čtvrtek 4. října 2012

Všichni už máte určitě svůj Senza Box otevřený...



... tak k tomu jen přidám pár slov. Mě totiž Senzabox naprosto brutálně zklamal. Když jsem to otevřela, tak mi jen mihlo hlavou, co já budu k***a zrovna s touto kosmetikou dělat. Přitom, jak jsem tak pročítala blogy se Senzaboxem, to nevypadalo vůbec špatně. No ty k***o, já jsem snad jediná, komu se něco nezdá. Naštěstí se pak objevila diskuze u Day a článek u Černé Moory, že si už nemusím připadat jak ten největší mimoň, protože jsem ze Senzaboxu dost nešťastná:

  • přitom jsem se docela těšila, věděla jsem, co tam bude, sprchový gel mě nezajímal (nepoužívám sprchové gely), vzorky Yves Rocher taky ne (mám je doma, dostala jsem je zdarma k nákupu před několika měsíci), ale ten další obsah by se mohl hodit, jsem si myslela... a brutálně jsem se spletla.
  • místo krému od Crabtree&Evelyn jsem dostala sprchový gel (nepoužívám sprchové gely - mít dva v jednom beauty boxu mi nepřijde jako super deal), jsem opravdu jediná, na kterou nevyšel žádný krém?
  • makeup od Yves Rocher je tmavý, já to sice čekala, ale stejně jsem byla odhodlaná ten odstín (200 nebo 300, alespoň to já si představím pod pojmem "trošku tmavší, ale nevadí", jak psala většina blogů) vyzkoušet, protože si myslím, že makeup ve štětci je spíš vychytávka na h***o, ovšem nikdy jsem to osobně nezkoušela, protože je mi líto utrácet peníze za h***o, takže se mi ten ze Senzaboxu docela hodil do krámu... dostala jsem ovšem odstín 400, což je odstín pokožky, kterého bych nedosáhla ani po měsíčním putování africkou pouští, makeup jsem raději neotevřela, možná ho někdo chcete?
  • na stíny od Dermacolu jsem se až tak netěšila, ale říkala jsem si, že linka se z toho snad dá udělat vždycky, problém je ovšem v tom, že nechci nosit miminkovsky modrou linku (jasně, že to vyzkouším, ale nepředpokládám, že se z toho stane můj signature look, ty b***o).
  • na toner Dermalogica jsem se taky těšila, ovšem nechápu, proč to má sprej, když ten sprej stříká silou tří slonů v říji, takže je stejně bezpečnější aplikovat nejdříve na tampónek a pak teprve na obličej, jinak hrozí poškození zraku proudem vody.



A ještě bych se ráda vyjádřila k názorům, které se objevily v české blogosféře a se kterými nesouhlasím:
  • beauty boxy prý jsou pro mladé kočky, tak tam nemají být žádné anti-aging produkty: hrdě se hlásím k těm starším, které i přes svůj pokročilý věk beauty boxy řeší... znamená to, že se mám jít raději zahrabat, kosmetiku nakupovat v Tetě nebo v Lidlu při mých každodenních pochůzkách v důchodkách?
  • Ladybox je pro dívky, Senzabox je pro ženy: tak buďto jsem dívka ve věkové kategorii 30+ a se dvěma dětmi nebo neodpovídám oficiálním tabulkám, když se mi víc líbí Ladybox?
  • je to trošku tmavší odstín makeupu, ale to se rozetře: o čtyři odstíny tmavší makeup se nerozetře ani omylem!
  • nelíbí se mi uveřejnění obsahu beauty boxů předem, já chci být překvapená!
  • líbí se mi přidání jídla do beauty boxu!
  • nechápu tu bílou podestýlku v Senzaboxu, nadrcený obalový materiál mi přišel hnusný už když jsme to kdysi ve skladu dávaly do zásilek s léky, luxusní záležitost z toho bílá barva neudělá ani omylem, ale tak zase je to nejlevnější varianta, tak proto?


I tak ale doufám, že beauty boxy s námi nějaký ten čas vydrží a že se to bude jen zlepšovat, však jsem se na ně tak dlouho těšila. Ale je pravda, že teď když mám dva doma, tak mi to přijde trošku jinak, bojím se, že se mi bude hromadit kosmetika, hromadit boxíky a stejně si vždycky koupím další... protože víte co... no... je to ten vysněný beauty box!

