pátek 23. listopadu 2012

Gabriella Salvete soutěž o makeupy UKONČENO

Víte co... měla bych se nad sebou zamyslet. A tak se dneska zamyslím, zatímco si můžete zasoutěžit ve všude okolo omílané soutěži o nové makeupy GS. 

Vyhrát můžete matující nebo hydratační verzi makeupu. Co pro to udělat?
  1. Musíte nechat komentář s emailem tady pod článkem.
  2. Napište, kterou chcete verzi. Matující nebo hydratační. Vyberte si odstín 01 nebo 02.
  3. Napište mi, kde jsou vaše finanční limity. Kolik peněz za jakoukoliv kosmetiku byste nikdy neutratily? (jako na příklad: za pleťovou vodu víc než 300 nehodlám utratit nikdy)
  4. Slibte, že mi pošlete vyjádření, jak jste s makeupem spokojené.

Vyhraje každý x-tý komentář. Přitom x vybere pan Random na škále 1 - 10. Takže třeba vyhraje každý čtvrtý komentář, pokud tak rozhodne pan Random, pak napočítám čtvrtý - osmý - dvanáctý a tak dále a až dojdu na konec komentářů, tak to začnu počítat zase od začátku. A to všechno ve dvou skupinách jednou za matující, podruhé za hydratační. Už teď, jak plánuji to vybírání vítězů, mi to přijde nějak komplikované... ale nevadí, hlavně, že jsem originální.

Soutěžit můžete do 24.11. osmé hodiny večerní. Vítěze kontaktuji emailem. Pokud mi do 48 hodin nenapíše vítěz svou doručující adresu, vyberu náhradníka. Ve hře je 10 matujících a 10 hydratačních makeupů, každý má nárok jen na jeden komentář.

A teď jen doufám, že se ještě vůbec někdo této soutěže zúčastní... nějak mi přijde, že každý kdo chtěl, už to dávno vyhrál někde jinde!

84 komentářů:

  1. Že bych ho konečně dostala? Jsem přišla vždycky všude pozdě. Bych chtěla ten hydratační a asi 02. Já asi limit nemám, vždycky to záleží na mojí momentální finanční situaci, už jsem zaplatila i 3000 za krém. Momentálně mám limity celkem nízko, ale zas jsem nadšená z Hadka a tam se mi do limitu vleze prakticky všechno.

    OdpovědětVymazat
  2. NO já ho rozhodně nevyhrála, takže zkouším :-) Chtěla bych hydratační 01, prosím. Co se týče finančního limitu, tak bych nedala víc než 300 za řasenku,1500 za parfém, 500 za krém, 400 za pleťovou vodu, atd. Ale na druhou stranu, nikdy neříkej nikdy, že jo... s jídlem roste chuť :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já moc nesoutěžím,tak to zkusím.Asi bych upotřebila 01 hydratační.Já ty limity mám,ale...jednou za čas je poruším,když se naskytne něco lákavého,mám vyzkoušeno a funguje to na mě.Ale 3000 za krém zatím tedy ne.Nejvíc tisícovku.Tedy zatím...Za parfém už to byly 2 tisíce,ale jen jednou...a kdoví,co příjde.Za pleťovou vodu jsem dala nejvíc 330 a už to bylo na hraně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi neumím číst,či co...gabcava@email.cz

      Vymazat
  4. JA bych chtela matujici odstin cislo 2.
    Já bych za nic nedala víc než 500 Kč. Nejedná-li se o parfém. Až začnu pracovat tak možná víc.
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, tak já soutěžila zatím jen o řasenku, tak zkusím i o hydratační MU(i když bych potřebovala spíš matující, no co už), odstín asi č.2.Limity na kosmetiku mám dost nízké, vystačím si s drogerií-Třeba 300,- kč za MU už mi přijde docela dost(protože jich mám vždycky víc a určitě je celé nespotřebuji).Řasenka do 300,-.Nejvíc peněz jsem asi dala za minerální MU z etsy, přes 400,-, ale ten byl tak báječný, že jsem ho celý spotřebovala.Pleťové vody nepoužívám a asi nikdy nebudu, mám doporučené micelárky a těch je na trhu pár, takže cena je víceméně stejná.Dost peněz dávám ale za krémy a věci z lékárny, které mám od kožařky.Přesto si myslím, že nejvíc utratím za mazadla na atopický exém naší malé madam, které stejně nepomáhají, takže to střídáme a už bych sama mohla mít lékárnu.
    Jinak dávám tip na další BB-skin 79 Dream girl-docela dobře kryje a celkem matuje na horší dny pleti, Holika holika Baby bloom zase spíš sjednocuje, ale prostě ta pleť díky tomu lesku vypadá tak svěže, odpočatě, že ho asi miluju.
    Petra(simick@email.cz)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak make-upů není nikdy dost, že jo :) Brala bych hydratační v odstínu 01. Jinak můj limit je asi tak 500 Kč, i když jsou věci za které bych byla ochotná dát i víc, kdybych na to měla a naopak jsou věci za které mi přijde zbytečné utrácet tolik.. u každé kosmetiky to mám trochu jinak.
    klariska.skodulka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Já bych brala matující, 01. Když je kosmetika kvalitní, jsem ochotná utratit fakt dost. Paušální částku je těžké určit...ale řekněme, že za krém na pleť max. 2500 Kč, dekorativka celkově max. 700, lak na nehty max. 300, make-up max. 1000, parfém max. 3000...ale nic takhle drahého, jsem zatím ani snad neměla :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Gabriella Salvete je fajn kosmetika, naučila mě na ni mamča a uznávám, že se do mého vkusu trefila. Co se týče cen kosmetiky, tak jsem ochotná více peněz utratit za make-up či pleťový krém nebo oční stíny. Rozhodně bych nenutratila víc jak 100 kč za lak na nehty, víc jak 300 kč za řasenku (příjdou mi stejně všechny stejné, jen kartáčky se mění) a pak za sprchové gely více jak 100 kč, protože jsou to prostě sprchové gely... :D

