čtvrtek 15. listopadu 2012

Kate od Rimmel nebo Rimmel od Kate?

* rtěnky koupené mnou, 02 a 09 normálně v drogérii, 16 na Feelunique, 101 a 107 na Asosu

Myslím, že nazrál čas, abychom si popovídali o rtěnkách Lasting Finish by Kate od Rimmelu. Teď když se naplno prodává ta červená matná kolekce... tedy ne u nás samozřejmě, to by si naše drogérie nedovolily!... ale všude jinde už to sviští červeně, tak si o tom něco povíme. Tyto rtěnky mám opravdu ráda. Jsou skvěle pigmentované, nevysušují, vydrží, voní, obaly jsou boží a doufám, že se dočkáme ještě spousty dalších odstínů.



Pokud vím dobře, tak normálně v našich drogériích se prodávají odstíny ze základní řady číselně značené 01 - 12. A to ještě ne všechny odstíny. Ovšem myslím, že ani jinde ve světě se neprodává všech těchto dvanáct odstínů pěkně do kupy, že to je tak nějak divně mixnutý, různé odstíny se prodávají v různých zemích a nepamatuji si, že by třeba na Asosu měli všech dvanáct v nabídce... ale možná se v tomto pletu, tak mě když tak opravte. Každopádně v našich drogériích je běžně na výběr asi osm odstínů. Červená, nějaké ty nenápadné tělové, nápadné růžové, oranžová, dokonce i fialová... i když je výběr malý, tak vykazuje určitou nápaditost. Okamžitě po uvedení do prodeje jsem si vybrala dvojku a později dokoupila ještě devítku. A pořád uvažuji o tom, že si koupím ještě šestku, možná pětku a osmičku.

02 svítivá růžová byla moje první. Je to tmavší růžová, neskutečně pigmentovaná, musí se opatrně nanášet, ale za odměnu zase dlouho drží, přežije i nějaké to jídlo nebo pití, navíc se vytrácí rovnoměrně. Voní ovocně a zanechává docela výrazný stain.



09 tmavá červenovínová byla moje druhá. Toto je ideální alternativa červené rtěnky, je to dramatický, ale stále běžně nositelný odstín. Musí se nanášet opatrně, ale opravdu na puse vydrží. A pozor je nutno blotovat, jinak vám skončí na zubech. A taky stainuje jak blázen.



Na jaře 2012 byla uvedená jarní/letní kolekce těchto rtěnek, odstíny jsou číslované 16 - 26, ale zase myslím, že různé odstíny se prodávaly na různých místech, z blogů vím docela určitě, že třeba nabídka v UK a ve Francii se lišila. Proč to Rimmel dělá, to netuším... asi mu to dodává zdání exkluzivity? Z kolekce jsem si koupila odstín 16 a pořád přemýšlím, že ještě jeden... možná dvacítku? nebo dvacet šestku?

16 broskvovo světlá růžová je pro mě hodně odvážný odstín. On totiž je na mně docela hodně teplý. I když to není výrazný odstín, na někom může klidně vypadat jako takové to MLBB, tak na mém studeném obličeji teple svítí. Takže vypadá skoro až oranžově. A ta barva svítí téměř neonově. Je to dost barva mimo mé obvyklé teritorium a pořád si nejsem jistá, jak moc se spolu máme rády. Chtěla bych to víc růžové. Jo a přijde mi, že tento odstín je trošku méně pigmentovaný, trošku více krémový a navíc vůbec nestainuje.



Nejnovější kolekce je v červených obalech a měla by být matná. Tak už jenom toto mi stačilo k nákupu. Zatím mám dva kusy, ale nevylučuji, že něco přibude. Rtěnka je totiž jiná než normální Kate, je naprosto matná. Teď jako ne, že by ty normální katky byly lesklé, ony jsou vlastně všechny matné... ale ta červená kolekce je ještě matnější. Jakoby sametovější, neleskne se, jen pohladí barvou. Což já jsem na matné rtěnky ujetá, takže hádejte co... jsem z toho nadšená. Ovšem ta červená kolekce mi přijde méně pigmentovaná než předchozí rtěnky. Číslovaní jde od 101 až po asi 113, ale opět... čert se v tom vyznej, různé odstíny se prodávají různě všude možně a bůhví jestli vůbec všechny existují.

