čtvrtek 1. listopadu 2012

6 důvodů proč si koupit Fred Farrugia

* ten maličký jsem dostala do čtenářky, velký jsem koupila ve výprodeji v Sephoře

(1) Univerzal Bronzing Cream 01 je naprosto úžasný. Však víte ne... já na ty bronzery moc nejsem, takže bych to vlastně neměla hodnotit. Barva je hnědá, taková prostě dost... hnědá... bez jakéhokoliv přívlastku, přípustku, přídavku... prostě hnědá. Asi spíš teplejší než studenější, ale víceméně pořád hnědá. (Jo a teď je večer a mně se to v umělém světle jeví trošku do oranžova, navíc i na těch fotkách to vypadá oranžová, tak teď nevím, asi nemám oči na barvy a tohle je prostě taková ta do oranžova hnědá.) Bronzující krém mám jenom ve vzorku, pokud se nepletu, tak jsem ho dostala od snbbibi (děkuji moc!), ale možná se pletu, protože už je to dávno. Vlastně jsem ani neměla nijak v plánu to používat, ale pak jsem si pomyslela, že je na čase vyzkoušet nějakou tu konturu s krémovým konturovačem... a toto se hodilo ideálně. Řeknu vám, jako kontura nic moc. Ta barva je divná, což je nejspíš dané tím, že na konturu potřebuji spíš studenou barvu (nebo světlejší barvu nebo tak nějak, ale rozhodně ne oranžovou). A toto je teplejší barva, takže to moc nefachčí. Ale kdo maže, ten jede, tak jsem vyzkoušela namazat jako bronzer. A stalo se nějaké kouzlo, aneb toto je jediný bronzer, který na mé pleti vykouzlí ten doopravdy opravdický bronzující sluncem políbený efekt, který jsem kdy zkusila. Já tedy bronzerů zase tak moc nezkusila, takže možná tento fakt za nic nestojí. Ale fakt... použité jako bronzer (tedy na tváře, případně nos, bradu, čelo)... to vypadá tak skvěle. Bez pardónů.



(2) Nevím, jak to milý pan Fred udělal, ale ten bronzer vůbec nevysychá. Fakt ne. Pidi vzorek mám otevřený už asi půl roku a pořád to dělá to, co to dělat má, při zachování stejné konzistence, jakou to má mít. A to prosím pěkně, ten vzorek nejde pořádně zavřít a já to měla jen tak hozené v koupelně halabala v košíčku.



(3) Moduly Fred Farrugia v Sephoře končí a aktuálně je můžete koupit za 50 Kč za kus. No jasně, že jsem si něco vybrala. Jen tak pro srandu králíkům. Chvilku jsem přemýšlela nad tím bronzerem (já ho v tom výběru ještě našla), pak jsem ale zahlédla rtěnku v aktuálně vampy upířím podzimním odstínu... a bylo vymalováno. Semi Matte Lipstick - Matte Lip Powder, odstín 03!



(4) Máte taky doma rtěnku, která má svůj vlastní fixující pudr? Ne? Já jo! Ještě ji nemám úplně ozkoušenou, takže bůhví jestli to vůbec funguje... ale chápete to, rtěnka, která má svůj vlastní fixační pudr! Pokud vám toto nestačí k nákupu, tak potom fakt nevím...

(5) Navíc výdrž bronzeru i rtěnky je celkem obstojná. Odpoledne jsem fotila odstíny na ruce a teď večer si tady smolím recenzi a pořád mám na ruce tři skvrny: od rozmazaného bronzeru  jen maličko, od bronzeru  hodně (a trošku do oranžova), od rtěnky ještě víc, jen ten fixační pudr se už umyl. A to jsem si předloktí dvakrát odličovala (schválně, která z vás si dvakrát denně odličuje předloktí... tak asi jenom jenom já) a taky jsem se sprchovala.


(6) A navíc ten fixační pudr na rtěnku se dá skvěle používat jako tvářenka... no nekupto, když máš slabost pro rtěnky a pro tvářenky, že ano.

