pátek 9. listopadu 2012

Mary Cohr: Vital-Lift Cream


Pokud je vám méně než třicet, tak dneska máte hromadně vystavenou omluvenku, protože si myslím, že tento krém opravdu není nic pro vás. My všichni starší tělem, ale duchem stále mladí!, si dneska povíme, jak to s těmi liftingovými účinky vlastně je. To by mě zajímalo, jaké procento čtenářů tady právě teď zůstalo.

(Jo vlastně, dneska mají volno i ti, kteří nemají rádi, když blogerka dostane něco zdarma... tak teď nás tady zůstalo asi minimum. Nevadí, já to ráda na intimno.)



Občas mi přijde, že pleť jsem dostala za trest. Hlavně když se podívám na mámu a její hlaďoučkou pleť bez vrásek, která za padesát let existence snad nepotkala pupínek. No nic... ta moje pleť potkává pupínky často. Víte... to je tak. Je tady to období, kdy pleť potkává pupínky. Což je někdy pořád, někdy jen někdy, ale můžeme se spolehnout na fakt, že pupínek už je někde na cestě. Takže v okamžiku, kdy najednou nastane období bezpupínkové, tak jsem z toho nejdříve brutálně na větvi. Užívám si té hladké zářivé pleti... do zrcadla se dívám s radostí... a vychutnávám si okamžiky svobody. To euforické období trvá možná týden. Pak se podívám do zrcadla a najednou vidím vrásky kolem očí, trošku povadlé tvářičky, pigmentové skvrny na spánku, výrazné nosoretní rýhy, mračivku na čele... a nastává období, kdy používám protistárnoucí kosmetiku. Naštěstí během několika dnů se moje pleť vrací většinou do běžného stádia "potkala jsem výlet pupínků na Petřín" a já se můžu opět věnovat protipupínkové kosmetice.



Jo a teď jak to vlastně všechno souvisí s tou Mary Cohr. Nedávno jsem se opět dočkala a vesmír mi nadělil bezpupínkové období, dobré dva týdny mi byly dopřány. Pak se to na chvilku opupínkovalo a teď už je to zase úžasně bez (díky moc Clearegene!)... přijde mi, že snad už měsíc. Nejvyšší čas nasadit nějaký ten vzorek Mary Cohr, třeba liftingový, stejně nebude fungovat, tak ať to máme brzy z krku, jsem si myslela někdy před měsícem a kousek. Jenomže jsem se asi spletla... protože víte co, takový ten WTF moment "já jsem snad stará nebo co" se nedostavil. WTF ono to snad funguje. A to je konec celé pohádky.



Krém je docela hutný, ale nezanechává mastnou pokožku, normálně jsem ho používala každé ráno pod makeup. Určitě to není krém vhodný pro mladou pokožku, podle mě je docela těžký, ale já jsem už ve věku, kdy si to můžu dovolit. Krém nematuje, spíš zanechává trošku výraznější lesklý odlesk. Naštěstí mi neucpával póry a vůbec si moje pleť chrochtala blahem.

Teď samozřejmě to liftingování (simyslím) nefunguje až tak úplně, spíš bych to přirovnala k vypnutí pleti. Určitě za to může trošku i Clearegen (asi protože dva je víc než jeden), který díky AHA a BHA vyhlazuje pleť, ale přijde mi, že ta Mary Cohr tomu dodala něco navíc... něco jako pevnost a pružnost, přesně jak se píše v popisu krému. Jasně dost těžko se to hodnotí po měsíci a půl, ale lepší než drátem do oka, víc tubiček toho krému už nemám a lepšího vyhodnocení se asi nedočkáte. Fakt mi přijde, že vypadám nějaká mladší... tak si to nějak přeberte.

Je mi jasné, že na to určitě přijde řeč... a máte pravdu, ten krém je drahý! Ale víte co? Dám raději tisícovku za pleťový krém, než pětistovku za oční stíny nebo řasenku, každý jsme prostě jiný a zrovna u pleťových krémů (tvářenek a rozjasňovačů) se v mém případě ta cenová hranice pohybuje dost vysoko. Začínám se těšit na další minitubičky krémů, které jsem od Mary Cohr dostala.