    Co se týče cen, tak měsíčně za tělovou,vlasovou a dekorativní kosmetiku utrácím cca 1000 kč, záleží co zrovna dojde a co mě zláká. :D
    Ráda bych zkusila GS - Matující, slyšela jsem pět ódy, tak je chci pět taky. :)

    Michaela.Mihulkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. 1. tapeta2007@seznam.cz
    2. Hydratační - 01
    3. pečující + make-up do 1000
    používaná dekorativka (řasenka, rtěnaka) - do 500
    nepoužívaná dekorativka (bláznivé odstíny stínů a tak) - do 150
    4. Slubuju

    OdpovědětVymazat
  10. Mela bych zajem o hydratacni v odstinu 02:)
    Jinak bych nikdy nedala vic nez 800,- za makeup a uz vubec bych nedala treba 500,- za zminovanou pletovou vodu :)
    muj mail: cool.studentka@seznam.cz

    P.S.: urcite bych dala vedet jak jsem spokojena !:)
    LL*


    luxylady2.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Jako při promoci :), slibuji :). Líbil by se mi matující 02. Tak já bych nikdy neutratila víc jak 100 za tělová másla/mléka a víc jak 150 za řasenku, to jsou pro mě věci které mi bohatě stačí průměrné kvality pro dobrý výsledek. Prostě když máš dobrý řasy není třeba utrácet, ale za make-up pro moji nic moc pleť bych klidně 1000 dala, kdybych na to měla :D, ale za řasenku nikdy i kdybych na to měla, chápeš vid :)?
    terekad@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Marketa.Vorosova@seznam.cz
    matující 01
    A to já se zase umím u kosmetiky rozšoupnout. Určitě mě nedělá problém koupit si například denní krém od Clinique za dva tisíce, ovšem u těkutých očních linek jsem už dlouhá léta věrná Regině, takže bych za ně nedala víc než 80 Kč :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj :) já bych chtěla hydratační odstín 01 :) i když je fakt, že ten matující by mi taky nevadil :-D co se týče limitů. Jelikož zatím moc nevydělávám, tak se mé limity dost mění podle toho, jestli mám brigádu nebo ne :-D rozhodně za pleťovku bych ty tři stovky nedala určitě. Jinak těžko paušalizovat :)

    mail: jabornikova.m@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. mmmmm :-)
    hydratační 01:-)
    color dot beam at centrum dot cz

    za kosmetiku jsem bohužel ochotná utratit docela dost, ale zase ne tak často... rozhodně nemusím mít něco každý den;-)
    jinak velice mě potěší, když něco z těch položek, které mám v hledáčku, třeba "nečekaně" dostanu.. narozeniny atd...

    jinak konkrétně se pohybuji s limitem podle toho, jak se mi to zrovna hodí vzhledem k mé finanční situaci a ntake podle typu produktu.
    čištění - 600, krém cca 1000, makeup o něco víc, vůně cca 2k, rtěnka 800.
    rozhodně to neznamená, že mám všechno v těhle limitech, jsem velice rada, když najdu něco super za míň:-)

    OdpovědětVymazat
  15. Hydratační, 01 :)
    Za vody, mléka a odličovače cca 120kč, za krémy 150kč. Ale začínala jsem s Herbalifem a to je drahé jak potvora. Ne, že bych nebyla spokojená, ale 800 stovek za toner, krém nebo mlíko, sorry fakt ne. Takže ty stropy bych viděla tak do dvou stovek.
    U dekorativky tak stovku, ale ne, že bych neměla Teint Miracle. S tím jsem maximálně spokojená. Je to ovšem jediná drahá věc v mé výbavě. A na zimu mi bohužel nesedí, tak ho ředím krémem :D
    Jeanne.j@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Mě by zajímal ten hydratační v nejsvětlejším odstínu, tedy 01. A s těmi limity? Jak tak nad tím přemýšlím, tak pro mě je asi u většiny kosmetiky taková magická hranice 1000,- Kč. Přes tuhle částku bych např. nešla u krému, make-upu, ale zase 9 stovek bych klidně dala.

