pátek 26. října 2012

Stila Illuminating Tinted Moisturizer

* koupené na Cheapsmells v nějaké super akci, takže to stálo snad méně než dvě stovky... no to asi ne, ale určitě nestál víc než tři sta.

Když jsem objevila před roky BB krémy, tak jsem zjistila, že nepotřebuji nezbytně k přežití makeup s plným krytím. A tím se přede mnou otevřelo pole neorané plné tónovacích krémů. Nákup této Stily byl výsledkem snahy pole neorané lehce poorat. Pak jsem však zjistila, že tónovací krémy nejsou určené pro mě, každý tónovací krém, který jsem kdy zkusila, nezakryl vůbec nic a snad ještě mi veškeré červené flíčky a pupínky zdůraznil. Takže jsem tenkrát milou Stilu schovala naprosto panensky netknutou a až teď přišel její čas.



Víte to bylo tak: potřebovala jsem krém s SPF na den. A nechtělo se mi kupovat žádný nový. Doma mám zrovna teď opalovací krémy pouze od alverde pro děti - to jsou ty, co strašně bílí. Na mém bílém obličeji se to sice dá, když dám potom i makeup, tak se ta bílá ztratí, ale nechtělo se mi každý den patlat s těmi hutnými krémy, krom toho jeden z nich mi dost smrdí. Ale měla jsem to schované jako variantu C (varianta B byla použití nějakého BB krému místo denního krému), pro případ, že nenajdu nic jiného ve svých nasyslených zásobách (to byla varianta A). A našla jsem Stilu.



Jenomže na té tubičce není o SPF nic napsaného. A krabičku jsem vyhodila. Ale tak nějak matně jsem si pamatovala, že jsem to jako Tinted Moisturizer with SPF kdysi kupovala a snad i v nějaké recenzi jsem se o SPF dočetla. A Stila stránky taky tvrdí, že to má SPF 20, což je pořád víc než SPF 15 u Garnier BB (to byla moje varianta D), takže jsem tomu ochotně uvěřila a začala to na sebe aplikovat.

Teď je nutno poznamenat jednu věc nebo spíš hromadu věcí - tento krém nemá zrovna nejlepší pověst. Je prý až moc rozjasňující (čti rozjasnění BB krému od Garnier je proti tomu matný finish). Málo kryje (krytí od Garnieru je proti tomu full-coverage). Není vhodný pro aknózní pleť, prý ucpává póry. A navíc je brutálně drahý, aneb připravte si $32 nebo odejděte a už nikdy se neotáčejte zpět. Ale víte jaká... mně docela vyhovuje. Toužím totiž po Beauty Flash Balm od Clarinsu, který je sice trošku jiný, ale já ho chci používat jako denní krém/bázi pod makeup, co rozjasňuje. No a to zvládá Stila docela dobře a navíc má ještě SPF.



Barva je trošku do oranžova, ale nevadí to. Zaprvé totiž není na obličeji vidět jakákoliv barva a za druhé prostě ta barva není vidět vůbec. Ale vidíte tam ty fajne odlesky? (Pozn: ruka a obličej jsou focené v různých časových okamžicích na naprosto různém světle, proto je obličej tak bílý a ruka spíš tmavší.) Naštěstí mi neucpává póry, alespoň jsem si nevšimla za ty čtyři měsíce používání. Ale jinak její pověst nelže. Fakt vůbec nekryje. A fakt se po ní blýskám nadbytečně moc. Jenomže! Krém se během několika minut, dávám tomu tak desetiminutovku, vsákne, usadí se a zanechá jen hebkou pleť s jemnými odlesky. Až lituji, že moje pleť není ve stavu, kdy by si mohla dovolit vyjít jenom se Stilou, protože to vypadá opravdu krásně. A navíc mám pak pleť heboučkou jak v prenatálním stádiu vývoje, takže jako denní krém s SPF a s pořádnou dávkou rozjasnění to u mě Stila vyhrála.


12 komentářů:

  1. Ty do mě těmi rozjasňovači tepeš ze všech stran:) A já je tek ráda! Naštěstí nepředpokládám, že se mi podaří koupit Stilu za slušný peníz, tak snad nemusím smutnit. Cheapsmells se snažím z ryze ekonomockých důvodů prohlížet co nejméně často.

