pondělí 22. října 2012

MUA tvářenka: 2 - 4 - 6


Tyto tvářenky, mám doma dlouho. A nějak jsem ani neměla zájem je otvírat a zkoušet. Chyba, vážení přátelé, to byla chyba. A tímto se Terezce omlouvám z hloubky svého nedůvěřivého srdce. Ty tvářenky totiž nevypadají nic moc... fakt nic moc, škaredé balení, když jsem to konečně rozbalila, tak jsem zjistila, že i značně fórové, k tomu nezajímavé odstíny, fakt jo, oranžová, která není až tak řvavá... nuda, tlumená růžová... nuda z každé drogerie, fialově špinavá nude... tak jo, zajímavost tomu odstínu nějakou přiznám, ale jinak nuda. Jenomže pak jako... MUA teď jede, taky jste si všimli?

Takže jsem se zhluboka nadechla, třikrát jsem si to rozmyslela, dva týdny nad tím uvažovala, dva dny jsem domlouvala všem svým nevyzkoušeným tvářenkám, že na ně řada taky někdy dojde, a nakonec jsem rozbalila. Nejdřív to byla otrava... prostě to fórové balení, nezajímavý design, odstíny, jak ze země nudných a ještě nudnějších. Na to nejsem u svých mazlíčků zvyklá... a navíc, když mě v šuplíčku čeká ještě nevyzkoušená Tarte.



První překvapení ale přišlo, když jsem smočila prstík do barvy číslo 6... ta konzistence je opravdu měkká a krémová, nečekané u tvářenky z této cenové kategorie. Tak trošku jsem si pomyslela, že ty tvářenky se asi budou skvěle nanášet, ale bohužel... při použití štětce to docela práší.

Druhé překvapení přišlo, když jsem ten barvou smočený prstík obtiskla do předloktí. Prstíkem jsem předtím v barvě pořádně pojezdila, nečekala jsem bůhvíjakou pigmentaci, ale pigmentace se dostavila v hojném počtu. U fialového a oranžového odstínu hodně, u růžového trošku míň. Tak jsem si pomyslela, že to bude chtít opatrné nanášení, ale až tak horké to nebylo... a na normální smočení štětce se vykouzlí jen krásně barevné tvářičky, žádná Marfuška.

Třetí překvapení přišlo, když jsem zkoumala odstíny na světle. Ono to totiž má odlesky. V balení to vypadá nudně, naštěstí netřpytkatě, ale furt fakt fest nudně. Ovšem na živo se tam ukáže hra růžových a zlatých odlesků, které nepřipravené překvapí, připravené znovu potěší. Tak jsem si pomyslela, že to bude na tvářích pěkná divočina, ale ne... vypadá to dobře.

Odstíny jsou jenom číslované, já mám doma dvojku, čtyřku a šestku:


2 růžová s minimálními zlatými odlesky
Naštěstí ty zlaté odlesky jsem viděla jen na ruce a jen pod určitým úhlem pohledu. Na tváři jsem zlatou neviděla, ještěže tak, nesnáším zlatou v líčení. Růžová je to moc pěkná, taková ta přirozená, neviditelná, pigmentace je opravdu veliká a chce to při nanášení lehkou ruku. Ovšem odstín se velmi dobře rozmazává a vůbec se s ním dobře pracuje. A tak celkově je toto prostě hodně nositelná růžová.


4 oranžová s dorůžova odlesky
Toto je nejspíš ta nejvíc nositelná oranžová tvářenka, co znám. Před oranžovou mám respekt, sice jsem si v létě koupila dokonce i super-oranžovou-BarryM, ale všeobecně oranžovou moc nemusím. Vlastně já snad ani nemám žádné oranžové oblečení... Ale tahle oranžová má něco do sebe. Především je na mně vidět docela hodně růžově. Ona je dorůžova a když se k tomu přidají moje zrůžovělé líce, tak je to na tváři spíš růžová s oranžovou než oranžová s kapkou růžové. A to se dá.


