pátek 7. září 2012

Professional by Fama: Aroma kondicionér, kávový

* byl mi darován k recenzi e-shopem, kde můžete získat 20% slevu, když se odkážete na můj krásný blog

Kondicionér nepovažuji za nutnost. Ale pokud mi nějaký slíbí, že si nebudu muset barvit vlasy... no sem s tím a honem. Funguje to jako normální kondicionér. Uhladí vlasy, které jdou pak lépe učesat. Kondicionér moc nepoužívám, takže nemám příliš srovnání. Tento kávový nemastí vlasy, dokonce ani u kořínků (kam jsem ho dávala kvůli jeho barvícím schopnostem, zrovna kořínky potřebují většinou dobarvit nejvíc, jak už to tak bývá). Velkým poznávacím znamením je vůně. Ono to totiž voní jako kafe. Nebo ještě lépe... jako kafe s čokoládou... nebo čokoláda s kávou, teď si nejsem jistá, každopádně to voní pěkně. A slibuje to, že vlasy nabarví. Berme to samozřejmě s rezervou, není barva jako barva, ale tohle barví docela pěkně. Nejspíš.


Tedy abych to vysvětlila. Chtěla jsem kondicionér vyzkoušet, protože jsem doufala, že by mi to možná mohlo vlasy lehce natónovat, zamaskovat šediny a já bych se pak nemusela barvit. Tak to se samozřejmě nekonalo. Ale konalo se něco jiného. Normálně se barvím hennou zhruba každé dva měsíce prostě vždy, kdy moje vlasy dorostou do nekoukatelných odrostů, ve kterých je vidět stříbrné vyšívání. Při použití kávového kondicionéru jsem se do stavu nekoukatelných odrostů plných šedivých vlasů dostala až po třech měsících. Což je docela slušný výkon, který jsem jako neschopný a hennu si namíchat a nabarvit líný lemp ocenila.



Ještě! abychom si to tedy ujasnily, nečekejte novou barvu vlasů. Po aplikaci kondicionéru není na vlasech vidět žádná barevná změna. Ale přeci jenom jsou jakoby natónované, odrosty se schovaly, šediny taky trošku, i když při důkladnějším zkoumání vidět jsou. Je to spíš vnitřní pocit, než vědeckým pozorováním zachytitelná změna, můžete mě klidně mít za blázna, nebráním se, ale...

... nejspíš si koupím ještě další balení, já jsem byla opravdu spokojená. Dokonce i henna chytla po použití kávového kondicionéru úplně normálně. Paní, která se mnou domlouvala tuto recenzi, říkala, že kondicionér se používá hlavně v kadeřnictvích a že by se měl používat podle barvy vlasů. Přitom je tolik vůní na výběr. Už jste někdy doma měly kondicionér s čili nebo se zázvorem? Nebo makový? Já zatím ne, ale hodlám to napravit. Jen doufám, že pak nebudu mít vlasy fialové nebo oranžové. Snad ne, však říkám, že to skoro nebarví, spíš jen tónuje...

11 komentářů:

  1. Jé, tak to je pěkné. Asi ten e-shop omrknu. Já jsem strašně líná si vlasy barvit (taky hennou), takže to nakonec dělám tak třikrát do roka, ale tohle by se mi líbilo.

    OdpovědětVymazat
  2. toto ma zaujalo. Tonovacie kondicionery mam rada, rozhodne to musim blizsie preskumat.

    OdpovědětVymazat
  3. Rozhodne ma kondicioner zaujal, hlavne ten s cili, dufam, ze posielaju na Slovensko :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to by mohlo fakt nádherně vonět!

    OdpovědětVymazat
  5. Tak makový kondicionér by mě hodně zajímal, to jsem ještě nikdy neslyšela :-)

    Paris-London Giveaway

    OdpovědětVymazat
  6. Muzes prosim vyfotit slozeni? na eshopu jsem ho nikde nenasla :( zaujalo me to, ale bojim se, aby to nebylo plne silikonu jako bezne kondicionery.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přepíšu ti to, nejde mi to nafotit:
      agua, glicol propilenico, cloruro de cetrimonio, alcohol miristilico, amodimeticona, dimeticonol, ciclometicona, urea imidazolidinilica, castano basico 17, perfume, extracto de grano de cafe, acido citrico, azul basico 99, amarillo basico 57, castano basico 16, rojo basico 76

      no... je to italsky, takže jen odhaduji, že silikony tam jsou tři.

      Vymazat
  7. Myslím, že to budu potřebovat. Jsem zrovna na hraně těch dvou měsíců, kdy bych potřebovala nahennovat, a rozhodně bych ocenila delší interval :) Jenom těch silikonů bych se trochu bála...
    E-shop mě mrzí, že nenabízí osobní odběr, když už mají na Flóře tu prodejnu. A nepochopila jsem, jaký kód mám zadat. Zkusila jsem několik variant a nebralo mi to žádnou.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. musíte se na mě odkázat někde v poznámce... tedy moc jsem to ještě nezkoumala, jak to potom probíhá, ale když to paní slíbila, tak by se těch 20% mělo někde projevit.

      osobní odběr - mě to osobní odběr nabídlo, když jsem projela celou objednávku. úplně na konci je taky místo pro vložení té poznámky.

      Vymazat
  8. Ahoj, tak na základě této recenze, jsem si takřka ihned tento kondicionér koupila. Odstín Anýz - měděný. Musím říct, že předčil má očekávání. Jasně, s odrosty nehnul, ale barvu už jsem měla vymytou a kaděřník mě čeká až za dva týdny... Díky kondicionéru barva jakoby chytila druhý dech a vypadá velmi dobře. Takže se přidávám a doporučuji. Kdo nečeká úplné zázraky, bude nadšený.
    Jinak při objednávce se mi možnost poznámky zobrazil až v potvrzovacím kroku. Jednoduše jsem napsala, že objednávám na základě tohoto blogu a sleva mi byla započtena... Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je tak to jsem ráda, že jsi spokojená, protože já jsem opravdu byla. asi si koupím další dva odstíny, až se dostanu na konci měsíce do prahy...

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...