úterý 18. prosince 2012

11 Tag

Vím, že je to už stará záležitost. Ale tak nějak mi přijde, že to dlužím. Jednou (nebo tedy vlastně vícekrát) jsem byla taglá, tak bych se měla trošku snažit. Předpokládám, že pravidla všichni znáte, a slibuji, že já tagovat nikoho už nebudu.


11 náhodných faktů o mě:

Právě v tuto chvíli, kdy dopisuji článek (úterý večer), v sobě mám určité procento alkoholu. Dnešní den byl totiž super výživný... fakt tak obrovské "WTF co se to kolem vlastně právě v tuto chvíli děje" jsem už dlouho nezažila. Situace si prostě vyžadovala jednu na uklidnění do každé nohy a tak dále.

Jakmile to tady dopíšu, půjdu spát.

V souvislosti s faktem jedna jsem opravdu zvědavá, kam se vlastně s tímto textem dopracuji. Doufám, že na sebe nenapráskám něco, čeho bych litovala.

Když už jsme u těch alkoholových excesů, tak jednou jsem se tak opila, že jsem si toho ráno moc nepamatovala. A pak jsem se na sebe podívala do zrcadla... a chyběl mi zub.

Zas jako abyste si nemysleli, ten zub jsem ztratila v první třídě, když jsem utíkala a nevybrala jsem zatáčku. Takže mi vlastně chyběl umělý zub! Od té doby si za umělé zuby připlácím a musím říct, že jejich životnost je mnohem delší. Doufám, že se ráno probudím i se zubem.

Nepoužívám Facebook. A tímto se omlouvám všem, kdo mi kdy poslali žádost o přátelství... a já to ignorovala. Není to tím, že bych vás neměla ráda, jen prostě ten Facebook nepoužívám. Sice mám účet pod svým soukromým jménem, ale ani tam nechodím, jen jednou za půl roku něco likenu (třeba když jsem psala ten článek o politickém marketingu nebo když jsem chtěla vzorek BB krému z Cosmetic-love). Zatím neplánuji otvírat účet ještě pro blog.

Stejně jako Černá Moora strašně rád vařím. Jenomže! Jakmile se z toho stane otravná každodenní povinnost, tak vaření až taková sranda není. Fakt ne! A od té doby strašně ráda peču, protože péct můžu, jen když chci já. A totálně mě fascinuje, jak minimální změna poměru surovin a pracovního postupu vede k naprosto odlišným výsledkům.

Ráda peču cukroví, začínám už v listopadu a než přijdou Vánoce, tak už máme uleženo a pomalu i snědeno. Chuťově ovšem uznávám pouze linecké a jiné křehké pečivo, nemám ráda ořechy a nepečené cukroví mi přijde jako podřadná záležitost, letos už máme napečeno pět druhů lineckého a hrozinkové placičky, víc toho ke spokojenému životu nepotřebuji.

Mým nejlepším kamarádem je v poslední době Eurostat. Kolik jsme spolu už strávili nocí a dní... I přesto si stále nepamatuji jeho adresu. Ještěže existuje Google.

Mám ráda Robbieho Williamse po Take That. Nekriticky. Jasně, že to nemám ze své hlavy, ale jistá osoba v mém okolí Robbieho zbožňuje. A dopadlo to tak, že ho zbožňuji i já. On je to totiž machr, dost silně pochybuji, že cokoliv z toho, co dělá, bere vážně. Stačí se podívat na jeho videoklipy nebo poslouchat texty. Od Rock DJ přes Supreme a Tripping až po Bodies a Only you now me, She's Madonna mám dokonce jako single na CD a věřte mi, že jsem si ho pouštěla fakt často. Robbie totiž hlavně nebere vážně sám sebe... a to mi je tak nějak blízké. 

A taky zbožňuji Jarka Nohavicu, už dvacet let. Když jsem byla malá, on ještě nebyl tak slavný a vůbec byl po koncertech snadno přístupný, tak se mi podepsal fixou na ruku... týden jsem se nemyla! A jindy se mi jeden rockový zpěvák podepsal fixou do výstřihu... to jsem umyla hned druhý den. Asi to o něčem vypovídá.


První sada 11 od In Your Face.

