pátek 24. srpna 2012

Ladybox

Tralalalala...

Beauty box!

Tralalalala...

Ladybox!

Tralalalala...

Pěkně podle tradice všech možných Birchboxů a Glossyboxů.

Těšíte se?

Jste taky dneska šťastné?

... mějte krásný den!

25 komentářů:

  1. jestli to nebude podfuck, tak se těším :) měj se pěkně! papa

    OdpovědětVymazat
  2. Haha, jsem na něj zvědavá!:-) krásný den i tobě:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Predpokladám, že len ČR, však? Každopádne krásny deň všetkým prajem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nevím, jak ze začátku, ale zasílání na slovensko bude nejspíš možné...

      Vymazat
    2. mne zatial napisali, ze postovne je moc drahe, 300Kc, takze zatial posielat nebudu

      Vymazat
    3. no vidíš... to jsem nevěděla.

      Vymazat
    4. uprimne, strasne ma to stve, dokym sa na tomto neschopnom Slovensku cosi objavi...ach jaj

      Vymazat
  4. veeeelmi sa tesim, dokonca sa neviem dockat :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Já už se radši netěším...

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. co viem, tak tak rakusky glossybox stoji 17€

      Vymazat
    2. a anglický snad deset liber a poštovné...

      Vymazat
    3. nemecky glossybox ted podrazili na 15€ (ale posta v cene)

      Vymazat
  7. zachovávám neutrální postoj, zkušenost s beautyboxem byla příliš strašná ;)
    jestli se jim to povede, budete to super
    jestli ne, nebudu se už vůbec divit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. haha. a já se zatím těším. jsem nenapravitelný optimista...

      Vymazat
    2. tak musis byt optimista, kedze s tym mas nieco spolocne :-)))

      Vymazat
  8. Těším se a doufám, že bude na co. :)

    OdpovědětVymazat
  9. já se těším neskutečně :D jsem asi nenapravitelná, ale věřím že to tentokrát bude lepší :D

    OdpovědětVymazat
  10. Já si tedy možná raději počkám na zkušenosti jiných :). Navíc ta cena je docela vysoká.

    OdpovědětVymazat
  11. Jsem zvědavá na obsah. A na cenu. Už aby to bylo!
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  12. Já už se nemůžu dočkat, už abych ho měla doma! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  14. Chci a chci a chci! Konečně je i u nás - rozhodně objednávám ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  15. já miluju překvapení, škoda, že teď musím počkat na promokód než budu moct objednat :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...