úterý 30. října 2012

3x3+3 za říjen!

Už je to docela dávno... A protože čas od času si nějaké ty oblíbence prostě a jednoduše oblíbím, tak dneska vám ukážu ty říjnové.

Začneme záležitostmi úplně nejnovějšími:


MUFE není právě mým rybníčkem kosmetiky. Ale darovanému koni za pigmenty nekoukej (díky, Reni!), tak jsem smočila štěteček a dočkala jsem se opět jednou zase lásky na první tah štětcem. Konzistence mi moc sice nevyhovuje, je taková tuhá až suchá, ale zase pigmentace je dost dobrá a navíc ta barva je fakt krásná... a vydrží opravdu dlouho. Za poslední dobu jsem trošku odvykla přísnosti gelových linek a toto je naprosto skvělá alternativa tužek, se kterými se moc nekamarádím. Prostě pokud si maluji linky, tak je to buďto tímto nebo zapečenými linkami...

Jasně mohla bych sem stejně tak dát Illamasqua, ale tyto linky jsou podle mě ještě lepší. Mají lepší texturu, je to takový mix mezi klasickými cake eyliner a očními stíny, díky čemuž mi přijdou ještě snadnější pro aplikaci. Navíc! zapečené linky si většinou míchám s vodou... a tyto drží naprosto úžasně, třeba Illamasqua s vodou voděodolná opravdu není, zato Nvey Eco jsou. A navíc ta barva! S vodou jsou mnohem tmavší než na fotce, nádherně pigmentované takovou slušňáckou studenou hnědou a ideální pro každodenní líčení.

Já vím, že ta růžová asi není moc podzimní, ale strašně se mi líbí. Je výrazná, hodně roztomilá, matná, naprosto studená růžová skoro až fialová, dlouho vydrží, ladí mi k pleti... nevím, co víc bych si mohla přát.

Pokračovat budeme těmi úplně starými známými, kteří se po horkém létě opět vrací na scénu:


Stejně tak by tady mohl být na fotce Baviphat BB krém. Konečně je zase zima a mohla jsem vytáhnout své BB krémy ve světlých odstínech. Stýskalo se mi po nich v létě. Ten od Baviphat zbožňuji i přes jeho krátkou výdrž, protože na mojí pleti vypadá krásně. A tento od The Face Shop zbožňuji, protože možná nevypadá na pleti tak dobře jak kolega od Baviphat, ale zase vydrží celý den (jo a můj celý den je fakt celý den, běžně tak od šesti ráno do osmi do večera!).

Své srdíčko jsem si k tvářence už vypsala v recenzi. Když teď zase chodím do školy, tak Bourjois je v mém týdenním programu opět napevno.

Měli byste vědět jednu věc, kterou už nejspíš dávno víte: moc se nepudruji. A naprosto nelogicky pudry používám v zimě a v létě si u mě pudry ani neškrtnou. Očekávám totiž od pudru fixaci makeupu, v létě nepotřebuji fixovat, protože moc do civilizace a mezi lidi nechodím (chápej: většinou se jen tak flákám venku nebo doma, kde je stejně každému jedno, jak vypadám). Kdežto v září začíná škola a já prostě mezi lidi musím. A chci vypadat celý den skvěle, to zní jako z reklamy!, a makeup zásadně fixuji pudrem. A tento pudr docela vážně (bez Máňy a seriózně) je super, není na pleti vidět, doopravdy fixuje a makeup mi vydrží dlouho, vůbec nepráší, ani to papírové balení se ještě neobouchalo nebo neokoukalo, mašlička taky pořád drží... fakt jako pohoda. Jo a nikde už to neseženete, ale to je víceméně váš problém, mně to jedno balení při mé frekvenci pudrování ještě nějakou tu sezónu vydrží.

A nakonec trošku péče o pleť:


Mám pocit, že víceméně vše, co potřebujete vědět, jsem napsala do recenze. A nic se nezměnilo, pořád mě ten olej baví svou vůní, konzistencí, balením, třepáním, MSM krystaly, účinky... Kdybych neměla doma zásobu dalších krémů na zimu, asi bych už objednávala záložní kousek, protože tento je už skoro na dně, i když tipuji, že tak dva měsíce ještě vydrží.

