neděle 14. října 2012

O Jáje, pro Jáju a s Jájou.

Dejte pozor, co si přejete, protože občas se vám to přání třeba splní. A tak jsem překonala svou stydlivost, ve středu jsem překonala svou vrozenou lenost, dokonce jsem si připravila otázky a aby to nebyla nuda, tak jsem na ty otázky i odpověděla. Místo standardního rozhovoru si tak můžete přečíst duel o kosmetice a blogování. Já se na tom bavila, Jája mě bavila, možná se taky pobavíte...

A pokud to někoho zajímá, tak Jája má opravdu strašně dlouhé prsty, moje ručička v té její vypadala jak ručička tříletého batolete s buclatými párečky místo elegantních prstíků.

Jak moc ses připravovala na dnešní setkání?
Jája: Vůbec, ale jo připravovala jsem se, protože to bylo setkání s mojí kosmetickou maminkou, protože vlastně ty jsi mě všechno naučila.
trb: Aha, kosmetickou maminkou... jo?
Jája: No jasně, o kosmetice jsem se naučila hlavně od Tebe.
trb: Aha. A jak jsem se připravovala? Moc ne. No akorát jsem přemýšlela, jak se namalovat, protože když jdu za tu ... no blogerku a kosmetickou maminku, tak by to asi mělo nějak vypadat.
(pozn.: Obě dvě jsme se shodly, že závidíme Dashulce její maminku, naše maminky se vůbec nemalují, kosmetika je nezajímá a vůbec jsou v tomto ohledu naprosto nudné.)

Proč jsi začala blogovat?
Jája: Protože nemám žádné kamarádky, které se zajímají o kosmetiku jako já.
trb: Protože jsem se doma nudila se dvěma dětmi. Blog je takové moje třetí dítě.

Kolik trávíš na blogu času?
Jája: Docela dost.
trb: Dost.

Co tě nejvíc na blogování baví?
Jája: Diskuze. Když se článek líbí a diskutuje se o něm.
trb: Tak samozřejmě komentáře, to je to nejlepší.

Jaké by sis přála čtenáře?
Jája: Inteligentní, kteří vědí, co je to konstruktivní kritika.
trb: Alespoň nějaké. Mi totiž tak nějak přijde, že v poslední době spíš ubývají. (No jo, tak proto mě Bioderma nikam nezve!)
(pozn: definice konstruktivní kritiky = kritika, která nejen kritizuje, ale také hledá možnosti nápravy)
(příklad konstruktivní kritiky: "máš hnusnou pleť" není konstruktivní kritika, "vůbec se neumíš malovat, už to nedělej" není konstruktivní kritika, "modré stíny ti nesluší" není tak moc konstruktivní kritika, "modré stíny ti nesluší, vyzkoušej hnědé" je konstruktivní kritika)

A co anonymové?
Jája: Nemám, nevedu.
trb: Mám a vedu. Ale v poslední době jsou nějaký hodný.

Už tě někdy někdo poznal podle fotky z blogu?
Jája: Ne, když nemám foto na blogu.
trb: Zatím ne, naštěstí.

Co si myslíš, že chybí českému blogovacímu rybníčku?
Jája: Blogy podobné tomu mému. Drogérie mixnutá s high-endem, vyrovnaný obsah. Nebo třeba blogy, jejichž majitel má zajímavý život.
trb: Chtěla bych mít blog, který je jak z mého života, ale přitom ho nepíšu já. Ještě jsem takový nenašla, asi druhá trb není...

Které blogerky máš ráda?
Jája: Plum Foolery, Dashulku, Černou Mooru, Borůvku, trb moji kosmetickou maminku...je jich hodně.
trb: Nejvíc mám asi ráda ty starší blogy, takže všechny ty, co vznikly ještě přede mnou, přijde mi, že tam se toho dozvím vždycky nejvíc: Dashulka, Viennettka, Day, Yarisse, Zlatosféra...
(pozn: Toto byla velmi zapeklitá otázka, protože jsme nechtěly na někoho zapomenout.)

Kterému blogu by si chtěla, aby se ten tvůj podobal?
Jája: Temptalii.
trb: Pink Sith.