    OdpovědětVymazat
  2. Mám pochybnosť :O,
    ako učenlivá žiačka tohto blogu (som len mm od preštudovania paypalu:) mám otázku: pánečku prrečo su tie bláznivo vysoké SPF v našom pásme v tomto ročnom období tak dôležité? Niekde v bazálnych vrstvách môjho mozgu drieme informácia ,, UV žiarenie krutý tvorca vrásky" ale nemôžem si pomôcť zdá sa mi to neprimerané. Ja som výrazná bledula (od jesene do jari ma upozorňujú na kontrolu krvného obrazu) a to že nenosím SPF na tom nič nemení. Hmm teda pokiaľ nemáte prácu v exteriéri vtedy čuším, to je celkom vhodné. A ešte jedna vec: v medicíne je teraz taký boom ktorý možno ešte celkom nepriesiakol do komerčnosti: výrazný nedostatok vitamínu D u dospelých...na vytvorenie vitamínu D stačí 20 minút na slnku denne : odokryté paže a tvár - v zime iba tvár - aspoň 40 minút (a ešte sa skôr sa zotmieva!) ale pokiaľ máte SPF 15 a viac - je to blokáda pre UV žiarenie a nevytvorí sa vám žiaden vitamín D! To pre tie djevčenské kosti však! Mna SPFká na BBčkach skôr odrádzajú - v pôvodnom BB kréme po tej operácii či čo to chápem - veď aby sa to pekne zahojilo- ale mimo leta u nás nie:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj kamarád studující medicínu si nad těmi hodnotami, co jsou v normálních make-upech nebo krémech taky klepal na čelo... Prý je to zbytečnost.

      Vymazat
    2. tak já jsem tu stilu začala používat v červnu... což je nejspíš nejlepší doba pro spf. a teď už ji hodlám dopoužívat. a jinak tedy nevím, spf používám celkem běžně, snažím se celoročně, i když v zimě to nehrotím. nedostatku vitamínu jsem si nijak nevšimla (nebo o tom jenom nevím?)

      nošení spf mi přijde takové celkem automatické, myslím si, že na tom, že spf je nejlepší antivrásková ochrana, asi něco bude. ale zas to nepřeháním, úplně mi stačí prostě nějaké... a teď mám pocit, že jsem na tu tvoji "otázku" "připomínku" vůbec neodpověděla...

      Vymazat
    3. Však ale odpovedala- ja som mala obavu že to má ešte nejaký tajný kozmetický dôvod/výhodu, lebo je to veľmi populárne (jedna Misha BB mala uplne absurdnu 45! to je načo mimo subsaharskej afriky!)- y som spokojná že to bude asi len taký namotávačko, kt som sa vyhla.
      Vitamín D je dôležitý pre optimálnu mineralizáciu kostí spolu s vápnikom, u žien tým viac že postupne vekom a po menopaze skokom sa kosti oslabujú (to sú tie nudné články o osteoporóze) a potom si ulamujujeme tie krčky (kosti stehnovej:) Tak djevčence ktore spfkujete sem tam šupnite treščiu pečeň alebo kvapku vigantolu (ozaj kvapku) teraz v zozimovaní.

      Vymazat
  3. "Ještěže" je tak drahý, boť vím, že by to byla jedna z těch věcí, co bych si musela koupit a pak to taky hodila někam do kouta :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale nakonec jsem s ním docela spokojená...

      Vymazat
  4. Jinak se mi zdá, že ten lesk dost zdůrazňuje rozšířené póry. To asi nebude nic ani pro toho, kdo má pleť v podstatě bezchybnou. (Nebo bych alespoň chtěla vidět, jestli po světě chodí člověk, který nic jako rozšířený póry nezná, přestože nemá akné.) :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. toho jsem si ani nevšimla, na té fotce to jen vypadá, ten krém se pak ještě vsákne a jen zanechá takový vyspaný odlesk. navíc na to dávám ještě makeup, takže v tomto ohledu pohoda...

      Vymazat
    2. Odlesk ve mně evokuje má pubertální "musím se co dvě hodiny pudrovat" léta. :-) Kdyby se to nelesklo, tak by to bylo super, krytí nepotřebuju.

      Vymazat
    3. tak jasně, ono to asi není záležitost pro každého (ostatně tomu i napovídají recenze na makeupalley), ale mně vyhovuje. stejně to používám jako denní krém, to funguje super, hydratuje a dělá hladkou pleť, s spf, to má. ty odlesky jsou jako bonus navíc a mně se líbí. trošku je ale zabiju tím, že si dám pak ještě makeup... ale jak říkám, pro mě je to prostě obstojný denní krém.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...