pondělí 6. srpna 2012

5 důvodů proč nepotřebuji Revlon ColorBurst Lip Butter

O těch Revlonech už byly napsané stohy... kilo - mega - gigabity dat.
Takže se tomu nedivme, že o nich mám docela jasnou představu.
A taky jasný názor, že já to vlastně ani tak nepotřebuji.
Protože doma mám spoustu balzámo-rtěnek, které dokáží to samé:

a to všechno v pěkných obalech




Prostě nic až tak výjimečného v Revlonech nevidím (tedy kromě toho obalu) a opravdu nejsem ochotná za ně na eBay platit víc, než je zdrávo. A krom toho... myslím, že největší výhodou těchto lip butter je to, že se prodávají běžně v drogérii, což vzhledem k tomu, že u nás Revlon nefrčí, tak tato výhoda lehce odpadá a najednou jsem odkázaná frčet přes internet... což trošku kazí ten výběr a navíc... na internetu je tolik lákadel jiných. Takže to je jasné, Revlon ColorBurst Lip Butter nepotřebuji ani jediný, protože už doma mám:



HibisKiss je příjemná a hodně voňavá přírodní, dokonce až veganská, alternativa, voní jako třešně nebo ještě lépe... zavařené třešně, což jen tak mimochodem je můj snad nejoblíbenější kompot. Mňam. Balzám barví celkem intenzivně, ale stále v mezích tónovacího balzámu na rty. Obsahuje třpytky, které mu dodávají flirtující a hravou povahu, na puse to vypadá jak lesklá hladina při západu slunce, s červánky v pozadí. Balzám je krásně hydratující a na puse moc nevydrží, jak už to s takovými balzámy většinou bývá. (* HibisKiss jsem dostala od eshopu pureskincare.cz, děkuji pěkně)




Pokud toužíte po Revlonech právě pro tu jejich máslovou konzistenci a nenápadný odstín, tak toto je skvělá náhražka, která vám ukáže, že ta konzistence může být ještě máslovější, až mazlavější. Pro někoho by to bylo moc, mně to vyhovuje. Pokud jsem u HibisKiss napsala, že je hydratující, tak tento je megahydratující a superdupervýživný. A navíc božsky voní, tak nějak si fakt představuji tu ambrosii - jídlo bohů, hned bych se zakousla. Velkou výhodou oproti Revlonům je opět čistě přírodní složení, na druhou stranu s tím balením moc parády nenaděláte a na výběr je strašně málo odstínů. A i když mám tento balzám už přes půl roku doma, stejně ho moc nepoužívám. Snad proto, že zrovna procházím výrazně rtěnkovým obdobím... však říkám, že já ten Revlon fakt nepotřebuji.




WTM rtěnky mám opravdu ráda. Je sice pravda, že ze vzorků jsem byla nadšená, s plným balením jsem pouze spokojená. Ale zase spokojená velmi. V tubě ty rtěnky nejsou tam mazlavé, na rty se tedy pokaždé nanese jen lehká vrstvička a pro větší pigmentaci se musí vrstvit (stejně jako u Revlonu a přijde mi, že zrovna u WTM je ta konzistence Revlonu nejvíc podobná, jen není tak silikonová... však jsem už říkala, že Revlon nepotřebuji). Tyto Lip Shimmery jsou mým denním chlebem, kabelkovou výbavou, každodenní záležitostí, nepostradatelnou součástí mé kosmetické KPZ. A používám je často. Strawberry Sorbet je lehce do červené, stejně jako lesní jahody vykukující z trávy, takové ovšem jako ve zvláštním odlesku zapadajícího slunce, protože tam vidím i trošku oranžové. Pink Champagne je mrazivý stříbrno-růžový odstín s modrými odlesky, jakoby sněhový a zasněný. Pouting Plum je vínově-fialový, který ale zase barví jen lehce a šťavnatě, v tomto případě spíše podzimně do švestkova. Pořád jsou to jenom balzámy na rty s barvou, takže výdrž je menší, ale vůbec to nevadí, protože kromě toho všeho... WTM úžasně voní, sladce chutnají a jednoduše jsou příjemné.






---------------------------------------------------------------------------
Nevím, jestli se o tom mám ještě dál rozepisovat, ale všechny balzámy jsou spíše tónovací balzámy než rtěnky, stejně jak to o sobě prohlašuje slovutný Revlon. Navíc jsou všechny přírodní, organické a neskutečně voňavé. Koupíte běžně, stačí jen umět nakupovat na netu (LucyMinerals, WillowTreeMinerals, CrazyRumors).

mám u tónovacích balzámů tendence vybírat stále ten stejný odstín?

10 komentářů:

  1. Poslední týden mám chut Revlon objednat, ale i přes ebay to není moc výhodné. Vlastním také WTM Strawberry Sorbet a ze vzorečku jsem byla více než nadšená, hned jsem objednala plné balení, ale to už není tak úplně ono, nevím čím to je (ale i tak ho nosím pořád v kabelce) Dávám přednost přírodním záležitostem a to mluví v neprospěch Revlonu. Díky za ostatní tipy, po něčem se poohlédnu a snad po Revlonu už ani nevzdechnu :-)
    EvaB

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. týjo přesně. ty wtm byly ve vzorku mnohem lepší. já mám ráda i to plné balení, ale fakt v tom vzorku... to se ani nedá porovnat, to bylo jak rtěnka z ráje. by mě zajímalo, čím to je, protože já si myslela, že jsem jenom divná. ale když máš tu samou zkušenost...

      Vymazat
    2. Vzorek mi přišel takový nadýchanější, sametovější a snad i pigmentovanější. Plné balení je také dobré, ale vzoreček ještě pořád uchovávám a kochám se :-)
      EvaB

      Vymazat
    3. tak na tom něco je, taky mi ty vzorky přišly hlavně pigmentovanější a jakoby máslovější s hladší konzistencí a sametovější.

      a stejně to ale bude nějaký blud. přeci u wtm nebudou vyrábět rtěnky a vzorky zvlášť...

      Vymazat
  2. Na zimu mám na ne zálusk!

    http://stoker-dewy.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. A ty jsi revlon měla/zkoušela?

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj, sice nemám lipbutter, za balzám bych takovou nehoráznou částku nedala, zato jsem si pořídila 2 rtěnky Revlon z ebay a jsou nekutečně příjemné- nádherné barvy, dobře se nanáší, nelepí, skoro o nich nevím.Trochu podobnou konzistenci má loreal.O WTM stále přemýšlím, ale počkám na podzim, nějak mám obavy, jak by dopadly v horku, při přepravě.Jaké máš zkušenosti, nerozpoští se třeba v kabelce?Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. podle mě ne. tu jahodovou nosím v kabelce (ono je to trošku i vidět na tom obalu) a konzistenci má pořád stejnou.

      Vymazat
  5. Ten HibisKiss vypadá dobře, to bych měla vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...