6 mauve se zlatými odlesky
Aaaach, tak toto je přesně moje barva. Fialová do hněda a do růžova se zlatými odlesky. Je to přesně ten odstín, který na mně vypadá dobře při konturování, tedy pokud odhlédnu ty zlaté odlesky, ty si mohli v MUA nechat od cesty. A vypadá to na mně dobře i jako tvářenka, co víc dodat, jestli chcete vlastnit od MUA jednu tvářenku, tak tuto doporučuji. Ostatní jsou oproti šestce nuda-nuda-šeď a nuda.



Tak co? MUA teď vrčí... už máte doma svoji tvářenku? No jestli ne, tak si určitě nějakou opatřete, protože v levných vodách fórové kosmetiky za libru, dolar, euro a podobně tyto MUA tvářenky představují aristokratickou hlavu rodiny.

39 komentářů:

  1. Člověče mě se líbí nejvíc ta oranžová. Rozmazaná vypadá hodně obstojně. Balení sice vypadá fujtajblplastově, ale obsah se tváří hodně dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jakože ten obsah fakt překvapil. oranžová... asi není špatná, ale prostě ta fialová je lepší (minimálně pro můj odstín pleti).

      Vymazat
    2. Mě ta neonově oranžová teda zase trošku vyděsila, růžové v tom nespatřuju ani stopu (asi mým monitorem) a oranžové se obloukem vyhýbám. Vlastně to jediný, co se kdy vzdáleně podobalo oranžový a já to měla ráda, je před moc lety lak na nehty v takovým nádherně oranžovorůžovořvavým (lososová? korálová? já rozeznávám šestnáct základních barev jako chlap a základní nastavení Windows) odstínu se stříbrnýma třpytkama (bylo mi asi čtrnáct, ale jestli někdy někde uvidím nějaký podobný odstín tomu no name laku, vrhám se po něm, protože takovou divočinu si nemůžu dát ujít). :-D

      Vymazat
    3. já tam trošku růžové vidím. a pak v obličeji jsem sama růžová, takže se tam růžové ještě přidá. každopádně třeba rendy tenhle odstín označila za tmavší růžový http://www.ordinarylife-my.blogspot.cz/2012/09/mua-paletka-starry-night-tvarenka.html což tedy podle mě není ani omylem, je to taková tlumenější oranžová. asi ještě nafotím srovnání s tou od barrym, protože tak vypadá řvavá oranžová, tahle mua je jen slabý odvar... fakt!

      Vymazat
    4. Vy tam máte každá úplně jinou barvu. :-D Tady vidím neonově oranžovou, růžová tam není ani kdybych měla hodně bujnou fantazii a v tom odkazu vidím růžovou beze stopy oranžový (s tmavší růžovou podle těch fotek i souhlasím). :-) Patrně vliv světelných podmínek, kdy na tónu světla silně záleží, co za odstíny to z toho vytáhlo. :-)

      Vymazat
    5. přesně. když jsem to u rendy poprvé viděla, tak jsem si myslela, že má odstín dvojku. ovšem svědomitě prohlašuji, že čtyřka je naživo opravdu oranžová, i když kapka růžové tam asi bude.

      Vymazat
    6. zřejmě jsme nafasovaly každá trochu jiný odstín :) podle tvých fotek mi taky přijde, že mám spíš dvojku :) v té mé jsem oranžovou jaksi neviděla :) kdybych neměla foto zadní strany, tak si říkám, že jsem se přepsala ale fakt ne...zajímavé...každopádně 6tka se mi vážně líbí a asi jen díky tvým fotkám, protože z těch MUA fotek se mi moc nelíbí a nikdy bych neřekla, že může tak pěkně vypadat. škoda, že tak hrozně práší a na mě jsou moc výrazné :)

      Vymazat
    7. ta tvoje recenze byla jedním z impulzů ty moje tvářenky otevřít. protože jsem si říkala, že to není možný, já tam přeci mám nějakou oranžovou. tak fakt nevím, jak to v mua míchají... asi jak jim to vyjde.

