úterý 28. srpna 2012

Jak se pozná ta správná kosmetická blogerka?

(1) Na ruce a jiných částech těla má zvláštní barevné šmouhy.
... protože ustavičně patlá na předloktí odstíny rtěnek, makeupů, tvářenek... nejdéle tam vydrží tinty a stainy. Ještě se vás nikdo nezeptal, co to máte na předloktí za barvu? Pak nejste ta pravá blogerka.

(2) Má každé oko namalované jinou barvou.
Musí si přeci nejdříve vyzkoušet, jakou tužku na oči si má koupit, a hlavně musí referovat na blogu, která má větší výdrž a lépe sluší jejím očím. 

(3) Má každou tvář namalovanou jinou tvářenkou.
Proč? Protože zrovna píše recenzi o tvářenkách a namalovat si každou tvář jinou barvou je ten nejrychlejší způsob, jak vyzkoušet hodně barev, poreferovat o jejich podtónech, odstínech, výdrži a celé to komplexně porovnat.

(4) Má šuplík plný rtěnek ve stejných odstínech a nejméně pět načatých makeupů na poličce v koupelně.
Správná kosmetická blogerka totiž bloguje s vášní a kosmetiku nespotřebovává, ale sbírá.

(5) Rozeznává minimálně deset odstínů červené, šest odstínů černé a šest bílé.
A nejenže barvy rozezná, ale také dokáže o těch rozdílech napsat dva odstavce souvislého textu.

(6) Čeká až vyjde slunce a pak celý den sedí doma a fotí.
To ví přeci každý, že pro nafocení těch nejlepších odstínů je nejlepší to fotit ve stínu, na slunci, venku, v místnosti... a chodit ven, když svítí sluníčko, a já tak můžu být doma a fotit pro svůj blog... no uznejte, to je přeci ztráta času. A pak, když už konečně nadejde čas, a blogerka vyjde ven, tak hrdě ukáže celému světu, co dělala (viz bod první).

(7) Žádná kosmetika nesmí být použita, dokud není nafocena.
Protože jedině fotky nepoužitého a dočista dočista nového lesku, tvářenky, rtěnky, makeupu, pudru a podobně jsou jediné ty správné. Přeci nebudu fotit ošmajdaný pudr...

(8) Nutné je nafotit i krabičku.
... viz předchozí bod a hlavně... krabičku nikdy za žádný okolností bloggerka nevyhazuje a místo toho v ní skladuje svůj drahocenný poklad.

(9) Už při nákupu kosmetiky blogerka přemýšlí, co o tom napíše.

(10) A občas si něco koupí jenom pro to, aby o tom mohla napsat.
To jako fakt. No jen se přiznejte, že jste to někdy udělaly.

(11) Při návštěvě parfumérii ví o prodávaných produktech víc než prodavačky...
... a tak se blogerce občas stane, se stojí u stojanu NARS, hledá nový Tinted Moisturizer a když se zeptá prodavačky, tak ta neví. Stejně jako občas prodavačky netuší, že vyšla nová podzimní kolekce, a nemají ani ponětí o tom, jaké odstíny tvářenek v té nové kolekci jsou.

(12) Při návštěvě cizích blogů nechává komentáře ve stylu "jj, taky jsem na to psala recenzi".
Jedním z důležitých znaků blogování o kosmetice je totiž sounáležitost celé komunity. Není nic krásnějšího než ten pocit, že moje oblíbená blogerka používá stejnou kosmetiku jako já a dokonce o ní píše i recenze, stejně jako já.

(13) V počítači má blogerka velké množství fotek sama sebe.
A nemusí to vždy být výraz sebestřednosti ani nezpochybnitelného pocitu vlastní krásy, často je to spíše důsledek snahy zachytit odstín v akci a demostrovat, co kam jak...

(14) Občas si namaluje jenom jedno oko...
... a jednu stranu obličeje, nafotí to a napíše článek o skvělém líčení. Však proč se zdržovat s celým obličejem, když se správně namíří foťák, nikdo nic nepozná.

(15) Blogerka je snadno ovlivnitelná...
... reklamou, PR, limitovanými edicemi, pozitivními recenzemi. A proto všichni kupujeme to samé v ten samý čas a pak o tom samém píšeme pořád to samé.

(16) Blogerka nakupuje všechno první...
... minimálně ráda by. A tak chodí pravidelně do drogérií okouknout, jestli náhodou u essence nemají novou kolekci. Bombarduje prodavačky dotazy, kde konečně budou naskladněny Color Tattoo. A v parfumérii stojí jako první ve frontě na novou limitovanou edici.

(17) Je online 24/7.
Jedině tak může mít svůj blog stoprocentně pod kontrolou. Pokud v noci potřebuje spát, počítač vypíná až po vyčištění zubů a jako první se ráno hlásí na bloggeru.