Kterou blogerku by si chtěla poznat osobně?
Jája: Dashulku, Borůvku, Verunky, Černou Mooru, Plum Foolery...cca bych chtěla poznat blogerky, které komentuji..
trb: Viennettku, Day, Yarisse, Borůvku, Blanche, Talku, Černou Mooru, Dashulku... jo a taky bych chtěla poznat Dejničku, která nemá blog.
(pozn: Ale určitě jsme opět na někoho zapomněly. Jo a prý Borůvka nás namaluje, tak na to se těším asi nejvíc.)

Poznala už si nějakou?
Jája: Akorát trb.
trb: Letmo jsem se setkala s Verunkou (ale ona se mě bála), s Day (spěchala jsem do školy), s Talkou (spěchala jsem opět do školy)... takže vlastně skoro jak kdybych nikoho nepotkala, až teď Jáju. A taky jsem potkala Renu, ale ta nemá blog, takže se to nepočítá.

Čteš i fashion blogy?
Jája: Moc ne.
trb: Skoro ne.

Food blogy?
Jája: Občas Výpečky.
trb: Četla jsem a přestala jsem.

Fit blogy?
Jája: Čtu.
trb: Teď jsem začala, protože nějak tloustnu, tak se inspiruji, jak jiní hubnou.

Jiné?
Jája: Ze života, lifestylové.
trb: Občas.

Je omlazení stále server pro uživatelky nebo je to jen jedna veliká reklama?
Jája: Bez komentáře, pan Vodička mě jinak zabije.
trb: Je to už jenom reklama. A nejvíc mě zarazilo, když tenkrát vymazali Dashulku. A teď se možná dočkáme toho, že vymažou i mě.

Je nějaká klasifikace, kterou by měla blogerka splňovat?
Jája: Hlavně by jí nemělo být líto utrácet za kosmetiku.
trb: Hlavně by neměla být ta blogerka blbá jak tágo.

Musí blogerka umět psát?
Jája: Když se podíváš na můj blog, tak je vidět, že nemusí. Nu dobrá, určitě na tom záleží hodně. Jsou blogerky, které jsou mi vysloveně nesympatické stylem psaní. Ale tak to prostě je.
trb: Musí, na blogy si chodím číst.

Musí blogerka umět fotit?
Jája: Viz odpověď výše.
trb: Jako když se podíváte na moje fotky, tak asi ne.

Kolik kosmetiky by měla blogerka znát?
Jája: Hlavně by měla mít srovnání o čem píše, neměla by psát recenzi o něčem, co mám poprvé v životě. Třeba recenze o prvním makeupu v životě, není moc vypovídající.
trb: Čím víc, tím líp.

A kolik by měla mít kosmetiky doma?
Jája: Čím víc, típ líp.
trb: Hodně a ještě víc.

Maluješ se hodně?
Jája: Čím dál tím míň. Hlavně přirozeně.
trb: Maluji se úměrně svému věku.

Kolik máš doma makeupů?
Jája: 5.
trb: 4 konvenční. 1 minerální v plném balení a spoustu vzorkových. 6 BB krémů a nějaké další jsou na cestě.

Utrácíš hodně za kosmetiku?
Jája: Víc než je zdrávo.
trb. Ano, bohužel.

Pečující nebo dekorativní?
Jája: Dekorativní.
trb: Pečující.

Kde nejraději nakupuješ kosmetiku?
Jája: Na eBay.
trb: Na internetu.

Po čem zrovna teď nejvíc toužíš z kosmetiky?
Jája: Chanel rozjasňující bronzer z letošní letní limitky.
trb: Guerlain meteority z podzimní edice.

Jaké kosmetické přání sis naposledy splnila?
Jája: Wet'n'Wild paletky.
trb: Holika Holika tu tvářenku s kočičkou. (pozn: a další přání jsem si odškrtla, zatímco dokončuji tento článek, jako třeba tvářenka se srdíčkem a taky mám na cestě další BB krém)

Sephora – Douglas – Fann – Marionnaud?
Jája:Sephora
trb: Marionnaud. I když vlastně já nenakupuji v žádné parfumérii.

