pondělí 30. července 2012

Skin79: Oriental Gold BB Cream Plus

* větší vzorek v tubičce jsem koupila na eBay

Na svůj první Skin79BB jsem se těšila. Vydražila jsem ho snad za míň než libru a říkala jsem si, tak to bude odvaz. A hned jsem si ho schovala pro své kanadské cesty, protože ta velikost vzorku tak akorát vypadá, že to bude na týden a kousek a kdo by s sebou tahal celou velkou tubu BB až do Kanady, když ten někdo měl v plánu naopak plné tuby vozit z Kanady. Plná nadšení jsem v šest hodin ráno v Mnichově na letišti otvírala tubičku a čekala jsem, že má fasáda celou-noc-jsem-nespala-a-už-dlouho-mi-není-náct získá aplikací tohoto BB krému alespoň lehký nádech toho zdraví, rozjasnění a tak, však víte, co všechno ty BB krémy slibují. Nestalo se, ale já se toho nelekla a vesele to na sebe naplácala i druhý den v Kanadě. A pak i ten třetí den. A čtvrtý den. A každý den to bylo pořád horší a horší. Šedivý odstín, špatně rozetřeno, BB krém v pórech, kdybych si na obličej napatlala zubní pastu, asi bych vypadala lépe. Naštěstí v souladu s tou nejlepší tradicí, tento BB nemá velkou výdrž, takže odpoledne jsem už většinou vypadala opět normálně. 

Ale abych tomuto BB nekřivdila... nebyla to jeho chyba, já to totiž nevydržela a začala na sebe patlat i jiné vzorky, které jsem vzala pro případ nouze, takže jsem vyzkoušela nějaký ten Skin Food (snad Red Bean a Grape), vzorek makeupu, co jsem sehnala v Mnichově na letišti, vzorek, co jsem vzala v kanadské parfumérce... a všechno se stejným efektem: makeup zalezlý v mých obrovských pórech. Takže za to viním nejspíš prostředí mrakodrapového velkoměsta? Nebo naopak zdravý vzduch přicházející ze Skalistých hor? Nebo z Huronského jezera? ... prostě tak nějak. A tak jsem si raději něco nechala i na doma, však přeci si tu srandu nenechám ujít, i když tedy po asi třetím použití (v Kanadě) jsem tu BB tubičku chtěla mrsknout do prvního tříděného odpadu. A doma jako dobrý. Do pórů to neleze, výdrž je pořád malá, krytí je možná největší mezi těmi třemi Skin79, které jsem zkusila, ale víte, co... mezi slepými jednooký králem. Tak teď nevím, jestli z toho něco plyne... asi ne!?




Hlavně se mi něco takového stalo poprvé. Nikdy jsem nezkusila, že by mi něco přestalo vyhovovat kvůli změně prostředí nebo počasí nebo zeměpisné šířky a výšky nebo co to vlastně bylo. Jako jo, mám rozdělenou kosmetiku na letní a zimní, většinou kvůli odstínu nebo mastnotě, ale nikdy jsem ještě nezažila takové dramatické rozdíly. Tento BB krém v Kanadě zalézal do pórů, tady v Evropě mi lehce photoshopuje tvářičku. V Kanadě na mně byl brutálně světlý a šedivý, tady mi naopak vyrovná odstín pleti a barevně se přizpůsobí. V Kanadě to na mně vypadalo jako omítka, doma všechno v pohodě. A tak nějak mám pocit, že to ani nemůže být pravda, že se mi to jen zdálo, a nemůžu si to ověřit, protože kanadské povětří asi do Evropy jen tak snadno nedostanu. Tak mi přeci pomozte... už se vám někdy něco takového stalo?

Jo a jen tak pro pořádek: tónovací balzám Crazy Rumors HibisKiss Tropical koupíte na pureskincare.cz, já ho dostala zdarma, protože jsem přeci ta... no... blogerka.

