sobota 24. listopadu 2012

Soutěž skončila!

Mám slabost pro naprosto nepodstatné statistiky. Takže vám můžu říct, že ráno chtěly všechny vyhrát hydratující makeup, lidé s mastnou pletí asi déle spí. Možná to bude spíš souviset s věkem. Mladší totiž musí do školy, kde přístup na net nemají, a mladší chtějí logicky matující makeup, protože pleť v pubertě většinou není suchá? Zatímco ti starší mají pleť spíš sušší, hydrataci dokáží ocenit, zároveň chodí už do práce, kde ten přístup na net prostě je? To je jen takový dílčí závěr, každopádně dopoledne všechny toužily jen po té hydratační verzi, skóre bylo zhruba 2:1.

Odpoledne se to ovšem otočilo a najednou chtěly všechny matující. To se asi ty mladší ročníky vrátily ze školy? A dost dlouho to vypadalo, že matující verze bude ta žádanější. Večer a dneska ráno se ovšem skóre celkem vyrovnalo a nakonec vyhrál hydratační makeup o rozdíl dvou soutěžících. Absolutně netuším, k čemu bude tato informace mně nebo vám, ale poctivě jsem to právě napočítala.

Jinak random vylosoval šestku, takže jsem počítala každého šestého soutěžícího v dané skupině a od začátku jsem jela dvakrát. Zkontrolujte si právě teď své emaily a urychleně mi sdělte svou doručovací adresu, máte na to 48 hodin, pak už to nebudu protahovat, čekat na všechny adresy a případně vyberu nové náhradní vítěze naprosto náhodně podle sympatií.

Jo... A GRATULUJI VÍTĚZŮM!

... a čest poraženým.

21 komentářů:

  1. :(
    vyčistím ti boty, když budu náhradník já

    OdpovědětVymazat
  2. tak já prý zase nic nevyhrála. :/ ach jo. a tenhle make-up jsem chtěla už na milionu blogů. hold mi nepřeje štěstí. :D

    gratuluji vítězům.. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Teda podle toho, co jsem počítala komentáře po šesti :D bych měla být mezi těma šťastnýma.. ale e-mail ještě žádný nepřišel :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a rozdělila sis to do dvou skupin? jedna hydratační a druhá matující? a pak až dojdeš na konec, tak kontinuálně bez přerušení počítáš znovu od začátku. je možné, že jsem se sekla, v tom případě se moc omlouvám a můžeš mi napsat na email a já to klidně přepočítám a vymyslím náhradní řešení.

      Vymazat
    2. No myslím že jsem to spočítala dobře, vyšlo mi že jsem 6. komentář asi při čtvrtém opakování. pokud jsem teda nepočítala ty slečny co sem psaly dvakrát, protože se spletly... to nevadí, nedělej si starosti, třeba někdy jindy

      Vymazat
    3. to zas ne, mě by to totiž zajímalo, jestli jsem se přepočítala. já si všechny kontakty překopírovala do excelu, kde jsem to dělila na dvě skupiny matující - hydratační. tím jsem taky eliminovala každý dvojitý komentář, protože dvojitý jsem kopírovala samozřejmě jenom jednou. a pak jsem v každé skupině zvlášť počítala šestý komentář.

      Vymazat
    4. :D tak to jsem se nejspíš spletla já, máš vymakaný systém :) počítala jsem to jenom tady, a vypadá to že blbě. omlouvám se za zmatky, akorát už jsem málem měla radost :D

      Vymazat
    5. a já už se bála, že veškeré moje vysoké školy jsou naprosto zbytečné, protože neumím počítat do šesti... možná jsem to měla líp vysvětlit, jak jsem to vlastně počítala.

      Vymazat
    6. tak já jsem hlavně vůbec nechtěla říct že bys neuměla počítat do šesti, ani něco takového naznačit, nebylo to myšlený zle... splést se může každej no, příště už se neozvu, a ještě jednou promiň jestli jsem ti v tom udělala bordel.

      Vymazat
    7. ne fakt mi to vůbec nevadí, spíš mě to tak znejistilo. a jsem ráda, že mám kontrolu... takže příště se vůbec neboj a klidně mě to přinuť znovu přepočítat!

      Vymazat
  4. jupí moc děkuji.. už jsem odepsala na maila :)

    OdpovědětVymazat
  5. Takových soutěží a nic :D. A odhadla jsi to, protože jsem napsala po návratu ze školy večer :).

    OdpovědětVymazat
  6. mně je to taky líto, že nemůžou vyhrát prostě všichni...

    OdpovědětVymazat
  7. Mě se mail vrátil.. přišel ti od Michaela Lofflerová ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přišel! psč ti začíná na 4 a končí 1.

      Vymazat
  8. velka gratulace všem vítězkám! já si z toho nic nedělám, že zase nic :) Já si brousím zuby na zítřejší sportu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tý jo a dívala ses na mail? já si tak nějak pamatuji, že ty zrovna jo...

      ovšem každopádně pokud by ti tato výhra měla pokazit jackpot ve sportce (nebo nedejbože štěstí v lásce), tak to se moc omlouvám...

      Vymazat
  9. wau, ono to vyšlo :D

    ale teda, málem ne, protože jsem tvůj email našla v gmailu ve spamu, unbelievable! - normálně mi tam padaj fakt jen spamy, nepamamatuju, že bych tam někdy našla něco relevantního - a proto tam mrknu tak jednou za tejden max., když se nudím ... což jsem dělala zrovna včera ... takže kdyby mě něco neponouklo, ať ho teď zkontroluju, tak mám smolíka - dvojitý štěstí .))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no to bys měla... a já bych tvoji výhru asi dala jáje nebo tak nějak!

      Vymazat
    2. tak já ho našla taky ve spamu, díky Černá Mooro, jináč by mě to ani nenapadlo se tam dívat :)

      Vymazat
    3. Taky jsem měla mail ve spamu, ale byl objeven a já se těším na předvánoční dáreček! Něco takového jsem vážně nečekala, nemívám v těchto věcech zrovna štěstí. :)

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...