      Vymazat
  2. že prvá fialová, ktorá sa mi páči? vau

    OdpovědětVymazat
  3. Vyzerajú super. V piatok som si od MUA objednala paletku. Som ja ale trúba, že som do košíka neprihodila aj ružovú a broskyňovú tvárenku :o(
    www.isabelle.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Hmm, oranžová vypadá překvapivě pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  5. U těchto tvářenek tedy evidentně také platí, že se nemá dát na první dojem..protože na první pohled fakt vypadají jako hrozný brak :D. Z fotek se mi nejvíc líbí ta první, oranžovou v líčení nemám ráda, vždycky si totiž vzpomenu, jak jsem okolo svých 16ti používala makeup s oranžovým nádechem... nikdy více :D. A ta poslední barva je rozhodně moc zajímavá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jakože to balení na živo je snad ještě ošklivější než takhle na fotce. asi bych je nikdy neotevřela, kdyby teď to mua tak nefrčelo mezi blogerínkama.

      Vymazat
  6. Vypadaji dobre, ale ja zustanu verna Hervane od Benefitu. Mam s tvarenkama stop stav :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jeee! Ja mam rada ty tvarenky jako takovy ale to baleni se mi uz dvakrat rozbilo tak na ne prdim! Bud na ne hodna, a radsi je nenos v kabelce, tam se mi jedna i rozsypala:D MUA ted s tema novyma produktama ale prisla s trosku lepsim balenim, tak uvidime jestli je napadne tyhle tvarenky prebalit.. urcite by se prodavaly vic! x

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no to balení je fakt strašné. hlavně ta moje fialová vypadá, že každou chvíli sama vyskočí z toho balení... což bych byla dost nerada, protože zrovna tento odstín je super.

      Vymazat
  8. Ještě nemám, ale chci. Zlaté odlesky též nemám v lásce, ale tady se to zdá být snesitelné. Až MUA vyhlásí poštovné zdarma, tak tam budu lovit ve velkém.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. haha, taky přemýšlím, že bych něco objednala. třeba rtěnku nebo tak.

      Vymazat
  9. Já mám odstíny 2, 3 a 6 a teď mě mrzí, že jsem nevzala tu 4... Nevadí, příště! Ale na tu 6 se těším, jsem zvědavá, jak mi bude slušet, takovou barvu ještě nemám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslím si, že tak oranžová by tě asi potěšila víc než mě. tedy ne že bych tě znala osobně, ale mám velkou představivost a vím, jaké tvářenky se ti líbí... a jsem zvědavá, co řekneš na tu šestku.

      Vymazat
  10. Jdu do té fialové, jupí, já jsem hodně váhala, ale díky, přesvědčila si mě:)

    OdpovědětVymazat
  11. Tahle mánie kolem MUA je hrozná, připomíná mi to Elf a to já prostě nesnáším. Nevěřím kosmetice za dolar/libru. A nejhorší je, že je to fakt na každém blogu, který sleduji. Co se dá dělat. Musím ale uznat, že odstíny vypadají dobře.
    Já u tvářenek zůstávám věrná Lily Lolo, mám víc než polovinu jejich sortimentu, takže mám čeho vybírat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no vidíš, já si to taky myslela, proto jsem je měla doma skoro půl roku neotevřené, že ano... ale nakonec jsem ráda, že jsem vyzkoušela, hlavně tu fialovou šestku. ta je prostě skvělá.

      Vymazat
  12. Ja mam 2 a 4 (kupovala som v kamennom obchode, v chvate, kedze moj synator demolator medzitym testoval dalsie MUA produkty zo stojanu a rozmazaval si ich po tvari), pigmentacia je prekvapivo dobra a ta cena... V zachvate lenivosti som potom 2-ku naniesla surovo prstami a bola som velmi spokojna. Taky decentny rumencek, ziadna Marfa. Zhrnute, som velmi spokojna a ked sa minu, zakupim zas.
    A neviem, ci si mala moznost skusat aj MUA ruze, ak nie, testni, konzistencia, pigmentacia, krytie aj odtiene maju celkom zaujimave. Cenu nemusim spominat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. rtěnky jsem ještě nezkoušela, ale někdy bych ráda...

