úterý 13. listopadu 2012

Gabriella Salvete Diamante UKONČENO

Tak i já přicházím se svou várkou dvaceti řasenek Diamante od GS, které můžete vyhrát. Líbí se mi štědrost GS, které nabídlo hromady řasenek pro výhry dokola celé blogosféry. A vtipné úplně nejvíc mi přijde, že já osobně jsem ještě neměla možnost řasenku vyzkoušet. Na setkání jsem nemohla (teď si neuvědomuji, jestli jsem si zrovna musela hrát na spořádanou maloměstskou matku nebo velkoměstskou časově vytíženou studentku, každopádně jsem neměla čas... aneb těžký život dobrodruha) a balíček se vším k testování se zatoulal asi někde na poště (není to tak dávno, co jsem říkala, že přes prázdniny se pošta snaží... tak to už zase neplatí a mně chodí balíčky průměrně dost divně, zrovna včera tady zvonil pan pošták se šaty objednanými v Číně před měsícem a půl). Ale prý ta řasenka stojí minimálně za vyzkoušení.

... tak popojedem!

Kdo může vyhrát? Každý, kdo nechá komentář pod tímto článkem, kde mi poví, jak jsem úžasná nebo tak nějak (nepovinná část komentáře) a nechá svůj email (povinná část komentáře). Sledovat nemusíte nikdo nikde nic, povinností ovšem je adresa v České republice.
Kdo vyhraje? Vyhraje každý x-tý komentář.
Kolik je x? Pokud počet komentářů dosáhne čísla y, pak x = y / 20 zaokrouhleno na celé číslo. Pokud budu zaokrouhlovat nahoru, tak vyhrává 19 komentářů dle počtu každý x-tý + ten úplně poslední komentář. Pokud budu zaokrouhlovat dolů, vyhraje klasický každý x-tý komentář.
Jak dlouho můžete komentovat? Do 14.11. 14:11 (takže do zítřejší zhruba druhé hodiny odpolední).
Jak dostanete výhru? Výhry rozesílá GS, já jenom mediálně zprostředkovávám.
A co dál? Každá soutěžící se zavazuje poslat mi po obdržení řasenky od GS na můj email své dojmy, pocity, případné fotografie a úsudky... doufejme, že v té době budu i já vlastnit kousek, takže můžeme sepsat společnou recenzi! Těšíte se?
Ještě něco? Ne. Dneska rozchod!

* řasenky do soutěže věnovala Gabriella Salvete, pokud vám řasenka nestačí, stačí sledovat GS Facebook, kde probíhá soutěž o mnohem hodnotnější ceny a další soutěže se chystají.

72 komentářů:

  1. Seš úžasná! Jedinečná! Zbožňujeme tě! (ale vážně).

    july.mayova@gmail.com

    Snad už konečně budu mít štěstí :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak zkouším štěstí i zde :-) A vykládat jak skvělá jsi ti vykládat nebudu, protože to určitě víš! A to je důvod, proč sem chodím! evelinsbook@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Samozřejmě, že jsi nejúžasnější a nejlepší (minimálně pro svá maloměstská děťátka :D)
    ropuska.starostliva@gmail.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. áááá houby, samozřejmě ropuska.starostliva@gmail.com

      Vymazat
  4. Jsi úžasná :)
    nela.ticha@sezna,.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Tak já to teda zkusím, neb co se týče řasenek jsem maniak:)
    Hani, to že jsi úžasná už snad ani nemusím dodávat,jsi první blogerka, u které jsem sebrala odvahu a začala komentovat:)

    Noogeta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Jsi proste super, kdyz prilakavas na blog takovy mnnozstvi milovniku okurek! :D
    bmx.lintu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Taky přidám svoji trošku do mlýna:). Jsi úžasná.
    katahanakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Zkusím to i tady, třeba se na mě štěstí usměje :). A jsi skvělá! in-your-face@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ráda vyzkouším jsi samozřejmě úžasná sleduji každý den
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Takhle si nechat honit ego od řasenkychtivých čtěnářek...že se nestydíš :D :D Ale proč ne že jo :D
    denisa.kry@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Zavazuji se a potvrzuji dechberoucí pisatelce tohoto blogu.
    tuttobene.cz@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Jsi prostě dokonalá! :o)
    mipeli@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Jsi nejvtipnější česká blogerka a ty to beztak víš. Vždycky se u tebe ze srdce zasměju :) A jen tak mimochodem, po té řasence fakt toužím a bezmezně ji chci! :) spicedchocolate(at)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Jak chce slyšet chválu :) U minulého článku jsem se pěkně nasmála! :D Ráda tě čtu :)
    infernalheaven@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Jsi hvězda! :)

    siberia06@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Jeanne.j@seznam.cz