Čeho se nejvíc bojíte?
Bojím se toho, že najednou umřu. Půjdu třeba vynést koš s odpadky, nechám svoje dvě malé děti doma, u popelnice mě raní mrtvička a je po mně. Což je vlastně v pohodě, ale co ty moje děti v tom bytě samotné samotinké zavřené?

Jaký je váš oblíbený okamžik z dětství?
To fakt nevím. Jsem absolutně nenostalgická a orientovaná směr budoucí, neprohlížím si staré fotografie, nevzpomínám, pokud někdo jiný vzpomíná, raději neposlouchám.

Jaký je jeden kosmetický produkt, který si budete kupovat zas a znova?
Konkrétní? Asi žádný. Co já vím, co mě popadne za půl roku? Typově? BB krém! Tedy dokud se nevymyslí něco lepšího.

Tři věci, které byste si vzaly na opuštěný ostrov?
Počítač. Internet. Přípojku na elektriku.

Plastické (estetické) operace - ano nebo ne?
Ano. Ale zatím po nějaké konkrétní netoužím. Já jsem dokonalá tak, jak jsem.

Nejoblíbenější film?
To nevím. Těch by bylo.

Jaká je vaše představa ideálního bydlení?
Právě teď docela jednoduše a prozaicky toužím po vlastním. Vlastně celkem jedno jakém.

Kdybyste byly někdo jiný, kamarádily byste se samy se sebou?
Jasně. Ale po dnešním WTF momentu si nejsem jistá, jestli to je dobrá volba.

Je něco, co děláte, víte, že to není úplně správné/dobré, ale nemůžete si pomoct?
Ano.

Oblíbená barva laku na nehty?
Tmavá. Taková ta skoro černá, ale vlastně vínová nebo modrá nebo zelená. A hned potom šedá.

V jaké době byste chtěly žít?
V budoucí... však já se toho dožiji.


Druhá sada 11 od Kejtys blog

Jakému kosmetickému produktu jsi nejdéle věrná?
Konkrétně? Asi žádnému.

Jaké bylo tvoje největší kosmetické zklamání?
Že mi je už třicet a z toho akné jsem ještě stále nevyrostla.

Jaký byl tvůj největší kosmetický přešlap?
Žádný konkrétní mě nenapadá, chybami se člověk učí... a pak je nejlepší je urychleně zapomenout.

Jaké bylo největší překvapení ve tvém životě?
Pod vlivem musím uvést ten dnešní WTF moment. To jsem fakt nečekala.

Vyjmenuj pár věcí, které tě v životě naplňují.
Nejčastěji mě naplní jídlo.

Kvůli čemu jsi na sebe fakt pyšná?
Právě teď asi kvůli ničemu, nostalgicky a alkoholicky propadám nihilistickým myšlenkám.

Která píseň ti připomíná nějaký silný zážitek?
Žádná. Jsem tak praktická, že si nevytvářím citové vazby k věcem, písním nebo filmům.

Jaké lidské vlastnosti opravdu nemáš ráda?
Lež, manipulaci a drby.

Co ti naposledy udělalo opravdu radost?
Když jsem vyhrála u Borůvky soutěž, z toho jsem skákala pět metrů do stropu asi deset minut.

Jak bys shrnula českou blogosféru?
Někdy by bylo lepší, kdyby nebyla. To blogoprázdno mi v hlavě pořád zní lákavěji.

Jaká osoba tě v životě nejvíce ovlivnila?
Lars.


Třetí sada 11 od Levandule od Lutense 

Psy nebo kočky?
Ani jedno. Měla jsem obojí a nijak mě to neuchvátilo. Pokud byste mi dali k hlavě pistoli a řekli, že si prostě musím vybrat, jinak sbohem a šáteček, tak potom... asi... kočky.

Který parfém používáš?
Který je zrovna po ruce. Na parfémy si až tak nepotrpím, dneska to bylo Sweet Anthem Mary, který jsem objevila nedávno v ledničce... a řeknu vám, že ta vůně není vůbec špatná.

Vpravo nebo vlevo?(politicky)
Vpravo.

Sangvinik, cholerik, melancholik, flegmatik?
Flegmatik, ve společnosti občas sangvinik, v interakci s vlastními dětmi často cholerik, v tuto chvíli o samotě po dlouhém dni melancholik.