Moje třetí balení. Je potřeba něco dodávat? Opravdu účinně redukuje napuchlé oči. A prý dokáže redukovat i tmavé kruhy, jen se musí používat systematicky a dlouhodobě. Já hloupá vždycky koupím jedno balení, pak se nechám odlákat a koupím něco jiného, ale tentokrát jsem si slíbila, že alespoň dvakrát koupím jen UNT. Tak jsem na to zvědavá.

9) Mary Cohr Vital-Lift Cream
Recenzi bych asi měla sesmolit brzy, právě jsem začala třetí minibalení, což celkově dává přes měsíc používání. A víte co, nechci znít jak blbá reklama, mi fakt tak nějak přijde, že ten krém liftinguje. Je to možné?



A na závěr tři bonusové. Zdá se mi to nebo co, že v poslední době ten marketingový průmysl na blozích šmejdí čím dál víc. A moc nechápu, že ke mně se většinou dostanou akorát tak vždycky nějaké ty vejšplechty... jakože minibalení bachových esencí, pidikrém Crabtree&Evelyn, některé marketingové vlny se se mnou ani neobtěžují a rovnou se mi vyhnou, zatímco všude okolo to jenom sviští, tak já debil si kosmetiku pořád kupuji jen za vlastní peníze (jen počkejte na bilanci tohoto měsíce... jsem se nějak rozšoupla). No nic... šla jsem do sebe, jasně že chyba není jinde, ale tady, takže od této chvíle by můj blog měl být asi víc:
10) naplno chválící - kdo chválí, ten jede
11) čtenářům vnucující se - kdo má víc čtenářů, maže
12) aktivní a sebepropagační - jasně, že mi nikdo nic nedá, když se těm firmám sama nevnutím.

Jo a hlavně to všechno tajit, přece si nebudu řezat větev sama pod sebou. A vidíte ten krok správným směrem? Dneska jsem jenom chválila. I když tedy nevím, jak bych mohla v oblíbených produktech měsíce nechválit? V dnešním článku byly pouze dvě věci věnované za účelem recenze (Raw Gaia a Mary Cohr), ale když se budu snažit, třeba jich příště bude víc... Těšíte se?



34 komentářů:

  1. Ten BB cream Pucca je boží!! Už dávno jsem na tu postavičku zapoměla!! A to jsem jí totálně žrala. :))))

    Rtěnka je wow.

    OdpovědětVymazat
  2. Člověče ani ne.
    Ale tu recenzi na ten liftingový mini sesmol, jelikož jsme na tom věkově tak nějak podobně a včechno co je je liftingové, hned zatím co je rozzařující, mě ukrutně zajímá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. už smolím. a musím tedy říct, že jsem zatím naprosto na větvi z mary cohr.

      Vymazat
  3. Tak ačkoliv mám o dost raděj, když si věci kupuješ sama (hele, fakt makám na tom zbohatnutí, aby klapnul ten sponzoring), tak chápu, že to leze do peněz. Ale myslím, že by možná stačily i menší změny, pokud by sis chtěla víc naklonit píáristy. Hlavně vytunit grafiku a fotky, udělat to víc líbivý a prvoplánový, aby bylo na první pohled jasný, co že se tu řeší. Protože ona ta kosmetika často je víc o formě jak o obsahu (vezmi lahev sls, pikslu dimeticonu, navoň to a prodej jako luxusní koupelové duo za litr - sakra, to mi bude dlouho ležet v žaludku). Ty seš moc na ten obsah, vůbec neděláš recenze typu "vím o tom kulový, ale koukejte, jaká to je krása, váš život s tím bude hned lepší". Jenže tak to ty firmy chtějí, taky jsem to tak chtěla, když jsem dělala v marketingu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. však jasně. já si jenom prostě musela postěžovat, protože tento měsíc se mi těch wtf momentů nějak sešlo. hele, jinak dneska ve škole jsem schválně zkontrolovala crabtree pomegranate krém na ruce a tedy na prvních místech ve složení je voda - makadamiový olej (tedy pokud si dobře pamatuji) - pak nevím - na asi pátém místě je shea butter a pak snad padesát dalších silikonů, parabenů a podobně...