(18) Nakupuje hodně kosmetiky.
Čím víc článků NEW IN, tím víc jsem člověkem, zde jsem člověkem, zde nakupuji... nebo jak to vlastně je a kde nakupujete.

(19) Těší se na LadyBox!

(20) Těší se na Dny Marianne!


No tak jo, některé body se vztahují nejen na kosmetické blogerky. Na mě jich pasuje 15, něco možná s výhradami, ale stejně... JSEM BLOGERKA! Jinak jsem snad normální. Kolik bodů pasuje na vás?

48 komentářů:

  1. Ač nejsem blogerka, tak na mě sedí bod 4, ale ten bych ještě rozšířila,dále body 11, 18 a 19:)

    OdpovědětVymazat
  2. Splnam 7 :) Najviac ma pobavil bod 6, tak to je :))) Uplne sa desim zimy...

    OdpovědětVymazat
  3. Na mě sedí 9 bodů. Asi se ještě budu muset hodně přiučit, než ze mě bude ta správná bloggerka:-) Ale výborný článek, jak obvykle!

    OdpovědětVymazat
  4. skvele si to napisala, som sa hned z rana pobavila :) na mna nieco sedi, nieco nie, tak 50:50 by som povedala :)

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímavý článek. Na mě sedí pouze ta třináctka. Možná časem přibudou další, to až to začnu víc prožívat.

    OdpovědětVymazat
  6. Skvěle napsaný článek! V jedné půlce se i jako hadříkový maniak vidím a kdybych byla kosmetickým, určitě bych se našla i v té druhé :))

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkný článek. Jí vůbec blogerka?
    Rejčka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no... když utratila všechny peníze za kosmetiku, tak většinou ani moc ne.

      Vymazat
  8. Hehe. Na mě toho sedí docela hodně (především v druhé polovině), až mě to děsí, vždyť já nejsem žádná kosmetická blogerka, já jsem jenom lushblogerka! :D

    OdpovědětVymazat
  9. Supeeer :-D ;-)V mohom si vystihla tu spravnu podstatu fungovania blogeriek!

    OdpovědětVymazat
  10. Tenhle článek se ti fakt povedl, docela se ve spoustě bodů poznávám!:-D

    OdpovědětVymazat
  11. V životě mě nenapadlo si nalíčit jen jednu stranu obličeje:D ale bohužel se mi doma hromadí kosmetika, za to blog fakt může:/// jako ne že bych jí nepoužívala a měla jí jen kvůli blogu, ale jako normální člověk to nestíhá používat:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jenom jednu stranu jsem si taky nikdy nenalíčila. ale často chodím s každou stranou jinak barevnou. naposledy jsem si v obchodě na jedno oko namalovala zelený stín a druhé modrý... chtěla jsem vědět, který je hezčí na oko, to je přece jasné ne. kamarádka na mě koukala, když jsem tam chodila po obchodě... a raději nic neříkala.

      Vymazat
  12. skvělý článek! Některé body mě pobavily, s některými se můžu s klidem ztotožnit. Vždycky, než si něco koupím přemýšlím, co by se o tom dalo napsat, jak by se to dalo nafotit apod:D A samozřejmě nové produkty si fotím hned po koupi, a až pak testuji a píšu recenzi a co se týče fotek sama sebe, mám jich opravdu dost :D (ikdyž víc mám nepovedených fotek produktů).

    OdpovědětVymazat
  13. Páni, ještě že ty blogy jenom čtu a aktivně se procesu neúčastním.Teda až na pár(desítek)nezbytných nákupů.Začalo to registrací na ebay, pak koupí vzorku MMU, k tomu samozřejmě je potřeba štětec a nějaký ten veil....raději ani nebudu pokračovat.Takže taky splňuji minimálně to, že toho mám doma hodně.Petra

    OdpovědětVymazat
  14. Veľmi ma to dnes ráno pobavilo, skvelý článok. Aj keď blogovanie beriem len zľahka, v zopár bodoch som sa našla :D

    OdpovědětVymazat
  15. Pobavilo. Jen mě velmi rozesmutnil fakt, že nejsem správná kosmetická blogerka, sedí na mě pouhých 6-7 bodů. :))

    OdpovědětVymazat
  16. niekde by som sa ukážkovo našla :D ale správna kozmetická blogerka nie som, asi dve tretiny bodov nerobím ... teraz neviem či to je dobre alebo zle :) ale pobavila som sa, ešte by som tam pridala priemerný počet hodín strávených v parfumériách, drogériach a eshopoch, preplnené poličky, neúmerné množstvo používaných produktov, atď

    OdpovědětVymazat
  17. pobavila som sa :)) nesedí na mňa až tak veľa asi preto, že ja som skôr zameraná na handry :) ale vo veľa bodov som sa našla

    OdpovědětVymazat
  18. Ještě, že nejsem blogerka, těžkej život:-D

    OdpovědětVymazat
  19. Sedi toho celkom dost :-). Akurat ruky nemavam nikdy plne smuh, ja som germofob, ja vsetko okamzite cistim :D :D A vzdy si namalujem obe oci a aj obe lica na rovnako a ruze tiez nehromadim, ja som zatazena na tiene :P. To s tym hromadenim kozmetiky, to je uplne jasne, ved nikto predsa nemoze realne potrebovat tolko kozmetiky, kolko nakupi jedna blogerka :D.