Kolik produktů tak zhruba použiješ na denní makeup?
Jája: 5.
trb: 6. Když si nelíčím oči.

Jaké barvy máš nejraději v líčení?
Jája: Hnědou.
trb: Fialovou, růžovou.

Jaké máš nejraději roční období v kosmetice?
Jája: Léto, protože můžu používat bronzer.
trb: Podzim a jaro. Nesnáším letní a vánoční kolekce.

Jaký je tvůj holy grail?
Jája: Korektor Match Perfection.
trb: Nemám, nevedu, snad ani nechci mít.

Jakou kosmetiku by sis asi nikdy nekoupila?
Jája: Basic ze Schleckeru (teďka Drogerie Teta) taky mi je nesympatický YSL.
trb: Miss Sporty nebo S-he a z parfumérie mi třeba není moc sympatický Chanel nebo Dior.

Nějak mi přijde, že otázek mohlo být víc a ještě víc. A taky jsem zapomněla určitě na některé oblíbené blogy, například na Levanduli, kterou přeci miluji, nebo taky na spoustu dalších, které sleduji. Tak třeba zase někdy... s někým... o něčem jiném...


53 komentářů:

  1. Tak já nevím nevím. Jsem z tohoto "rozhovoru" trochu rozpačitá. Otázky nebyly vůbec originální a tím, že ses se svými odpověďmi "přifařila", tak to ztratilo kouzlo rozhovoru. Myslím, že si Jája rozhovor představovala trochu jinak. Moc se omlouvám za kritiku, ale být Jájou, tak by mě takovýto rozhovor zklamal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem s rozhovorem naprosto spokojená. My jsme byly na dvojrozhovoru předem domluvené.

      Vymazat
    2. V tom případě je to v pořádku. Zdálo se mi, že se tam vytratila taková ta "jedinečnost a výjimečnost". Ale kdyz jste byly na dvojrozhovoru domluvené, tak OK.

      Vymazat
    3. tak jak už bylo řečené, dvojrozhovor nebyl můj nápad, přišla s tím jája, já se jen přidala... a jsem tedy ráda, že je spokojená.

      Vymazat
  2. A mně se to teda zase líbí (omluva Jáje, že to budu komentovat jen jednou a tady, ale psala bych to samé a to by mi přišlo trochu na hlavu :-) ). Líbí se mi, že jste odpovídaly obě, mám raděj "duel" než otázky a odpovědi, protože pak se člověk něco dozví jen o jednom člověku. Jako samozřejmě by šlo, že trb vyzpovídá Jáju a pak naopak, ale to zas může klidně přijít příště... Jo a taky jsem ráda, že otázky nebyly originální, moc nevím, jak by měly originální otázky vypadat, aby odpovědi byly zajímavý a k věci. Jaký má trb doma koberec by bylo jistě originální, ale nevím, koho to zajímá a osobní otázky, které by asi spoustu lidí zajímaly, jsou logicky vynechané, což mi přijde normální.
    A co se týče těch blogů, tak jestli si můžu přihřát vlastní polívčičku, tak mě tady chybí něco jako je The beauty look book, kde ta baba prostě nakupuje prakticky z každé kolekce, která vyleze, něco a hlavně high-end. Protože má opravdu srovnání pro prakticky všechny dostupný produkty x let dozadu a to je paráda, pokud uvažuju o něčem, co zrovna má, vím, že najdu srovnání s dalšíma věcma a ne jen izolovaný svoče. A taky mi trochu chybí blogy, kde mají ti lidi fakt slušný backgroud, tím myslím někoho, komu je třeba přes 30 a od 15 jede v kosmetice. To je ale samozřejmě daný tím, že tady se to blogování teprve rozjíždí a je jasný, že pokud je někomu 18, tak to po něm nikdo nemůže chtít. Ale prostě je škoda, že nebloguje víc starších ročníků :-) A teda mi taky strašně chybí blog, co by se zabýval čistě přírodní kosmetikou, ale spíš tou konvenční jako je Weleda. Logona, Atok a tenhle spolek, asi před půl rokem jsem se k těmhle značkám dostala, ačkoliv jsem je dřív - nevím, proč - docela ignorovala a jsem vesměs spokojená, ale prostě najít na něco recenze je nadlidský výkon a přitom ty věci jsou dobrý, dostupný a fungují.
    Tak jsem se vykecala, ale říkaly jste, že máte rády komentáře...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele, tak mě je jasný, že každýho by zajímalo, jak to vypadá u nás doma a podobně... ale na takové otázky bych já asi odmítla odpovídat, protože mi je jasný, že by mi to nějaký ten anonym dal sežrat a pořádně... a zase toto je blog o kosmetice, tak nechápu, proč bych tady měla mít informace o tom, jaký mám doma ten koberec. ale teď si nejsem jistá, jestli třeba zrovna toto jája nechtěla... tak potom se jí na ten koberec zeptám příště.

