čtvrtek 29. listopadu 2012

Máte rádi med?



Tý jo, zvláštní jak umělé světlo zkresluje. Večer v koupelně mi připadají všechny skoro stejné!

Ale i tak uznejte, že mezi číslem dva a tři jistá podobnost je!

Poznáte, o čem bude řeč další dva články?

Pro jistotu prozradím, že jednička je prostě med (měli jsme doma jenom takový světlý, tmavší medy jsou podobnější). A o medu řeč nebude, však to všichni víte. Dává se do čaje, občas na chleba a taky na pusu nebo na obličej.

Jo a celkem paradoxně ty další dvě nemají s medem vůbec nic společného. Jen tak trošku vypadají. To jen abych neuvedla někoho v omyl.

18 komentářů:

  1. tak to jsem tedy napnutá, opravdu mě nenapadá, o čem bude řeč. Já tedy nejsem velký příznivec medu, samotný med snesu tak leda ve vánočních pernících, do čaje nebo na chleba bych ho nikdy nedala...brrrr....a medová kosmetika mi obvykle smrdí, přitom med jako takový ne....jsem asi divná...
    ale fakt se těším, co to bude!

    OdpovědětVymazat
  2. Med jako takový můžu, obzvlášť v horkém zázvoru nebo perníčkách. Medová kosmetika mi ale obvykle příšerně smrdí a proto se jí vyhýbám, jak to jenom jde. Kadeřnice mi vždycky před stříháním dává na vlasy medovou masku; pomáhá, ale smrdí mi teda hrozně. Podobně to mám s kosmetikou, která má obsahovat jogurt, mléko apod. - nejhorší mi pak přijde kombinace medu s mlékem. :D

    OdpovědětVymazat
  3. meduňka a len: jej, trošku jsem vás zmátla, protože ty zbývající dvě med vůbec neobsahují. jen tak prostě vypadají. ale už jsem to raději připsala do články, abych tady ještě někoho nemátla.

    OdpovědětVymazat
  4. Tipuju to na domácí masku nebo vlasový zábal :) Já miluju med, sladím jenom medem :)

    OdpovědětVymazat
  5. hm, tak to se budu tesit. Ale priznam teda rovnou, ze nevim :-)

    OdpovědětVymazat
  6. A já med můžu, takže jsem v napětí:)

    OdpovědětVymazat
  7. Odpovědi
    1. ten to není, ale jedno z toho je docela známé a pověstné.

      a jen tak mimochodem nuxe moc nemusím, co jsem zkusila, mě nijak neohromilo, ale ten gel vypadá fakt dobře... jsem si to tedy musela vygooglit... hmmm... asi tě nesnáším.

      Vymazat
  8. Hmmm, připomíná mi to Elizabeth Arden 8 hour Skin Protectant...ale co já vím, žejo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojojojojo. já věděla, že někdo to pozná. máš za to hvězdičku s hvězdičkou!

      (je to ta trojka)

      Vymazat
    2. Chachá! Mám radost :). Jsem zvědavá, co ty na něj.

      Vymazat
  9. Mě fascinuje, že to někdo dokáže poznat.
    Jediný co mě to připomíná je depilační vosk :) A předpokládám, že ten to nebude

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo to mě teda taky fascinuje :D ...si řikám, jak mám tu kosmetiku jakž takž zmáklou...pak přijdu sem a vždycky mi spadne čelist

      Vymazat
    2. tak depilační vosk to fakt není. ještě můžu prozradit, že dvojka je pleťová maska...

      Vymazat
  10. Mmmm I love honey! Would one of them be lipgloss? Or even a facial serum?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hi blair, thanks for stopping by (and I just found out that all your comments went directly to spam).

      one of them is elizabeth arden 8 hour cream and the other one is yves rocher face mask.

      Vymazat
  11. Já teda med nejím (protože ostatně skoro nejím sladké), ale miluju všelijaký ty medovomléčnojogurtový produkty a fakt mi voní. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...