101 nude růžová je podle mě naprostou nezbytností pro všechny, které touží po nenápadné barvě. Barva není nijak originální, dokonce mám na ni skoro totožnou už doma. Ale je velmi nositelná a naprosto matná. Skvěle se nanáší, je celkem krémová a nevysušuje.



107 vínová je matnější, tlumenější a trošku víc červenější variace na devítku. Pokud bych to měla zhodnotit střízlivým racionálním pohledem, tak vám povím, že opravdu není nutno mít doma obě. Pokud ve mně promluví marnivá blogerína, tak poví, že je to super, když mám doma obě, protože je každá jiná. 09 je pigmentovanější, hůře se nanáší, stainuje jak o život. 107 je matnější, lépe se mi nanáší, ale je sušší, zvýrazňuje nedokonalosti rtů a méně vydrží (což jakože devítka drží jak vytetovaná, takže to méně je pořád o dost víc než málo).

Všech pět rtěnek jsem fotila najednou, takže jsem každou musela opravdu důkladně odlíčit micelárkou (jinak to dolů fakt nejde). 107 přišla na řadu až poslední a je vidět, jak jsem si totálně vysušila během focení rty... to je ten těžký život blogerínky.



Když to zhodnotím všeobecně, tak tyto rtěnky opravdu stojí za nákup. Všechny tři varianty jsou pigmentované a na rtech vydrží. Z toho výběru, který mám doma, se vyprofilovaly určité odlišnosti:
  • Nejvíce pigmentovaná je ta první várka.
  • Nejmatnější jsou ty červené.
  • Každá varianta mi jinak voní, černé s červeným nápisem mi voní jako třešně, jarní černé s růžovým nápisem mi voní tak neutrálně sladce, červené s černým nápisem voní jako třešně v griotce a s troškou čaje. Rozdíly jsou ale fakt minimální.
  • Nejlepší jsou asi červené obaly, kde dokonce víčko musíte zaklapnout docela výraznou silou. Černé obaly neklapají.




Prostě jsou ty rtěnky boží, doufám, že máte alespoň jednu doma. Nakupujte normálně v drogériích nebo klasicky Asos a Feelunique, jen bohužel tam vychází normálně trošku dráž než u nás (překvapivě!). A navíc nafocené odstíny v eshopech vůbec neodpovídají reálné barvě, takže velmi doporučuji si vygooglovat nějaké ty swatche, ať nejste překvapené jako já u šestnáctky.

No a na Asosu právě probíhá 30% na Rimmel, držte mě, už jsem koupila další dva kousky.

43 komentářů:

  1. tú 02 mám aj ja a je skvelá, páči sa mi aj tá 16 :-) lebo je jemne do oranžova

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj dvojka je super. pořád přemýšlím, jestli si nemám koupit i šestku, ale přijdou mi dost podobné, tak zatím nic.

      Vymazat
  2. No za tu poslední větu tě nenávidim! :D Samozřejmě, že si teď budu MUSET něco pořídit, ach jo..

    Jinak jak jsem koukla na fotku, tak si řikám:Páni, červené obaly? Jaktože mi to uniklo? Pak čtu a aha, ono to u nás neni... fakt mě to štve, tady si buď můžeš koupit něco v nechutně předražený Sephoře nebo výrobek z drogerie, kterej někdo pěktkrát otevřel a dvakrát do něj šáhnul a ještě není ve všech odstínech...

    OdpovědětVymazat
  3. No a ta matující je vyprodaná, ach jo :( proč je svět tak krutý!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já vím, včera jsem ulovila jeden z posledních kusů.

      a nemáš zač!

      Vymazat
  4. Tak ta 101 je luxusní! A ta poslední věta znamená totální smrt pro mou peněženku!