    Úžasná a skvělá samozřejmě jsi, ale já hlavně potřebuji novou řasenku, bo má milovaná od Bourjois (z loňského Glam-tubusu) je už téměř vyschlá a já se ještě nedonutila koupit novou.

    OdpovědětVymazat
  17. giraffe90@seznam.cz :-)

    OdpovědětVymazat
  18. jééé...já chci taky řasenku .-)
    mikulova.tereza@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Mě Tvoje články vždycky zvednou náladu... jsi skvělá :))

    petra.sokolova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  21. Eva.Coufalova@seznam.cz
    Jo a jsi prostě skvělá! :)

    OdpovědětVymazat
  22. Tak jako ruku na srdce. Sama dobře víš, že jsi krásná, talentovaná, výřečná, vtipná a ještě k tomu matematická bohyně! :D Tak a teď si i já zasloužím řasenku? :D xPlanetkax@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. doufám, že si uvědomuješ, že tyhle pochvaly jsou jen za úplatek :P ladavanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Krásný slunečný den přeju... Taky to zkusím. Líbí se mi tu, tvé příspěvky čtu s nadšením, jen tak dál. :)

    runa.ars@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Tak mám napsat něco hezkého - líbí se mi tvůj blog, protože je takový neotřelý...pak taky píšeš vtipně, takže se pobavím, no a připíšu taky co mi vadí - asi bych vybírala jinačí produkty, o kterých píšeš zde na blogu, ikdyž už se lepšíš...fialkakyticka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Milá Trb, já už chci něco vyhrát, a jelikož je tohle 31. komentář, tak naděje celkem nula, ale neva, třeba to nějak matematicky vykoumáš, aby to šlo poslat zrovna mně, chytrá jsi na to dost(to je ta pochvala):-D

    levanduleodlutense@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Snad se na mne jeden diamant taky usměje:-)
    Jannie4ever@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. jsi jedna z nejvtipnějších blogerek, na tvé články se vždy těším:)
    SromovaKaterina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Má cenu psát, jak jsi úžasná..? =D
    criminal.girl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Tohle je zatím nejoriginálnější a nejmatematičtějsší soutěž co jsem viděla.
    A máš originální styl psaní, takže si často čtu i články, které mě obsahově nezajímají (BB krémy a cokoliv proti vráskám)

    petra-bur@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  31. no tak hádam sa na mna ujde :-) ale ten systém výberu musím prečítať ešte raz lebo je to na mna vela :-)

    (p.s. neviem či je to dôležité ale adresu pre doručenie mám v čr)

    n.holeckova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Ráda čtu tvůj blog, máš bezvadný styl psaní. Vždy se pobavím a dozvím něco nového ze světa kosmetiky.
    Jinak nej řasenku stále hledám.

    nellia1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Dejme tomu, že by nová řasenka mohla bejt impulz se malovat i ve dny, kdy jsem doma a nikam nejdu.. pak by Ti děkovnej email s fotkama asi poslal šokovanej chlap :-D Uvidíme, každopádně jako všechny, děkuju za příležitost, 20 řasenek není málo a s Tvojí "blogerskou nestádností" ještě víc oceňuju, žes do toho (kvůli nám) šla :-)

    chjo, tak ještě email, druhej pokus.. andrejiinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. soutěž je sice tak profláklá, že už jsm to zkoušela asi 5x, ale musím to zkusit i u naší úžasné trb :D
    konecna.v@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Ahoj, řasenka je moje nejoblíbenější zkrášlovací líčidlo, a když si s něčím nevím rady,hned mrknu na tvůj blog:-)

    tumovi90@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Tato soutěž už je všude :D, ještě tak někde vyhrát :3.

    safrova.m@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. To x jsi tak úžasně zaplantala, že to ani líp nejde :D Nebo jsem jenom blbá a nepochopila jsem to?
    iamzuzan@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Tak úžasná jsi, to je snad jasné, jinak bychom tady nechodily (-li?) :D

