neděle 28. října 2012

Kolik máš rozjasňovačů, tolikrát jsi člověkem?

Je mi jasné, že mi to někdo vpálíte do komentářů... tak abych situaci uklidnila... samozřejmě vím, že tolik rozjasňovačů mi není k ničemu a nemám ani tu nejmenší šanci to vypotřebovat. To mě ovšem neodrazuje od nákupu dalších a dalších kousků. Taky bych si strašně přála Becca Shimmering Skin Pefector, Face Atelier Ultra Sheer Highlighter, Giorgio Armani Fluid Sheer Highlighter, asi by měl potěšil i Nars nebo nějaké ty MAC kapky a určitě spoustu dalších. Naštěstí jsem už vyloučila RMS, Vapour a W3ll... ale i tak, poznali jste, že mám slabost pro tekuté/krémové rozjasňovače?


  • levné, nezajímavé a nepoužívané: e.l.f. All Over Color Stick a Essence

  • drahé a nudné: Benefit

  • právě teď používané a oblíbené: Illamasqua a Urban Decay

  • oblíbené, ale právě nevlastněné ve vyhovujícím odstínu: e.l.f. Shimmering Facial Whip

  • roztomilé a moc nepoužívané: Etude House, MeMeMe, High Lights

  • nostalgicky, aneb jaký byl váš první rozjasňovač?: B Never Too Busy To Be Beautiful a Maybelline.




Na pudrové rozjasňovače mě moc neužije, báze - krémy - makeupy si ukážeme zase někdy jindy.

A jaký je váš oblíbený rozjasňovač? Líbí se vám některý z těch mých? Neslibuji, že na něj hned napíšu recenzi, ale možná jo... Stačí si říct!

34 komentářů:

  1. Ty jsi můj člověk:) Mě sice berou víc ty pudrové a lisované, ale tady bych si taky vybrala.

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásná sbírka!!!
    Musím říct, že mně rozjasňovače vůbec neberou. Nemám ani jeden :-D Mám ráda takový matný pudrový vzhled-

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná sbírka..jsem asi hamba, ale rozjasňovače mě vůbec, ale vůbec neberou, doma nemám ani jeden...ale možná si nějaký pořídím..:-)
    Nemohla bys mi doporučit nějaký dobrý pro začátek? :-)
    Tereza♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. e.l.f. shimmering facial whip. stojí pár desetikorun a já ho mám fakt ráda. a vůbec mě nezajímá, jak moc na něj ostatní nadávají. navíc podle mě, jestli si chceš jen vyzkoušet, jaký to je s rozjasňovačem... tak dokoupit něco dražšího můžeš vždycky!

      Vymazat
  4. Mně se líbí hlavně ten Illamasqua a Urban Decay, určitě bych si o nich chtěla přečíst.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych taky chtěla recenzi na oba zmíněné. Rozjasňovače nepoužívám, ale ráda bych, aby jsi mě na ně nalákala a přesvědčila mě, proč je používat :)

      Vymazat
    2. Samozřejmě mám na mysli trb, ne In your face! Tímto se omlouvám...

      Vymazat
    3. jaj. soni, dobrý, já to pochopila. recenzi se pokusím, ale neslibuji, že brzy.

      Vymazat
  5. To je zbierka pre fajnsmekrov, no musim ta upokojit, nie je prehnane velka, mne by stacila a podporovala ma v dalsom nakupe. Ta moja nie je o nic mensia. Z.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt jo? a není ti líto všech těch, které nepoužíváš? mně je totiž strašně líto těch čtyř lahvičkových, které jsem použila dohromady tak možná desetkrát...

      Vymazat
  6. já bych hrozně chtěla NARS rozjasňovač v Copacabana :) chodím ho tam očumovat už dost dlouho..