      Vymazat
    2. Tak aspoň, že ten makadamiový olej :-) Jako já nečekala, že ten arganový olej, který na tom inzerujou, bude hned v základě, ale ten dimeticone na druhým místě mě fakt porazil (téměř doslova, protože hned na první namazání jsem věděla, že toto fakt není normální tělový krém). Hlavně jsem to ale vůbec nepochopila, protože on má nějaký smysl ve věcech, co jsou jako moc mastný, tak aby nebyly, jako jsou třeba právě ty různý "suchý" oleje. Nebo třeba ta asijská kosmetika je tím taky celkem napěchovaná, ale zas jsou to různý želíčka a gelíky a tak, tak tomy bych taky rozuměla. Nebo do makeupů pro zvýšení hydratace a kvůli konzistenci, dobrý. Ale tělový krém, který je kvůli tomu pak skoro úplně suchý? Kdy chce být suchý po namazání krémem (a mít na sobě silikonovej povlak)? Fakt nechápu. Ale zas je to fajn, bo voní fakt krásně a kdyby byl příjemný, tak bych byla vytočená, že si to chci koupit, ale nechci za to dát tolik peněz. Takhle mám o starost míň.

      Vymazat
  4. ahoj, krááásná rtěnka! Už jsi jí měla v nějakém článku na rtech?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ještě ne. ale tak pokusím se někdy.

      Vymazat
  5. Když já tu věc od Raw Gaia asi chci...ale je tak hrozně drahá :(. Já vím, jsem dneska nějaká ufňukaná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. víš... na to existuje jedna rada... napiš si o ní ježíškovi.

      Vymazat
  6. Nie, prosim, pokracuj vo svojich recenziach tak ako doteraz, si inovativna, pre toto sa vzdy tesim na clanky a citam ich... Presne viem, na ktore recenzie myslis, a vazne ma nebavi po 6x citat o Ladyboxe, Sanzaboxe, a ked uvidim dalsi clanok o Matriciane od Biodermy, tak ma asi porazi...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt nemám psát od matriciane? ale když já jsem si objednala ten zkušební set... tak ne, nebudu to ani zkoušet, když myslíš.

      Vymazat
    2. :D :D :D :D :D Ale pis, mne sa len nepacia tie hromadne spravy, ktore pisu dievcata, ktorym este mlieko steka po brade po 1 otestovani pripravku :)

      Vymazat
    3. ha, mléko mi občas také stéká po bradě. ovšem v mém případě to bude už spíš stařeckou demencí...

      Vymazat
  7. Krok spravnym smerem? No ja ti nevim, sice vim jak to myslis, ale kdo ty chvalici blaboly pak ma cist? Nene, pekne zustan sva a oni se nezblazni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. máš pravdu, já totiž stejně ani chválit neumím.

      Vymazat
  8. Mary Cohr ma perfektni kremy, ale podle toho jim nasadi prefektni ceny no...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to zas jo. ještě jsem si to jako blogerína vyzkoušela zadarmo. i když mi ceny nepřijdou moc odlišné třeba od dioru nebo prostě té normální parfumérské produkce.

      Vymazat
  9. ja mám strašne rada tvoje recenzie:) občas príjemne rýpačské a ironické:) ty si vlastne môj nákupný zoznam:D
    inak mimochodom aký štetec používaš na tie zapečené linky? viem, že skosený, ale aký? ja mám nejaký drogérkový, ale ten mi takú tenkú linku so zapeč. linkami neurobí...
    ďakujem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele já používám ten od essence. pak mám doma ještě dva jiné, ale ty jsou tlustší, prostě ten od essence je to nejlepší, co mám. nepochybuji ovšem o tom, že někde existuje něco ještě lepšího... ale štětce není moc moje doména, takže to něco lepšího zatím nehodlám hledat.