13 komentářů:

  1. trb, mně se tohle stává s parfémy. V jiném podnebném pásmu voní jinak, většinou lépe...Oriental bb cream mi hodně vyhovoval, přišel mi nejvýživnější ze všech čtyř testovaných, krásně voněl po zeleném čaji, tak svěže...akorát to krytí by mohlo být lepší.

    OdpovědětVymazat
  2. No mne sa toto stava najcastejsie asi so samponmi. Sampon, ktory mi doma funguje skvelo, mi napriklad na chate nefunguje vobec, pretoze je tam uplne ina voda. A taky strasne vlhko (luzna oblast), takze sa tam vlasy ovela skor mastia a celkovo su take...ako zplihly pes.

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jsi prostě BB královna! Ale fakt :-))
    Líčení je krásné a plet hezky sjednocená, jo a taky máš hezké tričko!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. už jsem jen čekala, kdo mě nazve BB magorem, takže královnu fakt beru...

      Vymazat
  4. Stava sa mi to bezne, podla mna vlhkost vzduchu, intenzita slnecneho ziarenia a tvrdost vody a tiez to co clovek konzumuje velmi ovplyvnuju vysledny efekt pouzitej kozmetiky, tiez parfemov, snazim sa vzdy podla toho zariadit:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Na tvrdou vodu bych si vsadila, to má vliv na vlasy i podle toho, jestli jste doma a přes týden někde na kolejích. Pozná se to. Prach, vlhkost, taky to nejspíš má vliv... Mně dělá špatně na pleť naprosto specificky hodně teplé počasí, kdy se prostě potím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, na privátě jsme měli tvrdou vodu, která mi příšerně vysušovala pleť i vlasy. Fuj :)

      Vymazat
  6. Tenhle BB je jeden z mých dvou favoritů! Skvěle kryje, nádherně voní a má perfektní odstín. Nemůžu se rozhodnout mezi ním a Intense classic balm.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, docela tomu věřím, protože mně stačí vyjet na chatu na vysočinu, a olezu příšerně, i když používám stejné věci jako v Brně,a taky se mi pokaždé začnou loupat rty a následně dostanu opar.Zato, když dojedu k rodičům na Hanou, tak se mi pleť zlepší, zklidní, je tam vlhčí vzduch u lesa a také voda je takřka minerální. Tak si myslím, že to bude reakcí pleti.Petra

    OdpovědětVymazat
  8. mne sa stáva, že keď mi tvrdá voda (asi?) neskutočne vysušuje pokožku a vlasy. stalo sa mi to na morave, na orave a tak.. potom sa všetko správa inak

    OdpovědětVymazat
  9. aha. no já si nikdy nevšimla rozdílů mezi vodou třeba v praze nebo na vysočině, proto jsem byla tak překvapená tím rozdílem amerika - evropa. ale je pravda, že tam u těch jezer prý mají velkou vlhkost vzduchu... tak třeba to bylo tím?

    každopádně každému jednomu děkuji za komentář a přeji krásnou pleť a vlasy, ať už jste kdekoliv.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Trb, něco na tom bude, já měla v Kanadě zase úplně jiné vlasy.... Jakože úplně vlnité, přitom v Česku je mám víceméně rovné. To samé s vlasy se mi pak stalo ještě v Provence, které má podle mě s Kanadou společného velké kulové, takže bych to spíš viděla na souvislost s tou vodou než s vlhkostí vzduchu. Toť můj skromný názor :-)

    OdpovědětVymazat
  11. mám podobnou zkušenost. v UK i jinde u moře se mi během týdne výrazně zlepší pleť i vlasy - míň se mastí, víc se vlní. tam to spíš bude vzdušnou vlhkostí a možná taky znečištěním? ono se to nezdá, ale třeba v Praze lítá ve vzduchu spousta bordelu, což věřím, že v severním Skotsku jsou na tom o kus líp :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...