typ licenia oci. Ale to je vec vkusu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlastně by se tomu vzato kolem a kolem nedalo nic vytknout a přesto mi tam něco nesedí. Na mě v tom autorka působí poněkud... mdle. Příliš silně nalíčené oči (ta modrá moc jásá a přebíjí ji) a nemůžu se rozhodnout, jestli ty vlasy jdou do rezava anebo nejdou...

      Vymazat
  5. já si nemůžu pomoct, ale strašně se mi nelíbí to modré líčení očí ... (vím, že se barvy tón v tónu k očím doporučujou, protože je to jejich barvu zvýrazní, ale i tak) ... spíš bych ti dala nějaký naked odstíny (hnědou, bronzovou, růžovou, béžovou) a růžovou tvářenku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. když mě už to tak nebaví...

      Vymazat
    2. Zaplaťpánbůh, že nejsi vizážistka ČErná Mooro.


      Jinak trb: super :), konečně někdo s podobnou zkušeností. Přijde mi, že některé holky jedou na vlně, že je to módní, in a nemohly to testovat, páč ty kladne super recenze nechápu.

      Vymazat
    3. Mne sa líčenie páči, také osviežujúce na leto, kedy nosiť výrazné farby keď nie teraz? :)

      Vymazat
  6. Tenhle článek opravdu nechápu. Stačí si přečíst, jaký je rozdíl mezi krémy a máš jasno...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. máš pravdu, už to dělat nebudu...

      Vymazat
  7. You're awesome!!
    check out my blog : fashioninmysteps.blogspot.com
    xoxo.

    OdpovědětVymazat
  8. se mi zdá, že diskuze na kosmetických blozích jsou rok od roku ostřejší...

    OdpovědětVymazat
  9. Tak tahle diskuse mě fakt nasrala! Čtu Tě ráda a často, ale málokdy přispívám. Mě se naopak toto líčení opravdu líbí, přijde mi, že Tě to oživuje a hlavně to není nuda. Máš krásně vykonturované lícní kosti. Hlavně si nelam hlavu se stupidníma anonymama, přeji hodně inspirace a síly k blogování, mám trošku pocit, že trpíš syndromem vyhoření co se kosmetiky týče a to by byla škoda. P.S. závidím vlasy!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...