neděle 26. srpna 2012

Stvořeni jeden pro druhého: Bourjois tvářenka - WTM štětec

* obojí zakoupené za mé vlastní peníze, tvářenka asi někde z eBay nebo možná z Asosu, štětec na Etsy

Varování: následující recenze je snad trošku zmatená, velmi pocitová, ale upřímná a pravdivá. Pro začátek jen nahodím nějaká ta fakta a dál už to číst nemusíte. Limitovaná edice, proto ta Eiffelovka na obalu, ale odstín 74 normálně koupíte všude možně. Matná tlumená růžová, přirozená barva. Balení vydrží věky. Přiložený štěteček nepoužívám, v balení je i zrcátko, velmi miniaturní. Babičkovská vůně. Na tváři přirozená. Podle mě to stojí za to.



Bourjois tvářenka má velmi dobrou pověst, kterou spousta lidí oceňuje a další spousta vyvrací, vlastně by se dalo říct, že velká spousta lidí tuto tvářenku nemá rádo pro malou pigmentaci a ještě menší výdrž... A je na čase, aby se někdo mazlíčka zastal, já totiž tuto tvářenku miluji. Zbožňuji. Uctívám! Pokud bych si mohla na opuštěný ostrov vzít jen jednu tvářenku, byla by to nejspíš... hezky prakticky nějaká krémová, protože pak nepotřebuji štětec. Pokud bych si ale mohla vzít jednu tvářenku, štětec a mýdlo na umývání štětce... šup a Bourjois tvářenka je sbalená v tom proslulém imaginárním zavazadle "na opuštěný ostrov"




Tvářenka vydrží věky a vůbec neubývá, vyrábí se ve velké škále barev a tak staromilsky voní (mi to voní jako dědečkova voda po holení). Hodně lidí si stěžuje na výdrž, nevím, ale na mně drží celý den. Vlastně je nutno říct, že tvářenka na mně vypadá odpoledne skvěle. Je to takový ten přirozený růžový odstín, který ze mě udělá vždy na počkání deset hodin do růžova vyspanou bohyni... ráno nanesu a pak vypadám celé dopoledne božsky, nemůžu si stěžovat. Během dne nejspíš tvářenka nějak záhadně chemicky reaguje s mým tělesným potem a dochází postupnou gradací k takovému zvláštnímu mutačnímu procesu, asi to je vestavěná aktivace tělesným teplem s časovým zpožděním a postupným uvolňováním?, a já najednou vypadám pořád víc a víc jako boží bohyně. Jak ta bohyně se zdravím zářící pokožkou, jak kdybych se právě probudila z toho desetihodinového spánku. A to mám za sebou třeba už polovinu náročného dne. No a nejlíp to vypadá večer před spaním a občas mi je až líto to odličovat. Je tedy pravda, že barvy ubude, ale na tváři mi zůstane něco lehce neidentifikovatelného, takový lesk s barevným odleskem, ale není to lesk, je to spíš záře a zdravé rozjasnění. Prostě božský odlesk.




Hodně lidí si taky stěžuje na pigmentaci, že prý se musí vrstvit, což je pravda jen částečná. Tvářenka se opravdu musí vrstvit, někdy ráno to chce i tři vrstvy a na to fakt moc nervy nemám. Jenomže! Jenomže ono v tomto ohledu záleží hodně na štětci, čím jemnější štětec, tím déle to budete vrstvit, například takovým Ultimate štětcem nenavrstvím vůbec nic... proto ho asi vůbec nepoužívám, ale naopak Bourjois tvářenku používám často. Byla to moje den-ve-škole-tvářenka v minulém semestru. A tento semestr to plánuji naprosto stejně, jo a já vlastně chodím do školy jenom v pátek, takže to je jednou-týdně-tvářenka... a jednou týdně to je pořád víc než jednou za měsíc, přitom jednou-za-měsíc-tvářenkou je většina mých tvářenek a ta druhá většina je jednou-za-rok-tvářenkou a ta třetí většina je ještě-nezkoušenou-tvářenkou. Jo a vlastně taky mám v repertoáru každý-normální-den-kdy-nevím-kterou-tvářenku, to je většinou nějaká krémová, kterou chci spotřebovat, sídlí v koupelně, ale to sem až tak moc nepatří. Trošku jsem se do toho zapletla, tak jen pomyslete na to, že na mém vzhledu pro-studenty-do-školy mi záleží mnohem víc než na mém vzhledu pro-školka-obchod-hřiště... pak jako uznejte, že já Bourjois tvářence opravdu věřím.




Štětec od WTM mám doma už dlouho a řeknu vám, že jsem z něho na větvi tedy nebyla. Je celkem drsný, pokud se rádi mazlíte se štětci, tady se moc nepomazlíte. Nebo můžete, ale nedoporučuji to. Sám o sobě ten štětec stojí prostě za velké kulové, ovšem ve spojení s Bourjois tvářenkou... aaach. Štětec jen lehce přemáznu, on nabere to přesné množství barvy, které potřebuji, lehce tím přejedu tvář, ani se nemusí moc rozmazávat, veškeré barvivo a pigmentace si tak nějak automaticky posedají na ta pravá místa, stačí to trošku pošmelit a je to. Dokonce tomu štětci v tuto chvíli odpouštím to škrábání, protože právě díky tomu, že je tak drsný, nabírá hodně barvy. Celá procedura je jednoduchá, rychlá a účinná, bezbolestná, automatická, že to dělám snad každý den, když nemám náladu na složitější pičičurinky. Plus všechny dny, kdy chodím do školy. Takže každý pátek, naprosto automaticky, o půl sedmé ráno... lup ho Bourjois... kdo v tom jede se mnou?

