pondělí 3. září 2012

Vlasová mánie

... se mě moc netýká. Vlasy nějaké mám, jsem s nimi docela spokojená, ve vlasové péči se nevyžívám. A přesto se mi toho doma na vlasy nějak nakupilo. Až moc... ještěže šampóny rychle ubývají.



1 Šampóny:
Garnier Ultra Doux, arganový olej a brusinka
Garnier Kids, Meruňka a květ bavlníku
*Professional by Fama, Energizing Shampoo
John Freida, Luxurious Volume Thickening Shampoo
Live Clean, Bali Oil Smoothing Shampoo
*BoBeam tuhý šampón, Goat's Milk & Honey Shampoo Bar
Princezna kouzelná víla šampón 2v1 (ten už mi naštěstí došel)
jakýsi šampón s hennou z Fleru, Snílci (není na fotce, nákup minulého týdne)

2 Kondicionéry a masky:
Lush R&B
Beija Flor-Naturals, Creme Brulee for Kinks Curls and Coils (nedávný nákup, není na fotce)
*GlissKur, Protection Care maska
alverde Coffein-Spülung
*Professional by Fama, Coffee Coloring Conditioner
kokosový olej
*label.m, Therapy Age-Defying Conditioner

3 Další:
*Professional by Fama, Drafting GeloilMousse
Amica, suchý šampón
Live Clean, Wave Enhance Defining Spray
Balea Trend It Up, Verlockendes Mousse
*L'Oreal, Play Ball Texture Tonic
*GlissKur, Satin Relax regenerační express balzám


Ne, že bych to tedy jako všechno používala... Kolik máte doma šampónů a jiné péče? Něco z mé skromné kolekce vás zaujalo? Víte, že bych chtěla mít jen jeden šampón? Ale já za to fakt nemůžu, polovinu těch věcí jsem dostala... (* označené hvězdičkou).

... jojo tento týden se můžete těšit na vlasy. Na moje vlasy. A na moje šampóny. A tak vůbec.


32 komentářů:

  1. Mám toho bohužel zhruba to co tolik... A stejně jako ty nepoužívám skoro nic :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. takže klasika, že... ale vůbec je to zvláštní, já šampóny ani nijak cíleně nenakupuji, péči a styling už vůbec ne... a stejně se to doma hromadí. a od té doby, co mi stačí si vlasy mít jednou za tři dny, se to hromadí ještě víc.

      Vymazat
  2. Já to mám s péčí o vlasy ještě horší. Používám nějakej náhodnej levnej šampón v litrovým balení a místo kondicionéru mám teď CHI Silk Infusion. Nebo olej od NUXE. Přemýšlím, že bych se jakože měla víc rozvášnit v tomhle směru. Z tvého výčtu mě zaujala ta značka Professional by Fama.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nevím, co tě přesně od by fama zaujalo, ale na dvě ze tří se můžeš těšit v recenzi.

      jinak litrový šampón bych používat nemohla, to by mě strašně vytáčelo, že to neubývá.

      Vymazat
    2. Ono to ubývá, když to používá celá rodina. Tu značku fama vůbec neznám, tak zas budu moudřejší.

      Vymazat
  3. Ten meruňkový garnier jsem měla jako dítě a klidně bych si ho koupila znovu - ale nikde jsem ho neviděla :( Tak mám jiný oranžový garnier. Brusinku jsem měla taky, ale divně mi voněl. Obvykle jedu v šampucích od Lushe, ty mi vyhovují po všech stránkách. Ale experimentuju pořád, hlavně v kondicionérech. Jenom mi to trvá, neumím mít tolik věcí zároveň :( Jaký je ten R&B?
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. meruňkový garnier jsem koupila jako kombo s tím brusinkovým.

      šampuky nepoužívám, protože docela hodně vymývají barvu a hennu. ale teď uvažuji, se si jeden koupím, protože bych chtěla tu hennu světlejší.

      r&b je boží, pěkně uhladí, ale hlavně!... skvěle voní a já ho cítím ve vlasech i třetí den. jsem už skoro na dně a uvažuji, že si ho koupím znovu. (i když jsem si koupila tu beija-flor, tak zatím nic kupovat nebudu, ale za dva roky se v lushi na mě můžou těšit.)

      Vymazat
  4. Ahoj, od té doby, co si vlasy henním,tak se snížily moje nároky-šampon regenerační s hennou nebo Cien na mastné vl. z Lidlu, občas balzám Mil mil, nebo kokosový olej, a to je tak asi vše. Hodně zřídka lak nebo tužidlo Alverde.petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tý jo právě... moje nároky jsou asi zhruba stejné jako tvoje... a stejně toho doma mám, ani to nechápu, kde jsem to nasbírala. když jsem to fotila, tak jsem po bytě chodila s plnou náručí a hledala to pravé místo... tak mi došlo, že raději si teď nic na vlasy dlouho nekoupím.

      Vymazat
  5. Já to zredukovala na 2 ! To je velký pokrok ...........

    OdpovědětVymazat
  6. Ha! A já mám věcí na vlasy spoustu, kdybych nebyla limitovaná prostorem a časem /a penězi/ splnila bych si své vlasokosmetické sny a zaplnila celý byt vlasovou kosmetikou. Mám ráda kvalitní přípravky, ráda utrácím i za dražší a nejraději za levné, ale fakt funkční. Na celý tento týden a moc těším, díky předem za články :)
    Kačka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no vidíš, já na tu vlasovou kosmetiku moc nejsem, ale stejně toho doma mám... já bych asi nejraději byt zaplnila asi tvářenkami a rtěnkami. vůbec bych je nepoužívala a chodila bych se jen kochat.