    klarka321@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. osobně bych si vybrala hydratační makeup ods. 1

    a finanční limity... u dekorativní kosmetiky se limity různí - třeba víc jak 100,- za rtěnku no to teda ne... pěkně počkat, když něco spadne do slevy...
    a např u pleťového krému je můj limit 250,- a odličovací přípravky do 150,- - za tu dobu, co kosmetiku používám, jsem už objevila levnější alternativy snad všeho, takže i tyto "limity" jsem maličko nadsadila - ale přes ně už bych nešla :)

    sima.sony@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. matující make up odstín 1
    U mě nejsou limity nijak vysoké za řasenky tak max 300, stíny a ostatní dekorativní tak do 100. Krémy taky tak do 100, odličovací přípravky tak do 150.Bohužel nemám moc finančních možností se setkat s dražšími výrobky.
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Matujici 01 by se mi libil :)

    Kolik bych nikdy nedala za kosmetiku? V soucasnosti si porizuji levnejsi pripravky a casto cekam na slevy.. Ale v budoucnu chci urcite venovat pleti vice luxusu a kvality - zatim nemohu posoudit, zda jsou drazsi vyrobky lepsi..

    Treba za kremy, odlicovace a dalsi pripravky na plet jsem ochotna dat max. 200.. Zainvestuju rada i do pece o vlasy, ktere mam dost znicene. Za jeden vyrobek tedy uplne maximalne 300 Kc..

    zajickova.lucie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upsala jsem se- brala bych 02 odstin..kdyztak si to poznamenej, kdybych neco vyhrala :D a smaz si, prosim, tento komentar. Jen jsem chtela uoravit chybu.. :) diky.

      Vymazat
  20. Líbil by se mi matující make-up 01, tipy-pro-krasu@volny.cz

    Kupuju běžnou kosmetiku z DM nebo Rossmana. Takže cenově kolem 100-200 Kč. Věřím tomu, že u drahých značek se platí právě za značku a ne za kvalitu. V minulosti jsem měla pár záchvatů a zkusila něco od Sisley, Shiseida, CLinique...ale nepřišlo mi, že by to za ty peníze stálo a vždy mi bylo líto mých pracně vydělaných peněz. Už jsem si našla výrobky,co mi sedí a tolik neexperimentuju. Když už mám záchvaty zkoušení, tak maximum je 500 Kč. Ale i tak mi to rve srdce :)

    Jinak v případě výhry bych udělala recenzi na blogu.

    OdpovědětVymazat
  21. amyle@ seznam.cz
    - matujici 01
    Jsem ochotna investovat vyssi castku do make-upu a kremu, vic jak 1000 kc. Kupovat si nejake superdrahe rasenky/lesky na rty/odlicovace mi prijde zbytecne ... :)

    OdpovědětVymazat
  22. Líbil by se mi hydratační odstín 1.Když mám investovat do něčeho dražšího pročítám blogy, diskuze a dlouho přemýšlím. Přece jen jako student těch peněz nemám moc, ale našetřit se po troškách přece dá. Také hledám levnější alternativy - stejné složení, ale neplatí se za značku. Ale mejkap většinou pořizuju do těch 300, řasenku 200 a krémy a odličovací přípravy zkouším do těch 150.
    laexquise@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. libila by se mi hydratacni verze v odstinu 1.Co se tyka cenovych stropu,zalezi vzdy na aktualni situaci.za krem maximalne 500kc,sampon 300kc,plet.vodu 400kc,cistici pena/gel 400kc,rasenka 300kc,make up 500kc,monostin 150kc,pudr 400kc,tvarenka 400kc,rtenka 300kc,balzam150kc,linky 150kc,maska na vlasy 400kc, sprch.gel 100kc,tel.krem 200kc a tak dale..