Která vlastnost na druhých tě nejvíc vytáčí?
Lži, drby a lživé drby.

Která vlastnost na tobě tě nejvíc vytáčí?
Upřímnost a v poslední době ta moje nekorektnost.

Vysněná práce?
Blížím se k tomu.

Blogerka která tě nejvíc oslovila?
Ze současných bych asi nevybrala, je jich tolik, že to nezvládnu vyselektovat jednu. V minulosti určitě Yarisse a Talka, jejich blogy byly první, které jsem kdy sledovala.

Nejzamilovanější písnička?
Cokoliv od Robbieho Williamse.

Moře nebo hory?
V létě moře a v zimě hory. Říká člověk, který nebyl u moře už čtyři roky a naposledy lyžoval... že už si to ani nepamatuji.

Na co nejsi pyšná?
Zrovna teď nejsem moc pyšná sama na sebe. A ani si nejsem vlastně moc jistá proč.


Čtvrtá sada 11 od Vanity time

Co je nejpovedenějším nákupem tvého života?
To nevím. Matně si vybavuji, že tenkrát v tom Washingtonu to docela stálo za to, ale možná bylo i něco lepšího a většího? Nebo teprve bude?

Dáš mi tip na nejlepší restauraci, cos kdy navštívila? Ideálně v ČR.
Hlad je nejlepší kuchař.

Jsi zastáncem „zdravého“ životního stylu nebo si užíváš života naplno?
Asi naplno, ale zdravě.

Jaký je tvůj nejsilnější zážitek v blogerském životě?
No právě teď nejspíš KAUZA.

Co bys změnila/vylepšila na mém blogu?
Nic.

Co bys změnila/vylepšila na svém blogu?
Nic.

Pro co máš největší slabost?
Nevím.

Pokud by sis mohla ponechat pouze 3 výrobky v oblasti dekorativní kosmetiky, které by to byly?
BB krém, tvářenku, rozjasňovač.

Jakou značku bot miluješ?
Žádnou. S botami mám problém, většinou se mi totiž žádné nelíbí. Takže pokud náhodou narazím na boty, které nejsou (pro mě) vyloženě ošklivé, tak kupuji, bez ohledu na značku a cenu.

Existuje nějaký parfém, který si dokážeš představit jako svojí celoživotní stálici?
Ne.

Jak daleko od PR má tvá skutečna profese/to, čím se živíš?
Tak záleží která ta činnost, co mě živí. Rodičovská: asi blízko, každý den těm ubohým drobátkům implementuji svůj vlastní obraz světa. Školní: asi daleko, přeci jen, věda je věda. Pracovní: hodně, z poloviny to je PR.




To by bylo vše. Vlastně ještě jedenáct otázek bych měla vymyslet... hm... tak to taky vynecháme. Najednou si připadám nějaká unavená a ospalá.

21 komentářů:

  1. jestli nenapíšeš co je wtf (nemyslím, co znamená wtf...to vim...a vim jak ráda chytáš za slovo) tak asi prasknu zvědavostí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já to tedy asi neprozradím. ale bylo to fakt velký wtf. a krom toho... já už vlastně spím!

      Vymazat
    2. alespoň pošeptat do ouška?????
      jsem si hřála hada na prsou :D

      Vymazat
    3. jako ono to až tak zajímavé není. prostě tři dobré duše za mnou včera přišly a důkladně mi promluvily do té mojí černé duše.

      Vymazat
  2. V opojení Valetolu mi to nedá a musim ti napsat, že kdybych tě znala, tak asi patříš mezi špičku nejpodivnějších lidí, které znám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem se rozhodla, že to vezmu jako pochvalu. protože je to nejspíš to nejhezčí, co mi kdo v posledních dnech řekl... takže moc děkuji.

      Vymazat
  3. Ja tvoje clanky proste miluju!! Po stresujicim "WTF" ranu to byl balzam na dusi...hlavne kocky, mrtvicka a chybejici zub (u toho mi okamzite naskocila scena z Hangover=)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já na to tedy nejsem moc pyšná... ale ono to jak v hangover tak trošku i bylo. kolem mě to vypadalo dost divně, taky jsem pátrala všude možně, jakože co se vlastně stalo, k tomu mi bylo dost špatně, chyběl mi ten zub, tak nějak jsem se za sebe styděla, ale nevěděla jsem vlastně proč... a naštěstí mě odpoledne uvedla do obrazu spolubydlící.