      Vymazat
  7. Já mám toho asi tolik co ty, ale stejně používám jenom svoje oblíbené :D.

    OdpovědětVymazat
  8. Stylingové přípravky nepoužívám a ostatní péče se mi nějak smrskla - momentálně mám rozdělaných 6 šamponů a 6 kondicionérů, což je na mě docela málo. Mám dlouhé vlasy, takže hlavně ty kondicionéry mi vždycky mizí neuvěřitelnou rychlostí.

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám šampon, kondicionér, tužidlo, lak a Gliss Kur na konečky... A přijde mi, že toho mám až až ;-D

    OdpovědětVymazat
  10. Hojka, na vlasy toho používám také hodně, šamponu sice tolik nemám, o to víc mám kondicionérů a různých péčí. Ale snažím se používat věci, které jsou přírodní a máme je doma (různé potraviny :oD), takže s nákupy dalších věcí se krotím. Ale na vlasech si zakládám a jelikož je mám nad zadek a chci mnohem delší, péči mít musí. Ale co se týká stylingu, nemám nic, co bych používala. S tužidly to prostě neumím :o)
    Ale Ty máš také pěknou zásobu :o)

    Čučooriedka

    OdpovědětVymazat
  11. Mám toho vcelku málo, nemám ve zvyku mít rozdělaných tisíc věcí /a když už jo, prostě je nechám ležet v koupelně a tvářím se, že nejsou moje :D: D/.

    Vlasovka mě hodně baví, ale moje krédo je, hlavně ať taky funguje a to se mi zatím plní, takže toho tak moc nemám :) - od každýho výrobku, co potřebuju, jeden kus :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jéé, vlasový týden, tak to už se moc těším!
    Já jsem tedy celý život používala klasickou drogérkovou kosmetiku, to ale bylo předtím, než .... než jsem objevila tvoji recenzi na shikakai od raw gaia! Najednou mi všechny moje zelené a oranžové a modré a už ani nevím jaké lahvičky v koupelně(a že jich bylo) přišly nesmírně nudné a neoriginální, no prostě šly z domu :-). Takže jsem je všechny sbalila, něco dala sestře, něco vnutila příteli, zbytek vyhodila a nyní už na zkrášlování a zušlechťování své kštice používám pouze rhassoul, amlu, arithu ... (a v skrytu duše doufám, že se mi vlasy za tu péči odvděčí a za pár let budu mít hřívu jako rodilá Indka :-)
    Takže milá trb, co máš pro nás nového?
    Tereza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jednu takovou netradiční věc v šupíku recenzí mám.

      Vymazat
  13. Tak v téhle oblasti trochu hřeším *blush*
    Používám jen šampon a objemový roztok (vše Tigi). Mám husté vlasy, které jsou rovné jako hřebíky, takže se ani nezacuchávaj... táákže ehum se vlastně skoro ani nečešu (když jo, tak jsem stejně za 3s hotová). Ono to zní, že jsem hrozné prasátko, ale opravdu to u mě ztrácí význam, hřeben mám vlastně jen na vytvoření rovné pěšinky. Všichni pořád mluví, že šampon vlas odemkne, ale kondicionér ho musí uzamknout, jenže já prostě kondicionér na urovnání vůbec nepotřebuju a mlátí se s maxi objemem, který zbožňuju. Na druhou stranu je nezatěžuju barvením nebo nějakou tepelnou úpravou. Řekla bych, že vlasy mám zdravé a občas mi je někdo i pochválí a čeká, že za tím jsou hodiny práce a peněz kosmetiky... Objemový roztok mám za dvě stovky furt ten jeden asi dva roky :D páč ho stačí malilinko a za šampon dám dvě stovky za půlrok. Z toho usuzuji, že mít o produkt více, tak to bude jak s dekorativkou... tzn. použít pětkrát a pak na to zapomenout :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele, já se taky skoro vůbec nečešu, možná tak jednou za dva až tři dny. občas bych to sice potřebovala, ale já jsem tam líná šmudla. a kondicionér taky nepoužívám dostatečně poctivě a soustavně.

      Vymazat
  14. Ten první odstavec - jako bych ho psala já sama :-))

    Paris-London Giveaway

    OdpovědětVymazat
  15. Vlasovej týden si dám líbit. Doufám, že se dozvím víc o tom kokosovém oleji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. o kokosovém oleji nic připraveného ani nemám... prostě to dobře voní, je to docela tekutý olej. používám ho při barvení s hennou, občas jako zábal, občas na konečky. vlasy jsou po kokosovém oleji takové heboučké. a víc k tomu asi není co dodat.

      Vymazat
    2. Já si myslím, že tahle odpověď bez příkras přesně obsahuje to, co sem chtěla vědět. díky! :-)

      Vymazat
    3. já si to právě myslela, že víc toho není třeba vědět.

      vlastně ještě něco: na kokosovém oleji jsou super palačinky...

      Vymazat
  16. všem moc děkuji za komentáře. a závidím každému, kdo má dvě lahvičky v koupelně s pravidelnou péčí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já závidím tobě, že toho máš tak málo, já bych to ani radši nepočítala, páč bych se během toho mooc unavila:-D

      Vymazat
    2. až tak jo? jenomže ty to určitě všechno i používáš...

      Vymazat
    3. No to jo no.. nějak potřebuju mít hodně na výběr, navíc mejm blbejm vlasům stejnej šampon dvakrát za sebou nevoní, hned se zplihnou, takže jsem i trochu nucena...

      Vymazat
    4. tak vidíš, pak nemáš co řešit. některé z mých lahviček se dostaly nejblíže použití, když jsem je vytáhla na toto focení...

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...