    OdpovědětVymazat
  20. Ha, tak to je dobrej clanek. Napis ho i anglicky, at se muzu podelit:) Nebo ja ho klidne prelozim jako guest post kdyz budu mit svoleni, protoze je to fakt vtipny:)) Ja asi splnuju vsechno az na ty krabicky a foceni nepouzityho (ja vetsinou patlam rtenky jakmile vyjdu z obchodu:D). Jo a to ze vime vic nez prodavacky to mi vzdycky drasa nervy, ja chodila mesic do drogerky kdy budou ty Revlon lip butters, kdyz launch byl XY dne a oni ze nic takovyho neexistuje. Mela sem chut jim strcit pod nos press release:D xx

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já bych to i anglicky napsala, ale nemám čas tento týden, takže bude lepší, když si to napíšeš sama... máš mé svolení.

      Vymazat
    2. jeeee, ja z toho udelam guest post, at to ma i copyright:) dekuju!:) xx

      Vymazat
  21. Nie som blogerka, ale č. 11 je uz uplna klasika, uz som si zvykla v drogeriach, parfumeriach a lekarnach pre istotu sa nepytat, ale ked dana slecna/pani chce, tak sa necham "akoze poucit a dat si poradit" :)
    Č. 5 Tiez sedi, moje kamaratky na mna zdesene a uzasnuto pozerali a vedeli, ze je lepsie ma nechat tak, lebo bola bezna situacia, ze som v Nemecku chodila pomedzi regale a hladala napr. detsky ruzovy lak na nechty, drzala v rukach 5 odtienov ruzovej, pricom dalsich 5 som uz odlozila a 5 predtym rezolutne zamietla, lebo to bola sice detsky ruzova, ale zaroven nebola. A este to plati podla mna okrem farieb aj na konzistencie. Nechapu baby doteraz, ake rozdiely my dokazeme vidiet, ked som im o tom rozpravala :D
    Č. 4 Správná kosmetická blogerka totiž bloguje s vášní a kosmetiku nespotřebovává, ale sbírá. = Tento polrok som sa o tom presvedcila, lebo mam taku zbierku lakov, ceruziek na oci a ocnych tienov, ze to nemam sancu spotrebovat do konca mojho zivota. A este mi stale toho vela chyba !!!
    Č. 1 Uplne som sa vydesila, ked som minule kupovala v malickej pekarni chlieb s rohlikmi a bolo tam dost ludi a ja som s rukami plnymi od ciarok z lipstainov, ktore som predtym testovala, ten chlieb a rohliky ukladala z vysokeho pultu do tasky a platila. Alebo zeby som vydesila ja ich? :D Ach, bolo to krasne !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jako ta jednička je totiž fakt vtipná, mě se to stává docela často... a pak se mě lidi ptají, co to mám na ruce... a já říkám, no přeci rtěnku ne (co taky jiného).

      Vymazat
  22. som zlá bloggerka, občas namaľovaná na oboch poloviciach tváre celkom inak, veď sa musím rozhodnúť, čo mi pristane viac :D a keď som si doteraz myslela, že mám veľa kozmetiky (s čím súhlasia všetci okolo mňa), pri pohľade na zbierky iných bloggeriek umieram závisťou, koľko toho majú :D a stále, stále(!) mám ruku trblietavú od perlete nejakých nových vyskúšaných tieňov, líceniek alebo ceruziek, ktoré si našťastie nekúpim.. zachovala som si štipku zdravého rozumu, alebo, naopak, som blbá, že tie krásne veci nechávam v obchodoch?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zachovala sis poslední zbytky rozumu... to chválím.

      Vymazat
  23. teda ty jsi mě dokázala rozesmát :D skvělý článek, já napočítala 10 :D

    OdpovědětVymazat
  24. všem moc děkuji za komentáře, jsem ráda, že jsem pobavila. a pokud někdo nesplňujete dostatečný počet bodů... nebuďte smutní, třeba to přijde časem.

