sobota 20. října 2012

Vapour: Atmosphere Soft Focus Foundation

* ze vzorku, který byl docela veliký a vydržel minimálně na týden používání

Aaaaach, tento makeup je tak příjemný na obličeji. Jeho textura je fakt boží. I když nejspíš nebude to pravé pro každého, protože je to jeden veliký olej, musí se třepat, aby se promíchaly oleje s pigmenty a na obličeji zanechává dost mastný pocit. Ale v tom dobrém slova smyslu, ani ne tak mastný a přemaštěný, jako spíš pocit naprostého bezpečí a zvýšené starostlivosti o jemnou pokožku nebo jak to píšou v těch reklamách na vložky a dětskou kosmetiku, tak přesně tak. Pleť je na dotek heboučká, hladoučká, příjemňoučká, taková připravená k ňuchání a ňufání a ňuňání a vůbec. Makeup moc pěkně voní, přijde mi květinkový a přírodní, což taky je... 100% natural. Bohužel výsledná vzhledová stránka na pleti trošku pokulhává, makeup kryje maximálně středně a moc nedrží. Tím jak je olejový, tak na něm nedrží ani korektor ani tvářenka a jiná dekorativní vrstva, ale zase fakt uznávám, že jsem tu výdrž čekala ještě menší. Naštěstí se totiž makeup postupně do pleti vsakuje. Výdrži trošku pomůže přepudrování (pudrovala jsem minerálním JustPureMinerals, což minerály na mě drží maximálně bezpečně, takže výsledkem byla docela přijatelná doba výdrže). Vrstvení je sice možné, ale přijde mi, že krytí to nepomůže, jen to zvýší ten mastný pocit na pokožce. A taky mi přijde, že více vrstev vypadá trošku cakey, což je u olejové konzistence dost nečekaná záležitost. Ale jedna vrstva vypadá skvěle, je lehce rozjasňující a i přes to, že mám na obličeji olejový pocit, tak to olejově nevypadá... jen bych to uvítala více krycí.

Musím pochválit škálu odstínů, já vyzkoušela 110 a možná bych i snesla světlejší a jsou taky v nabídce ještě dva světlejší odstíny (090 a 100), takže pořád mám na výběr. Cena je trošku vyšší, ale jako víte co, přírodní high-end je většinou stejně drahý možná i dražší než ten normální high-end, takže si až tak nestěžuji. Trošku mě mrzí, že makeup víc nekryje, není míň olejový a déle nevydrží, protože na pleti je tak příjemný... Ale uznejme, že vzhledové vlastnosti makeupu jsou mnohem důležitější než vlastnosti pečující... a teď mě omluvte, jdu nastudovat složení tohoto makeupu a najít noční krém/olej, který se bude podobat... protože jako makeup to stojí dost za nic, ale jako pečující krém... právě po něčem takovém toužím. Pokud se bude tento makeup stále vyrábět, nejspíš si ho za takových dvacet až třicet let koupím, protože víte co... to už mi na tom vzhledu v důchodkách až tak nesejde, zatímco pocit bezpečí se bude hodit vždycky. Jo a taky se u Vapour vyrábí báze/denní krém, která vypadá, že složení je dost podobné... tak to asi budu muset zkusit příště.


Jinak minulý týden došlo v mém životě k transformaci, vždycky jsem se považovala za spíše tu ošklivější, ale za to super chytrou. No a dva lidé nezávisle na sobě mi dlouze naznačili, jak jsem blbá jak to tágo (sice zaobaleně, ale umím číst mezi řádky, ne že ne), a další dva mi zase vysvětlili, že jsem velmi krásná. Takže oficiálně jsem se přehoupla do škatulky krásná a blbá... ještě si nejsem úplně jistá, co to znamená. A jak moc se dokážu se svou novou životní rolí ztotožnit.

Jo a kdybyste někdo věděl, kde je můj kabel do foťáku, tak mi to prosím prozraďte...

15 komentářů:

  1. A já si zase myslím, že jsi chytrá a hezká k tomu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. haha...
    tak, že jsi krásná je jasně vidět a blbá? no, to asi těžko, vzhledem k tomu, že studuješ už x-tou školu, ne? ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tady na fotce ti to strašně sluší! A myslím si, že jsi krásná a podle vyjadřování i chytrá. Někdy lidé říkají věci, které tak vůbec nemyslí :).

