čtvrtek 18. října 2012

RMS - Vapour - W3ll: souboj rozjasňovačů

* vzorky jsou koupila na beingcontent.com

Abychom si to ujasnili, dnešním článkem jsme se dostali do proklatě drahých vod luxusního přírodního high-endu. Od "levného" Vapour (£16), přes dražší W3ll (£25) až po drahý RMS (£30)... připravte si peněženky, dneska jedeme do vysokého kopce. Navíc všechny tři značky mají výbornou pověst, doporučuje to Elle, InStyle, Glamour, Vogue a co já vím, který ještě časopis. Takže jako chápete, proč jsem si je musela koupit... Nechápete? Pak jste asi na špatném blogu... Prostě jsem musela! Ale jsem z toho trošku rozpačitá.



... to je ten na fotce v pravém dolním rohu. Living Luminizer je velmi jemný, decentní a přirozený. Problém trošku vidím v konzistenci, která je hodně hutná, a je třeba důkladně pracovat na rozetření, barva rozjasňovače je celkem výrazně bílá a pokud se pořádně nezapracuje do pleti, tak je vidět, jsou vidět šmouhy a místo decentního lesku, nastoupí bílé fleky. Je prostě opravdu nutné důkladně tu hmotu zahřát a teprve pak nanášet. Ovšem efekt to má potom pěkný a nejvíc oceňuji, že nejsou vidět žádné třpytky ani po celém dni nošení, jen takový pěkný lesk.

... to je ta kulička na fotce nahoře. Strašně se mi líbí ten název. Trick Stick. Mělo by se prodávat víc rozjasňovačů s takovým jménem. Jinak ale toto bylo docela zklamání. Hmota je hodně hutná, můžete to vidět i na fotce, že vytvořila kompaktní kuličku. Jasně, však to má být jakože tyčinka, ale problém je, že se mi s tím docela špatně pracuje, nejde zapracovat do pleti a stále vidím bílo-stříbrnou plochu místo lesku. Navíc se ten rozjasňovač skládá z docela velkých třpytek, které taky vidím a které se postupem dne různě stěhují po obličeji, což mi moc nevyhovuje. Nebo jinak... znáte takové ty šupinkaté holografické laky na nehty? Tak na mě to působí jako šupinkatý rozjasňovač a ty šupinky v něm někdy vypadají bíle, jindy stříbrně, každopádně nic takového na obličeji spíš nechci, než chci, takže asi tak.

... to je ta béžová hmota v levém dolním rohu. Z těch tří rozjasňovačů je tento asi nejlepší. Nejlépe se s ním pracuje, jde lehce rozetřít do ztracena a na pleti není vůbec vidět, pozorovala jsem jen lehké odlesky. Problémem číslo jedna pro mě barva, která je lehce béžová a přijde mi, že na mojí pleti vypadá docela teple, odlesky jsou béžovo zlaté až teple zlaté. A já neříkám, že je to špatně, ale prostě tyto barvy rozjasňovačů opravdu nevyhledávám. (Jo a jestli si ještě na nějakém blogu přečtu, že drtivá většina Češek má žlutý tedy teplý odstín pleti, tak si asi vlastnoručně stáhnu kůži z těla a pošlu to dotyčné vizážistce, aby věděla s čím pracovat...) Tak to jsme trošku odbočili... problémem číslo dvě je vůně rozjasňovače. Mně to totiž tak nějak smrdí. A docela fest smrdí, asi mám nevychované nebo až moc vychované čichové buňky, trošku mi to připomíná rozjasňovací fixy namočené do jalovcového odvaru nebo prostě tak nějak... nic pro mě.




Tak jak jste nejspíš pochopili, já si z těchto rozjasňovačů nevybrala. Nejlepší je asi Living Luminizer a tudíž logicky je i nejdražší. Ale fakt mi to za ty peníze nestojí. Přijde mi, že srovnatelného rozjasňujícího efektu dosáhnu s čímkoliv, co mám doma. Co z toho vyplývá? Pokud si něco přejete opravdu moc, tak moc, že už to skoro máte koupené, zaplacené a na poště... na chvilku se zastavte a jen vyzkoušejte. I když jsem vlastně utratila skoro tisícovku jen pro to, abych měla tyto vzorky doma, nelituji. Za prvé, ty linky, které jsem na slepo kupovala, jen abych nemusela platit poštovné jenom za vzorky, jsou naprosto boží. A za druhé: já jsem takový magor, že bych si beztak časem koupila všechny tři rozjasňovače v plné velikosti... a pak doma plakala, že to za ty tisíce fakt nestálo.

20 komentářů:

  1. já to s rozjasňovači neumím, bohužel. Takže tato drahá sranda mě naštěstí neláká.
    Jinak moc pěkný článek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji. a ty máš takové štěstí, že tě to neláká. víš, jak ušetříš?

