sobota 6. října 2012

První školní pátek

Včera byl můj první školní pátek v tomto semestru. A já si předsevzala, že hned jak půjdu do školy, tak nafotím tu školní tvářenku. Opomineme to, že teď musím do školy i ve čtvrtek, říkala jsem v pátek, v pátek byl svátek, ale tento pátek jsem se neměla už na co vymluvit, takže jsem se fotila. A sliby se maj plnit o Vánocích! Nejsem s tím výsledkem moc spokojená. Ráno jsem dost nestíhala (to je tak, když se potřebuji podívat na nejnovější díl Grey's Anatomy a škola začíná už v devět), takže na focení jsem měla asi pět minut. V osm ráno taky není to světlo nic moc, takže jsem musela fotit na balkóně. A přijde mi, že na balkóně je takové divné světlo, asi tak nějak moc teplé, takže vypadám žlutě nebo co vlastně. Každopádně mi to žluté balkónové světlo vyzmizíkovalo tvářenku z obličeje, což je dost zlé, protože jsem to celé fotila kvůli tvářence... Raději vás spíš upozorním na lipstain od essence z upíří kolekce, kterému jsem v posledních týdnech nějak propadla, neříkám, že je to bůhví jaká kvalitka, ale já jsem spokojená.



A co vy? Jste rádi, že začala škola? Spolužák mi povídal, že prázdniny jsou pro něj utrpením, protože každý jezdí pryč a jen on musí pořád pracovat. A tak se těší do školy, až tam budou muset  všichni a on tak bude mít společnost. Zase až tak na tom nejsem, ale jinak jsem docela ráda, že začala škola. Alespoň mám důvod jezdit do Prahy a chodit po obchodech. A konečně se dostanu z toho intelektuálního zakrnění, kterému jsem propadla o prázdninách.

16 komentářů:

  1. vtipný článek :) Já už jsem intelektuálně zakrněná asi rok... když jsem dokončila konečně po 21 letech studentská léta, nevěděla jsem najednou, co dělat, co s volným časem atd. Neuměla jsem si zvyknout na to, že najednou nic nemusím, žádné práce, čtení, psaní, vymýšlení .... jen do práce a z práce a klid.... ale nakonec jsem si zvykla, není to špatný :)
    Ať se semestr vydaří!

    OdpovědětVymazat
  2. Upíří lipstain používám taky často, ještě ten červený co byl nedávno, ale ten je spíš gelový. Škola, hrůza...opravdu jsem se netěšila, že se ted na několik měsíců ponořím do strašného množství učení, ještě že jsou ty blogy!

    OdpovědětVymazat
  3. ja som zo skoly uplne znechutena, zacala mi pred troma tyzdnami ale stale sa neviem akosi spamatat.. inak upiri lipstain mam doma a nejako sa neviem dokopat k pouzitiu -prva vrstva mi pride onicom, dve uz su super ale neviem ci az nie moc vyrazne :))
    A pri príležitosti tretích narodenín môjho blogu ťa pozývam na historicky prvú giveaway:)
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/10/prva-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Já hlavně obdivuji, že studuješ ve svém věku! A doufám, že jsem tě neurazila, samozřejmě jsi mladá, ale přece jen už né žádnou školou povinná :-) Takže já bych se k tomu asi neodhodlala. Nicméně, nechápu, kde na to bereš. Dle mně je nyní studium VŠ (navíc pro lidi nad 26) strašně drahé a pak člověk stejně nesežene odpovídající práci, pokud nemá někde známé. Ale klobouk dolů :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Doktorandi snad nic neplatí nebo jo? Já spíš obdivuju to přejíždění, bydlet na dvou místech vůbec není pro mě, stalo se mi to párkrát a akorát z toho chytám nerva.