26 komentářů:

  1. Každý rád utrácí za něco jiného,ale pokud se dostaví ten pocit,že něco funguje,tak mě taky nic nezastaví.Někdy člověk utratí víc a ono to nefunguje,to je ta horší varianta.Já přes zimu utrácím i hodně za vitamíny atd. a to taky není nikde vidět.Ale ten pocit,že pro sebe děláme něco výživného a pěkného nám to stonásobně vrátí.Ikdyž ostatní to poznají jen na rtech od ucha k uchu..Ale dobrá nálada a úsměv Ti taky prozáří obličej,ale zase se všude nakupí vrásky..tak ono si nevybereš.Ale lepší od smíchu,než ta hluboká rýha na čele..O tomhle krémíku jsem ještě neslyšela,tak to musím očíhnout...protože já už jsem věkově zralá...mno asi tak na škrabošku..ale nikdy si do zrcadla neříkej,že jsi snad stará,ale jen že ses dneska fakt dobře nevyspala a zítra bude líp.Ty máš pěknou pleť,takže stáří je ještě hodně daleko.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele, ale to není takové jako "stará" spíš jakože "no... už to není to, co to bývalo". krom toho já si naštěstí stará vůbec nepřipadám (a naneštěstí se na svůj věk ani nechovám), takže tyhle wtf momenty, že jsem stará, u mě nejsou časté... třeba tak jednou za čtvrt roku a to se dá.

      a děkuji moc za komentář, určitě jsou lepší vrásky do smíchu.

      Vymazat
  2. Tak já vydržela až do konce, protože splňuju všechny podmínky :-) Já třeba minulou zimu nakoupila asi 6 různých věcí na obličej a ani jedna nebyla úplně ono, všechno tak v rozmezí 100-300, takže ve výsledku bych mohla v klidu mít krém za litr, že jo... Já bych byla ráda, kdyby tyhle značky, na který člověk nenarazí na každým rohu, prodávaly třeba sady vzorků nebo cestovní sady... Něco jako má Hauschka nebo Pai na pureskincare. Protože mít to na mě ten samý efekt, co na tebe, tak si to koupim a vím, že mám minimálně na půl roku vystaráno a ve výsledku ještě ušetřim...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mi hlavně přijde, že zrovna mary cohr je docela nesnadno sehnatelná, jen přes salóny nebo pak přes britské e-shopy (ale v některých jsem určitě nějakou zkušební sadu viděla). pak i přes ebay, ale tam já se trošku bojím kupovat tyhle dražší věci (a jen tak na okraj, padělá se i salónní kosmetika?). ale vzorky podle všeho mají a určitě někomu i dají...

      Vymazat
    2. Já bych se bála, že se padělá všechno. Třeba ve Francii je MC docela profláklá, jednu dobu jsem měla pocit, že kdo nemá aspoň jeden krém, není správná Francouzka.

      Vymazat
    3. Tak jsem to zkusmo hodila do gůglu a v UK jsou ceny srovnatelný s L'Occitane, takže mi to nepřijde až taková hrůza. Nevím, jaký jsou ceny tady, nikde jsem to nenašla... A na recenzi na tu masku se těším.

      Vymazat
    4. myslím, že ceník produktů nikde nemají, už jsem jednou hledala a taky jsem nenašla. pokud si pamatuji dobře, tak tento krém stojí přes tisícovku. možná dvanáct set... tak něco. (doufám, že nestřílím úplně vedle)

      Vymazat
    5. volně na internetu, takže snad se nebude nikdo zlobit, že sem dávám odkaz...
      myslím, že to bude všechno hodně podobné, (osobně nakupuji, když jdu na ošetření, rovněž toto je můj zdroj na vzorky:-)....)

      takže ceník, vygoogleno, zde
      http://www.studio-silvie.cz/fotky6997/MARY_COHR_cenik_R_pouze_MOC.pdf

      Vymazat
    6. jasně! já věděla, že v nějakém salónu bych ceník našla. tak děkujeme.

      Vymazat
  3. Jak se tak dívám do historie naší rodiny, tak maminka měla v životě možná pár pupínků na čele, když jí bylo patnáct. Celou pubertu jsem z toho byla frustrovaná, že po kom sakra teda. No, babi se udělá dodneška sem tam pupínek a to jí je šedesát, takže už vím, po kom. :-) Holt mi asi nezbude, než nepustit z ruky HA (když to funguje, ďas vem, že je to chemie, beďary už né), díky ní se mi pleť srovnala a budu doufat, že po bábi podědím vedle pupínkovacích sklonů alespoň tu pleť, která trpí na naprosté minimum vrásek (obvykle nám nikdo fakt nevěří, že je to moje babi).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně tak, taky se utěšuji tím, že nebudu mít vrásky. máma žádné nemá a má strašně krásnou pleť, tak doufám, že pleť jsem podědila v tomto po ní a jen ty pupínky jsem dostala po tátovi (trošku navíc, úplně bych se bez nich obešla...), jeho strana rodiny na to docela trpí...