PS: Teprve při focení tohoto článku jsem si všimla, jak je můj Senza Box pěkně sladěný do mořské modro-zelené... Tak to je zase pěkné, ne že ne.
PPS: A taky byste měli vědět, že jsem box dostala zadarmo, děkuji moc.




38 komentářů:

  1. Haha, teda názory mě dostaly:)Bych se asi v 28 měla také zahrabat, no je to vůbec možné, že tohle někdo vypustí z pusy?!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem se rozhodla, že jsem vlastně mladá duchem, takže se mě nějaké poznámky o stáří netýkají. ovšem i tam mě tento názor docela zarazil.

      Vymazat
  2. Musím se zastat makeupů ve štětci :-) Teda měla jsem jen jeden - byTerry - a ten byl fakt super, dokonce jsem uvažovala, že bych si ten štětec potom nějak vypreparovala... Nicméně to je trochu jiná cenová kategorie než YR, takže neumím posoudit, jak moc bude tento použitelný. Nicméně pokud je stětec ok, tak mám tuhle formu moc ráda, i když jsem nikdy nepochopila, jak se to má/nemá? umývat - bála jsem se, že by mi voda natekla dovnitř a znehodnotila makeup...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no vidíš... já to nikdy nezkusila, tak nevím. že bych ho přeci jenom otevřela? jinak se asi moc nepředpokládá umývání takového štětce, taky si myslím, že do makeupu pak nateče voda. nebo ne? že bych to taky vyzkoušela?

      Vymazat
    2. Já právě vůbec nevím, jak a jestli to je s tím umýváním nějak vymyšlený. Akorát, že já i v dobách, kdy jsem měla makeup jeden, jsem ho měla vždycky min.půl roku a teda i když nejsem ten typ, co myje štětce po každým použití, tak přece jen mi půl roku a víc přijde u tekutýho produktu docela ekl... Ale možná kdyby se to jen propláchlo hlavou dolů... Ale zas makeup nevypláchneš jen vodou. No prostě fakt nevím.

      Vymazat
    3. Zrovna nedávno jsem koukala na youtube na nějaký recenze asijských BB, a tam pani ukazovala zrovna jeden ve štětci s mačkátkem ve dně a šel úplně rozebrat- mělo to ještě vevbitř jakousi bombičku- a štětec umýt, zkusím pohledat.Petra

      Vymazat
    4. tak asi tohle-třeba je to podobný mechanismus a je nemožné nalít vodu do MU.
      http://www.youtube.com/watch?v=jhLCV0VLU6A
      Petra

      Vymazat
    5. tak jsem to šla zkusit a nejde nic sundat. fakt jsem se snažila. jo a jinak jak jsem se snažila to sundat, tak jsem zjistila, že ten makeup má trvanlivost do 01/2013. jsem jediná, kdo si myslí, že čtyři měsíce, než se to "zkazí", je docela málo?

      Vymazat
    6. Tohle mi třeba vadí víc než to, že je tmavý (za předpokladu, že třeba někteří lidi mají nějaký jiný číslo než 400). Prostě to bylo tak starý, že už by se to nedalo prodávat ani ve slevách, tak se to prskne do boxu. Tohle - podle mě - SB trochu nevychytal. Když pominu, že YR není žádný luxus, tak mít od něj věci, co se dávají normálně zadarmo k nákupu a skoro prošlý makeup, to je fakt hustý šlápnutí vedle, ať se na mě nikdo nezlobí. To už teda zlatej Garnier, sice na něj kdekdo nadává, ale to nic nemění na tom, že to je skoro novinka a tudíž je to s normální expirací. Asi je dobře, že v SB nebylo žádný jídlo, kdoví, v jakým by bylo stavu...

      Vymazat
  3. mně se moc nelíbí ani jeden... byla bych pro víc miniatur dekorativní kosmetiky (ale ne make-up, po tvojí zkušenosti a ne značky jako Dermacol, jejichž stíny seženu v drogerii ve výprodeji za dvacku). Mně třeba to jídlo v LB připadá úplně mimo... Hlavně jsem se těšila na nějaké miniaturky luxusnějších značek, a jako sorry, ale Garnier, Dermacol... to fakt ne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tiez to vnimam velmi podobne, zatial je obsah oboch boxov pre mna sklamanim.

      Vymazat
  4. Jo a tmavej make-up se rozetře! Sice budeš vypadat jako idiot a špatně dopečený kuře, ale rozetře!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jo, máš pravdu, tak že bych ten makeup přeci jen vyzkoušela? a já jsem byla za jídlo ráda, dokonce mi i chutnalo...