    Zirafka.Bara123@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Jsem hooodně zvědavá na tuto řasenku. Diamantovou ve své sbírce ještě opravdu nemám;)

    zilkovahledabohatcovu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Ten systém vybírání jsem nepochopila, ale stejně doufám, že vyhraju :-D

    shimka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. snažím se objednat z MUA, kde jim permanetně kolabuje server a vůbec je to dneska špatnej den, takže doufám v jeho zlepšení :)
    miss.miss.proud@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. ssimka@centrum.cz

    zbytek komentáře je nevýslovná chvála :-D.

    OdpovědětVymazat
  43. Jsi úžasná :D.

    kejtymail@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Samozřejmě, že jsi úžasná...nebo tak nějak :)). terekad@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  46. užasná musís být, když tě oslovili, nějakou takovou lecjakou tuctovku by nevybrali pro rozdávání tak pěkné ceny...
    Já bych si tedy dovolila se o výhru ucházet :)
    medunka-b@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. Tak já zde své štěstí také zkusím, ještě jsem se žádné komentářové soutěže na blozích neúčastnila a tato řasenka mě zaujala :-) A tvůj blog se mi samozřejmě líbí, proto sem také občas zavítám :-)
    miska.cerm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. stylový a zábavný blog:-)baví mě :-)

    nephri@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. tvůj blog MILUJUUUU!!!!!! a novou řasenku bych strašně moc chtěla vyzkoušet ještě nikdy jsem nic nevyhrála.... :D :D :D přijdeš mi strašně fajn a v pohodě že ty recenze píšeš opravdu tak jak se ti to líbí a ne tak aby jsi dostala zdarma výrobek jako jiné blogerky ... HROZNĚ MOC TĚ OBDIVUJU :-)

    tygrik.pribyl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Proč to nezkusit že? :D
    s.kaletova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Krásný, přívětivý, humorný blog.Petra
    simick@email.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Mno, tak pokud vyzkouším, pošlu fotku :)
    A doufám, že k tobě se také dostane, že :)
    ederova.michaela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. Tak ja teda taky zkusim stesti :)
    strakova.h@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Miluju tě. Vezmeš si mě? (stačí to takhle?:D)

    svob.luc@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Stará řasenka mi vysychá a není nic lepšího než novou dostat zadarmo :)
    sl.jahodova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. Ráda si čtu tvůj blog, baví mě tvůj humor, navíc znáš spoustu bbcreamů a naučila jsi mě nakupovat na iHerb.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. jsi ma oblibena! m.radkovicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Do nebes tě rozhodně vychvalovat nebudu, protože po skoro každém Tvém článku zjistím, co mi doma z kosmetického světa ještě chybí. Takže tak :-D

    laexquise@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. Ahoj, kazdy tvuj clanek o tvarence nebo rozjasnovaci prectu jednim dechem od zacatku do konce, i kdyz ani jedno nepouzivam. Libi se mi, jak o kosmetice pises zapalene a vtipne.
    villette@post.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Mám ráda tvůj místy ironický smysl pro humor, navíc pocházíš z Třebíče (já z Jihlavy), což je krásné město.
    janinakrejcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Díky Tobě jsem si konečně založila PayPal, udělala svojí první objednávku TANF, testuju ty jejich pidivzorečky MMU a nadávám si, že jsem to neudělala už mnohem dřív, protože MMU je přesně ten ideál, který už asi 10 let hledám.
    A ještě jsi pro mě živoucím důkazem toho, že i s dětmi se dá studovat vysoká škola, taky se o to (zatím snad celkem úspěšně) snažím. Katka.
    k.amortova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. No teda, samé chvály :) Tak sa pridám aj ja - skvelý blog!

    sonkad@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  63. Čtu Tě od doby, co jsi měla 44 followerů a furt jsi fajn :)

    Taisao@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Trpím mírnou závislostí na tvé články.
    tamtahamta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. Nebudeme si lhát, kvalitních blogerek není mnoho. Ty mezi ně rozhodně patříš:) Článek o kosmetice umí napsat každá druhá, ale aby byl vtipný, smysluplný a užitečný je fuška. Děkuji, že se nám tolik věnuješ :)
    Kačka, bajerova.k@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...