Ještě byste měly vědět, že rtěnka celkem vysušuje, asi i zdůrazňuje žluté zuby a pekelně blbě se nanáší. Ale to není důvod k nákupu a navíc... mně to až tak moc nevadí.

12 komentářů:

  1. hm, tak to je zajimavy. Vyprodej jsem postrehla, jen se mi hrozne nelibi to baleni :-( Ale ta rtenka vypada fakt dobre.. jeste to promyslim :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem ukořistila rudou rtěnku, ale s leskem a ne s pudrem, pudru jsem se bála :D, vubec jsem nevěděla jak to jako na tu rtěnku používat. A bronzer jsem tam taky nechala, přislo mi, že má příšernou barvu a ted teda lituju :(

    OdpovědětVymazat
  3. Ha, tak o FF uz planuju napsat clanek tak 2 tydny...taky jsem z univerzalniho bronzeru nadsena! Mela jsem ten pidi vzorek, ktery opravdu nevysycha, ale kdyz jsem nasla ve slevach i plnou velikost, tak jsem ji pro jistotu vzala taky. Ja jsem ted docela opalena, takze ho vyuziju i na konturu. Potom jsem prihodila i kremovou tvarenku, protoze i kdyz je moc casto nepouzivam, tak je proste musim mit...No a rtenky, to je na samostatny pribeh. V podstate cely vyber sestaval z tmavych vampy barev, po kterych jsem se na podzim stejne chtela poohlednout, takze mam asi 5 v ruznych provedenich. Rtenka s pudrem sice vysusuje, ale vydrzi veky a pokud nejsou suche rty, tak ten sametovy efekt je neprekonatelny. Moje nejoblibenejsi varianta je ale rtenka s leskem - nanasi se o hodne lepe nez ta predchozi a vydrzi stejne dlouho. A barvy jsou opravdu nadherne...Nejvetsi radost jsem ale mela, ze jsem narazila i na ten obal, do ktereho se jednotlive moduly zacvakavaji, takze spokojenost nejvetsi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ha, tak to jsem ráda, že nejsem jediná, kdo je spokojený. máš pravdu, že ta rtěnka drží úplně maximálně - i dneska ráno, po další sprše, mám na ruce ty stainy. trošku mě mrzí, že já jsem zatím na tvářenku nenarazila. ani na ten modul... asi půjdu ještě prohledat sephory.

      Vymazat
    2. Tak modul jsem nasla v Sephore na Hlavnim nadrazi, par jich tam jeste zbylo. Tvarenku jsem kupovala na druhy pokus v Palladiu...pry tam stahuji veskery FF sortiment z ostatnich prodejen, takze se tam mozna objevi i neco noveho.

      Vymazat
    3. tak na hlavák vůbec nechodím, možná bych měla... když ono to je celkem mimo mé trasy. a tu rtěnku jsem koupila v palladiu, fakt tam měli docela výběr, ale tvářenku jsem nenašla. (což je možná dobře, já mám doma tvářenek, že bych tím mohla tvářenkovat celou prahu)

      Vymazat
    4. Ja taky ne, sla jsem tam jenom kvuli tomu modulu, protoze to bylo jedine misto, kde par kousku zbylo. A dalsi tvarenku jsem samozrejme nepotrebovala, ale kdyz uz jsem vazila cestu do utrob hlavaku pro modul, tak jsem ho potrebovala poradne zaplnit=)

      Vymazat
  4. Já si toho nikdy v Sephoře nevšimla, no totok *blush blush*

    OdpovědětVymazat
  5. Tak a teď mě pěkně s.ere, že bydlim v takové pr...., kde není ani Fann... Koukla jsem na stránky a líbí se mi všechno - odstíny, balení i samotnej fred. Sakra :-) Za pade, no neber to. Ještě jednou sakra (abych to tu teda nezaplácávala vulgarismy, jež se mi derou do klávesnice :-) )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak jsem se šla podívat na Freda... a teda to je matroš!

      Vymazat
    2. Kdyby ho k tomu prodávali, tak si do toho Práglu asi zajedu...zvlášť, kdyby byl za pade...

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...