středa 14. listopadu 2012

Soutěž ukončena

Pokud jste se účastnily včerejší soutěže, zkontrolujte si své emaily. Výherkyně by mi měly urychleně sdělit svou adresu, nejpozději během 48 hodin, zas ať se nám to nevleče, že ano.

Stejně mi přijde, že pořádání soutěží je nevděčná záležitost. Nic z toho nemám, jen musím pak složitě počítat výherce a nakonec mi někdo vynadá, proč ty soutěže vůbec pořádám, když zrovna on nevyhraje. Navíc mi je většinou opravdu líto, když nevyhraje někdo, koho znám třeba z jeho blogu, nebo někdo, kdo mi napsal opravdu hezký komentář, že z toho i mé cynické srdce zjihlo (a že takových včera bylo!). Pak se tím trápím a říkám si, že soutěže už dělat nebudu. Ale co bych pro vás neudělala. Moc vám všem děkuji za včerejší komentáře, některé mě potěšily moc, jiné ještě víc... no jo, není prostě nad to, pohonit si na blogu pořádně ego, že ano.

10 komentářů:

  1. ale no, však v konečnom dôsledku to dobre dopadlo :-D...teda gratulujem tým, čo získali riasenky...a tak aspoň vieš, že ak bude mať tvoje ego ťažký deň treba usporiadať nejakú súťaž...nie srandujem...si veľmi fajn blogerka :-)

    OdpovědětVymazat
  2. však jo, na ego to bylo včera dost dobrá polívčička. děkuji ještě jednou.

    OdpovědětVymazat
  3. Jupí, zrovna jsem se zaradovala, díky!

    OdpovědětVymazat
  4. Jupí :) Mám tady první Vánoce, já snad nikdy nevyhrála ani za hvězdičky v Aquille (no jo si vyberu střádám body pak tu danou věc už nemaj :D)
    Gratuluju ostatním výhercům (nebo asi spíš výherkyním) a těm ostatním přeju hodně štěstí na příště - však se jasně ukázalo, že "chodí štěstí dokola, občas sedne na vola" :D

    OdpovědětVymazat
  5. proč ty soutěže pořádáš, když já nemůžu vyhrát..když se vlastně ani neúčastním..?? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a je to tady, už mi někdo nadává...

      Vymazat
    2. Hele, napadlo me, filtrujes treba IP adresy? Mam dojem, ze vic emailu patri k jednomu jmenu...

      Vymazat
    3. tak ip jsem nefiltrovala, ale dvě doručovací adresy stejné se mi zatím nesešly.

      Vymazat
    4. Já jsem se nezúčastnila, ale chci ti říct, že fakt skvělá jsi a ty nadávající si dej na černou listinu, aby náhodou nědy příště nevyhrály:-DDD

      Vymazat
    5. hehehe. děkuji (červená se)! takže říkáš, že mám jáju rovnou vyhodit? (nemyslí až tak vážně)

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...