středa 19. září 2012

Darling Girl Cosmetics

Už dlouho tady nebyl nějaký ten nákupní článek... a tento nákup si samostatný článek opravdu zaslouží. Aneb seznamte se s Darling Girl Cosmetics.



Byl to sice jen megaimpulzivní nákup (aka ukažte mi, že máte slevu, řekněte mi, že platí už jen do dnešní půlnoci, a máte mě namotanou i s PayPal peněženkou). Ale vůbec nelituji, protože ten balíček byl prostě boží... Utratila jsem sice jen minimum, asi deset dolarů, ale i tak jsem dostala dva vzorky a jednu minivelikost tvářenky. Přijde mi, že v poslední době i indies se vzorky šetří, třeba při objednávce z Lucy Minerals jsem taky kupovala za deset dolarů a nedostala jsem ani pytlíček navíc. O to víc mě dárky potěšily.



Taky bylo všechno tak krásně zabalené. Sice na to moc nejsem, ale tady to bylo tak načančané, že jsem si i já všimla. Neměla jsem dostatek trpělivosti, abych vyfotila i to balení, prostě jsem to otevřela a rychle rozbalovala, ale bylo to fakt krásné... potištěné hedvábné papíry, nálepky, hesla, vizitky, logo s holčičkou, dokonce i ten balíček byl přelepený zvenku svítivou samolepící páskou s postavičkami kočiček (to jsem vám nevyfotila, tak si to jen představte).


Objednala jsem si tři minitvářenky a tekutou rtěnku, jak taky jinak, že ano... Dostala jsem jednu minitvářenku v super svítivém odstínu a dva vzorky očních stínů. Rtěnku jsem už samozřejmě vyzkoušela a vypadá to slibně.


Oční stíny mě netankují, ale tvářenky jsou skvělé. Jsem mega super opravdu nadšená z těch barev, jsou tak podzimní a nemůžu se dočkat, až všechno vyzkouším. Koupila jsem si dvě Soft Focus Blush v odstínech Azalea a Cherry Bomb, odstín Neon Trees jsem dostala. Odstín Berry Merry je DuoChrome Blush, tak jsem na tu odleskovou divočinu zvědavá.


Balíček ke mně šel docela dlouho, asi tři týdny, z toho dva týdny opravdu trvalo tu zásilku nabalit, pak mi přišlo avízo a za snad šest dní jsem se mohla doma radovat. Tak nějak mi přijde, že tyto prázdniny chodí balíčky úplně bleskově rychle... Asi bych toho měla využít a víc nakupovat.

15 komentářů:

  1. Oooo, konečně zase indie nakupování...já jsem na balení úchylná, jakmile je něco hezky zabalené, tak je mi všechno jedno a moje srdce plesá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to ti pak dgc vřele doporučuji!

      Vymazat
  2. vypadá to tak sladce a roztomile, že by mi u rozbalování snad ukápla slzička a obsah těch božích kelímků bych si sypala do čaje.. :DD
    super nákup!

    OdpovědětVymazat
  3. To je tak roztomile infantilní.

    OdpovědětVymazat
  4. ty vogo...duochrome blush...to slyším poprvé...to musím mít!

    OdpovědětVymazat
  5. fajnove obaly... ja som na take zatazena, cize uplne rozumiem tvojmu nadseniu :D

    OdpovědětVymazat
  6. Obaly jsou krásné, ale doufám, že se brzo dočkáme recenze obsahu :) ta duochrome blush mě hodnš zajímá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tý jo, tak já se alespoň o tu duochrome pokusím brzy (což tedy v mém případě znamená tak do měsíce)

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. moc ne. čtyři nebo pět dolarů. vyzkoušej si to na těch stránkách, je tam normálně počítadlo na poštovné.

      Vymazat
  8. Som zvedavá na tú lícenku :)


    Pozývame ťa na našu GIVEAWAY!

    http://stoker-dewy.blogspot.sk/2012/09/giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  9. Já asi vyzkouším pár taupe stínů. Líbí se mi ten Demeter dole vlevo na úvodní straně, ale nikde ho tam nemůžu najít.
    Rejčka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem tak nějak pochopila, že to byla akce na 10.9. - 16.9., takže bych řekla, že to asi už nekoupíš. ale třeba se pletu.

      Vymazat
  10. O této značce jsem nikdy neslyšela,ale jestli budu mít někdy možnost,určitě jí vyzkouším:)

    OdpovědětVymazat
  11. Berry me vypadá dobře, Azalea je taky přijatelná, ale Cherry Bomb a Neon Trees to už je na mě hodně velký odvaz. Jsem na ně zvědavá, až je uvidím v přímém přenosu :)
    PS: A mám radost, že nejsem jediná komu se u slevového kupónu rozšíří panenky, zvedne bazální teplota a pak už jen jedná.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...