    OdpovědětVymazat
  7. tiež by som si rada niečo prečítala o UD a Illamasque. A teda, rozjasňovače idú nejako mimo mňa ... ale asi to bude aj mojím typom pleti, že som skôr rada, keď sa neblyštím. Ale fajná zbierka! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkná zásobička, mně by to bohužel svědomí nedovolilo :( Mám v sobě nějakej trapnej blok, že kdykoliv se mi nahromadí víc věcí, než zvládnu spotřebovat a dva roky si nebudu moct nic jiného koupit, rupnou mi nervy a rozdám to :D Jinak já momentálně používám slisované perly od Skin79 a jsou parádní :)

    OdpovědětVymazat
  9. všem děkuji za komentáře. a musím říct že illamasqua a urban decay jsou právě teď i mými nejoblíbenějšími, takže možná se o nich někdy něco tady dočtete...

    OdpovědětVymazat
  10. Zdravíčko :)
    Mě docela zaujal takhle od pohledu ten od Etude House, ale já jinak ráda všechno to asijské. Ten malý rozjasňovač od elf mám vlastně taky, teď jsem si na něj vzpomněla :D Vůbec ho nepoužívám, i když je vlastně dost fajn. Mým oblíbeným kouskem je teď rozjasňovač pudrový, i když se vlastně jedná o elf tvářenku, teď nevím, jestli je to odstín Glow nebo Gotta Glow :D Mám pocit, že mi sedí mnohem víc než ty, které jdou do růžova. Ale jinak jsem na nějaké zlatavé nenarazila :/ Ten Illamasqua mi přijde balením jako lesk na rty :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten illamasqua mi taky přijde jako lesk na rty, raději bych nějakou tubičku s pumpičkou, ale obsah je jinak fakt super. mně zase nesluší žluté rozjasňovače... proto je tady taky ta přehlídka růžové, že ano.

      Vymazat
  11. Ahoj, pár rozjasňovačů vlastním a stále hledám ten nej. Nesnáším viditelné třpytky které pak putují kam nemají. Představuju si efekt vodní hladiny:-) Benefit mě nebaví vůbec. Momentálně mám na doporučení Dior, je skvělý ale ty třpytky by prostě mohly být ještě menší...nemáš nějaký tip na co jak nejmíň třpytkatý rozjasňovač?;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. urban decay mi přijde nejblíž toho podpisu. udělá takovou souvislou plochu svitu.

      Vymazat
  12. Můj nejoblíbenější je od Smashboxu a je pudrový. Jinak, druhý je obyč od Elfu, je to ten v té tyčince. Nevím jakto, ale mě opravdu drží a drží:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tyčinky ráda nemám, mi přijde, že ty moje vůbec nejdou rozetřít. ale elf shimmering facial whip ten fialový je můj naprosto nejoblíbenější rozjasňovač. (jen se bojím ho znovu objednat, že by mi tentokrát přišel nějaký nepovedený kousek)

      Vymazat
  13. teda ten highlight je dobrá kopírka Benefitu :D

    Beccu tady mám a použila jsem ji zatím tak čtyřikrát, takže dost uvažuju o tom, že udělám recenzi a nabídnu k prodeji, kdybys měla náhodou zájem :D (jako jo, ona je skvělá, jenom mě nebaví se s tekutýma patlat, můj problém)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ono i to mememe je hodně benefitem inspirované...

      becca... to záleží jaký máš odstín. ale když tak si mě můžeš poznamenat někam do poznámky, že možná.

      Vymazat
    2. ale jakože je stejný i ten font a název :D

      (odstín je ten základní, pearl)

      Vymazat
    3. to je jen náhoda!

      (beru na vědomí...)