      Vymazat
  13. Všechny odstíny jsou krásné!
    http://justbeyourselfbypetra.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. od MUA doma ještě nemám ani jeden kousek, ale co nejdřív bych chtěla vyzkoušet nějakou paletku očních stínů a po tvojí recenzi určitě i tvářenku, nejvíc si mě nalákala samozřejmě na 6 ;-)

    OdpovědětVymazat
  15. Já pořád čekám na tu slevu a poštovné zdarma (kdo nedal lajk na jejich FB, nechť tam prosím, prosím učiní, moje peněženka i nedočkavost budou vašimi dlužníky :)
    Tvářenky stojej myslím libru a podle fotek z netu to balení vypadalo opravdu nic moc, tak jsem si říkala, že si je ani kupovat nebudu, protože... přiznám se, kosmetika mě musí bavit, uchvátit mě jak výkonem, tak barvou, ale i obalem. A občas si něco koupím jen kvůli obalu, i když vím, jak to doma hodím do kouta a zapomenu na to >__<
    Nicméně tahle recenze mě fakt nahlodala... a při té ceně bych si to asi mohla dovolit, což :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky čekám, chtěla bych vyzkoušet rtěnky. (a pak si říkám, že já to stejně prošvihnu jako všechny další slevy za posledního půl roku)

      myslím, že ty tvářenky jsou opravdu obstojné. a taky jsem jim vůbec nevěřila. ale pigmentace super, výdrž fakt dobrá, vadí mi tedy, že práší, takže se musí jemně... no a ta barva té šestky je prostě skvělá.

      Vymazat
    2. Do pátku má MUA poštovné zdarma a 35% slevu při nákupu nad deset liber ..

      Vymazat
  16. Ta 6. mi pripomina Elf Coy, jednu z mych oblibenych tvarenek, kterou jsem nesikovne upustila na zem=) Jsou si ty MUA s Elfem podobne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak jsem šla a vyhrabala jsem coy od elfu (koupená asi před rokem, nikdy zatím nezkoušená). rozhodně coy je světlejší, méně pigmentovaná, víc růžová.... přijde mi na první pohled, tu mua tvářenku mám v praze, takže zkusím ještě detailnější srovnání později.

      Vymazat
  17. Ahoj, já vlastním 2 a 6 a mně zase nesedí barva tvojí 2- já ji mám takovou světlou růžovou, u tebe vypadá tmavší.Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. haha. týjo, teď je tady ty tvářenky fyzicky nemám, ale jakmile se zase shledáme, tak je asi podrobím pořádnému průzkumu, jestli je tedy ta dvojka světlá nebo tmavá. a je třeba fakt možný, že to v mua vyrábí tak, jak jim to padne pod ruku...

      Vymazat
    2. spíš bych řekla, že soudruzi z ČLR trošičku upravují recepturu podle momentálníćh surovin ve skladu.Ale ta 6 je fakt krásná,riskla jsem ji, i když na obrázku vypadala strašně, ale pokud chci být za dámu, tak je dokonalá- hrozně sedí k jedné mojí rtěnce od revlonu v odstínu Mauve, kterou mi dnes moje hádě zlomilo, protože se nějak dostalo do mé tašky, taštičky, a odkoukalo, že se má něčím otáčet- tak to udělalo i s nasazeným vrškem.Takže si dokážeš představit moje nadšení, když jsem vršek sundala a rtěnka nikde.No jsou jí 2, tak jsem jí to odpustila a doufám, že za 10 let už stejnou chybu neudělá. Petra

      Vymazat
    3. tak jsem ráda, že hádě přežilo. i když o rtěnce se to bohužel říct nedá...

      jinak úplně si představuji, tak to ti ťongové míchají a jeden povídá: "a sakra, došla mi oranžová" a druhý na to: "tak tam dej trošku té růžové, ta nám stejně zbyla ze včerejška..." a jejich šéf na to: "no kuci moji, dneska vám ta barva nějak nevyšla... no nevadí, to stejně nikdo nepozná!"

      Vymazat
  18. krásny článok :-) ja tvárenky milujem:D a do tejto značky nemám nič, škoda že nie je žaidny slovenský e-shop s touto kozmetikou...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...