    OdpovědětVymazat
  5. hezké odstíny máš.. já mám ve sbírce zatím dvě a odstíny si nepamatuju, protože je nemám u sebe, ehm.. :) ale jedna je nude (asi 03?), a jedna fuchsiová, možná je to ta tvoje 02, tu ale bohužel nenosím (dělá mi šíleně žluté zuby)..

    OdpovědětVymazat
  6. 101 vypada fakt skvele! Tohle bude asi muj dalsi ulovek :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Když jsem článek začínala číst, říkala jsem si "Omrknu to a zjistím, jaký odstín by se mi hodil a něco si koupím" - mně se ale líbí všechny!!! Musím s tím nějak obeznámit svou peněženku.

    OdpovědětVymazat
  8. 101 je perfektní! Škoda, že ty červené nejsou u nás v drogérkách - btw. neměla jsem číst tu poslední větu!

    OdpovědětVymazat
  9. 02 a 09 sa mi páčia najviac.. škoda že nemajú červený obal :P :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já myslím, že ty odstíny jsou podobné, třeba ta 09 a 107 jsou z dálky na puse docela i zaměnitelné... růžová je v červené taky nějaká.

      Vymazat
  10. Já je miluju, jsou skvělý. Mám zatím 3. Tady vážně platí za málo peněz hodně muziky. Kéž by k nám dorazily ty červený. Podívám se po nich v Německu, tam už by být snad mohly. :)

    OdpovědětVymazat
  11. musím zas koupit, měla jsem jich pár a stratila ani nevím jak, děkuji za post a připomenutí techto rtenek :)

    OdpovědětVymazat
  12. 09 miluji, neumim si teď bez ní podzim představit:-)!
    ( amně taky přijde běžně nositelná, ovšem u kolegyň vzbuzuje tento odstín jisté rozpaky:/....
    :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele já jsem třeba zjistila, že od té doby, co nosím barevné rtěnky, tak se mi ta hranice nositelnosti pořád posouvá. víš co, to je jako s drogami, taky toho potřebuješ pořád víc... tak já potřebuji pořád víc svítivosti v odstínu, takže zatímco někdo napíše, že to je nenositelná zářivá rtěnka, tak já si řeknu: "hm, dobrý, ale chtělo by to ještě trošku".

      Vymazat
  13. všem moc děkuji za komentáře... a jen tak mimochodem doufám, že ještě někdo na tom asosu teď nakoupil, abych neměla pocit, že jsem v tom sama.

    a nedivím se, že jsou tyto rtěnky tak populární, protože jsou fakt boží.

    OdpovědětVymazat
  14. ta 101 mě velice zaujala! Doufám že se dostane i k nám:)

    OdpovědětVymazat
  15. To jsou barvy jak od Picassa! 101 mi dost připomíná 02 lip seduction od Dermacolu. 09 i 107 mají v té matnosti skvělou hloubku. A nakonec i ta 16 se mi líbí, tu bych taky unosila.

    OdpovědětVymazat
  16. Asi potřebuju devítku. Potřebuju přestat nosit na puse jenom lesky...

    OdpovědětVymazat
  17. ta 16 a 101 se mi líbí! já mám doma ze staré kolekce 03 a taky si nemůžu stěžovat :)

    OdpovědětVymazat
  18. Ta 107 vypadá krásně. A i ta 16 nevypadá k zahození. Ale ne, ty naše drogerky ani nenapadne něco takového sem dotáhnout :( :D

    OdpovědětVymazat
  19. Já moc na barvičky nejsem,ale ty máš úžasné rty,na kterých všechny barvy vypadají krásně.Já mám tak růžovou a nude...tmavší nechávám spát.U těch tmavých mám pocit,že je mám pak všude.Ale jak říkáš,jak začneš posouvat hranice,nakonec objevíš svět...a zjištíš,že můžeš jít klidně ještě dál..Já to mám takhle se stínama na oči...jedu,jedu a pak mám oči přes půl hlavy...Ještě jednou chválím krásné rtíky,ta nude růžová,by u mě byla jako doma.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jej děkuji za pochvalu rtů, trošku se z toho až červenám...

