sobota 17. listopadu 2012

MT: hnědá - fialová - růžová

Považujete vlasy za módní doplněk?

Následující fotky jsem si fotila spíš vlasy než cokoliv jiného. Nakonec jsem vám tedy vybrala tu nejmíň vlasovou fotku, ale nevím... Ono je to tak, zrovna procházím tím obdobím v měsíci, kdy moje pleť je nic moc, ani Clearegen s tím nic nenadělal... prostě je to tak a ten týden to nějak vydržím. Tak se mi moc nechtělo fotit pleť v detailu, protože fakt není o co stát, za dva dny to bude lepší, ale za dva dny nemám čas se dylinovsky fotit, takže nastoupil kompromis. Navíc jsem ten den měla naprosto boží vlasy. Velké! A já velké ráda! Sice jsem byla oblečená jak knihovnice, namalovaná taky tak, ale velké vlasy ze mě udělaly rebelku... ha.

No alespoň něco povím o líčení, když už tam toho na fotce moc nevidíte. Celé je to v hnědé (oči a kontura), růžové (pusa a tváře) a fialové (lícní kosti). Tuto barevnou kombinaci v líčení miluji, hlavně na podzim a v zimě, přijde mi, že prostě to jsou barvy pro mě, vůbec to nenudí a navíc je to naprosto blbuvzdorné pro aplikaci. Trošku mi to kazí fakt, že v éře po e.l.f. SFW Camillia stále hledám ten dokonalý fialový rozjasňovač, nejvíc se tomu zatím přiblížil tento Stila Shimmer Stick, ale furt to není ono. Navíc snad výrobci rozjasňovačů houfně ignorují boží fialovou barvu... a prostě ani nemám z čeho vybírat. Možná by se našel ještě nějaký ten pudrový (napadá mě NYX nebo i Holika Holika), ale já chci krémový!

Na fotce taky můžete vidět v akci růžovou Kate. A ještě si představte, jak i oblečení jsem sladila do růžové - bílé - hnědé - fialové. Už jsem říkala, že toto je boží barevná kombinace? Někdo by možná řekl vyblitá, já říkám boží!


Jinak taky vám přijde, že čas utíká nějak rychle? A to se ani nezmiňuji, že za chvíli tady budou už zase Vánoce. Já třeba absolutně nic nestíhám. Přitom mi nepřijde, že bych se nějak flákala, i když časové rezervy pořád mám. Ale prostě dny plynou bez výraznějších předělů a já jsem pořád ve fázi stíhání toho dalšího následného termínu. Na blog taky nestíhám fotit, ty světelné podmínky taky stojí za velké kulové, už vůbec nestíhám fotit sebe... pokud jste fanoušky MT rubriky, moc vás asi ty prodlevy netěší. No nepotěším vás ani nadále, v dalších týdnech to nebude lepší, já se fakt ráno nestíhám fotit... A navíc ani nemám pocit, že by zrovna moje chybějící fotky nějak významně ochuzovaly blogosféru a vůbec tak ten makeupart celkově.

15 komentářů:

  1. Mě se to líčení moc líbí! Vypadá přirozeně a přitom jsi moc hezky upravená!

    OdpovědětVymazat
  2. Tady ti to hrozně sluší! Už tak dlouho jsem si neužila "velkých" vlasů, protože metro mi je vždy zničí :/. Takže v poslední době nosím jen drdoly, culíky a různé copy.

    OdpovědětVymazat
  3. já bych taky řekla, boží kombinace :D (napísala som to správne? :D) chcem viac fotiek veľkých vlasov

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak naštěstí jsem ještě pořád normální a všechny zbývající fotky jsem už smazala... ale slibuji, že příště ti to pořádně nafotím.

      a ta kombinace je fakt boží, píšeš to úplně správně.

