pondělí 19. listopadu 2012

MegsBox

Taky už jste naprosto propadly beauty boxům?

Úplně nejdřív budu muset poděkovat všem, kteří mi klikli. Bez vás bychom tu dneska nebyli. Protože nakonec se mi to podařilo... na začátku bylo těch 14 bodů, pak jste mi naklikali asi tak 150, během několika dalších měsíců občas někdo kliknul, občas jsem zakomentovala a najednou v srpnu to bylo doma... 250 bodů. Nelenila jsem, PayPal vyplázl patnáct dolarů a začala jsem se těšit. Naivně jsem si myslela, že v září to bude doma... no vidíte je listopad a mně minulý týden přišel balíček. Což bylo možná i lepší, protože já mezitím naprosto zapomněla, že mi někdo něco za mých patnáct dolarů dluží. Nojono, nejsem ten největší hlídač balíčků, nikdy jsem nezačala žádnou dispute, protože buď ten balíček přijde nebo na to já úspěšně zapomenu... možná bych si měla k Vánocům přát nějaké to ginkgo? Nebo raději ne, protože alespoň jsem byla naprosto upřímně překvapená.

A pak jsem byla ještě jednou překvapená, protože posuďte sami... je to fakt štědrá nadílka.


Kdyby nic... byla bych spokojená jenom s Napoleon Perdis rozjasňovač-tvářenka-bronzer setem, nic takového nemám a to se hodí vždycky. Sice nejsem bůhvíjaký fanoušek očních stínů, ale jako nežiji na Marsu, takže samozřejmě vím, kdo je machr na oční stíny... a Urban Decay monostín mě rozhodně potěšil. Lip stain a klidně i Liptini je u mně vždycky vítaný a ještě sice nevím, co je přesně RevitaLash Volumizing Primer, ale už se na to těším. Jediný, co teda byla fakt trefa vedle, je to NP Set Shimmer Highlight Duo, které je naprosto mimo mé barevné teritorium... ještě si raději rozmyslím, co s tím.

Každopádně naprosto nelituji ani jednoho utraceného dolaru, ani čtyřměsíčního čekání a jsem spokojená. Takže co? Takže mi to asi můžete začít klikat znovu... Dík!

Info pro ty, kdo netuší! Megsmakeup.com je makeup blog, kde sbíráte body a při dosažení určité hranice si můžete vybrat bonusový balíček. Zaplatíte $15 poštovné, chvíli si počkáte... balíčky se rozesílají asi tak jednou za čtvrt roku (bohužel žádné konkrétní datum jsem na stránkách nikdy nenašla), a pak už jen doma rozbalujete. Naposledy jsem dostala několik dotazů, co vlastně v tom balíčku za 250 bodů od Megsmakeup.com bude. Tak teď už to všichni víme. A zajímalo by mě... už někdo taky máte balíček doma? 


22 komentářů:

  1. Tož o tomto jsem teda nikdy neslyšela...

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to moc hezky a mě zrovna ten Shimmmer set padl jako první do oka :D
    Krásný den Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele, tak jestli ho opravdu chceš, tak mi napiš na email a můžeš ho mít...

      Vymazat
  3. Supr, tak klikám od znova, jsem zvědavá co bude v příštím balíčku;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jeee tak děkuji. doufám, že to nasbírám tak do půl roku!

      Vymazat
    2. Akorát mi prozraď jestli máš vyčtený nějaký systém, jako jestli to z jednoho pc jde jen jednou denně apod.?

      Vymazat
    3. to si nejsem moc jistá, jako jo... nějaké omezení tam je, možná jednou za den, možná jednou za tři dny, tak nějak.

      Vymazat
  4. Hmmm....závidím, závidím, závidím...tehle balíček je teda fakt něco pro mé kosmetické srdéčko...

    Jen jsem jako deteďka nějak úplně nepochopila co mám dělat, abych ten balíček taky dostala. Ale ono je to asi dobře, neb bych na to slušně prokrastinovala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak teď nevím, jestli ti to mám prozrazovat... komentovat články, kamarádit se s ostatními, hodnotit produkty, vrazit odkaz na svůj blog... a tak podobně.

      Vymazat
    2. tak teď už budu moci klidně spát...

      Vymazat
  5. Hned Ti jdu kliknout, ať zas můžeš mít po půl roce radost z nečekaného:)

    OdpovědětVymazat
  6. Slyším o tom poprvé.. ale jako balíček teda fakt povedený! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Odkliknuto :) Jinak za klikance celkem dobrý balík...

    OdpovědětVymazat
  8. děkuji za každý jednotlivý klik. jste na mě nějaké hodné.

    sonidlo: taky si myslím, nějak mi ani nepřijde, že bych si ten balíček vyloženě zasloužila. a když jsem to doma rozbalila, tak nejdřív jsem moc ani nechápala, proč mi tohle někdo posílá... a pak jsem z toho byla zase na větvi, že mi toho posílají tolik!

    OdpovědětVymazat
  9. Páni, já ti klikla a udělala dobrý skutek, protože ti přišel balíček. Takže klikám zase a zase se za půl roku pochlub. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. O tomhle boxu jsem nikde nečetla ani neslyšela, já mám doma jeden Ladybox, je to dobře promyšlená věc tyhle boxy, ale zase z nich nešílím. Jinak to co si dostala ty, tak to je bomba :)

    OdpovědětVymazat
  11. Kliknuto :)
    Ať ten další balík dojde dřív!

    OdpovědětVymazat
  12. Proč mi to píše You are not authorized to access this page. když ti chci kliknout? Co dělám špatně?
    Zkusila jsem si tam taky vytvořit profil, ale nějak moc nevím co s tím, budu si to muset ve volné chvíli prostudovat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nejsem si jistá... ale občas se mi tam ta hláška taky objeví. většinou, když si chci naklikat něco sama a zároveň jsem přihlášená ke svému účtu.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...