    OdpovědětVymazat
  6. děkuji za komentáře a doufám, že všichni dotčení budou mít krásný semestr, i když to tak zatím nevypadá.

    anonymní: děkuji. a hele víš co, já jsem docela studijní typ... takže se to dá.

    rena: tak zatím jsem naštěstí nic neplatila... a přejíždění je super, takhle můžu mít dvojnásobně kosmetiky. a v autobuse to vždycky prospím, jen je to docela finančně náročné.

    OdpovědětVymazat
  7. Já už jsem teda ráda, že škola začala, konečně mě přinutí zase trochu myslet :D.
    Jinak taky dojíždím do Prahy čtyřikrát týdně a taky to docela jde. Alespoň vždy usnu večer bez problémů :D.

    OdpovědětVymazat
  8. Prosím tě, chtěla jsem se zeptat. Chci si koupit vzorky minerálních očních stínů. Co znamená, když je tam napsané "NOT Lip Safe"? Děkuji
    Rejčka
    PS: Se začátkem semestru jsem měla vždy smíšené pocity. Mít třeba seminář hned brzy ráno v pondělí bylo k naštvání. Navíc to vždy jen umocnilo pocit, že se blíží zima. Měla jsem radši až ten další semestr. Teď nevím zda se nazýval jarní či letní. Prostě druhé pololetí.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. not lip safe... neměla by si to používat jako rtěnku. minerální pigmenty se dělí do čtyř skupin: (1) použití naprosto na všechno (2) na oči ne... může podrázdit oči (3) na pusu ne... nemělo by se to jíst (4) na oči a pusu ne... takže pak to můžeš použít jedině jako tvářenku.
      a to, že některé oční stíny nejsou lip safe je docela běžné.

      vidíš, já mám asi spíš raději podzimní semestr. to bude tím, že mám ráda podzim. ale naprosto nemám ráda povánoční zkouškové... je hnusně a nic se mi nechce.

      Vymazat
  9. ha, další Grey's Anatomy fanoušek ;-) a další díl až za 14 dní, to budou nervy :-( já měla první školní pátek po roční pauze před třemi týdny a ještě teď z něj sem v mírném šoku a to mě tento pátek čeká další hodina se stejným renomovaným matematikem, který si nakráčel již v 8:30 v dost podroušeném stavu do hodiny. docela masakr místo matiky poslouchat ožralecký kecy. ostravsko je hold kraj razovity ... a to sem se do té školy tak těšila, ale po téhle 'přednášce' mě to nějako přešlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jo no, já jsem brutální fanoušek. ani se tak netěším za dva týdny, ale začala jsem se těšit na epizodu za tři týdny, která by měla být vtipná (tedy podle tvfanatic) a ty vtipné epizody jsou nejlepší. upřímně se mi ta zápletka s pádem letadla moc nelíbí, hlavně mi přijde nereálná.

      Vymazat
    2. mě se ten pád letadla taky vůbec nelíbí! už je toho strašně moc co se jim děje. a taky se mi nelíbí, že odešli tři postavy najednou. hlavně Lexie a Mark mě mrzí, ti měli veliký potenciál. :-( já to tak dopředu až nezkoumám co bude za epizody, protože pak bych se jich nemohla dočkat. :-) ale vloni taky byla ze začátku série vtipná epizoda, tak si aspoň oddechneme od těch dramat. ;-)

      Vymazat
    3. no vidíš. odchod postav mě až tak nemrzí... i když je pravda, že lexie a mark byli boží. ale to s tím letadlem mě už fakt nebaví. nebavilo mě to ani před prázdninami v season final. chci nějakou srandu nebo nějaký napínák, ten pád letadla... no prostě spadli, ani se to moc neřešilo a teď si povídaji o tom, že vybírali červy z nohy, jako fajn... ale je na čase se posunout dále.

      Vymazat
  10. Nemám ráda prázdniny, protože je vedro, ale nemám ráda, když začne škola, protože se všude v MHD pletou děti (teda pardon studenti). Takže ideální by bylo, kdyby byly ty dva měsíce teď někdy na podzim nebo v zimě:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no vidíš, tak to se mě netýká, já jako správná socka chodím všude pěšky...

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...