    Měj se!

    OdpovědětVymazat
  4. tak ja si myslím, že si aj krásna aj múdra...a ešte aj šikovná koľko toho stíhaš...a sympatická :-)

    OdpovědětVymazat
  5. jaj, všem moc děkuji za komentáře. to jsem ráda, že se vám líbím. jinak mi to přišlo spíš vtipné, jak mě během týdne lidé nazývali buď krásnou nebo blbou... takže to zaškatulkování je dost jasné!

    OdpovědětVymazat
  6. Buď máš perfektní pleť nebo ti mimořádně přálo světlo nebo ti ten make-up vážně sluší. :-) Často mi přijde, že ne snad, že těch produktů máš na sobě v reálu hodně, to bys mi asi vyvrátila, ale z fotky to působí jako poměrně silná vrstva. Tohle je tak roztomile přirozené, líbí se mi ty prosvítající pihy. Ještě to přehodnoť, jestli se ti ten make-up nelíbí, myslím si, že silnější krytí bys nepotřebovala. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji. já vím, čím to je. ten makeup vypadá neskutečně dobře na fotkách. chtěla jsem na něj psát normálně recenzi (ale mám takové hodně rozpolcené názory a jsem si netroufla), takže jsem fotila klasicky před a po... a na těch fotkách to naprosto vyniklo, že ten makeup vypadá na fotce asi tak o sto procent lépe než ve skutečnosti. ale jako já to fakt zvažuji, jen mi je líto dávat padesát liber (+ poštovné) za něco, o čem si nejsem naprosto jistá, že to je ono... přesně to potřebuji. možná až budu za těch dvacet let v balíku!

      Vymazat
    2. Já bych si k němu "kdyby náhodou" pořídila kvalitní korektor a ten make-up si rozhodně koupila, sluší ti. :-)

      Jinak, dámy, krásnější se můžeme udělat vždycky, ale komu není shůry dáno, v apatice nekoupí. :-)

      Vymazat
    3. On je to vždycky kompromis, když to bude krýt a hodně krýt, holt to bude vypadat zakrytě. Tohle je přesně takové svěží a zářící. Nepřipadá mi, že bys na téhle fotce měla nějak špatnou pleť, ale pokud na silnějším krytí trváš, řešila bych to korektorem, make-up se zdá super a jestli dokonce i nějak o pleť pečuje, kdo by to nebral, že jo. :-)

      Vymazat
    4. však jo. já si ten makeup dala na seznam, že asi jo... jenomže je to fakt docela drahá sranda, tak třeba na vánoce...

      Vymazat
  7. Souhlasím s Lili. Na fotce tvá pleť přirozeně, zdravě, svěže. Doma mám podobného adepta, makeup od Janssen, jen s tím rozdílem, že není 100% přírodní. Nějaký ten parabenek tam určitě bude. Ale pocit neskutečbě opečovávané pleti po něm mám taky :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jé, to jsem si zase krásně početla...makeup bude asi dobrý pro suchou pleť, velmi mě zajímá...Já měla vždy opačný problém(ne že bych si to samé o sobě myslela i já, iá...hahaha), ale několikrát mi bylo naznačeno že mám alespoň pěkný obličej, že bych se zrovna na to měla soustředit, když už nic...To je větší frustrace, si kuř:-D (a moc ti to sluší a souhlasím s příspěvky výše, máš nějakou svěžejší a pěknější pleť)

    OdpovědětVymazat
  9. jezuskote, jako děkuji, asi se začnu červenat.
    tuttobene: janssen vyzkoušený ještě nemám, možná bych mohla zkusit, až dopotřebuji alespoň pět makeupů/bb ze zásob, co mám doma.
    levandule: ono to asi není moc k smíchu, ale hahaha. nic si z toho nedělej, když jsem byla mladší, tak mi občas zase říkali... "tak alespoň ti to jde ve škole" (a já jsem většinou dělala, že nevím, o čem mluví...)

    OdpovědětVymazat
  10. Když jsem ještě bývala krásná, tak jsem si zakládala na tom, že jsem chytrá. Teď jsem se přehoupla do kategorie, že je mi fuk, jestli si někdo myslí, že jsem chytrá nebo blbá, ale chtěla bych aby si mysleli, že jsem krásná:-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...