pondělí 23. července 2012

Skin79: VIP Gold Super Plus BB Cream


Jedno těm Skin79 musím přiznat... jejich BB mají moc příjemnou konzistenci. Takovou lehce krémovou, naprosto hladkou, která se vsakuje do pleti bez jakéhokoliv reziduálního nánosu. To jsem si tak jako myslela, ovšem pak jsem si přečetla článek u Sofastars a to mě vedlo k zamyšlení... a hned dvakrát. Za prvé: jestli já náhodou nejsem nějaká divná/ blbá/ nevzdělaná/ nezkušená/ málo highendová, že se mi ta konzistence líbí. Za druhé: fakt jsem tak bílá? (A minoritní za třetí: jaktože někdo, koho jsem nikdy nepotkala, ani si s ním nevyměnila email, zná moje křestní jméno? Síla internetu? Ne že by na tom tak záleželo, že ano... mě to naopak potěšilo, i když překvapivě.)

Odstíny jsou sice trošku šedivé, ale na pleti se usadí a vypadají krásně přirozeně (a jsme opět u toho zamyšlení: jestli já si to náhodou jenom nenamlouvám, protože jsem nikdy nezkusila tu opravdu dobrou kosmetiku, takže mě asi raději berte s rezervou). Nevýhodou těchto krémů oproti jiným velkým značkám (Missha a Skin Food) je malá krycí schopnost. Což moc nechápu, protože všude je možné se dočíst, jak krásně Skin79BB kryjí a jak jsou úžasně s krycími schopnostmi na úrovni makeupu. Tak nevím, asi to na sebe patlám špatně, každopádně jeden ten malý vzorkový pytlíček mi vydrží na třikrát, takže toho na sebe dávám nejspíš málo. Tento krém je opravdu hezky rozjasňující, vypadá přirozeně, maskuje póry, hydratuje, prostě takový příjemný BB krémový standard, jen tedy škoda toho krytí, no... Výdrž je silně průměrná, to minimální krytí, kterého jsem dosáhla ráno, se přes den někam vytratilo, ale zase na druhou stranu, večer jsme měla odličovací tampónek pořád docela špinavý.



Všem příznivcům mého na internetu vyplesknutého obličeje se omlouvám, že se to tady dlouho neobjevilo, ale tak snad vám to vynahradí tento týden, kdy to tady bude zase na denním pořádku. Všechna líčení jsem běžně nosila v průběhů posledních dvou týdnů, i když tedy mi přijde, že opět to skoro všechno vypadá pořád stejně a furt dokola.

12 komentářů:

  1. Mě VIP gold přijde nejvíc krycí ze všech pěti vzorků Skin79. Konzistence mi taky nevadí, ale připadne mi dost hutná. Teď mám doma BB od Estée Lauder a ten mi vyhovuje konzistencí i hydratací víc:-) Líčení na fotce je krásně jemné, nechám se inspirovat.

    OdpovědětVymazat
  2. Mám nový blog a asi víš, jak je těžké mít nové členy, budu ti moc vděčná za podporu a třeba i pravidelného čtenáře! Měj se hezky a ahoj! :)
    Ps. Skvělá recenze:)

    OdpovědětVymazat
  3. Já ho mám taky ve vzorcích a víc souhlasím s tebou. Jako krytí není nulový, přeci jenom něco zakreje a co mám doma 2 evropský MU, tak ty teda kryjou určitě míň jak on.

    Jo jináč já bych tu Kanadu taky brala. :))) To jsem nevěděla, že musíš mít zvací dopis.

    OdpovědětVymazat
  4. já měla vzorky toho hot pink a jsem z něj nadšená, pro mě kryje skvěle, skvěle se nanáší, má skvělý odstín.. rozhodně si nemyslím, že by Skin79 byla špatná značka se špatnými bb, spíš naopak.

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se moc líbí tvářenka co máš na fotce! A zdá se mi to, nebo máš úplně jiné obočí??

    Jinak závidím cestu do Kanady a na druhou stranu nezávidím, protože absolutně nesnáším všechna ta vyřizování, než člověk někam odjede! :-! Celkově to cestování nemám ráda, já letos jedu na dovolenou jen na Moravu, a už ted mám vyrážku z toho, jak se zase budu muset balit, kupovat jízdenky, potit se v busu a jednou do roka ze sebe udělat trempa nebo jak se to píše!... :-/

    OdpovědětVymazat
  6. levandule: já měla tři ty vzorky od skin79 a přišlo mi to fakt na tak zhruba stejné úrovni to krytí, hlavně když to porovnám s těmi ostatními vzorky... jinak já vyzkoušela nedávno i bb od clinique a vůbec to taky nebylo špatné.

    jája: myslím, že na vízum zvací dopis nepotřebuješ. ale já tam jela jakoby "služebně", až po tom, co mě pozvali...

    natálje: taky jsem měla hot pink a nepřišel mi nijak extrémně krycí. za mě tedy... neříkám, že je skin79 špatná značka, ale jiné mě oslovily mnohem víc.

    anonymní: obočí mám docela hodně vytrhané. a já naopak cestování mám ráda a hlavně mám ráda tu cestu někam...

    OdpovědětVymazat
  7. ...ten od Clinique mě taky láká, sakryš, nerada bych měla doma víc jak pět plných balení bb krémů:-D...A je fakt že bb krémy Etude House a Missha kryly víc.

    OdpovědětVymazat
  8. lehce opálená blondýna si koupí skin79, kterej je skvělej mimo jiný proto, jak je světlej? ale no tak, já myslela, že sme velký holky už :DD

    OdpovědětVymazat
  9. Koukám že se s těma BB cremama roztrhl pytel

    Na mém blogu právě probíhá giveaway o kableku Guess, třeba se budeš chtít ty a tvé čtenářky zúčastnit :-)
    http://marketatrpisovska.blogspot.cz/2012/07/soutez.html

    OdpovědětVymazat
  10. Dnešní nekonzistentní příspěvek se mi líbil. No on asi nebude nekonzistentní, to jej já sem nesoustředěná. :-) Kanadu ti celkem závidím. Já bych taky někam jela, ale prostě nejsem schopná se pro něco rozhodnout a zařídit to, takže budu asi sedět doma. Ale ať nekecám, tak sem byla na týden v Rakousku. Ale to mělo hybatele, čili impulz, kterej mě nakopl. :-) Ale na tu Kanadu se fakt těším.

    OdpovědětVymazat
  11. Já myslím, že Češky jsou všeobecně hodně světlé, jenom jim každý cpe tmavé odstíny, nebo chtějí prodat zásoby tmavých MU :).

    A neorganizované výlety jsou ty nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  12. I love bb cream!

    I really like your blog, I´m following you :D
    ... maybe if you have time, you could visit my blog too, and if you like it, follow me back ;)
    Kisses!
    http://modacapital-blog.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...