      hele víš co, deset let si počkej a blogerky ti do těch třiceti dorostou. jinak si myslím, že třeba v pětatřiceti nebo ve čtyřiceti asi málokdo bude mít zájem si zakládat blog. nebo se pletu? a hlavně by to chtělo jít příkladem a taky si založit blog, že ano.

      Vymazat
    2. My doma koberce nemáme.

      Vymazat
    3. tak vidíte problém vyřešen.

      Vymazat
    4. Se bojim, že za deset let už mi nic nepomůže :-) Hele a já blog měla, ale neveřejný, akorá že jsem pak už na to vůbec neměla čas. Ale s tou přírodní kosmetikou na to furt myslím, akorát, že nějak teď nemám čas na zábavu, resp.jsem si momentálně našla jinou zábavu a kosmetiku mám teď spíš tak utilitárně, že ji používám furt stejně, ale moc mě nebaví o tom nějak přemýšlet, vlastně i blogy už čtu jen hrozně málo a beru je spíš jako inspiraci, když něco potřebuju, už to prostě nečtu pro zábavu (s pár výjimkama, který ovšem čtu hlavně kvůli autorkám).
      A co máš teda za koberec, sakra?

      Vymazat
    5. hlavně za deset let se polovina blogerek už odstřelí (nebo tak nějak, hádám podle názorů, která mají na věk po třicítce) a ta druhá polovina bude řešit krémy pro skupinu 30+, zatímco my budeme už 40+... takže uznávám, že rada to byla dost na nic.

      koberec? já vlastně žádný nemám... ale až si budu kupovat koberec, tak slibuji, že tě o tom náležitě budu informovat.

      Vymazat
    6. Jdu si ohřát polívčičku s blogem o přírodní kosmetice... :-)

      A jako upřímně... blog, kde by dotyčná nakupovala všechno možné a měla tak parádní srovnání by byl suprový. Ale neumím si představit, jak by to všechno testovala... o sponzoringu nákupů nemluvě :-)

      Vymazat
  3. Mně teda rozhovor nezklamal a potěšil, trb i Jája jsou z mých nejoblíbenějších blogerek. Uvítala bych taky víc otázek, ale nemůžu mít všechno a třeba ještě někdy nějaké přibudou. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a ještě mám něco - nevím, kam to napsat, ale moc ti děkuju, trb, vlivem tvého blogu jsem se konenečně dokopala pořídit si minerální makeup a jsem maximálně spokojená!

      Vymazat
    2. tak děkuji moc a jsem ráda, že jsi s minerálním makeupem spokojená.

      Vymazat
  4. Moc pěkný rozhovor.Navedl mě na spoustu zajímavých blogů,keré ještě neznám.Myslím,že blog by měl vypovídat o tom,co dotyčného zajímá,baví,co nového objevil a poslat to dál pro ty méně zasvěcené.To jestli umí fotit,to pro mě není úplně podstatné(hlavně,že je poznat jestli je na fotce rtěnka nebo komín).To psaní je pro mě podstatnější,protože já jsem čtenář a tak si chci trochu počíst(proto chodím na blog k Trb).Já mám svých pár oblíbenců kam chodím neustále okukovat,co je nového a vím,že tam pokaždé objevím něco nového.Ať už se jedná o pěknou dovolenou(Dashulka,ta mě teda navnadila) nebo kde hledat v cizích zemích zajímavé obchody,nebo o nově ukořistěnou zajímavost v oblasti kosmetiky.Pro mě lepší,než koupit časopis.Takže díky za blogy ,je to srdeční záležitost.A kvalitních blogů je málo,ale ty za to opravdu stojí.Je to jako 13 komnata,sdílet s někým koho osobně nepoznám(ikdyž mám pocit,že ano)jeho přání,radosti a někdy i starosti..A Trb prosím ty nepřestávej,protože u Tebe si vždycky pěkně počtu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc za komentář. jinak blogování je i pro mě vlastně taková 13.komnata (nebo spíš v mém případě je to taková hodně velká komnata, až to je celé 13.patro)...