      Vymazat
  20. Ty jsou krásné, vůbec na ně slyším samou chválu :).

    OdpovědětVymazat
  21. A Ty hele... kdybys se s tou šestnáctkou rozešla, tak se hlásím!O:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já ti nevím... to by byl hodně bolestivý rozchod, my totiž máme velmi citově založený vztah.

      Vymazat
  22. Díky za tipy! :) Pořídím si 16 nebo 101 :)

    OdpovědětVymazat
  23. Ze swatchů to připomíná Chanel Rouge Allure - texturou i pigmentací...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. chanel vyzkoušený nemám, takže teď nevím.

      Vymazat
  24. Já mám jen jednu tu nude, tuším o3..? Ale tyhle se mi tak líííbííí, všechny! Nejvíc nositelná je pro mě stopro ta 101, ale doma bych je chtěla všechny. Nevím, proč mám tendenci si kupovat odstíny rtěnek jen tak "do sbírky", když v nich nikdy nevylezu ven :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já asi taky nakupuji hodně do sbírky, ale je pravda, že občas v těch rtěnkách ven vylezu...

      Vymazat
  25. všem moc děkuji za komentáře, doufám, že jsem někoho opravdu inspirovala k nákupu dalšího odstínu.

    OdpovědětVymazat
  26. ja mam odtiene 05 a 10. teraz ako pozeram na tu 02 rozmyslam, ze v com sa lisia, lebo mne pridu uplne totozne... :-O
    kazdopadne ruze su to skvele, aj ked teda mna trosku vysusuju a namiesto 02 radsej pouzivam SN Grenache alebo Simmer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já myslím, že je světlejší a míň zářivá. ale teď tedy nevím, protože jsem si myslela, že ta druhá růžová je 06 (pořád kolem ní v drogérii chodím a přemýšlím... a pokaždé dojdu k závěru, že je to to samé co 02).

      a jak do drogérií moc nechodím, tak si vůbec nejsem jistá... prodává se vůbec v česku pětka? a nečísluje se to třeba v různých zemích různě? fakt v tom teď mám bordel. já se budu muset jít podívat do rossmanna. každopádně si tady teď googluji swatche a nejsem z toho moc moudrá, protože mi přijde, že 02 a 05 a 06 vypadají úplně stejně.

      Vymazat
    2. jo a mně naštěstí pusu nevysuší skoro nic, takže dobrý. jinak sn grenache doma nemám, tak na ni teď koukám... a ta vůbec nevypadá špatně. simmer mi přijde proti těm kate odstínům silně konzervativní a umírněná barva...

      Vymazat
  27. Hani, díky za článek i upozornění na slevu, konečně jsem se rozhoupala a 3 kousky koupila - 016, 101 a 113. Držím se při zemi, ale na tu 16 jsem vážně zvědavá, líbí se mi tak jak vypadá na tvé fotce, pokud je ve skutečnosti zářivější, nevím, zda na ni budu mít odvahu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslím, že ty se 16 bát nemusíš. to jen prostě na mně vypadá divně, ona je hodně broskvově oranžová a v kombinaci s mou růžovou pletí a modrýma očima... nic moc... ale možná je to jen můj osobní problém, protože prostě nejsem na takovou barvu zvyklá, tak mi svítí.

      já si dokoupila ještě 20 a 110 a víc snad nepotřebuji... i když hmmmm ta 19 a 111 mi vrtá hlavou.

      a taky jsem teď tedy zvědavá, jak se ti šestnáctka bude líbit.

      Vymazat
  28. Já bych si snad nevybrala, protože se mi líbí úplně všechny! Už po nich pokukuju dlouho, tak se snad konečně odhodlám!:)

    OdpovědětVymazat
  29. Tvoja prvá Kate je aj moja, tej farbe som nemohla odolať. Celkom sa mi páči aj tá nositeľná červená. Mám 3 červené rúže, ale chcela by som ďalší =D

    OdpovědětVymazat
  30. podla mna vonia ta 101 ako melon :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...