pátek 21. září 2012

Being Content

A dáme si ještě jeden nákupní článek. Protože u Darling Girl Cosmetics jsem byla sice překvapená, ale pak mi v pondělí přišel ještě jeden balíček... a tentokrát to bylo fakt jak na Vánoce. Bylo to strašně dobře zabalené. Asi pět minut jsem seděla u stolu a přemýšlela jsem, jak se do toho balíčku vlastně dostanu. Všechno doléhalo na milimetry, přelepené páskou po všech stranách, nikde se ani nerýsoval obrys víčka. Tak tomu se říká pořádné balení. No nic... nakonec v souboji nedobytné krabice a mé nedočkavosti krabice padla. 


Hned po rozbalení byly vidět čtyři vzorky - vlastně ten skutečný důvod, proč jsem objednávala. Opravdu totiž toužím po luxusním rozjasňovači jedné z těchto značek: W3ll, RMS nebo Vapour. Bylo by příliš finančně náročné koupit všechny tři, tak jsem to zatím vyřešila vzorky. Je pěkné vidět důvod objednávky hned nahoře balíčku. Vyndala jsem vzorky a fakturu a začala se divit... Nějaký ten Nude vzorek se vždycky hodí, sice z té značky zatím nejsem až tak na větvi, ale cokoliv s názvem geniální treatment oil zní dobře. Značku Amala vůbec neznám, rozhodně jsem ji neobjednávala, tak nějak jsem si myslela, že to bude jenom přiložený letáček. No a vidíte v tom letáčku byly další vzorky. A pod letáčkem opět 2x Nude, což mě fakt překvapilo, a krabička, o které jsem si myslela, že v tom bude zabalený můj nákup. Chyba... krabička byl sample set šesti kusů jakési značky AEOS (Active Energised Organic Skincare). A konečně pod tím vším byl můj nákup.

Bilance je zhruba taková: 3 plné kusy objednané, 4 vzorky objednané (a tedy jako i zaplacené), 6 napytlíkovaných vzorků přidaných zdarma, 6 tubičkových vzorků přidaných zdarma. Nestěžuji si... a nebo jo stěžuji si, k tomu všemu byl přidaný i kupón na 10% slevu s měsíční platností. Nemůžu si pomoct, ale tak nějak mě to nutí se rozhodnout a koupit si jeden z těch vysněných rozjasňovačů co nejdřív. A nejvíc se těším, jaké další vzorky zase dostanu.

Nakupovala jsem na Being Content. JJ, to je ten britský e-shop s luxusní přírodní kosmetikou v ne-příliš-přívětivé-cenové kategorii.



12 komentářů:

  1. Zavidim a teda jako fakt moc! Ale strasne se tesim na recenze,hlavne Vapour a RMS,protoze ty bych taky strasne chtela a ted bude aspon recenze od nekoho,komu na 100% verim. Takze ti to taky moc preju a taky se moc tesim a vubec mi to tak nejak vylepsilo rano. Prozradis,cos koupila v plnym baleni?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak já jsem fakt nakupovala hlavně kvůli těm vzorkům. probíhalo to asi takto: hele, já mám nějaký peníze, utratím to za drahou kosmetiku - jé já bych chtěla ty rozjasňovače - jé a oni na being content nabízejí vzorky jen za tři libry - přece k tomu nebudu platit osm liber poštovné - já si koupím nějakou plnou velikost - jé zapečené linky ve slevě, navíc jsou hnědé, ty mi stejně chybí a chtěla jsem si je koupit - přeci nebudu platit osm liber poštovné za jeden výrobek a čtyři vzorky - co tady mají nejlevnějšího - jé hurraw! balzámy a noční varianta - tak vezmu dva, aby se to poštovné tak pěkně rozpočítalo - no už to stojí docela hodně, nejlepší je přestat v nejlepším...

      takže asi tak. ovšem tento postup nakupování nikomu nedoporučuji.

      Vymazat
    2. Asi to není doporučeníhodné, ale rozhodně tenhle způsob chápu :-) Hlavně proto, že ty dva rozjasňovače bych přesně taky chtěla :-) Fakt se těším, co na ně řekneš, já už ten Vapour chtěla párkrát koupit naslepo, ale vždycky zvítězil zdravý rozum, protože je to fakt drahý.

      Vymazat
  2. Zmůžu se jen na dlouhé: WOOOW!!
    Tomu říkám "hýčkání si zákazníka". Opravdu skvělá nadílka. Těším se na swatche všeho... ;-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  3. Rychlo rychlo testovat, som velmi zvedava !!! :) A je to uplne normalne, niekedy mam este vacsiu radost zo vzorkov, robi to velmi vela, pridana starostlivost, pozornost naviac :)

    OdpovědětVymazat
  4. miluju takové blogy jako je tento!! chci hned videt testovani!! vypada to fantasticky, miluju dlouho rozbalovat balicky :))

    Urcite budu sledovat.. Jestli chces, mrkni i ke me, budu moc ráda :))
    www.wooklook.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Já nestačím sledovat všechny ty zajímavé značky co nám tu předkládáš. RMS od vidění znám, ale to ostatní vůbec. Těším se na recenze. Není RMS asijská značka?
    Taky sleduji tvůj seznam "co bych si přála" napravo, umazáváš vůbec? :-)
    Rejčka

    OdpovědětVymazat
  6. Rejcka - neni RMS jako RMK :-) Taky bych uvitala,kdyby se ty znacky pojmenovavaly nejak rozumneji :-) Na ten se tesim nejvic,necetla jsem jedinou spatnou nebo jen vlaznou recenzi. A o tom umazavani v seznamu by me to tez zajimalo :-)

    OdpovědětVymazat
  7. holky, umazávám. naposledy jsem umazala asi dvě položky a dalších pět připsala. ale měla bych to protřídit, mám tam nějaké zastaralé zájmy a taky mám něco dvakrát. a pak mám ještě pár přání, která si nosím jenom v hlavě ... ty si většinou plním nejdřív.

    OdpovědětVymazat
  8. Mohla bys to taky nějak roztřídit (ano, to bude přesně to, na co máš určitě čas). Podle důležitosti/naléhavosti. Že až budu hledat inspiraci, co tak zajímavého přidat do svého seznamu, abych se mohla snadněji orientovat :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pěkná krabička. Ty se snad přetrhli ne? Pěkný úlovek!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...