      Vymazat
    2. Postalkoholicke historky, tak tie ja mozem. Neprezradis co objasnila spolubyvajuca ? ;)

      Vymazat
    3. ono tam není zas až tak co víc prozrazovat. já jsem se kupodivu chovala slušně a všechno se vysvětlilo bez pikantních aspektů... jen ten zub mi chyběl a nikdo o něm nic od té doby neví!

      Vymazat
  4. Tééda docela dloouhý článek a než jsem se jí prokousala :D Jinak mám to úplně stejně s tím vařením jako ty - nesnáším, když je z toho povinnost, vaření mě prostě baví když to dělám jen tak pro radost, né že musím. K pečení jsem se ale ještě nějak nedostala :) Krom toho si moc ,,vážím" jak jsiodpověděla na všechny otázky, ikdyž jich nebylo nejmín :) LL*

    Na konec bych tě jen chtěla pozvat na svou první giveaway plnou kosmetiky - takže kdyby si se chtěla ty nebo holky zúčastnit, odkaz níže :)

    Oficiálně první Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc, že jsi se prokousala až do konce. mi přišlo, že ten článek bude nějaký dlouhý, ale nechtěla jsem některé otázky vynechat.

      Vymazat
  5. Jo jo,Robbieho já taky miluju.Líbí se mi,jak bere všechno s nadhledem.Stačí fakt vidět jeho videoklipy.Teď jsem se naposledy nařáchala u You now me.Je úžasnej..Umí si dělat sám ze sebe legraci.Myslím,že lidi,co se berou moc vážně to mají v životě o tolik těžší.Někdy je lepší se na všechno kouknout z ptačí perspektivy a pak Ti to všechno příjde o tolik menší,malichernější...A buď na sebe pyšná,máš proč.Jsi šikovná,chytrá,krásná a jsi máma!To není vůbec na jednoho človíčka málo..Na Tobě se mi právě líbí,že Tvoje články jsou s nadhledem,vtipem a beru je vážně...

    OdpovědětVymazat
  6. Díky za odpovědi :). Jen je zajímavé, že nejsi nostalgická - já jsem strašně :). Ale taky ráda vařím, baví mě to, je to tvůrčí proces.

    OdpovědětVymazat
  7. nohavicu milujem:) bohužiaľ ja som ho zažila až keď bol slávny (aj keď v mojich kruhoch stále neznámy), takže sa mi na ruku nikdy nepodpísal:( ale popravde mi úplne stačilo sedieť na jeho koncerte a nechať sa unášať jeho zázračnou schopnosťou zaplniť priestor a urobiť si z publika druhý, tretí a štvrtý hlas:)
    inak fúha odpovedať na toľko otázok ;)

    OdpovědětVymazat
  8. děkuji všem moc za komentáře!
    betty boob: robbie je totiž frajer.
    in your face: možná trošku, jasně, že doma nějaké ty staré fotky a památeční předměty mám, ale občas si říkám, jestli by nebylo lepší, kdybych to prostě vyhodila, protože to spíš překáží a chytá prach. ale ještě jsem nic nevyhodila, takže možná trošku nostalgická jsem.
    katka: nohavica je totiž další frajer.

    OdpovědětVymazat
  9. You are so passionate about BB creams? Have you tried CC creams? I think you'll like them, even more so than BB creams =D

    OdpovědětVymazat
  10. You are so passionate about BB creams? Have you tried CC creams? I think you'll like them, even more so than BB creams =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. i dont understand why you keep falling to my spam folder. (and i have to say that i dont check it really often. sorry.)

      i want to try cc cream and i definitely will (in a year or something when i use all my bb creams and i will NEED a new one.)

      Vymazat
  11. CC creams? What's going to be next? DD creams?

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuji za zodpovězení! Fakt jsem se musela pořád usmívat.
    Jinak po BB krémech, prý nastupují CC krémy a už jsou i DD krémy. Myslím si, že jsem četla, že CC krémy jsou lepší na mastnější pleť. No už nevím.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...