    OdpovědětVymazat
  24. Určitě hydratační 01 :)
    Řasenku bych nekoupila nad 299kč, balzám na rty nad 250kč, tělové mléko nad 500kč, oční linky nad 150 kč. Pak jsou kategorie jako krém na xichtík, péče o vlasy, oční stíny atd. kde limit tak nějak nedokážu stanovit :D
    denisa.kry@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Já bych upotřebila matující makeup, nejsvětlejší, takže hádám odstín 01.
    Cenové limity mám na něco velmi nízké cca 100 - 150 Kč, pokud je to vůbec možné, například řasenka, rtěnka. Ale krém, který by mě dokázal zachránit od alergie a vyrážek na obličeji, tak 500, 600 i více korunek. :-)
    kucerovakaterina12@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Hodil by se matující 01 =))
    Zatím moc peněz nemám, takže bych nedala třeba za pleťový mlíčko nebo gel víc jak 100,- přijde mi to zbytečné. Za řasenku ne víc než 150,-, za rtěnku ne víc než 200,-, za gelový linky víc jak 120,-, za oční krém víc než 100,-. U stínů, tělových krémů a péče o vlasy je to vždycky odlišný =)
    criminal.girl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Já bych ráda vyzkoušela hydratační verzi v odstínu 01. :)
    Co se týče limitů v kosmetice, to u mě záleží na mnoha faktorech. :D Někdy ulítávám na pečující a někdy zase spíš na dekorativní kosmetice.. obecně ale vybírám levnější značky, protože chci vyzkoušet více produktů. A jednou za čas si našetřím na nějaký ten opěvovaný zázrak. :) Zrovna nedávno jsem si udělala radost a pořídila si bronzer hoola od Benefitu. :) Pokud mám napsat nějaká ta čísla, tak (kromě parfémů) by cena výrobku neměla překročit 1000 Kč. Ale většinou u mě nepřekročí ani 300 Kč. :)
    olsarova.lucie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Hydratační 01
    Tak všechny soutěže s makeupy Gabrielle Salvete jsem propásla, takže jsem šťastná, že alespoň této se můžu zúčastnit. Gabrielle Salvete mě láká, ovšem nemám odvahu zakoupit make up - nějak tuším, že to nebude ono...
    Prozatím nehodlám utratit více jak 1300Kč za pleťový krém, ale doufám, že jednou si budu moct dovolit i krém za 5000Kč...
    Slibuji:) Na vytvoření recenze bych se vyloženě těšila, mě to prostě baví:)
    Irča
    kolarpriroda@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj, na zaciatok, ja by som si vybrala hydratacny make-up odtien 02 :-)
    Teraz k mojej zavislosti nazvom kozmetika. Som ochotna utratit za nu celkom dost, pokial samozrejme na to mam. Najviac som asi utratila na make-up znacky Max Factor ktory u nas na Slovensku stoji vo Fann parfumerii cca 15 eur/380 korun u vas alebo aspon nejak tak mi to hodila kalkulacna na prepocet mien :-) Som ochotna si ho kupit ked si to mozem dovolit, lebo ho mam otestovany. Jeho objem je 35 ml ale pri mojom kazdodennom pouzivani a jeho vysokej krycej schopnosti mi vydrzi cca 5-6 mesiacov. Takze u mna sa to odvija asi od momentalneho financneho stavu a podla kvality vyrobku. Ale samozrejme ze tuzim aj po aspon jednom laku na nechty znacky Chanel ktory stoji viac ako 20 eur. Bude to samozrejme vtedy ked s to fakt budem moct dovolit ale bude v zlave :-)
    A ja slubujem, ze ak vyhram aspon jeden make-up tak ti recenziu nan rada poslem :-)
    annamukova@yahoo.com
    annbeautylifestyle.blogspot.com :-) pekny den prajem

    OdpovědětVymazat
  30. Chtěla bych vyzkoušet hydratační, odstín 01, i když potěšil by i matující, měla bych radost z jakékoliv výhry, ještě nikdy jsem to štěstí neměla :D Jinak už bych asi nikdy nevrazila skoro 800,- do řasenky, po zkušenosti s Dior Diorshow vím, že všechno co je drahé, nemusí být až tak super.
    lucyneckaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Hodil by se mi hydratační, odstín 01. Jako studentka bych si momentálně nekoupila výrobek za více než 1000 kč. Rozhodně bych nedala víc než 100 lč za sprchový gel a už nikdy bych nedala 25 eur za YSL Touche Éclat (no možná kdyby stál do 15 euro, tak bych uvažovala o tom, že si ho koupím znova :D) Alkaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj, kdybych vyhrála vzala bych si hydratační make-up č. 01
    Tak a k nákupům: třeba za řasenku bych nedala víc jak 300 Kč, do kvalitního make-upu bych klidně investovala i takových max. 600? Jinak sprcháče max. 100 Kč, šampóny taky tak, kupuji je když jsou v akci :) Maska na vlasy nejvíc tak 250 Kč a i to už se mi zdá moc. Laky na nehty mi stačí od essence, rtěnky nepoužívám, pak krémy na obličej do dvou stovek, tonik 150 Kč. Nekupuji si předražené značky, jen někdy, když něco opravdu chci tak do toho investuji.

    california50@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. ahoj chtěla bych matující 02
    Já dám za kus dekorativní kosmetiky max.200kč a pečující 100kč.
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Tak tedy ano, zkusím to taky. U předchozích soutěží jsem se na to vybodla, ale dnes mám pocit, že bych to měla taky zkusit :-) Jinak bych prosila matující 02.
    A co se peněz týče, to je hodně relativní. Rozhodně bych si nikdy nekoupila drahou řasenku. Přijde mi, že jsou všechny stejné a záleží jen na kartáčku. A protože jsem se naučila řasy po každé aplikaci rozčesat, vystačím si i s obyčejnou řasenkou na pár korun (například Essence).
    Krémy používám z lékárny (Bioderma, Eucerin), a ty jsou malinko dražší. V mém věku bych ale za ně asi nedala víc než 500,-. Sprcháče miluju z Yves Rocher, kde se vejdu do 100,-. Šampony naopak používám profesionální, takže 300,- za půllitrové balení není problém :-) A co si dopřávám, jsou parfémy. I když ani tam bych asi nešla nad 1700,-.
    lucie.kolischova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Nene, ja cekala, abych ho mohla vyhrat az ted a tady :D
    radsi bych hydratacni a to v odst 02 :) jinak ja se hodne limituji v lescich na rty, ty drahe mi prijdou uplne stejne jak levne, proto je limit kolem 100kc... patissie@live.com

