pondělí 8. října 2012

Předsevzetí!

... která tak nějak nedodržuji:

  • Nebudu si kupovat lakované boty. Protože jakékoliv lakované boty se po prvním nošení stávají lakovanými okopanými botami... což není cool ani omylem. Takže i tyto zelené krásky na sobě už mají první šrám.


  • Do Tesca zajdu koupit jenom toaletní papír. Protože ten jediný potřebuji.


  • Nebudu si kupovat Elle, stejně ho nikdy nečtu. Zrovna tato Elle se mnou nacestovala už asi 600 km (tam - zpátky - znovu tam) a já zatím přečetla jenom dva články a narychlo prolistovala kosmetickou rubriku. 



... která jsem překvapivě dodržela:

  • Do drogérie jenom nakouknu. A tak to se dalo čekat, stejně v českých drogériích není moc zajímavých věcí, sice jsem si dělala zálusk na novou kolekci essence, ale pak jsem se rozhodla, že tužky na rty mám doma dvě a ty od essence si koupím, až ve výprodeji, jestli na mě zbyde. A když na mě nezbude, tak se z toho nepoto... však víme ne.

  • Do Sephory taky jenom na kukajdu. Trošku mi cukala ruka, chci totiž vlastnit jednu Aqua Rouge od MUFE, ale ty odstíny mi přijdou nějaké divné. Jediné, co se mi líbí, je červená, ale přijde mi, že červených rtěnek mám doma až moc... uvidíme, co přinesou následující měsíce, třeba se ještě rozhoupu.

  • Děti potřebují nové tepláky. A jsem opravdu koupila krásné dívčí růžovoučké tepláčky. Byl to trošku boj, jestli chodíte do běžných obchodů s dětským oblečením, možná jste si taky všimly, že existují jen dva druhy kalhot... džíny a legíny. Jsem náročná matka, chtěla jsem tepláky, nejlépe v nerůžové barvě... uspěla jsem snad až v pátém obchodě a musela jsem upustit od nerůžových plánů.

No tak jak je vidět, tak to můj kosmetický blog prohrál na kusy 14:0 s oblečením a botami. Kosmetika prostě žádná.

Dodržujete svoje předsevzetí?

26 komentářů:

  1. to je mile :)K tomu Elle - tam nie je co citat! A rovnako su na tom obdobne mesacniky na lesklom papieri...su to take obrazkove knizky pre dospele (aj nedospele) dievcata s rozsiahlou reklamnou prilohou...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. však jo, právě proto si elle nekupuji, protože listování obrázkama mě nebaví... ale prostě jednou za pár měsíců mám nějaké zatmění, utratím těch sto korun, abych zjistila, že mi to za to nestálo. ale teď už fakt si elle kupovat nebudu. to je moje nové předsevzetí.

      Vymazat
  2. Haha, já do Tesca šla pro časopis a odešla s botami, punčocháčemi a "růžovými" tepláky pro dceru:) A bez časopisu samozřejmě!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. haha. já ty růžové tepláky taky nakonec koupila v tescu, třeba máme ty samé. (jsou hodně výrazně růžové a z plyšového materiálu, který bude po pár praních vypadat nejspíš strašně. a vpředu mají malou mašličku na ozdobu.)

      Vymazat
  3. Neddoržuji, protože si žádná nedávám. :D

    OdpovědětVymazat
  4. já si třeba elle taky kupuju ačkoliv nemám čas jí číst :D tentokrát jsem se rozhodla, že se bez ní obejdu! a žádný předsevzetí si ani nedávám, páč vím, že by to bylo úplně na ... prd.

    OdpovědětVymazat
  5. Hehe, tak to přeju hodně štěstí, ať se ti podaří vše dodržovat ještě dlouho.. :))

    K tomu Elle, já už jsem si ho taky přestala prostě kupovat, ale tento měsíc tam bude dáreček - psaníčko, tak to si ho koupím. ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásně napsané!:) a asi bude lepší si žádná nedávat:-D

    OdpovědětVymazat
  7. Milé :)) Já si raději žádná nedávám....kecám :D Dávám a nedodržím. Do drogerie běžně chodím jen pro zubný pastu a mýdlo....má kolekce Colorama laků se poměrně rychle množí :))) Běžně jdu do jen pro chleba a nesu nákup za tisícovku... A Elle si vždy řeknu, že si nekoupím, protože ho stejně nečtu a co? Jasně! Opět jsem si ho koupila, opět přečetla 2 články a zbytkem jen listovala :)) K tomu jsem samozřejmě přibrala ještě Marie Claire nebo něco podobného. Když už, tak už :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. marie claire mi naštěstí nic neříká... já utrácím jenom za elle. máma si zase kupuje bazar a víc zatím nepotřebujeme.

      Vymazat
  8. Bohužel mám taky slabou vůli, že nedodržuji ... a proto si raději žádná moc nedávám :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Já máloco dodržím :D. Jinak Elle mi už taky přijde o ničem. Je nehorázně drahá a je tam pár článků :).