      Vymazat
  5. Moc pěkný rozhovor :) Mám ráda vás obě, takže jsem si pochrochtávala blahem. Jste sympatické ženské a doufám, že budu mít možnost vás ještě dlouho číst a nechat se inspirovat!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za komentář a doufám, že ještě dlouho nás budeš spokojeně číst.

      Vymazat
    2. a tu tvářenku s kočičkou jsem včera obdivovala!!! A tuším ještě nějakou se sovou :) měla jsem cukání ji koupit a myslela jsem si, buh vi jak bych byla originální :D

      Vymazat
    3. asi bych ti neměla říkat, že sovičku už mám doma a kočičku na cestě...

      Vymazat
    4. přísahám, že na pár sekund se mi zastavilo srdce!!! fakt jsem to cítila!!! div, že jsem se nemusela sama resuscitovat....

      Vymazat
  6. Čakala som viac otázok ale z týchto som naozaj rada. Aspoň viem, že doma nemám až tak veľa kozmetiky. Mám rada takéto zistenia. Lebo si vždy potom môžem kupovať veci bez toho, aby som si hovorila začo to zase utrácam. Díkes

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele, počkej si na konec tohoto měsíce, moje nákupy se hodně vymknuly kontrole a to je teprve polovina října... asi tomu budu říkat předčasné vánoce.

      Vymazat
  7. Článek je dobrý. Komentovala jsem i u Jájy, nicméně jste obě sympatické, líbí se mi, že vypadáte nad věcí. Tebe trb čtu už dlouho, vlastně jsem díky tobě objevila minerální make-up a indie kosmetiku, s Jarmarkem marnosti jsem začala až relativně nedávno. Ať se daří vám oběma!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, ať se ti taky daří. a začalo se mi líbit, jak mě všichni považují za královnu cyniků... (tady navazuji na komentáře u jáji, ale však si to tak různě různí přeberou.)

      Vymazat
    2. No to máš z toho, jak někdo není sluníčkovej, tak je hned cynik. Já jsem teda taky. (A to jsem si myslela, že jsem docela optimista:-D)

      Vymazat
    3. tak jako což o to, já jsem cynik hrozný... (jsem si ale myslela, že to úspěšně maskuji.)

      Vymazat
  8. Já jsem tě, trb, jednou podle fotek z blogu poznala... Bylo to chvíli potom, co jsi sem fotila drdoly a pak jsem viděla úplně stejný drdol v tramvaji...no a byla jsi to na 100% ty. Zrovna jsi ale nevypadala, že bys měla náladu se s někým vybavovat, tak jsem tě nechtěla otravovat. Já nevím, je blogerkám příjemné poslouchat chválu na svůj blog od čtenářů, kteří je na ulici poznají? Jestli jo, příště se polepším... Hezkou neděli přeju, Katka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt jo? a já si po ulicích chodím ve sladkém snění, že mě nikdo nepoznává... to abych si teď dávala větší pozor. myslím, že asi je pěkné si chválu vyslechnout na živo, na druhou stranu já jsem docela nevrlá na cizí lidi (ale to já jen skrývám svou stydlivost)... každopádně ovšem doufám, že jsem tě svým reálným já moc nezklamala.