      Vymazat
    2. já myslím, že to utratím za něco jiného, třeba za boty :)

      Vymazat
  2. Tak tahle recenze mi udělala fakt radost :-) Protože už to nemusím řešit, jako samozřejmě se mi líbí, že to je organický a blabla, ale též srovnatelného efektu dosáhnu s věcmi, co už mám (když pominu, že jsem si v poslední době trochu ujela na matném béžovo-hnědém líčení, takže vlastně spíš jen konturuju než cokoliv jinýho). Ale pořád mě hrozně láká toto
    http://www.beingcontent.com/cosmetics/face/stratus-soft-focus-instant-skin-perfector.htm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to mě naštěstí neláká. z bází jsem asi už vyrostla. ale strašně mě lákal makeup... naštěstí ani z něho nejsem odvázaná. i když tedy, pokud ta báze má stejnou konzistenci jako makeup, tak by se dala použít jenom jako denní krém... no a v tom případě... no... já říkám ano. a sakra!

      Vymazat
    2. Já právě báze nepoužívám vůbec a hrozně by mě lákalo něco, co bude suplovat krém a ještě to trochu vylepší pleť, že pak na to člověk hodí jen trochu minerálního makeupu a vypadá ne namalovaně, ale dobře. A tys měla i ten makeup? Recenze bude?

      Vymazat
    3. jo a největší problém těch rozjasňovačů bylo to, že byly hodně tuhé. u některého to i psali v návodu k použití, že si máš dát kousek na ruku, rozetřít, aby se zahřál a pak teprve aplikovat. což mi příjde dost wtf u rozjasňovače za tisícovku... fakt není mým plánem třetinu takového rozjasňovače nosit na ruce.

      jinak ano makeup jsem měla. a ano "recenze" bude. ale je taková hodně zmatečná...

      Vymazat
    4. Tak na ten makeup se těším. Já právě ani moc nepoužívám krémový, u těch rozjasňovačů mi nejvíc vyhovuje lisovaná pudrová forma, takže toto by pro mě fakt nebylo. Já to četla u toho RMS - že neobsahuje žádnou vodu a tak, takže je potřeba ho rozehřát (výhodou má být, že se to nekazí a je ho potřeba málo), ale asi by mi to vadilo, navíc období, kdy jsem měla na líčení každý den půl hodiny, už se asi nevrátí...
      Jinak jestli jsi to nečetla, tak toto mě navnadilo na ten skin perfector..
      http://www.modestybrown.com/2012/01/vapour-organic-stratus-soft-focus-skin.html

      Vymazat
  3. Tak to mě tyhle drahé strandy lákají a moc. Jsem vyloženě rozjasňovací :) Ale spíš je mám ráda v lisovaných pudrech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak lisované pudry taky můžou být pěkně mastná záležitost, že ano... já jsem spíš na ty tekutý a krémový.

      Vymazat
  4. Už dlouho pokukuji po kosmetice W3ll people. Moc se mi zamlouvá a je hodně chválená, ale ten rozjasňovač je vskutku velmi netradiční.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zapomeň na rozjasňovač a pojďme si povídat o tom, jak bychom chtěly od w3ll tvářenku, korektor a makeup...

      Vymazat
  5. Jo, tak ta informacia od pani vizazistky o zltom teplom odtieni vacsiny cesiek ma v tom clanku dost pobavila :)))

    OdpovědětVymazat
  6. Ja rozjasnovace zboznuji :) vyse uvedene znacky jsem neznala, takze clanek mile prekvapil hned 2x. A konecne plnim i slib, ze budu psat vic komentu (Van Apperly)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. rozjasňovače taky zbožňuji... a děkuji moc za komentář, to je jednom dobře, že plníš slib. alespoň mě to těší.

      Vymazat
  7. Tak to asi paní vizážistky nečtou módní peklo, kde se tepou pekelný červený odstíny na hlavách, který většině Češek skutečně velmi nesluší, protože jsou zaprvé studený typ a za druhé spíš tlumený (dle barevný typologie léto).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě by hlavně zajímalo, odkud se tento mýtus vzal. a proč si pořád všichni myslí, že ten nejlepší makeup je béžový dožluta...

      Vymazat
    2. Že to vypadá opáleně, protože středoevropsky bledorůžová pokožka není IN?

      Vymazat
  8. chvalabohu, som antirozjasňovací typ... buď to je tým, že som žiaden ešte nevyskúšala (no joo, metalické očné tiene namiesto skutočného rozjasňovača :D) alebo tým, že mi to príde ako úplná zbytočnosť. ak si však myslíš, že tým pádom ušetrím, tak nie.. som totálny maniak na riasenky a rúže :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...