      Vymazat
  14. Já klasický highlighter nemám, ale volila bych spíše práškový než tekutý.Doteď jsem používala jeden starší oční stín od Alverde.No ale minulý týdem mi došel BB Holika holika(můj první BB) a nemůžu se ho nabažit.Ani mi nevadí, že nekryje, a ani to nezakrývám korektorem.Ani mi nevadí, že mám mastnou pleť, ale já ho na sebe dám a vypadám fakt odpočatě, podovolenkově vyspinkaná dorůžova. Leskne se krásně, ale ne nadměrně, a to má jižhodněpotřicítkověunavená kůže potřebuje.Takže, když nechci vypadat, jako nevyspaná matka, kterou v noci navštívil jeden či 2 potomci, sebrali jí peřinu a okopávali ji,nebo je doprovázela na záchod, či likvidovala postýlkové škody, tak volím tento BB s leskem(a věř, že je to teď denně).Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně na tyto situace používám baviphat bb krém... a taky funguje naprosto zázračně (právě ho mám na sobě po noci blinkání, kašlání, převlékání postelí, nespaní a vypadám dokonce jako člověk!)

      Vymazat
  15. To je pěkné. Tím se můžeš namazat od hlavy k patě a ještě Ti zbude. :)
    Já s rozjasňovači teprve začínám, mám cca 3-4 (nevím, zda se vůbec hodí počítat tu věc od essence...:)), ale zatím nemám úplně potřebu si pořizovat další... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no to jo, asi bych se mohla namazat celá a pěkně se blýskat...

      Vymazat
  16. Já jsem na pudrový skupenství u čehokoliv, takže jediný krémový rozjasňovač, co mám, je CCB od Mac, kde mi vyhovuje, že jde dát přes cokoliv, aniž by to cuckovalo. Jinak mám momentálně tři - dva mac a jeden nars. Já miluju msf od mac, měla jsem snad všechny, ale dřív byly fakt hodně třpytkatý, teď už jsou daleko jemnější a použitelnější. Jednu dobu jsem měla rozjasňovačů kolem 15, ale tím, že byly pudrový, tak mi to až to žíly nervalo, bo se to nezkazí. A pokaždé, když nějaký vidím, tak mě to chytá, ale snažím se, bo by mi ve skutečnosti stačil jen jeden :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Rozjasňovač nevlastním ani jeden, ale za to ty máš pěknou sbírku :-)
    http://justbeyourselfbypetra.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Tak to je opravdu velká sbírka! Já mám teď dva ubohé rozjasňovače :D. A používám je ještě k tomu jen na speciální příležitosti.

    OdpovědětVymazat
  19. Sakra, skoro jsem byla rozhodnutá pro další High Beam, ale takhle... grrr... :-D
    Co nějaká přírodní alternativa? MM mi dělají moc dobře (dost z velké části díky tobě jsem se k LM odhodlala), tak mě zaujal třeba ten nový od Lush, má celkem pěkné složení, je pro mě dobře dostupný.. Ale ten asi otestovaný nemáš, trb, viď? nebo někdo jiný???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. třeba minerální (pudrové) rozjasňovače mi moc nevyhovují, ten efekt se mi nelíbí, já na ty pudrové fakt nejsem.

      lushe jsem nezkoušela, ale je pravda, že má velmi dobré reference. jeho koupi ovšem zatím neplánuji, protože... stačí se podívat na tu fotku nahoře, nouzí v oblasti rozjasňovačů netrpím. a ten lush je navíc docela velké balení, takže asi něco vydrží.

      jinak tip na přírodní nemám. měla jsem
      http://denjekrasny.blogspot.cz/2012/10/rms-vapour-w3ll-souboj-rozjasnovacu.html
      ale už nemám, protože mi to za ty peníze nestojí. mám ještě jeden tip na
      http://www.progressinhealth.com/shop?page=shop.browse&category_id=32
      ale vyzkoušené taky zatím nemám.

      což asi jsem moc neporadila!

      Vymazat
    2. Díky :-), nevadí. Pokud Lush (asi jo ;-) ) nakonec koupím, podělím se o názor, jsem totiž žabař a mám na dně právě High Beamu - tudíž jediný rozjasňovač v celém bytě! :-)

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...