    OdpovědětVymazat
  36. Dneska citim v kostech, ze matujici makeup v odstinu 01 bude muj! :D
    Ja se snazim za kosmetiku prilis neutracet, drive jsem verila tomu, ze kdyz si koupim drahy sampon, tak to vlasy poznaji a bude to stat za to. Ale chyba, chyb, uz za sampon nikdy nevyhodim skoro 500,- kdyz mnohem lepsi sluzbu udela obycejny alverde za 60,-. Takze tak:)
    jana.ei@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Ráda se zúčastním, chtěla bych vyzkoušet ten matující odstín 01. U kosmetiky se snažím vejít tak do těch dvou stovek, ale až bude má finanční situace růžovější, nejspíš si dopřeju víc :-) Jen asi u řasenek bych výš nešla. A jsem zvyklá na dražší vůně typu Gucci atd.

    bubak8756@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Hydratační 02, jednoznačně!Moje nákupy kosmetiky jsou čím dál tím víc shopaholic ale např. za šampon nebo řasenku bych nedala víc jak 200, mám pocit, že bych pak akorát platila za reklamu :( Vyjádření určo pošlu :)

    sellinafromblacksun@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Pokud vyhraju, recenzi slibuji. :) Ráda bych zkusila ten matující, nejsvětlejší odstín prosím. No a ty moje limity... Pečující kosmetika cca 500,- a u dekorativky je to relativní - co se mi líbí, na to prostě ušetřím, i když třeba za dlouho.

    runa.ars@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. ahoj, ja sice ted testuji bb kremy dle tvych doporuceni (az je vsechny budu mit po kupe, dam vedet jak to dopadlo), ale matujici make up bych zkusila rada. zpetnou vazbu taky slibuju :-) co se tyce cenovych limitu, tak je to ruzne, ale kdybych objevila neco, co uplne nenavratne vyleci akne, tak klidne tisice :-)) jo a odstin prosim 01. diky!

    monikaves@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Ahoj. Předem slibuji, že pokud vyhraji, tak napíšu ;o). Vybrala bych si hydratační v odstínu 02 :). No a ty limity, je to různé. Když se mi něco líbí a je to drahé, tak šetřím a šetřím ;D. Teda 1000Kč bych už asi nedala ;o).

    safrova.m@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. 1. tamtahamta@gmail.com
    2. Asi hydratační 01 (abych si potvrdila, že makeup zkrátka hydratovat nemůže)
    3. Skoro bez limitů, co se týče pečující kosmetiky....u dekorativky mám ty limity posazené dost nízko ( make up 300, pudr 100,-...)
    4. Slibuji na holej pupek.

    OdpovědětVymazat
  43. knedlyk7@seznam.cz
    Matujicí odstín 2
    Ja za kosmetiku moc neutrácím, ale tech 500,- bych ještě investovala. Záleží jak za co.
    Nela Richterová

    OdpovědětVymazat
  44. Ahoj, nejprve bych chtěla říct, že tvůj blog je super, hezky se čte, hezky vypadá a podává hezké informace :D

    k soutěži:
    muchtarka@gmail.com
    matující v odstínu 01
    můj strop je hodně nízko, jelikož jsem nevydělávající si student, takže např za řasenku odmítám dávat dokonce víc jak 200, i když to někdy láká, vždycky se nad sebou zamyslím a říkám si, že v nich stejně není kvalitou takový rozdíl, abych za to platila takový kvanta, a když k tomu ještě přičtu, že by se měly používat jen kolik, 3 měsíce (což nedodržuju ani omylem), tak vážně ne :)
    slibuji že zpětnou vazbu případně určitě podám :)

    díky, za soutěž

    OdpovědětVymazat
  45. morgasova.lenka@email.cz
    matující 01 - a budu krásná :D
    - tak já bych nikdy neutratila více jak 300 za řasenku protože mi prostě přijde že stejně to nebude žádný zázrak :-) jiank za kvalitní krém jsem ochotna vydta 500 i více páč ta tlamička už to potřebuje a holt nemládneme že jo :D
    - slibuju na holý pupek - 100% dám vědět :-)
    Hezký dem Vám všem :-).

    OdpovědětVymazat
  46. Já bych ráda matující, 01 :))
    Víc jak 200 vch nedala za řasenku, protože mi přijde, že jsou všechny na jedno brdo. To samý za stíny, myslím tím ty jednotlivý ne paletky. Naopak klidně zainvestuju do pleťové kosmetiky a kvalitního MU.
    Yanictta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  48. líbil by se mi matující make up, odstín 01 :)
    no říct svůj strop je těžké. Opravdu záleží na tom, o co se jedná, třeba řasenka mi staří kolem 2 stovek, protože si nemyslím, že by dražší byla o tolik lepší, ale třeba u pečující kosmetiky je můj strop okolo 500 kč. Sprchové gely kupuju třeba maximálně do 50. Takže opravdu záleží jak v čem :)
    Určitě bych napsala, jak jsem s make-upem spokojená, to je to nejmenší :)
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Matující make-up, odstín 01 :)
    Do dekorativní kosmetiky moc neinvestuji, max. tak do make-upu, a ani tam bych nešla nad hranici 300 Kč.
    Co se pleťovky týče, tak asi taky těch 300 Kč :)
    Nejvíc narvu asi do vlasů, protože je to na nich opravdu znát a drogérkový sortiment mi nedělá na vlásky dobře :)
    Zpětnou vazbu pošlu ráda :)
    zuzana.neuvirthova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Matující, 01. svob.luc@seznam.cz