22 komentářů:

  1. Přesně tak, proto si doma hýčkám svoje štětce bare minerals. Jsou drsný, pichlavý, ale pokud jde o zapečený produkty, tak není nic lepšího...

    OdpovědětVymazat
  2. já mám teď tuhle tvářenku nově, ale strašně jsem si jí oblíbila! i pro tu vůni. nejvíc ale pro tu přirozenost a krásný odstín :) nejtěžší bylo si vybrat, protože mi hezké přišly všechny..

    OdpovědětVymazat
  3. Ja zboznujem licenky Bourjois a nemozem na ne jedine krive slovo povedat, podla mna vsetky z tych, co som mala, boli dobre pigmentovane, vrstvit nebolo extra treba a vydrzali cely den. Navyse vyzeraju dost prirodzene, neviem ako to robia, ale mne vyhovuju asi najlepsie :-)

    OdpovědětVymazat
  4. hahah Ty jsi vtipná! úžasně píšeš :D
    tuhle tvářenku "vídám" často, ale v mé kosmetické výbavě bohužel nikoliv

    OdpovědětVymazat
  5. Mám doma lícenku od bourjois a je skvelá. Veľmi jemný odtieň ale vydrží mi celkom dlho by som povedala. A najlepšie je, že stále vyzerá ako nová!

    http://stoker-dewy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. mám v pláne si ju kúpiť, vyskúšala som ju u tety a je úžasná.. čítala som že občas vyschne, stačí vraj obrúsiť trochu z vrchu a je to fajn

    OdpovědětVymazat
  7. To balení je krásný! Sice je to jen blbý potisk, ale já mám na tyhle pařížský motivy slabost, ach!

    OdpovědětVymazat
  8. Za dva týdny na DM si konečně svou první Bourjois tvářenku koupím!

    OdpovědětVymazat
  9. všem moc děkuji za komentáře. a kdo tu tvářenku nemá (viennettko!), ať rychle utíká si ji koupit!

    OdpovědětVymazat
  10. ano, přesně na tuhle se chystám. a snad seženu i pořádný štětec :)

    OdpovědětVymazat
  11. A kde je nějaká páteční božská fotka?
    Rejčka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no vidíš, tu nemám. tak příští pátek.

      Vymazat
  12. Já jsem ještě nikdy u nikoho neviděla, že by u Bourjois tvářenek dosáhl dna nebo aspoň zarovnal ten kopeček. Jeví se mi to jako podezřelé.:-)
    Rejčka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to hodně podezřelé! tu svoji používám rok. a naposledy jsem nakukovala u kosmetičky/vizážistky, která měla bourjois. a taky byla s kopečkem, i když ona tím líčí několik lidí denně už delší čas...

      Vymazat
    2. Přidávám se do klubu milovnic tvářenek Bourjois :-) Je skvělá, miluju na ní úplně všechno včetně vůně, je fakt dokonalá, moje srdeční záležitost (a i na mně odvádí výdrž celodenní). Když jsem před lety líčení (a kosmetiku obecně) neprožívala tak jako dnes, vlastnila jsem pouze jednu jedinou tvářenku - právě Bourjois, a používala ji denně. A vydržela mi rok, možná spíš i něco málo přes rok, při tom denním používání. A na dno jsem se dostala, dokonce jsem spotřebovala za ty roky už několik kousků :-)
      Jana

      Vymazat
    3. hm, tak to se jsi asi jediná, o kom vím, že bourjois spotřeboval. mně vůbec neubylo a to ji používám fakt často už dva roky minimálně.

      Vymazat
  13. Napsala si to úžasně! Taky bych si tuhle tvářenku sbalila na opuštěný ostrov, protože vím, že by mi vydržela fakt až do skonání světa :D Mám ji zatím cca 2 měsíce a fascinuje mě, jak neubývá. Je to prostě nekonečný zdroj barvy a lesku pro mou tvář. Mám odstín 54 Rose Frisson a mám v plánu si pořídit ještě jiný odstín. A upřímně? Už žádnou jinou tvářenu nikdy nechci, jen tu od Bourjois! (Jinak na mé tváři taky vydrží celý den, a že se málo pigmentovaná mi naprosto vyhovuje, prtože se mi nemůže stát, že bych měla tváře jak Marfuša).

    OdpovědětVymazat
  14. Moje oblíbená nesmrtelná tvářenka. Nesmrtelná fakt doslova.

    OdpovědětVymazat
  15. Moje vůbec první tvářenka - a zrovna tento odstín. Fakt jo. Přijde mi dokonalý. Sice si nepřipadám jako bohyně, ale spíš je to pro mě odstín, který můžu vzít kdykoliv kamkoliv a budu vypadat naprosto přirozeně a v žádném případě blbě.
    No, až na tu aplikaci a výdrž... říkáš hrubý štětec? Tak to by asi ještě šlo zařídit, ale jak mám zařídit, aby ze mě po dvou hoďkách neslezla a já neměla tváře holé? :-( Proto jsem ji taky odložila (tedy po tom, co se mi definitivně odlomilo víčko a kdy se mi oddělila ta vypouklá horní vrstva od spodku). Nosila bych ji a hrozně ráda, ale připadá mi to jaksi bezúčelné :-/
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to nevím, jak prodloužit výdrž. s tím problém nemám. naštěstí, protože ta tvářenka je super.

      Vymazat
  16. Ahoj, moc hezký článek :-) Nevíš, kde by se dala sehnat přesně tato tvářenka v limitované edici?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně tahle? asi nikde, je to LE a já to kupovala před třemi lety. jiná? asi kdekoliv, teď jsem nedávno zahlídla nějakou Bourjois tvářenku v LE na asos.com.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...