      Vymazat
  4. Sluší! Vypadá to že tu rtěnku od Kate musím mít!! :-)
    Jinak den velkých vlasů jsem si užila včera tak zase asi dlouho nebude nic. Ani nevím čím to je, jestli je to třeba nějakým ideálním tlakem a vlhkostí vzduchu... Tak je jasné, že pokud venku prší a je sychravo tak mi vlasy ztěžknou, a co hůř, zvlní se :-( Ale prostě i v létě, kdy je fakt krásně, tak takové vlasy na požádání nevykouzlím. Chci říct, že prostě pořád dodržuji úplně stejný postup, stejné přípravky, fénování... a výsledek takový... no standardní. A jednoho dne se prostě podívám do zrcadla a mám velké vlasy! A drží. A drží to celý den navzdory počasí! Tak to mi někdo vysvětlete, protože mě to hlava (ani ta velká) nebere...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám naštěstí hodně vlasů, takže velké vlasy u mě jsou jednoduchá záležitost. stačí si umýt vlasy ráno, trošku tomu pomoct nějakým šampónem, nechal uschnout volně, učesat v předklonu a je to... sice k večeru to až tak velké není, ale furt je to boží.

      spíš mě vždycky dostává, že se mi tak dost nekontrolovaně vlní, ale jednou za čas přijde den, kdy ty vlnky jsou uspořádané a způsobilé, jak kdybych si je hodinu vlnila před zrcadlem... asi to fakt bude nějakým tlakem a vlhkostí a skrvnami na slunci a tak.

      Vymazat
  5. Dyť máš pleť hezkou! Jinak jsem nemohla nemrknout taky na You might also like a hrozně se mi líbíš nalíčená v MT: růžovo bronzově. Mám na tobě ráda lesklé rtěnky a celkově projasnění obličeje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, ale ono to zblízka až tak dobře nevypadalo. naštěstí (a to mě naučil až tady ten blog) když se to správně postaví ke světlu, foťák se dá do lichotivého úhlu a hlavně ne moc makro... tak spousta těch nepěkných detailů se na pleti v té fotce tak nějak schová.

      Vymazat
  6. všem moc děkuji za komentář!

    OdpovědětVymazat
  7. fakt ti takto pristanú tie vlasy...a líčenie je pekné...také fajn na každý deň...a ja mám zasa krásne nadýchané neuveriteľné vlasy len vtedy keď sa chystám ku kaderníčke:-D...to mi asi chcú povedať aby som tam nešla, lebo to vždy vyzerám horšie keď odtiaľ vyjdem...a potom ešte vtedy keď sa vôbec nesnažím a sedím doma niekde zabalená v deke a len tak ich niekde pripnem...a vždy keď sa snažím tak vyzerajú katastrofálne :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, přesně tak to mám i já. Bezkonkurenčně nejhorší vlasy mám když jdu od kadeřnice. Snažím se jen rychle přeběhnout domů a tam tu hrůzu na hlavě zpacifikovat :-)
      No a s tím ležením doma pod dekou to taky dobře znám, vždycky něco hala bala vytvořím a pak se obdivuju v koupelně jak se mi to povedlo a přemýšlím jak si to zítra načešu schválně - ale to už se mi nikdy nepodaří :-D

      Vymazat
    2. od kadeřnice jsem taky často chodila s dost divnými vlasy. vždycky mi na hlavu naplácala bůhvíco, pořádně to objemově vyfoukala... a já měla hlavu jako balón, což na sobě nesnáším.

      já zase mívám nejlepší vlasy, když si je narychle večer umyju, jdu spát s mokrými vlasy a ráno to nějakou vesmírnou náhodou vypadá božsky. nestává se to tedy pokaždé, záleží asi na tom, jak spím... ale když už, tak to stojí za to!

      Vymazat
  8. Jsi prostě krásná, můžeš se fotit častěji.
    Já si potřebuji nutně koupit tvářenku, která bude krásně fialová,ale ne s žádnou růžovou, hnědou nebo tak...ale není vůbec čas lítat po obchodech:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji. a přeji hodně štěstí s fialovou. mi přijde, že to je naprosto opomíjený odstín a dost špatně se shání...

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...