    Přísahám na holý pupek, že se ozvu s hodnocením!
    Jinak vzhledem k tomu, že jsem chudá studentka, snažím se moc neutrácet. Obvykle nejvíc dám za tělové mléko, aby to jako teda za něco stálo, když už se tím matlám (Neutrogena). Ale přes 250 bych asi nešla.
    Za dekorativku obecně moc neutratím, nějaký ten makeup kolem 200 kč, pudr obvykle od těch levnějších značek. Řasenku jak kdy, vybírám podle kartáčku a toho, co zrovna vidím v drogerii.
    Sprcháče maximálně za 50, nejčastěji ale Balea za 30. Opravdu nešetřím na zubech, kartáčky Curaprox a pasty Elmex a Parodontax kousek pod stovku (pokud nejsou v akci).

    OdpovědětVymazat
  51. Ahojky, brala bych matující 02 =)
    Co se týče kosmetiky, tak nejvic jsem ochotná zaplatit právě za make-up. Když je dobrý ten, nepotřebuji už ani řasenku, ani tužku na oči...Ale i ty si ráda kupuji, kdyby náhodou =D
    Určitě bych se podělila o zkušenost ;)
    kamik7@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Raději bych matující verzi v odstínu O1.
    Moje finanční limity se dost liší podle konkrétní věci, ale např. z dekorativní kosmetiky jsem ochotná nejvíc utratit právě za make-up a to cca do 300kč.
    teleska.k@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. Ahoj, brala bych matující, odstín 02. Shrnutí určitě pošlu, za řasenku bych nedala méně než 150 Kč a zároveň ne více než 400 Kč, makeupy kupuji okolo 400 Kč, Sprchové gely do 100 Kč, zubní pasty kolem 100 Kč. Takový ten zlatý střed. deniska79@email.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Nejraději bych brala matující 01. Já si teda na limity moc nepotrpím, ale je mi líto utrácet hodně peněz za krémy na ruce, balzámy na rty a tělová mléka si vůbec nekupuji. Nejvíce utratím v součtu určitě za pečující kosmetiku a vlasovou kosmetiku. Dekorativku snesu i levnější.

    kejtymail@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Ahoj, byla bych ráda za hydratační v odstínu 02. Za lesk na rty bych nikdy nedala víc jak 100Kč, ani omylem. Zato za rtěnku jsem ochotná dát i 1000Kč :-)
    Recenzi napíšu, na mou duši na psí uši.
    denisa.kolarczyk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Ahoj, ráda bych vyzkoušela ten matující v odstínu 02:)
    A moje finanční limity záleží no tom, co si kupuji. Obecně jsem, ale ochotná investovat více peněz za kosmetiku na péči o pleť než za tu dekorativní:)
    abowforastyle@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  57. Ráda bych hydratační v odstínu 01. A dávám ti čestné pionýrské, že se podělím o dojmy. Když to vezmu kolem a kolem, tak nejvíce peněz jsem zatím dala za make-up (s kosmetikou se držím celkem při zemi). Za make-up bych tedy nedala více, jak 300,-.
    deniskaa.05@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. ahoj, já bych ráda matující 01. Moje limity se odvíjejí od nálady, když je mi fajn, tak jsou limity nízké, když mnou cloumají negativní emoce, kupuju drahé věci v domění, že se mi uleví, krátkodobý efekt mám, ale z dlouhodobého hlediska je to dost na prd strategie.... nedala bych krém víc než 500,- Kč, za makeup 500,- Kč, za tužku na oči víc něž 150,- kč.
    medunkab@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. Líbil by se mi matující v odstínu 01. Cenové limity mám různé, třeba za make-up jsem ochotná si připlatit, ale za tužku na oči nebo lesk bych víc jak 200 kč určitě nedala ;).
    Slavnostně slibuji, že vyjádření pošlu :).
    miss.miss.proud@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. Hydratační 01.Cenové limity u mne snižuje jakákoliv sleva,to pak kupuju i to co zrovna nepotřebuju.Jinak zatím si vystačím s cenami co jsou v DM (nejčastěji kupuju baleu,essence,miss sporty,dove,adidas,fa....)
    L.vecerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Byla bych ráda za hydratační odstín 01. Zatím jsem o takovém limitu nepřemýšlela asi kdybych něco vážně opravdu moc chtěla tak si na to našetřím a stejně si to koupím, ale kdybych musela ted hned říct limit tak bych za pečující pleťovou kosmetiku nedala více než 1000kč :)
    s.kaletova@seznam.cz
    a slibuju, že o názory se podělím ;)

