neděle 18. listopadu 2012

Jen tak mimochodem...

... víte, který blog dneska slaví narozeniny?

Černá Moora. Tak všechno nejlepší!

A který ještě?

No přeci tento!

Tipli byste nás s Černou Moorou na dvojčata?

25 komentářů:

  1. Tak už je to skoro rok, co mě tento blog baví a přečetla jsem vše i zpětně, k některým věcem se vracím.Tak hezké narozeniny a přeji mnoho fanoušků.Petra

    OdpovědětVymazat
  2. nevím přesně, co se přeje blogům k narozeninám :) asi hodně zajímavých témat, ať autorka dál praktikuje svůj osobitý humor a ať si získává oblibu u stále více a více čtenářů. Jo a jako bonus přeji co nejméně pošahaných nepřejícných anonymů!

    OdpovědětVymazat
  3. tak vsechno nejlepší k jednomu roku:-)!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. teda co k jednomu roku! nevim, jak mě to napadlo vůbec:D

      Vymazat
    2. hele, tak to nevadí, vždycky je příjemnější, když mě někdo považuje za mladší! že ano!

      Vymazat
  4. Jůůůů, dvojčata :-) Vše nej k narozkám tomuhle blogovému prckovi a spousty skvělých čtenářů a minimum zatrpklých anonymů!

    OdpovědětVymazat
  5. Přeju všechno nejlepší :) a jen tak dál.

    OdpovědětVymazat
  6. děkuji moc za gratulace... (jo a jsou to už druhé narozeniny!)

    OdpovědětVymazat
  7. tak gratulujem k druhým narodeninám :-D...nech máš stále toľko kozmetiky a iných zaujímavostí aby si ešte dlho, dlho mala o čom písať :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Štěstí, že blogy s věkem zrajou do krásy a úžasnosti (stejně jako jejich majitelky!) :) Doufám, že s Můrou budete mít ještě hodně narozenin :)

    OdpovědětVymazat
  9. Gratuluji vám oběma...jste moje hvězdy :-*

    OdpovědětVymazat
  10. A moje maminka také :-) Té už jsem přála, tak ještě vše nej a spoustu dalších let vašim blogům!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to je super, pogratuluj mamince i za mě!

      Vymazat
  11. Holky, teda blogy, všechno nej nej nej!:-)))

    OdpovědětVymazat
  12. Vše nejlepší a ať se daří!!
    Já zase včera utrácela v dm. Ty nové stíny od Alverde - malé kolečko, odstín So satin taupe jsou tak krásné, že už je mám doma. A ty béžové do oranžova by taky šly. Pomerančové tělové máslo jste některá zkoušela? Mají i to mini balení.
    Rejčka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, tak říkáš, že bych si měla alverde zase jednou pořádně prohlédnout? v poslední době ho míjím, jen se podívám jestli není nějaká limitka... není... tak nic. a tělové máslo není moc moje věc, takže nezkoušela.

      Vymazat
  13. no nekecej :D

    tak to jsi z nás dvou ta, co si toho všimla :DD jako já vím, že jsem ho zakládala někdy v listopadu, ale přesné datum jsem nějak podvědomě zanedbala, sakrblé .))

    tož na zdraví! :) (blogů i pisatelek)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vidíš a já už se rok těším na to, až odhalím světu naplno, že jsme dvojčata... tak na zdraví!

      Vymazat
    2. :DD

      tak aspoň virtuálně jsem se toho dvojčete dočkala, to de :P :)))

      Vymazat
  14. všem moc opravdu děkuji za komentáře a gratulace. nechci se tedy jako nějak extrémně rozněžňovat a tak... ale jste zlatí!

    OdpovědětVymazat
  15. Gratuluju!!!
    A víš ty co?
    Na tvůj blog jsem se dostala přes Mooru. Takže nějak propojené určitě budete.
    Petra

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...