      Vymazat
  4. taky jsem vytrvala až do konce, holt už se mě to také týká:DDD

    miluji tuto firmu, opravdu patří mezi jednu z mých nejmilejších, jsem ráda, že jsi o ní napsala, myslím, že si zaslouží mnohem víc pozornosti.

    používám liftingovou masku, v létě jsem měla tónovací krém a denní krém, všechno bylo super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pokud tou liftingovou maskou myslíš ice lift... tak z té jsem zatím naprosto paf. až tak, že tomu sama nevěřím, a tak jsem raději recenzi zatím nepsala. ještě mi zbývá na tři použití a myslím, že zbytečky té masky budu vyškrabovat z těch pidi tubiček párátkem...

      Vymazat
    2. mám na mysli přesně tuhle:DD
      a vidim, že máme stejné dojmy:-)))

      já jsem u vytržení, a když teda pominu, jak je super, tak ta vůně!! (a tohle zrovna já teda neříkám často), a ta konzistence!!
      no a mimo tohle to ještě funguje - nandavám, pokud chci vypadat "lepší než obvykle"
      ;-)

      Vymazat
    3. přesně, konzistence a vůně... a přidala bych ještě barvu, ta mě fascinuje při každém použití.

      Vymazat
    4. CB - a máš na blogu recenze nebo nechceš je udělat, prosím? Zrovna denní a tónovací krém by mě fakt hodně zajímaly...

      Vymazat
    5. Reni, na blogu recenze nemám, mně ty recenze moc nejdou, píšu je málo, ale sama jsem si teď i řikala, že bych se do něčeho od téhle firmy mohla pustit, takže - neslibuji nic, ani bohužel nevytyčuji jasný časový horizont, ale myslím, že to přijde!
      :-)

      Vymazat
  5. Mna sa to netyka, ale zase som sa dozvedela o Clearagene, co je pre mna nieco nove a pravdepodobne vhodne na moju pokozku - nemohla by si o tom napisat nieco blizsie??? Fakt som o tom este nepocula :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooj, mna sa tato tema clanku netyka, ale aj tak som si ho precitala - to som myslela :D

      Vymazat
    2. jasně... určitě je o clearegen článek v plánu, jen asi budeš muset vydržet, pár dní, spíš týdnů až měsíců. zatím ve zkratce: toto je moje druhé balení a opravdu to funguje proti mému akné. účinky jsou podobné superséru (recenzi tady najdeš dokonce dvakrát), jen to trvá než se dostaví, asi jsou o něco slabší ty účinky, ale zase clearegen mě mnohem méně vysušuje. funguje to i na regeneraci a vypnutí pokožky, pro mě je to prostě o trošku slabší chemická varianta přírodního superséra.

      Vymazat
    3. Vdaka, vyzera to zaujimavo, kludne si pockam, aj tak mam toho doma vela, co musim spotrebovat este :)

      Vymazat
  6. Můžu se zeptat, koupíš si tedy celé balení krému? Mě přijde (ted to neber osobně, týká se to i mě:)) - že když dostanu vzorek či minibalení drahého krému, tak jásám, ale pakliže mám koupit celé balení, 2x si to rozmyslím...Jinak více takových recenzí, ikdyž má peněženka pláče...Po tvém spotu si krém prostě musím pořídit :) No a když to budou zbytečně vyhozené peníze, vím, na koho se obrátit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. teď ne, mám ještě další dva krémy mary cohr k vyzkoušení, takže na další tři měsíce mám s krémováním vystaráno. pak o tom budu uvažovat... seriózně. ale myslím, že si koupím tu masku (ice lift, o které se básní několik komentářů výše), protože ta je snad ještě o třídu lepší.

      Vymazat
    2. Pane bože, ještě masku...si musím pořídit:( Za chvíli si budu zakazovat na tvůj blog chodit...Ale opravdu děkuju za takovéto recenze a doufám, že budeš dostávat víc takové kosmetiky (účinné a neotřelé).

      Vymazat
    3. ehm ehm... asi začnu chodit po ulicích nějak zamaskovaná, aby mě někdo neumlátil za špatné rady a navádění ke drahé kosmetice...

      Vymazat
  7. Ahoj, nominovala jsem Te do jedenactky, tak kdybys mela cas a naladu... :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...