    OdpovědětVymazat
  62. já ještě nevyhrála nikde :D (ale je to možná tím, že jsem nesoutěžila, ztrácím už v GS přehled :D)

    neutratila bych nikdy víc než 250 Kč za tělové mléko/máslo/jakékoli tělové mazadlo
    mail na blogu

    brala bych hydratační O1

    OdpovědětVymazat
  63. Moje první soutěž u GS...myslim...páč já jsem na soutěže krajně laxní..ale tak je před Vánocema...potřebuju peníze na dárky, tak aby bylo o čem psát na blogu :D

    bych prosila ten hyratační 01

    no a donedávna bych nedala za pudr víc jak 200...no a teď si šetřím do prasátka na lisovaný meteority guerlain..tak vidíš, jak má na mě to blogování negativní vliv

    OdpovědětVymazat
  64. Byla bych ráda za hydratační- odstín 01. za pro mě základní výbavu- řasenka, makeup, tekuté linky, korektor bych nad 500,- nešla. laky, lesky, rtěnky,tužky na oči do 200,-:)
    SromovaKaterina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Hydratační 01 - nikdy bych nekoupila dražší řasenku za více jak 200Kč, protože mi to prostě přijde zbytečné. A slibuji - o vyjádření se podělím:)
    martijirakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Mně by se hodil matující v odstínu 02 :-) Jinak za kvalitní krém na ksichtík jsem zatím nejvíš dala 800 Kč a nelituji. Za řasenku bych nedala víc jak 500 Kč, make up 600 Kč a tělová másla krémy max. kolem 200 Kč. Recenze jistá :-)

    nephri@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. andrejiinka@seznam.cz - hydratační 01 (když teda není 00, kdyby byl nějakej vzorek pro zelený ksichty, sem s ním!)
    Já stárnu, mám míň času, rozumu i peněz pro sebe a? Limity lezou nahoru. Nemam náladu na blbý kusy. Většina rutinních výrobků mi leží doma v X kusových zásobách z akcí a když UŽ jim pořídím novýho kamaráda, tak to je vždycky o fous dražší týpek než by byl před rokem. Ale v tisícovkových položkách nejedu, to max. parfémy...a ani ty ne, poslední roky jsem buď těhotná nebo kojící a riskuj si něčeho koupit 100ml kýbl...

    Reference bych podala ráda, měsíc před ježíškem by dárek potěšil. Takže i když to tentokrát není podmínka, děkuju převelice za příležitost, jsi ještě úžasnější než dřív! :-)))

    OdpovědětVymazat
  68. Hydratační 02. taisao@seznam.cz. Slibuji, přísahám.

    A limity jsou zvláštní věc, mně se časem, náladou, penězi mění. Říkala jsem si, řasenku nikdy ne víc než 200, koupila jsem si Lancome Hypnose, na pleť jsem si kupovala Vichy, La Roche Posay apod., teď používám drogérkový a taky fajn... Ale třeba krém na ruce bych nedala víc než 100 Kč, na to jsem z nějakého důvodu háklivá. Přeji krásný den:)

    OdpovědětVymazat
  69. Prosila bych v případě výhry o matující 02 - miska.cerm@gmail.com

    Mně se limity také dost mění, měla jsem už dost drahé kosmetiky a vždy jsem pak těch peněz litovala, i když byl výrobek dobrý (ale mnohdy výrobky "luxusních" značek byly horší než ty levné), např. jsem si 2x koupila tělové mléko za 800,- a už bych to neudělala. Potom parfém za 3000,-, to už bylo taky dost. Takže u parfému tak 2500,- (pokud je to niche a nedá se sehnat levněji), tělová mléka 300,-, dekorativka mi vyhovuje i z drogerky - takže do 200,-, až na rtěnky a make-upy (400,-), pleťová kosmetika hlavně z lékárny 300,- (krém 400,-). Sprcháče 100,-, šampony a masky 300,-. Většinou kupuji levnější věci, než mám limit, levná kosmetika mi nevadí, pokud tuším kvalitu. Ale čas od času v něčem svůj limit překročím, pokud jsem byla už dříve s výrobkem spokojená anebo toužím zkusit něco zázračného :-)

    OdpovědětVymazat
  70. U mě záleží limit na produktu. Jsem ochotná si zaplatit za kvalitní makeup, protože si myslím, že je to základ pro další líčení. Na druhou stranu nechci utratit peníze například za řasenku... Takže drahý makeup ano(Klidně i nad 1000 Kč) , ale zbytek postačí levnější varianty. Většinou lze v drogeriích nalézt levné a kvalitní věci... jen člověk musí testovat či dát na doporučení od ostatních což se mi díky rozmachu kosmetických blogů zdárně daří. :) Pokud na mě padne štěstí tak bych ráda vyzkoušela matující verzi v odstínu 1. :) Můj email je: PouckovaMartina@seznam.cz ... Určitě bych dala vědět zda jsem s ním byla spokojená. :)