      Vymazat
  5. Tak to by mě taky zklamalo, kdybych tam měla tolik sprcháčů. Taky je nepoužívám, oleje jsou mnohem lepší.

    Jinak o odstín tmavý make-up rozetřít jde, ale už tehdy si někdy přijdu, že je to celé špatně, natož o ty čtyři odstíny :d.

    OdpovědětVymazat
  6. Nějak mi mluvíš z duše. Já jsem taky starší ročník a řeším to. A Ladybox se mi taky líbil víc, Senzu jsem ani neobjednávala. A chci být taky překvapená ze značek a ne to vědět dopředu. A jídlo se mi taky líbí a chci luxusnější kosmetiku, protože by měli počítat s tím, že když je LB i pro "starší", že ty si klidně tu drahou koupí!! A já jsem přesně cílová skupina, protože když mi něco ze vzorku sedne, koupím si i velké balení za větší peníze.

    A vůbec, promiň, že vlastně opakuji to, co je v článku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dobrý... to vždycky tak potěší, když má někdo ten samý názor jako já.

      Vymazat
    2. jen k tomu drahému - přečtěte si rozhovor u Rendy s týmem Ladyboxu, jak to s tou drahou kosmetikou do boxíků je. taky bych jí tam ráda viděla, ale po tom co jsem si přečetla rozhovor jsem to pochopila, proč to není možné..

      Vymazat
    3. Firma potřebuje hodně nakupujících. Hodně nakupujících přitáhne BB krém, protože je masivně propagovaný v reklamě. Tím odradí koho? No kosmetické bloggerky, což je asi jediný vzorek uživatelek, který by si byl ochotný koupit v plném balení drahou, luxusní kosmetiku, protože drahou a luxusní kosmetiku si zatím neměl příležitost vyzkoušet jinde, narozdíl od BB, který už každá doma má. V jakýkoli oblasti vám vyjde mnohem víc cílení na průměr než cílení naprosto nahoru. Jinak svůj produkt neprodáte. Čechy nejsou rybníček na luxusní kosmetiku, nenajdete tu tolik lidí, kteří by za to utrácet buď mohli anebo byli ochotní. (Argument "já na to nemám" je jedna věc a argument "na tohle já nejsem ochotný šetřit" je věc druhá.)

      Vymazat
  7. Já nemám žádný box, zato ale pilně sleduji názory a dojmy, abych případně věděla, který si objednat. Tímto tedy připisuju negativní bot Senzaboxu. A ty modré stíny jsou vážně hrozné...

    OdpovědětVymazat
  8. No super, jdu očíhnout nějaké fajné důchodky (kostečkový vzoreček to jistí) a pořídit čagan a rádiovku. A kastrolky na oběd. Páč ve svém věku (27) už jsem jednou nohou v hrobě, že :-)
    A absence krému C&E by mě taky nas.... nakrkla.

    OdpovědětVymazat
  9. to PPS ma vzhľadom ku článku celkom pobavilo :D u teba sa človek nemusí báť "zapredania" :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jako jo, jdu si stoupnout do té pomyslné fronty na důchodky a odtud asi rovnou do toho Lidlu, nebo raději na raut s přáteli z holubvy letky.

    To juchání nad senzaboxem taky moc nechápu, víc se mi líbil lady box, taky kvůli tomu séru, zrovna ráno jsem se probudila se super vráskami kolem očí (prvně) a nobilisí sérum vše vymizíkovalo. Dost mě proto vadilo, že v jednom článku někdo sérum měl a přešel ho, jako že hvězdou LB je ten Garnier. Nicméně nemám ho a tak ho nehodnodtím.

    a BTW já štětce můžu, mám by Terry a Ellis Faas, nejsou to nejoblíbenější metody aplikace, ale obsah obou značek je vážně tak svělý, že jsem ochotná přehlédnout nedostatky, které bych u YR nedala. Hele a co použít makeup jako konturu /jestli není do pomerančova/?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nechce se mi ten makeup ani otvírat, tak nějak pořád doufám, že ode mě prostě odejde, že ho někdo bude chtít používat... nebo že se ráno vzbudím a ten makeup se mnou už nebude. takže ani nevím, jestli by se hodil na konturu. jinak na ten ellis faas makeup jsem koukala, a pak jsem si to právě kvůli tomu štětci rozmyslela.

      Vymazat
    2. Asi necheš slyšet, že makeup EF je jediná věc co se prodává nejen ve štětci, ale i v pumpičce?