    OdpovědětVymazat
  25. Hezký článek! Některé body jsou opravdu výstižné a docela se v nich vidím. Tohle dát přečíst mé drahé polovičce, tak si vehementně klepe na čelo :-D. Já se teď každopádně nejvíc těším na dny Marianne (a nejen kvůli kosmetice :-D)

    OdpovědětVymazat
  26. tak to nevím, nevím, asi se na to vyprdnu, blogerka ocividne nejsem ;)) platí na mě pouhý 3 body (5, 8, 11) a to se ještě jedná o takový, který na mě platily už dávno předtím, než jsem měla blog ;)) (krabičky si prostě nechávám, už jen kvůli tomu, kdybych tu věc chtěla jednou prodat, ale skladuju je rozložený na jiným místě

    ale nejvíc divná mi rozhodně přišla 14 - to fakt někdo dělá? :D nechápu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 14 jsem sice nikdy neudělala. ale minimálně dvakrát jsem narazila na nějakém blogu, kde bylo přiznané, že focené je jenom oko jedno pro focení... takže asi tak.

      Vymazat
  27. Super článek. Nejvíc mě irituje bod č. 11. A 4!

    OdpovědětVymazat
  28. To ještě jak tak sleduju blogy, blogerky se pro nás čtenáře přímo obětují - plácají si kdeco přímo do oka, aby mohly potvrdit, že to opravdu štípe a k aplikaci do této oblasti to nedoporučit; ochutnávají lahodně vonící kosmetiku jen aby pro nás zjistily, že to vážně není moc dobrý nápad; zodpovědně testují výrobky, které by nejradši vyhodily, jen aby pro nás ověřily, jestli to přece jen nebude mít nějaké výsledky aspoň po měsíci; za těžce vydělané peníze nevěřícně kupují líčidlo strhané v 70% recenzí kvůli tomu, aby se přesvědčily, zda je to opravdu tak špatné.. Právě proto (ale nejen kvůli tomu:) mě blogy tak baví číst.
    A mimochodem - v několika dalších oknech mám otevřené neodolatelné nabídky z e-baye, kvůli kterým jsem před chvílí došla k zrcadlu, vytáhla velkou paletu stínů a bázi, která se jinak k ničemu nehodí a stylem pejska s kočičkou se snažila vytvořit a nanést na oči dvoje (jakože) linky, mezi kterými se nemůžu rozhodnout a pak si střídavě zakrývala levou a pravou půlku obličeje. Doteď nevím. Asi potřebuju obě.
    Pominu čtyři vzorky parfémů na předloktích, které dohromady tvoří směsici, kvůli které se ode mě odtahuje i kocour.
    Ale ven se tak ještě snažím nechodit...
    (Pak otevřu tvůj dnešní příspěvek a málem se udusím kafem. Jednou mě budeš mít na svědomí, trb;).

    Alys

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem opravdu ráda, že ses neudusila...

      Vymazat
  29. Zvu Tě na svou giveaway http://janniebel.blogspot.cz/2012/08/the-first-giveaway.html#comment-form ;)))

    OdpovědětVymazat
  30. Perfektní článek, takhle jsem se už dlouho nepobavila a nezamyslela se. Jojo je to prostě těžkej život těch beauty blogerů, a já je stejně zbožňuju, že se pro nás dokáží takto obětovat :)
    Holky a teď vážně - všem vám moc fandím, bez tipů od vás by byl život mnohem složitější :) (ale peněženka možná o dost plnější :D, to je taky pravda).

    OdpovědětVymazat
  31. tenhle článek se povedl :-) na mě jich pasuje tak 16

    OdpovědětVymazat
  32. tak to je bomba :D také často chodím zmalovaná od hlavy až k patě a lidi na mě trochu divně koukají ;D

    OdpovědětVymazat
  33. Ešte si zabudla napísať, že vlastní také množstvo kozmetiky, že by to nestihla minúť ani za celý svoj život. Ani keby sa maľovala 5x denne!

    OdpovědětVymazat
  34. Jejda, některé body mě vážně dostaly do kolen :D

    OdpovědětVymazat
  35. To je skvělý výstižný článek. Poznala jsem se ve většině bodech. Jo a správná blogerka má taky ve foťáku spoustu vyfocených šmouh a je sranda to vysvětlovat někomu, komu třeba chcete jenom ukázat fotky z dovolené :D.

    OdpovědětVymazat
  36. Je fakt, že ve spoustě bodech se poznávám... moc povedený článek! :)

    OdpovědětVymazat
  37. U čtení článku jsem se usmívala se vzrůstající tendencí a poslední dva "těšící" body, mě naprosto rozesmály. Perfektní závěr. :D Navíc jsem po otevření bloglovinu četla titulek "Ladybox - těšíte se na něj?" :D :D

    OdpovědětVymazat
  38. hmmm..bez posledných dvoch robím všetko :-D

    OdpovědětVymazat
  39. haha pobavila som sa, fakt na mňa niektoré body sedia :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...