      Vymazat
    2. no, ten mám aj ja:) zrejme to bude v mojej nešikovnosti:D
      Ďakujem

      Vymazat
  10. Jojo, na recenzi tohodle bb si pamatuji a fakt Ti seděl :) Já dneska koupila vazelínu a s pomocí nějakých nepoužívaných pigmentů zkusím vytvořit nějaký DIY linky, tak uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
  11. Rtěnka má moc krásnou barvu.
    http://justbeyourselfbypetra.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem zase ráda, že aspoň někdo nemá blog zaplavený Biodermou a Ryorem ... jako fakt si umíš představit, že budeš opěvovat ultramastné tělové mléko od Ryoru? (btw. názvy tohoto (mastný, polomastný) typu mi připomínají kosmetiku z 80. let. Nevím, co nám tím Ryor chce naznačit). Tereza

    OdpovědětVymazat
  13. Trb, souhlasím s komentáři nade mnou. A stejně bys podbízivá růžovka nemohla být, teda jen kdybys to chtěla, ale proč bys to chtěla...:-D Téměř veškeré peníze utratím za kosmetiku a má to tu výhodu, že si prostě koupím to co chci já, ne to co mi kdo pošle. Ale zase dám za to ty peníze...Ale zase mám to, co chci...Když na to zrovna mám:-D, jakože většinou nemám...:-)Je to začarovaný kruh, každopádně pro mě, a nejen pro mě, jsi nejlepší kosmetická blogerka.

    OdpovědětVymazat
  14. teda levandule, teď fakt nevím, co říct... asi, že děkuji. červenám se až tam za ušima a ještě dál.

    OdpovědětVymazat
  15. jasna vec, ja ti taky fandim, sleduju te anonymne, ale tvuj blog je jedinecnej a spravne independent :-) monika

    OdpovědětVymazat
  16. Moc mě nerozčiluj!
    Chci říct - to naštvání bylo naoko, ale dost by mě mrzelo, kdyby ses zapojila do toho houfu PRčkového mainstreamu. Teda, ne že bys to už párkrát neudělala - a díkybohu to nebyly ryze óchací recenze, což je supr. Na druhou stranu - kde bychom pak braly inspiraci ke značkám a výrobkům v Čechách neznámých? Za tohle jsem ti totiž hrozně vděčná, že defacto mažeš geografické hranice (ono to není nic až tak zvláštního v dnešní době internetu, paypalu, ebaye a spol., ale upřímně - kolik blogů v českém rybníčku se pouští dál než za hranice českých drogerií a českých e-shopů? na jedné ruce bych to spočítala...).
    Ono je fajn, občas něco dostat k ozkoušení zdarma. Ale zas... odcaď pocaď, že.
    No a teď mě nenapadá žádné vhodné zakončení tohohle mého výlevu... hmm. Tak to asi zakončovat nebudu. Beztak už dávno víš, co u tebe lidi mají rádi a proč tě vůbec čtou ;)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. týjo, s tím českým rybníčkem a drogérií máš pravdu, já už si přijdu jak nějaký exot, že do drogérií skoro nechodím.

      taky mě nenapadá zakončení, tak asi nic.

      Vymazat
  17. Mně se strašně moc líbí to nádherné balení tvářenky Bourjois, to by byl krásný kousek do mojí sbírky:) Docela mě zaujaly i ty stíny od MUFE, já od nich mám ty stíny v tužce a ty i v letním vedru držely a držely:)

    OdpovědětVymazat
  18. Hej ty se jdi s PR píchnout. Na mě nemáš..mě napsal jeden pán, že mi dá 50kč, když se na blogu zmíním o jeho serveru o nehtech. :DDDD...si myslí, že jsem debil?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. cháchá... (pardón, ale fakt mě to rozesmálo, asi stejně jako, když se nás dneska ve škole paní docentka ptala, proč chceme tedy stěhovat tu jižní ameriku víc na sever... dneska mám fakt vtipný den!)

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...