      Vymazat
    3. hele víš co klidně, vůbec mě to nevzrušuje, dokonce se mi ani tep nezrychlil...

      Vymazat
  11. Jsem ráda, že jsem si objednala ten LB, tenhle se mi taky moc nelíbí :)

    OdpovědětVymazat
  12. haha há jsem tak škodolibě nadšená, že někdo neřekl "holčičkovsky roztomilá" nebo "něžně růžová", ale "hnusná vycpávací hmota", že se z toho převrátím na židli.
    já teda sprcháče mám ráda, ale od Crabtree&Evelyn nechce nikdo sprcháč, ale jenom krém, tak to máš fakt blbý:-))
    ale jinak děkuju, že jsi to vzala od podlahy a bez servítků, bludišťáka za to:-))
    jinak snad budeš mít teda příště větší radost, ale tak nějak mám pocit, že ty jsi jejich cílová skupina jenom proto, že si to vlastně zase koupíš kvůli překvapení, i když ta kosmetika není vůbec tvá váhová kategorie:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. chápu tvou škodolibou radost, ovšem nesdílím ji... je totiž pravda, že jsem naprosto cílová skupina, takže je možné, že příští měsíc budu opět plakat nad rozlitým mlékem...

      Vymazat
  13. Ja jsem ze Senzaboxu takova na vazkach a ikdyz jsem ho ted nezkusila, nejak nevim, zda ho tedy priste zkusit nebo ne :( Ladybox znovu urcite...

    OdpovědětVymazat
  14. a mně se třeba designově Senzabox moc líbí. mám radši jednodušší věci, protože ty komplikovanější se mi časem omrzí :) s obsahem bych kromě stínů a make-upu byla spokojená, ale třeba bych někoho mohla obdarovat :)

    teď už mají být boxy personalizované podle vyplněného profilu, tak uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
  15. Mně je princip Senza, Lady a jiných boxů docela sympatický. A snaha se cení. Na druhou stranu - já nemám ráda element nepříjemného překvapení. Takže dát skoro 300 za něco, když nevím, zda se mi bude líbit aspoň jedna věc, mi přijde padlé na hlavu. Já chci vědět, že se mi moje investice vyplatí. Přeci jen zase nejsem tak bohatá, abych peníze doma přehrabovala vidlemi. takže pokud by se mi nic nelíbilo, což by se mi z dosavadních boxů nelíbilo (a snídaňová směs to nevytrhne), byla bych bývala vyhodila 600 (a to už je skoro jedna Chanel rtěnka - skoro). Takže děkuji - ne, děkuji. A upřímně řečeno si myslím, že plné balení si koupí minimum zákaznic. Buď pro cílovou skupinu bude drahé (luxusní vzorky), nebo v případě velkého vzorku, či dokonce plného balení už v boxu, se spokojí s tím. Nicméně věřím, že cílová skupina se najde. Ale škodolibě by mě zajímalo, kolik blogerek si příští box opravdu koupí za své.

    OdpovědětVymazat
  16. Uz jsem to psala Moore, ale ani LB, ani SB nemaji pro registraci nejaky dotaznik, ktery predplatitelka vyplni? Typ a odstin pleti, barevne a parfemove preference atd.? V urcitych zemich takovou sluzbu maji.

    Prijde mi dost padle na hlavu - od predplatitelek - kupovat zajice v pytli.
    No nic...
    Pekny den!
    L.

    OdpovědětVymazat
  17. yarisse, osamělá cyklistka: no vidíte, mně to překvapení docela vyhovuje (já mám tedy co říkat, když jsem dostala oba boxy zdarma).

    OdpovědětVymazat
  18. Stíny a Make-up v Senza boxu mě dost naštvaly...Za 300Kč bych čekala kvalitnější obsah!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No uprimne bych chtela resit podobny problem - mne senzabox ani neprisel a firme to vrasky nejak nedela, takze nemuzu k obsahu rict vubec nic :-/

      Vymazat
    2. a to by mě tedy zajímalo... tys jim to řekla a oni prostě to neřeší? tak to asi nic moc.

      Vymazat
  19. Super clanek!:)) Uz dlouho premyslim a rozmyslis mezi ladyboxem a senza boxem, tak jsem ale nakonec zvolila na prosinec lady box:)

    Jinak se stavam tvym ctenarem a zvu te k sobe na blog a pokud se ti bude libit tak budu rada pokud se i ty stanes mou ctenarkou:)
    LL*


    luxylady2.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...