pátek 14. září 2012

Právě teď...

Před týdnem jsem musela přistoupit k radikálnímu kroku a odstřihla jsem pupeční šňůru k blogspotu. Totiž ta blogová prokrastinace začínala být v mém případě časově velmi náročná. A tak jsem odstřihla i bloglovin. Ach... bolelo to, ale bylo to nutné. Reálný život je prostě někdy zajímavější než ten blogový.

Ale poslední zkoušku jsem napsala, pak i dostala, tak na oslavu mám tady pro vás dneska hádanku. Co jsem použila pro dnešní makeup? Kdo to uhodne, nic nevyhraje... ale může se upájet pocitem vlastní neomylnosti. A kdo vám dá dneska víc?


... na sobě mám:



Co je co? Poznáte alespoň něco?

21 komentářů:

  1. 11 produktů které tě dělají krásnější?
    A proč asi mám mezi jednotlivými příspěvky takové prostoje? Proč? Ze stejného důvodu jako ty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. blbý prostě je, že člověk nemůže jen tak sedět na netu a celý den se flákat.

      Vymazat
  2. Já poznám Garnier roll on korektor pod oči :-) Je to č. 2. Mám bod, žejo?? ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jojo, Garnier roll on pod oči jsem taky poznala :) Jednička by mohl být crushed botanicals žlutý korektor. Trojku a pětku naopak vůbec netuším... Pak už to odhaduji jen obecně - 4 korektor, 6 bílá tužka na oči, 7 řasenka - možná Covergirls? 8 a 9 minerální make-up (everyday minerals?) či pudr, 10 tvářenka, 11 rozjasňovač - asi SFW od elfu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. téda, ale jako fakt dost přesné tipy (jednička, dvojka, řasenku taky si poznala, dokonce i sfw od elfů... fakt klobouk dolů.) asi dáváš při vyučování pozor nebo jsi nadprůměrně chytrá... nebo obojí?

      Vymazat
    2. Ale kdepak - jen jsem zavzpomínala na líčení, které používáš, chvilku pohledala přesné názvy a bylo... Ale díky za pochvalu, hned se cítím líp :)

      Vymazat
  4. Poznám akorát tak řasenku a tužku na oči:-D A nějak moc makeupů..? 10 by mohl být balzám na rty nebo krémová tvářenka, 8 minerální makeup, 9 pudr, 11 rozjasňovač, 4 tuhý korektor, 1 krémový makeup nebo nějaký zabarvený krém na obličej, 3 tekutý makeup..? Ale fakt by mě zajímala 5, vzorek neporušených stínů to asi nebude...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. máš pravda, pětka stíny fakt nejsou. a jinak je tam jeden rozjasňující krém - jeden makeup - tři korektory a zbytek je tedy "barevné" líčení.

      Vymazat
  5. jestli nezjistím, co je pětka tak asi neusnu dneska fakt.. :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to asi neusneš, protože já ti to dneska neřeknu. ale můžu ti napovědět: nejsou to stíny na oči, ale oči jsem tím nalíčené měla... jinak až zítra.

      Vymazat
    2. No tak teď sem tuplem v háji a zajímá mě to ještě víc!:-D

      Vymazat
  6. Pár věcí bych poznala, ale celkově mě to množství trochu děsí :-O Teď myslím hlavně tu "béžovou" dekorativku. Mám totiž dekorativku rozdělenou na dvě skupiny - béžová a barevná. Barevná jsou stíny, řasenky, tvářenky, rtěnky, tužky na oči atd. a tu mám ráda. Do béžové spadají všechny make-upy, korektory, pudry a spol., a tahle skupina je u mě ve značné minoritě = mám pár kousků (zpravidla tak 1 od každého druhu) a bezpečně si vystačím a nehodlám rozšiřovat, nepřijde mi tak zajímavá a trochu se jí bojím a mám k ní malinký, poměrně nepatrný odpor :-D Asi jsem divná.
    Jo a proč to všechno vlastně říkám... no, asi mě jednoduše tenhle tvůj obrázek udivil, tolik líčidel najednou jsem snad v životě nepoužila. :-O
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no vidíš. já zase naopak jedu na béžové kosmetice. možná ty tři korektory jsou trošku moc, ale on každý používám za jiným účelem a dohromady to tak funguje...

      Vymazat
  7. tu pětku asi neuhodnu :D to je nějaký error ne? :D

    OdpovědětVymazat
  8. 5 jasný cake liner:-) ale ta čtyřka vypadá jak kyt:-)

    OdpovědětVymazat
  9. no jasně, že pětka je cake eye liner. bingo.

    OdpovědětVymazat
  10. To druhé si myslím, že je garnier proti vyrážkam ?

    http://stoker-dewy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  11. To bych ani nevěděla jak všechno použít xD Já použiju denní krém, BB + korektor občas a řasenku,když nejdu jen tak ven tak přidavam další barevné vrstvy (stíny,tvářenka, atd), ale béžové mám jen 2

    OdpovědětVymazat
  12. Určitě je tam Bourjois tvářenka :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...