      Vymazat
  9. No rozhodně jsi mě nezklamala, moc ti to slušelo, jen jsi prostě působila mírně odměřeně. Mě by ale taky asi nebavilo preventivně házet úsměvy na všechny strany, co kdyby mě náhodou někdo poznal. Tak jestli tě někdy ještě potkám (teoreticky třeba i ve škole), tak se osmělím a budu ráda chválit. K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ha, takže říkáš, že i si mám dávat pozor i ve škole na záchodcích?...

      Vymazat
    2. No jako čistě teoreticky asi i jo:-) hele a nebojíš se, že tě časem odhalí někdo z tvých studentů (teda spíš asi studentek)? K.

      Vymazat
    3. tak jasně, že se bojím. vlastně tak napůl s tím už tento semestr počítám a plánuji si překvapené výrazy a jak to všechno popřu...

      Vymazat
    4. Bych tě taky chtěla potkat, ale jako když ty žiješ zdravě a chodíš pěšky a já jezdím tím metrem, to je pak těžký...

      Vymazat
    5. hlavně v metru se ke mně moc nehlaš. si budu myslet, že jsi revizor... a uteču ti.

      Vymazat
  10. Četlo se to samo :) Díky! (Komentuji tu obou stejně, obě jste si s tím daly práci a z odpovědí je jasné, že oběma dělají komentáře radost. Komu ne:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jasně, že nám dělají radost. hlavně po ránu.

      Vymazat
  11. to je milé, že patřím mezi ty, které byste rády poznaly, děkuju :)
    (a mám to podobně, věřím, že by nebylo zklamání poznat kohokoli, u koho pravidelně komentuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak jasně, že patříš... jen se trošku bojím, že bych se tě bála, protože přijdeš celá v černé a pocvočkovaná...

      Vymazat
  12. Veľmi milé klábosenie to bolo a myslím, že ste to nemohli spracovať lepšie. Cítila som sa ako keby som tam bola s vami... alebo skôr počúvala od vedľajšieho stola :-)))
    Dobrá atmosféra, dobré otázky, dobrý pocit po prečítaní - preto presne na tento blog chodím. Ty a Anna z Nalakovaného proste viete písať.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jej děkuji, srovnání s nalakovanou annou... to snad ne, ona píše totiž fakt super, tak opravdu děkuji.

      btw: a já se pořád koukala, jestli nás náhodou někdo nešmíruje od vedlejšího stolu.

      Vymazat
  13. A mohla by Borůvka namalovat i mě? :D Zmaluju vás všechny...jen co se k vám dostanu!

    Hezké to je, to se musí nechat. Tak hlavně pokračujte ;o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak se jí zeptej. myslím, že tebe Borůvka určitě namaluje... stačí pěkně poprosit.

      Vymazat
  14. Už jsem komentovala vedle, páč jsem to potkala první, ale aby ti to nebylo líto, tak se vyžbleptnu i tady- doufám, že uděláte druhý díl a tam mě můžete třeba za něco pochválit:-D (bo jsem hrozně skromná že jo..a moc se mi líbí o sobě číst)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dobře znamenám si... druhý díl s jájou o dejničce.

      Vymazat
  15. Jé holky vy ste milý :))

    Mě se teda rozhovor líbil a zase jsem se o vás něco málo navíc dozvěděla. Mám hrozně ráda duely, kdy dvě osoby odpovídají na stejnou otázku, hrozně mě baví číst ta shoda/kontrast v odpovědích...

    OdpovědětVymazat
  16. Super článek, bavil mě :-)
    Taky bych tě, Hani, ráda poznala, vás obě! Věřím, že to jednou vyjde, až se přestěhuju do Prahy, bude určitě větší šance to naplánovat.

    OdpovědětVymazat
  17. Trb je podle odpovědí moc sympatická.
    Jája na mě působí značně přepíč..., no to se asi nesmí psát. Tak jinak - nesympaticky a protivně. Já vím, tohle není konstruktivní kritika, ale jako názor by se to snad dalo brát :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to se jen zdá z odpovědí... na živo to tak nebylo. ale jinak máš pravdu, jako názor by se to dalo brát.

      Vymazat
  18. Pridavam se k chvale, skvely, vtipny, poucny rozhovor=) A taky bych Te moc rada zase nekde potkala...musime neco naplanovat!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to musíme něco naplánovat...

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...