    OdpovědětVymazat
  10. ano, kupit pre dievca akykolvek odev v inej ako ruzovej alebo fialovej, to je snad nemozne!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně... a já bych třeba občasnou růžovou vydržela, ale jejich otec nakupuje jenom růžovou (asi ze zásady, že to jsou přeci jeho malé holčičky), takže já musím ze zásady kupovat jenom nerůžovou, aby se vesmír vyrovnal... a to je nemožné, takže nekupuji nic... a to je vlastně dobře, protože ušetřím.

      Vymazat
  11. Já dodržuju, pokud si nějaké dám! Ale zas to není tak často, většinou si dávám spíše... doporučení :-D

    OdpovědětVymazat
  12. Tak já mám předsevzetí, že si ten rozjasňovač Essence prostě nekoupím, že vypotřebuju všechny světlé perleťové stíny a udělám si z nich DIY rozjasňovač.Ale stejně hledám záminku pro co do Rossmanna jít, abych se podívala, o co jde- no třeba bude pak ve výprodeji za super cenu.
    No a tepláčky holka dědí prostě po synovi, má momentálně hnědé a modré z HM, takové unisex bez klukovských aplikací. Byly tehdy celkem dost drahé. Ale v růžových by vypadala jako šmudla po 5 minutách- zrovna třeba dneska by to byl mazec, protože na tom zabláceném odrážedle prostě nemohla jet, musela ho nést v ruce.Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. haha, taky odrážedla nosily, když je ještě měly... a taky byly od toho špinavé až po kolena. ale jsou tedy u toho zásadně v růžové.

      Vymazat
  13. pod bod s Elle se podepisuju. popravdě nevím, co na tomhle časopise všichni vidí. stejně mě ale jednou za čas na něco utáhne... tohle číslo konkrétně na vzorek řasenky Lancome Hypnose Star. jinak si předsevzetí skoro vůbec nedávám, protože je vždycky poruším. teď si ale chystát dát dvě, a to: 1)nekupovat žádné sprcháče a 2) nekupovat žádnou pleťovou vodu, tonikum, čistící gel a podobné kravinky na obličej. tak je snad dodržím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já si tedy kdysi elle kupovala docela pravidelně, ale přijde mi, že je to pořád horší. takže si ho jednou za čas koupím, abych se přesvědčila, že to je pořád na nic... nebo mě nalákají na nějaký dárek. (i když tentokrát jsem měla potřebu koupit elle a říkám si, koupím si ho tento měsíc, příští měsíc bude to psaníčko... co bych dělala s levným šuntovým psaníčem, které bude mít každá druhá)

      Vymazat
  14. Pro teplaky jdu rovnou do Zary, ale letos jsou i v Lindexu, HM... Ja jsem pro zmenu hledala leginy a vsude same teplaky :-(. Zakon schvalnosti :-). Starsi (6)nastesti odrostla ruzove a Hello Kitty, a zacina s ni byt sranda. Chce experimentovat, nosit stylove hadriky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no vidíš. já tedy šla do hm na jistotu, že tam pěkné tepláky budou... a nebyly a tak celkově mě spíš ten výběr znechutil. lindex na chodově není, zaru jsem nějak zazdila (šla jsem vedle do ms, tam to bylo taky strašný), ale máš pravdu, že v zaře mívají krásné věci na děti.

      no u nás je ten problém, že tatínek jim kupuje jenom růžovou, takže polovinu garderóby mají růžovou a ono se to tak divně kombinuje, růžová s růžovou, do toho ta větší vždycky začne, že musí mít šaty... (nejlépe růžové) no prostě na odstřel.

      Vymazat
    2. Hele, ale on už tam Lindex je;-) Taky jsem na to minule koukala jak blázen;-)
      Podívej se na stránky centra, mě ten blbej ipad nechce vložit odkaz.

      Vymazat
    3. fakt jo? to jsem musela jít kolem se zavřenýma očima, vůbec si neuvědomuji kde... nebo jsem slepá jak patrona? se budu muset příště kouknout pořádněji.

      Vymazat
    4. Kdeyž vyjedeš nahoru schodama, co jsou u MAC, tak jsi prakticky před Lindexem.

      Vymazat
    5. no vidíš... ale fakt si to vůbec neuvědomuji. to bude tím, že chodov nemám vůbec ráda. jako to nákupní centrum stavěl nějaký šílenec, co chtěl aby tam lidi bloudili sem a tam, teď tam někde sedí za zrcadlovým sklem a baví se mou neschopností.

      Vymazat
  15. Ja Elle dokonca odoberám, ale nechala som sa nahovoriť kvôli darčeku, ktorý k predplatnému dávali. V poslednej dobe /posledných 7 mesaicov asi) však tiež nič nečítam, nič tam nie je. Samé reklamy, nejaké fashion-fotky s modelkami...Už ani vzorky žiadne nebývajú...Minule bola zas priložená nejaká ohavná šatka..keby aspon sala vodu, že by som ju použila na umývanie zeme...Ani pre psa nie je dobrá....
    Ostatne súshlasím so všetkymi bodmi až na to Tesco , ja tam celkom rada nakupujem a práveže som si dala záväzok už vôbec nechodiť do HM, Gate, NY, Promod, CCC Deichman a pod...F&F kolekciu ešte môžem :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...