    OdpovědětVymazat
  71. 1) petra-bur@seznam.cz
    2) Hydratační 01
    3) už jsem to dřív kdesi psala - já mám ty limity dost pohyblivé, a přestože se pohybuji v nižších cenových kategoriích, občas mám neodolatelné nutkání, vyzkoušet, zda na tom krému/rtěnce/cokoliv za 1000 něco je. Jinak většinou se držím okolo dvou tří stovek. U sprcháčům i níž
    4) Slibuji :)

    OdpovědětVymazat
  72. 1. elusive.tezz@gmail.com
    2. matující 02 (ale když by ti vyzbil hydratační 02, neva :)
    3. neutratila bych víc jak 100 za sprcháč - je to pořád jen sprcháč.
    4. Slibujiiii

    OdpovědětVymazat
  73. Jako správný megaloman to vyzkouším opět...
    1.levanduleodlutense@seznam.cz
    2.hydratační 01
    3.já bych nedala za tělovou kosmetiku asi víc než 500,- a za pleťovou víc jak...dejme tomu...600,-...dekorativní...tak tam asi nemám hranice a o parfémech škoda mluvit:-)
    4.dala bych vědět a napsala bych i recenzi, mrk mrk:-)

    OdpovědětVymazat
  74. Taky zkusím štěstí, jak se říká, "jednou sedne i na vola" :o)
    1. ipazdirkova@centrum.cz
    2. hydratační 01
    3. limity mám různé, např. u řasenek je to 200,-, make-up 250,-, krém 1000,-, micelárka 400,-, rtěnka/lesk 150,-
    4. určitě bych napsala, jak sedl/nesedl - na mou duši, na psí uši..

    OdpovědětVymazat
  75. 1. ladavanova@gmail.com
    2. matující 02
    3. nejvíc jsem ochotná dát za oční stíny a za vlasovou kosmetiku, do té jsem nacpala už tolik peněz, že kdybych to sečetla dohromady, tak jsem mohla být milionář (ano, stydím se) ... nejmíň investuji do laků na nehty, mám jeden za 180kč a do těď toho lituji :D
    4. slibuji na svůj nejdražší šampon ;)

    OdpovědětVymazat
  76. 1. evca.t@seznam.cz
    2. hydratační 01
    3. Limity mám různé, podle toho, o co konkrétně se jedná - tak třeba za tělovou kosmetiku bych víc než 400,- nedala, ale za to za krém na kruhy pod očima (kterej samozřejmě nepomohl, óóó bláhové já...)jsem dala 1100,- (ale asi už si nikdy nic tak drahýho nekoupím, potom jsem byla skoro měsíc hlady :-D
    4. určitě bych o make-upu něco sesmolila :)

    OdpovědětVymazat
  77. 1-tygrik.pribyl@seznam.cz
    2-hydratační 02
    3-za tělovou kosmetiku bych nikdy neutratila víc než 500 třeba za tělový krem to mi přijde strašně moc vystačím si třeba s mléky od baley nejvíce investuji do parfémů do těch jsem schopna dát hodně peněz :D :D a za rozjasnovače bych nedala taky tolik peněz třeba high beam sice bych ho chtěla, ale dát tolik peněz za rozjasňovač... :-)
    4)URČITĚ!!! :D :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  78. 1) battleroar@seznam.cz
    2) matující 02
    3) nejmíň utrácím za tělová mléka a další mazadla - to bych dala tak max. 150,-. Jinak jsem za kosmetiku ochotná utratit docela dost, za make-up tak 1500, pudr 800, řasenka 1000 (zbožňuju řasenky od Estee Lauder a ať mi nikdo netvrdí, že jsou všechny řasenky stejné a liší se jen kartáčkem - BLBOST!), rtěnky a lesky - 300, krém na obličej - 1500, šampon - 300..
    4) recenzi samozřejmě ráda v případě výhry napíšu

    OdpovědětVymazat
  79. 1) strakova.h@seznam.cz
    2) matujici 01
    3) nikdy bych si asi nekoupila nejakou extra drahou rasenku, za pletovou kosmetiku nebo makeup bych byla ochotna dat vic penez,ale urcite by to musely byt veci, na ktere jsem videla vicemene kladne recenze, naslepo bych si nic kolem 1000,- nekoupila
    4) slibuji :)

    OdpovědětVymazat
  80. Já bych brala ten hydratační, odstín 01. Za kosmetiku utrácím docela dost, ale v tom smyslu, že si radši koupím víc levnějších věcí než jednu drahou. Mně zkrátka levnější věci vyhovují :-) Nikdy bych si třeba nekoupila rtěnku za 700 Kč. Obecně se dá říct, že kromě parfémů, na které si naopak potrpím, jsem za nic nedala víc než 500-600 Kč. V případě výhry recenzi určitě napíšu :-) lllenkaaaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  81. 1) villette@post.cz
    2) ráda bych se ucházela o matující verzi v odstínu 01
    3) limit je kolem 500,- za kremy na oblicej, 200,- za mazadla na telo a pletove vody, dekorativni kosmetika maximalne do 500,-
    4) slibuji na svou cest (byvale skautky), ze napisu, zda jsem byla s vyrobkem spokojena (pokud vyhraju)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...